Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kelladeblokk on kell , kas see on remonditav või hea õnne korral leiab kuskilt lammarist toimiva?
Praegu on peale väike kompu, kas suur on plug and play
Äkki keegi viitsib, püsika installimis lingi saata
Milles võib olla probleem kui käiguvahetuse ajal tõmbab autol nagu hinge kinni. Tegu siis 525 Tdsa, automaat, 97 aasta.
Teine probleem, auto ei käivitu soojalt enam, varem oli niimoodi et 4-5 sek käivitamise peale läks tööle, aga nüüd on nii et peab vahepeal 2 või 3 korda käivitama ennem kui läheb?
Uurisin seda postituste teemat ja kas võib järeldada et viga on pihustites ja kõrgsurvepumbas??
matu777 kirjutas:Selline küsimus ,et kui 525tds e39-al õli kork maha keerata kas kett tohib mingit häält teha või peab vaikus olema?
Kui keti häält juba kuuled, siis järelikult on kett juba niipalju veninud ja kett teeb vastu ketitalda käies juba võigast häält. Peaks vaikus olema.
egert90 kirjutas:Teine probleem, auto ei käivitu soojalt enam, varem oli niimoodi et 4-5 sek käivitamise peale läks tööle, aga nüüd on nii et peab vahepeal 2 või 3 korda käivitama ennem kui läheb?
Uurisin seda postituste teemat ja kas võib järeldada et viga on pihustites ja kõrgsurvepumbas??
Viga on kõrgesurve pumba jaotuspeas, mis enam piisavalt rõhku pihustitesse ei suuda toota. Ka 4-5sek on liiga pikk aeg sooja mootori käivitamiseks. Teadjamad mehed kallavad vett kõrgsurve pumba peale, et soojalt mootor uuesti käima saada. Ajutine lahendus sellekspuhuks.
Nii panen oma mure ka siia kirja.
Nimelt 99a 525TDS manuaal, hakkab välja surema oma suva järgi kui kütust alla 15L (kuidas kunagi, mõnikord laseb sõita kuni tuli põlema hakkab, mõnikord sureb juba varsti peale seda kui seier alla 15L kukub) alguses kahtlustasin paagisisest pumpa, nagu kuulnud olen, vahetasin selle ära. Paarkorda sõitis kuni kütuse tuli hakkas põlema ja natuke veel kuid siiski suri liiga kähku välja, käima läheb uuesti (vahel kiiremini kui loksutan/raputan autot vahel ka niisama kedrates) ja vahepeal sõidab peale seda veel pikka maad, või siis sureb paari km pärast uuesti välja. Kuid paagipumba vahetus ei muutnud üldiselt midagi. Kus veel seda viga otsida ?
Vaevlen ise sama probleemiga. Ei saa sõita palju kollase tulega, vaevalt 20km ja siis auto juba teeääres. Mul muidugi originaalpump ka veel küljes, see ei jõua piisavas koguses ka pumbata kütust, eks tahab vahetust. Kuid ma hakkan juba vaikselt kahtlustama paagiandureid, mis liiga optimistlikke nreid näitavad, sest kui ükskord teepeale jäin, siis paagiandur näitas paagis 5.6l kütust olevat, kuid reaalis tundus siiski vähem paagis olevat. Võtsin paagil kaane maha.
Üleüldiselt on sellel E39-l küllaltki keeruline see süsteem, kui keegi leiab kuskilt hea skeemi kütusesüsteemi kohta, siis võiks seda siia teemasse ka jagada.
Mida seal paagi andurites täpselt kahtlustada võiks? Kui pumpa vahetasin tundus üldse kummaline kuidas juhipoolsest paagi paunast see kütus peaks saama pumba poolsesse külge, või ma siis lihtsalt ei süvenendud ega uurind seda süsteemi piisavalt või kuidas see toimima peaks?
Oman 92a. E34 525tds-i. 105kw. Masinaga ülirahul, aga kahjuks hakab pumba aeg ümber saama.
Sellel see kurikuulus potekatega pumbapea siit küsimus : kas neid ei saa üleüldse taastada Eestis
Kui ei, siis kust saaks soetada uut ja mis maksavad
InterFace kirjutas:silver - äkki tasemeandur lihtsalt on niivõrd kulunud , et edastab su kütuseseierile valeinfot?
Mul E34 525'ga oli sama teema - teeäärde võisin jääda ka siis kui näitas peaaegu veerand paaki - tegelikult oli tühi. aegajalt lihtsalt jäi seisma seier kuskile.
aga muidu jah see kui alla 15L auto ei tööta , on etteandepumba süü.
E39'l peaks aga veel neid 2 tk olema minuarust? üks kuskil põhja all.
Igatahes peale seda kui ära vahetasin talvel siis saan ka OBC järgi paagikoguse 0'i sõita vabalt. juu siis on pisike reserv ka olemas.
Eile näiteks põleva tulega linnas 98km , OBC näitas 0.0 ja läksin tankima.
Kinnitab seda juttu keegi et kaks etteande pumpa ?
kompuutri järgi näitab mul kilomeetreid mis sõita peaks saama õigesti võrreldes seieri asendiga, kui tuli põlema hakkab näitab olenvalt hetkekulust tavaliselt sinna umbes 120km kanti vms.
Ragnar74 kirjutas:Mugavam ajutine lahendus on käivitussegu rikkamaks teha.
Kui huvi, siis Tallinnas saan abiks olla sellega
Räägi täpsemalt, mis mõttes et käivitusel siis masin võtab ilge paugu sisse et käima läheks, aga kuidas kui masin arvab/ või tegelt on kütus otsas.. ja siis kas see mõjutab ka sõidu kulu ?
Mure siis selline ,Autoks e39 97a 525tds ja hommikul külmalt käivitades peab 2 korda pikalt eelsüüdet andma siis poolest pöördest käib, Kontrollisin küünalde takistust ja oli nii nagu võiks + sai siis arvuti taha pandud ja ütles et küünalde juhtimise viga,ehk keegi kokku puuutnud ja oskab öelda kust v mis kohas kamm olla võiks,kas kuskil juhtplokis esineb tüüpveana probleeme ehk ? Ja omakorda kui auto käivitada hommikul siis viskab suitsu ka tagant välja rohkem kui võiks
kri5too kirjutas:Tervist.Probleem 1993a 525 TDS-iga.Nimelt just linnas,sidurit lahti lastes ning pidurdama hakates(praktiliselt kohe kui jalg pedaali puutub)sureb auto välja.Kust probleemi otsida?ja mis võiks olla lahendus?
Probleem ikka alles.Masin kiirenduselt ka suhteliselt uimane,ning kuidas kunagi poob kuskil 3tuhande pöörde peal kinni.
Muidu pumbakaant salongi poole koputades,tõusevad ka pöörded`?Tundub,et küttesegu lahja,aga hetkel tühiköigupöörded nii 900 peal.
tere autoks e39 98a 525tds autom
käima läheb ilusti nii soojalt kui külmalt ei mingit kettramis aga on paar korda välja surnud kui lased hoo maha lööb eelsüüte küünla tule põlema ja surebgi välja aga kui teeäärde seisma jääda ja uuesti starterit anda kohe läheb ilma probleemideta käima . kütte filtri vahtasin uuevastu , eelsüüte küünlad kontrollitud , foorumist leidsin mingid parameetrid pihusti kontrollimiseks selle juhtmega pihusti oma , too oli ka nagu korras .mida peaks veel kontrollima
Kes tartus prooviks mõistliku summa eest tühikäigu pöördeid tõsta? Praegu tahab peaaegu koguaeg välja surra kui sidur alla vajutada ja mootori pööretel langeda lasta.
pole ka mina ilma murest 525tds 105kw e39 98,a, auto käivitamisest soojast peast.lugenud siin enamus teemast läbi ja ka ilmselt tuleb sellele pubale panustada.Diislimeistrid pakkusid pumbapea remondi eest 400 euri.On kellelgi nendega kokkupuuteid olnud? Palju uus pump maksab? Kas uuema 2,5 diisli pumba saab asemele panna ja kas siis see nn. uuem pump on parem ja töökindlam? Palju raha eest keegi on saanud oma muredele lahenduse ja kus lasite omal asja korda teha? Palju keegi maksis kuskil?
külmalt lääb mul pill hästi käima aga kui mootor soe siis ikka pikalt starterit andes puhub lõpuks hääle sisse.mootor ei tossa ega midagi.varsti on suuremad külmad väljas ja ilmselt ei mõju see akule eriti hästi kui talvel peaks laskma starteril mootorit ringi vedada niikaua kuniks ta lõpux käima läheb.
soov oleks ikkagi asi korda ajada ja ehk on kellelgi kogemusi ja nõuandeid jagad.
probleem pumbaelektroonikas.autoks on 96a 325tds. pumba versioon peaks olema 994...
mis variandid on? mis elektroonika asemele sobib või saab remontida?
Kas kuskil elektrilisi tagasivooluklappe on müügis?
Kõik kohad on kuivad ning diislilekkeid pole avastanud.
Mu räim tahab ikka 3 sekki starterit saada hommikuti- võtit keerates hakkab nagu kohe võtma 200 pöörde peal, kuid siis kerib edasi ja lõpuks läheb käima ning töötab ühtlaselt.
Nende tavaliste klappide kohta olen kuulnud jamasid, et ei pea mõne aja möödudes enam nii hästi, on see tõsi? Või tasub ikkagi mehaanilise klapiga kõigepealt proovida?
Jälle porbleem....1993a 525tdsiga.Nimelt puudub jõud,kuskil 90-100 sõites,tekivad siuksed väikesed jõnksud(nagu kütet ei saaks kätte)lappi põhja pannes läheb asi aina hullemaks.Sai siis kohapeal masin pöörde aetud 3,5k pöörde peal hoides töötab nii 20 sekundit ilusti,kui siis hakkab puderdama,masin väriseb,tagant valge suits väljas.Kapotialune filter sai vahetatud,(tagumist paagi juurest ei leidnud,kas ei oska otsida,või ei olegi seda seal)Õhufilter puhas/korras)Milles võib probleem olla?Pihusti ei või sellist nalja teha`?Endal mõistus otsas...
Heavy kirjutas:Kas kuskil elektrilisi tagasivooluklappe on müügis?
Kõik kohad on kuivad ning diislilekkeid pole avastanud.
Mu räim tahab ikka 3 sekki starterit saada hommikuti- võtit keerates hakkab nagu kohe võtma 200 pöörde peal, kuid siis kerib edasi ja lõpuks läheb käima ning töötab ühtlaselt.
Nende tavaliste klappide kohta olen kuulnud jamasid, et ei pea mõne aja möödudes enam nii hästi, on see tõsi? Või tasub ikkagi mehaanilise klapiga kõigepealt proovida?
Milleks elektriline? Kõige tavalisem klapp sobib ka. Neid on täitsa saadaval, oleneb kohast ca 10 eurot.
Võtad sissemineva õhu lõdvik otsast ära ja kontrolli võlli lõtku. Ehk ajad näpud sisse, võtad mutrist kinni ja loksutad igatpidi. Tehasest on antud tolerantsid, aga peast ma neid ei tea.
Turbo tundub korras olevat.Jube mõistatus,no ei saa asja korda.Diagnostis käidud,vigu ei olnud.Küttefilter vahetatud.Õhufulter puhas.Filtris õhumulle ei ole.
kri5too kirjutas:Jälle porbleem....1993a 525tdsiga.Nimelt puudub jõud,kuskil 90-100 sõites,tekivad siuksed väikesed jõnksud(nagu kütet ei saaks kätte)lappi põhja pannes läheb asi aina hullemaks.Sai siis kohapeal masin pöörde aetud 3,5k pöörde peal hoides töötab nii 20 sekundit ilusti,kui siis hakkab puderdama,masin väriseb,tagant valge suits väljas.Kapotialune filter sai vahetatud,(tagumist paagi juurest ei leidnud,kas ei oska otsida,või ei olegi seda seal)Õhufilter puhas/korras)Milles võib probleem olla?Pihusti ei või sellist nalja teha`?Endal mõistus otsas...
Siin lehel on lahatud natukene vigase plokikaanega seonduvaid probleeme. Vaata kas sinu puhul ka midagi täppi läheb. Valge suits on igaljuhul suur ja halb indikaator. http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Headgasket.htm
kri5too kirjutas:Jälle porbleem....1993a 525tdsiga.Nimelt puudub jõud,kuskil 90-100 sõites,tekivad siuksed väikesed jõnksud(nagu kütet ei saaks kätte)lappi põhja pannes läheb asi aina hullemaks.Sai siis kohapeal masin pöörde aetud 3,5k pöörde peal hoides töötab nii 20 sekundit ilusti,kui siis hakkab puderdama,masin väriseb,tagant valge suits väljas.Kapotialune filter sai vahetatud,(tagumist paagi juurest ei leidnud,kas ei oska otsida,või ei olegi seda seal)Õhufilter puhas/korras)Milles võib probleem olla?Pihusti ei või sellist nalja teha`?Endal mõistus otsas...
Siin lehel on lahatud natukene vigase plokikaanega seonduvaid probleeme. Vaata kas sinu puhul ka midagi täppi läheb. Valge suits on igaljuhul suur ja halb indikaator. http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Headgasket.htm
Ükski seal kirjeldatust ei puuduta mind.
Sai välismaa foorumeid uuritud,ning leidsin sellise asja,et oma aja ära elanud egr võib põhjustada jõukadu,ning paljud on selle üldse kinni pannud.Tegin siis ise ka seda tehtud.Asi paranes võib öelda,et poole võrra,kuid ikka on veel kehvavõitu(lapp põhjas ei lähe ikka veel nii nagu ennem).Kas keegi on ennem sead egr näppinud,nimelt selle sissemineva metalltoru blokeerisin ma ära,kuid kas selle egri mineva kummist voolikuga peab sama tegama?