Kurdaks siis muret suuremale ringile, lootuses et tuleb mõni hea lahendus probleemile:
Nimelt. autoks on e34 tds touring, ja mure on selles et juba 4 as kord on mootoripadjad otsas... viimati vahetasin 4 kuud tagasi... Eile kui päeval autojuurde sattusin avastasin et õues oli ca meetrine õlilaik.... lähemal läbivaatlusel selgus et karter oli küljega vasut mootoripatja sõitnud ( jälle) ja seega karteris praegu(taaskord). ja see on juba 4 as kord.
Kas ongi nii et kui tahad diisliga vähe kiiremat/järsemat sõitu teha pead iga 3-4 kuu tagant 200 euri patjadepeale uugama panema ? või leidub mingi alternatiiv lahendus ?
Tean et kiirendusmehed teevad metall patju ja hokilitritest igast jama .. ma ei kujuta ette kas diislile on heamõte selliseid panna v lammutab se kere ära ? või siis muudab sõitmise päris ebameeldivaks ?
Ootan kommentaare ja vastuseid ja loodetavasti ka lahendust

Ettetänades
Jüri .