Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
nu minul on onnestunud tule suttides soita 100km maantee soitu siis hakkas juba ohku vahele kakkuma
oletades et maantee keskmine peaks mul olema 7,5l 100km
pigem siis las votab natu rohkem kutet kui et minek halb
6l okosoitu pole lihtsalt tahtnud mannetuse parast proovida
Sain siis täna õppetunni seoses tulega. Käisin Riias (siis u. 600 km ökonoomset sõitu).Tallinnasse jõudes sõitsin u 5 km ja tuli süttis , näitas et 80 km veel. Sain sõita u. 7 km ja ennäe , auto suri välja. Nii et sellistel puhkudel ei saa kompuutrit siiski usaldada. Enam ma tulega ei sõida . Eelmisel BMW-l (E36)lendas bensupump sama asja pärast. Enam ei raatsiks raha välja käia oma hooletuse eest. Nii et kõik tankima
Õnneks ei ole endal õnnestunud tuld veel põlema saada, tegelikult isegi alla poole paagi pole veel kunagi sees olnud, nii et kui palju peale bensutuld veel...ei tea veel ja loodan et ei pea teada saama
aimar12 kirjutas:mul e46 325, ja kui tuli süttib ,siis näitab et 90 km jäänud.Aga samas tundub et see 90 km jõuab 5-x üsna kiiresti.
see vist E46 tel ühine mure, nimelt mul viskab täpselt siis kui kompu näitab veel 99 km sõita tule põlema ja siis need kilomeetrid hakkavad kolekiiresti vähenema Ise olen sõitnud nii, et näitab veel 28 km sõitu- rohkem ei julgenud!
Ma olen paar korda sõitnud asja ka nii kaugele, et näitab vaid --- km.
Aga ikkagi ei lähe rohkem kui 76-77 liitrit sisse Viimati tankisin kui tuli juba põles ammu ja kirjade järgi 35 km sõita veel oleks saanud, (kusjuures viimased 30 km olin maanteel sõitnud) ja sisse läks 69 liitrit.
Mnjah maei saa üldse aru palju paagis kütet järel on. Sest kui miski 10l peal on näidik ,siis kukub vahepeal 0'ni -st läheb põlema ,siis tõuseb jälle endisele tasemele ,siis mingi aeg jälle põlema ja siis kustub lihtsalt ära kuid endisele tasemele ei lähe. Ja nõnda see näidik mängib. Mille viga see olla võib üldse? Sest vahepeal ikka ehmatab külö kui tipptunnil kukub näidik 0'i ja jääbki sinna
aimar12 kirjutas:Sain siis täna õppetunni seoses tulega. Käisin Riias (siis u. 600 km ökonoomset sõitu).Tallinnasse jõudes sõitsin u 5 km ja tuli süttis , näitas et 80 km veel. Sain sõita u. 7 km ja ennäe , auto suri välja. Nii et sellistel puhkudel ei saa kompuutrit siiski usaldada. Enam ma tulega ei sõida . Eelmisel BMW-l (E36)lendas bensupump sama asja pärast. Enam ei raatsiks raha välja käia oma hooletuse eest. Nii et kõik tankima
Käisin ka mõned päevad tagasi Riias. Autoks 325i E36. Tuli hakkas põlema ca 50km enne Tallinna (sõit mitte väga öko) Koju jõudes oli 679 km möödunud eelmisest tankimisest. Nii väsinud olin, et ei tahtnud mingi tankimise peale mõelda kah. Nüüd siis mõtlen, kas minna teise auto ja kanistriga tanklasse ...
Sai siis suht alguses proovitud 535-ga palju saab sõita kui bensu tuli on süttinud, no 5 minta sai pedla põrandas minna anda enne kui jõud ära kadus (tühipööretel podises ilusti, lihtsalt gaasile ei reageerinud enam), asi seegi, paak ise muidu 70L. Mul oli vaja paak tühjaks lasta enne filtri vahetust ja vana seisnud bens paagis samuti ei meeldinud mulle; Sai siis 2 asja korraga tehtud.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Sander kirjutas:Sai siis suht alguses proovitud 535-ga palju saab sõita kui bensu tuli on süttinud, no 5 minta sai pedla põrandas minna anda enne kui jõud ära kadus (tühipööretel podises ilusti, lihtsalt gaasile ei reageerinud enam), asi seegi, paak ise muidu 70L. Mul oli vaja paak tühjaks lasta enne filtri vahetust ja vana seisnud bens paagis samuti ei meeldinud mulle; Sai siis 2 asja korraga tehtud.
No sel juhul vedas , et 3-s asi juude ei tulnud(pump).
mul saab sõita mingi 20km kui tuli põlema läheb ja üldse mu auto bensiinikulu on müstiline 200.- sai sõita max 50km ja autoks siis 750iA aastast 88'' ning sõit oli linnatingimustes ja libedaga.. oskab keegi kommenteerida ja veel seda ka kas asc lisab või vähendab libedaga kütusekulu?
95a 323i .pole julgend yle 65km lasta,aga sinna 70km kanti j22b.oleneb viimastest pingutustest(palju vajutad)
s6bral e36 325i 92a .tal suur kompuuter hakkab n2itama kriipse(-----),peale seda on ta saanud s6idetud ka 36km(see peaks olema siis suhtes nii 85km,kellel koput lugemas pole)
minul oli lugu sellinne, et sõitsin linna vahet siis arvuti näitas, et selle kogusega mis mul paagis on saab veel sõita 113km, siis riskisin ja hakkasin sõitma Pärnu poole ilma tankimata (Tallinnast), kui Pärnu jõudsin siis arvuti näitas, et selle kogusega sõidan veel 100km. Lihtsat jagamist kasutades selgub, et Tallinn-Pärnu vahe on kõigest 13km.
Autoks e34, 2,5l 125kw.
aimar12 kirjutas:Sain siis täna õppetunni seoses tulega. Käisin Riias (siis u. 600 km ökonoomset sõitu).Tallinnasse jõudes sõitsin u 5 km ja tuli süttis , näitas et 80 km veel. Sain sõita u. 7 km ja ennäe , auto suri välja. Nii et sellistel puhkudel ei saa kompuutrit siiski usaldada. Enam ma tulega ei sõida . Eelmisel BMW-l (E36)lendas bensupump sama asja pärast. Enam ei raatsiks raha välja käia oma hooletuse eest. Nii et kõik tankima
Ise söön oma sõnu.Eile uhtus siis nii et hakkasin Haapsalusse sõitma ning tuli hakkas juba Tallinnas põlema. Mina loll läksin Vana-Haapsalu maanteed mööda ja tee mis tahad ,aga öösel ei olnud ühtki bensukat teepeal lahti. Lõpuksa sain tankida alles Haapsalus. Hinge kinni hoides sõitsin veel 17 km peale seda kui kompu nulli ette viskas.
E46 2.2atm. Bensiini tuli hakkab kuskil 80-90 ja peale seda kui nulli läheb sõitsin veel 15km, rohkem ei proovinud kuigi auto töötas ilusti.
Reaalselt tuli kilomeetreid põleva tulega siis kokku 92. (Normaalse sõiduga kaks kolmandikku maanteel ülejäänud linnas(kui paidet nii nimetada saab )).
E36, 1,8is, tule süttides on kompujärgi alles 7,2 liitrit, selle olen nulli sõitnud, isegi saaks veel sõita, kuna range näitab 15 km.. ja siis paak täis on sisse mahtunud 62 l . kilometraazi järgi ei oska öelda !