Bmw 524 TD
Bmw 524 TD
Tegu siis 1989 aasta pilliga ja lugu selline,et mootor käib nagu kell aga ei ole minekut.Ja turbo kah sellinem,et ei tööta vast.kuidas saaks turbo rõhku mõõta või milles võib asi olla
Re: Bmw 524 TD
Keegi äkki kütuse maha keeranud ( pumbapead koputanud)
Kui vajutad, kas siis tossab ka ?
Kui vajutad, kas siis tossab ka ?
Omamoodi luksus :P
Re: Bmw 524 TD
kui vajutad ega ei tossa küll
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw 524 TD
1. kontrolli üle õhufilter( millal viimati vahetasid)
2. turbot saab nii kontrollida, et võta sealt eest õhufilter koos kõikide plastik juppidena, siis näed seal sees nn tiivikut, mis ringi pöörleb. Tee proovisõit, kas läheb paremini edasi või ei.
2. võta turbo maha ( käib väga lihtsalt see maha võtmine) siis vaata, et kas seal nn tiivikul loks on sees, kui on suur loks, siis on läbi.
3. kontrolli, kas mõlemad pumbad töötavad korrapäraselt ( paagisisese pumbal kontrolli, kas vool tuleb ilusti peale või mitte ( mul tuli peale 3,midag V peale ja sellepärast ta juba ei anna õieti küttet peale))
kõrgsurvepumpa soovitan viia kusagil diisli-spetsalisti juurde, kes tegeleb selliste asjadega, endal ma ei soovitaks seal midagi näppida.
4, kui auto läheb nn paugust käima, siis ei tohiks pihustites asi olla, aga kui natukenegi vaevaliselt läheb, siis soovitan ka pihutsid ära kontrollida.
( kui veel küsimusi tekib, siis võid minuga ühendust võtta, ma olen enda oma 3 korda lahti ja kinni lappanud ja tean millest alustada jne...
2. turbot saab nii kontrollida, et võta sealt eest õhufilter koos kõikide plastik juppidena, siis näed seal sees nn tiivikut, mis ringi pöörleb. Tee proovisõit, kas läheb paremini edasi või ei.
2. võta turbo maha ( käib väga lihtsalt see maha võtmine) siis vaata, et kas seal nn tiivikul loks on sees, kui on suur loks, siis on läbi.
3. kontrolli, kas mõlemad pumbad töötavad korrapäraselt ( paagisisese pumbal kontrolli, kas vool tuleb ilusti peale või mitte ( mul tuli peale 3,midag V peale ja sellepärast ta juba ei anna õieti küttet peale))
kõrgsurvepumpa soovitan viia kusagil diisli-spetsalisti juurde, kes tegeleb selliste asjadega, endal ma ei soovitaks seal midagi näppida.
4, kui auto läheb nn paugust käima, siis ei tohiks pihustites asi olla, aga kui natukenegi vaevaliselt läheb, siis soovitan ka pihutsid ära kontrollida.
( kui veel küsimusi tekib, siis võid minuga ühendust võtta, ma olen enda oma 3 korda lahti ja kinni lappanud ja tean millest alustada jne...
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw 524 TD
Seoses Turboga ja selle rõhuga...
turbo tiivapoolses küljel on varras selline, millega sa saab rõhku regullida ( ma pidin selleks turbo maha võtma, et turbole rõhku juurde keerata)
turbo tiivapoolses küljel on varras selline, millega sa saab rõhku regullida ( ma pidin selleks turbo maha võtma, et turbole rõhku juurde keerata)