e34 jahutus probleem
e34 jahutus probleem
bmw e34 1989 2.0 110kw vanos (mootor 1993a )
et radikas koguaeg surve seee
muidu ei tohiks olla ju :S
mis vark on ?
et radikas koguaeg surve seee
muidu ei tohiks olla ju :S
mis vark on ?
Re: e34 jahutus probleem
peabki surve sees olema.
milles see probleem täpsemalt on siin?
milles see probleem täpsemalt on siin?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: e34 jahutus probleem
Kas lõi juba midagi puruks? Kust sa teada said, et surve sees? Sooja mootoriga üldiselt ei soovitata korki maha võtta, aga külmast peast küll vaevalt seal survet oli.djuwa kirjutas:bmw e34 1989 2.0 110kw vanos (mootor 1993a )
et radikas koguaeg surve seee
muidu ei tohiks olla ju :S
mis vark on ?
Re: e34 jahutus probleem
asi selles et radikas 6hk on koguae paisupaak on juba n2gu pall
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: e34 jahutus probleem
Siis on "tsipa" palju küll ja samas ei tööta sul korgi klapid! Sealt peaks üleliigne rõhk välja pääsema.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: e34 jahutus probleem
ei hakka uut teemat tegema , kuidas kontrollida veepumba korrasolekut? ülemine lõdvik jumala kuiv tühi pigistad siis midagi nagu ei tomiu ka paisupaagis jne
autoks on 525 141kw vanosega pump sai juba maha võetud kah alt natukene tilkus millegi pärast vb see tihend läbi ka natukene tiivik nagu korralik käib ilusti ringi jne , mis peaks tegema kas uue pumba ostma või mida keegi soovitab? samas kuumeneb üle ka ja jahutusvedelikku kaob ka keema ei ole lasknud
autoks on 525 141kw vanosega pump sai juba maha võetud kah alt natukene tilkus millegi pärast vb see tihend läbi ka natukene tiivik nagu korralik käib ilusti ringi jne , mis peaks tegema kas uue pumba ostma või mida keegi soovitab? samas kuumeneb üle ka ja jahutusvedelikku kaob ka keema ei ole lasknud
Re: e34 jahutus probleem
allanasi kirjutas:ei hakka uut teemat tegema , kuidas kontrollida veepumba korrasolekut? ülemine lõdvik jumala kuiv tühi pigistad siis midagi nagu ei tomiu ka paisupaagis jne
autoks on 525 141kw vanosega pump sai juba maha võetud kah alt natukene tilkus millegi pärast vb see tihend läbi ka natukene tiivik nagu korralik käib ilusti ringi jne , mis peaks tegema kas uue pumba ostma või mida keegi soovitab? samas kuumeneb üle ka ja jahutusvedelikku kaob ka keema ei ole lasknud
pumpa koontrollitakse tootava auto peal )) paned auto kaima teed korgi lahti ja annad gaasi nattukene et kui hakkab vesi voolama(korgi juures vaike auk seal peaks pritsima n2gu ) siis pump korras
Re: e34 jahutus probleem
OHHH MAY GAAD ! '
SAI SEOTUD UUS MOOOTOR NING PANIN SELLE VAHELE JA JALLE KEES YLESSE !
KAS SELLINE KYSIMUS ET KAS RADIKAS VYIB OLLA PROBLEEM ???
6HUKORK SEAL MINGI K6VERIK EI TEA AGA TEGIN SELLE NATUKESE LAHTI SIIS HAKKAS 6HK TULEMA
V6I TA MINGI UMBES VMS ???
RADIKAS JA 95KW MOOTORIST (RADIKAS PIDI OLEMA UUT varianti PAISUPAAK ON RADIKA KYLJES )
EI SAA JU NII OLLA 2 MOOTORIT JA SAMA VIGA !
MIS V6IB MUIDU RADIKAS UMBES OLLA ????
SAI SEOTUD UUS MOOOTOR NING PANIN SELLE VAHELE JA JALLE KEES YLESSE !
KAS SELLINE KYSIMUS ET KAS RADIKAS VYIB OLLA PROBLEEM ???
6HUKORK SEAL MINGI K6VERIK EI TEA AGA TEGIN SELLE NATUKESE LAHTI SIIS HAKKAS 6HK TULEMA
V6I TA MINGI UMBES VMS ???
RADIKAS JA 95KW MOOTORIST (RADIKAS PIDI OLEMA UUT varianti PAISUPAAK ON RADIKA KYLJES )
EI SAA JU NII OLLA 2 MOOTORIT JA SAMA VIGA !
MIS V6IB MUIDU RADIKAS UMBES OLLA ????
Re: e34 jahutus probleem
Termostaat on vana mootori pealt? Kas see töötab?
Radiaatorit võid proovida pesta.
Õhutad Sa süsteemi ikka KORRALIKULT?!
Radiaatorit võid proovida pesta.
Õhutad Sa süsteemi ikka KORRALIKULT?!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e34 jahutus probleem
Cert85 kirjutas:Termostaat on vana mootori pealt? Kas see töötab?
Radiaatorit võid proovida pesta.
Õhutad Sa süsteemi ikka KORRALIKULT?!
kas saaks mingi 6ppetuse mis moodi 6hutatakse ????? kas 6hutus kord peab seal koguaeg 6hku valja laskma v6i ta naku klapp vaes laseb ainult ?
Re: e34 jahutus probleem
Kui otsingut kasutaksid, leiaksid neid teemasid hulgi.
See näiteks yhest teemast, kus ilusasti lahti kirjutatud:
BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
See näiteks yhest teemast, kus ilusasti lahti kirjutatud:
BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
BMW-le kindel
Re: e34 jahutus probleem
suur t2nu !pikk66 kirjutas:Kui otsingut kasutaksid, leiaksid neid teemasid hulgi.
See näiteks yhest teemast, kus ilusasti lahti kirjutatud:
BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
aga nüüd selline asi et kohapeal seisad mootor tootab temp naidik hakkab t6usma yle 90 ja siis kuni keetmiseni annad gaasi siis langeb kas siis ventika sidur? tohib mingi moodi selle ara blockida ? on see ikka hea vms ? muidu siin olen teinud lahti k6ik ventia lahti ei saanud termostaad ja veepump taitssa tookorras
Re: e34 jahutus probleem
Tegelt on ventikasiduri kontrollimisest ka hulgaliselt juttu.
Kui mootor on töösoe, siis ajalehenutsakaga proovida seda pidurdada.
Seda ei tohiks pidurdada anda erilist. (ole muidugi viisakas. Proovi asi terveks jätta
).
Kas siis sidur on läbi või on ikka õhk sees.
Pööretega suudab pump vast mingi tsirkulatsiooni tekitada ja jahutada.
Kui kuumaks hakkab minema, kas siis ei tule salongi ka kuuma?
Kui pööretega salongi ka soojus saabub, siis on õhk vahel või pump suremas.
Kui mootor on töösoe, siis ajalehenutsakaga proovida seda pidurdada.
Seda ei tohiks pidurdada anda erilist. (ole muidugi viisakas. Proovi asi terveks jätta

Kas siis sidur on läbi või on ikka õhk sees.
Pööretega suudab pump vast mingi tsirkulatsiooni tekitada ja jahutada.
Kui kuumaks hakkab minema, kas siis ei tule salongi ka kuuma?
Kui pööretega salongi ka soojus saabub, siis on õhk vahel või pump suremas.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e34 jahutus probleem
Cert85 kirjutas:Tegelt on ventikasiduri kontrollimisest ka hulgaliselt juttu.
Kui mootor on töösoe, siis ajalehenutsakaga proovida seda pidurdada.
Seda ei tohiks pidurdada anda erilist. (ole muidugi viisakas. Proovi asi terveks jätta).
Kas siis sidur on läbi või on ikka õhk sees.
Pööretega suudab pump vast mingi tsirkulatsiooni tekitada ja jahutada.
Kui kuumaks hakkab minema, kas siis ei tule salongi ka kuuma?
Kui pööretega salongi ka soojus saabub, siis on õhk vahel või pump suremas.
Tere, kui juba sõidetud autoga ja seier keskel siis ikka tuleb seistes mingil määral sooja, küsimus veel et kui klapid kinni kas see ka segab kuidagi? avastasin et soojusklapide juhtme pistik mis läheb sinna klapidesse alumine isane osa on oksudeerunud ja lahti võttes läks see katki. kas kellelgi on pakkuda neid klappe, auto kliimaga
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
Mul endal tekkis täna jahutusega probleeme, seier oli suht punasel kui avastasin
Jätsin auto seisma, ning lasin radikast natuke õhku välja, kuna oli kiire et oodata korralikku jahtumiseni lükkasin soenduse põhja ja max põõretele, ning siis hakkas seier langema, sain ilusti Lasnamäelt Kristiinesse sõidetud. On viga nüüd term. klapis või viskosidur andnud sabad???

E-36 320 E-34 520
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: e34 jahutus probleem
Võib ka pumba viga olla.
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
jahutusvedeliku pump äsja vahetatud, lisasin liiter jahutusvedelikku peale ja panin auto käima lasin mootori töösoojaks ja vaatan hommiku kas on jahutusvedelikku kadunudjoffe kirjutas:Võib ka pumba viga olla.
E-36 320 E-34 520
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
Sai täna tehtud pikem sõit maanteel, linnas tahtis keema minna a maanteel probleeme polnud. Mõningad arvasid et plokikaane tihend võib ära olla, kuna ta sai mul korra kuuma natuke 

E-36 320 E-34 520
Re: e34 jahutus probleem
Proovi viskot. Mul oli see läbi, ning symptomid samad mis sul.RaimoVillems kirjutas:Sai täna tehtud pikem sõit maanteel, linnas tahtis keema minna a maanteel probleeme polnud. Mõningad arvasid et plokikaane tihend võib ära olla, kuna ta sai mul korra kuuma natuke
Kui tihend läbi siis peaks olema vedelikud segunenud.
Re: e34 jahutus probleem
Kui maanteesõidul temp normis pysib, pakuks ka et visko läbi.
BMW-le kindel
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Re: e34 jahutus probleem
Mul oli ka sama programm. Visko lahendus.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
Täna hommiku tööle minnes väljas -17 suutis auto jahutusvedelik järjekordsele praktiliselt punasele minna :S. Visco korras ja kõik muud jutud ka. Enam aru ei saa mis viga.
E-36 320 E-34 520
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
salongi tuleb kuuma korralikult
ja päris kiiresti läheb auto seest soojaks

E-36 320 E-34 520
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
käisin kontrollisin veel jahutusvedeliku taset, voilaa seal miinimum see :S , võtsin õli korgi maha a sealt ei olnud aru saada et oleksid mahlad segamini, ainuke asi mis võib olla on see et plokikaane tihend kuskilt natuke katki ja toitesüsteem suudab selle väiksekoguse jahutusvedeliku ära põletada.
E-36 320 E-34 520
Re: e34 jahutus probleem
Ei pea kohe jahutusvedelik plokikaane vahelt lahkuma. See võib vaikselt samuti immitseda veepumba või kas näiteks isegi termostaadi korpuse või radiaatori vahelt. Kuna need asjad on kuumad töötades, suus aurustub see jahutusvedelik sealt ja väga jälge ei priigi jäädagi- oleneb, kui suur on leke.
Üks võimalus on survestada jahustussärk ja uurida siis, kas kusagile tekib mingi märge lekkest.
Üks võimalus on survestada jahustussärk ja uurida siis, kas kusagile tekib mingi märge lekkest.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: e34 jahutus probleem
vahetatud termostat ja avastatud ka et radikapunni rõngastihed ära surnud:S. Auto läks poolekiiremini soojaks aga tööjuurde jõudes kontrollisin spetsiaalselt lõdnikuid vasak pool kuum ja parempool ikka külm.
E-36 320 E-34 520
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: e34 jahutus probleem
pikk66 kirjutas:Kui otsingut kasutaksid, leiaksid neid teemasid hulgi.
See näiteks yhest teemast, kus ilusasti lahti kirjutatud:
BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
Ma ei hakanud uut teemat tegema, aga mina ka katsetasin seda õhutusmeetodit, pärast tuuri andmist ja mootori seisma jätmist, oli tosoolitase ikka kõrini täis

Ning tekkis kohe jälle uus küsimus, Kas on ikka normaalne niimoodi külma mootoriga tuuri anda, eriti seda siis 4500 pöörde kanti???

Mul sama asi, rooli tagant vaadates siis, vasaku poole lõdvikud ja salongi minevad voolikud kuumad, kuid parempoolne(see mis tuleb termostaadist radikasse) on täitsa külm. Kas see tähendab siis, et süsteem ei lähegi suurele ringile??
Autoks BMW 518i, 93a
-
- Huviline
- Postitusi: 123
- Liitunud: 08.10.2005 02:05 54
- Peamine sõiduk: Bmw 730i Shadowline
- Asukoht: raplamaa
Re: e34 jahutus probleem
Mina näiteks õhutasin ikka soojema mootoriga ja sain ka korda väga edukalt.Ja mul olid samad sümptomid mis sul bemmil juhipoole lõdvikud läksid ilusti kuumaks ning kõrvalistuja poolsed mitte ja radikas oli ka poolenisti soe ainult radika ülaosast .Mul veepump lekkis ning vahetasin selle ära ja visco siduri vahetasin ka ära sest see hakkas ka juba saba andma.Aga põhisüüdlane oli ikkagi veepump ning pärast seda korralikult ikka ära õhutada ja vedelikku mahub sinna ikka kõvasti juurde:)