M60B30 tühipööre ja küttekulu
M60B30 tühipööre ja küttekulu
Probleem siis selline, et külmana mootor läheb käima, siis u 10sek töötab ilusti, siis lööb pöörded maha ja hakkab välja surema.Ja kui mootor soe, siis tühikäigul nagu auto väriseb kergelt.Ka küttekulu on suht suur, nimelt 15.2 l/100 km.Arvuti ise näitab kuluks ca 10/100km.Masinal ka automaat kast ja jalg gaasipedaalil on suht kerge.Võib asi vigases lambdas olla?
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
võib ikka 

Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Mõlemad lambdad olid läbi.
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Maha sadanud lumega ja sellest tekkinud libedusega auto kütusekulu 17l/100km-le
Järgmiseks vahetan ära küünlad ja siis diagnostikasse tagasi.Näitas muidu ka õhulugeja viga kuid diagnostik arvas, et saab lisaõhku.Paar päeva hiljem leidsin ka katkise vooliku ning parandasin selle ära.Ja kusjuures külmana käivituse see "peaaegu välja suremine" on ka tagasi.

Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
minu e32 740 võtab kompuutri järgi 16 l sajale umbes. Ainult linna sõidul ja lühikesed otsad. kas se on reaalne ? olen suht kege jalaga. 16, millegiga näittab talvel ja 14 suvel linnas
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Kompuuter on kompuuter, palju ta sul reaalselt võtab? Mul näitab pardakompu 13l/100km ja varjatud menüü 10,5.Aga tegelikkuses märksa suurem kütusekulu.Kusjuures 730 tehaseandmeid uurides selgus, et küttekulu peaks olema 11 kanti.
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
M60B30 puhul on täiesti normaalne selline kulu selliste ilmadega. Endal lühikeste otstega lausa 18 liitrit sajale. Kui aga linnas pikemaid otsi sõita, kukub ka kulu ja päris madalale. Maanteele minnes on kulu aga seevastu 8,.. millegagi, nii et kõik täiesti korras.
PS. Tehase andmed on saadud ideaaltingimustes, mitte -20 -> -30 ajal.
PS. Tehase andmed on saadud ideaaltingimustes, mitte -20 -> -30 ajal.
- Kivissaar
- Huviline
- Postitusi: 1981
- Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
- Peamine sõiduk: Ducati
- Telefon: 56863083
- Asukoht: Rakvere
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Ma enda v8ga sõitsin talvel 17 keskmiseks. olid mõlemad lamdad läbi samuti. vahetasin lamdad ära ja küttekulu kukkus 10-12 kanti.
ja oli atm kastiga.
Üldiselt Talvel ongi selline 15-17 v8 normiks .
ja oli atm kastiga.
Üldiselt Talvel ongi selline 15-17 v8 normiks .
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Küünlad said vahetatud ja mingi kala ikkagi sees.Vahepeal saab 11/100le hakkama ja siis jällegi 20/100le.Sõidud on koguaeg samasugused.**** ei teagi kas spido plokis on mootori rikke pirn olemas
Aga tundub, et kui masin hommikusel käivitamisel hakkab pööretega jamama, siis rüüpab.nüüd järgmisena ülevaatuspunkti gaase mõõtma ja peale seda diagnostika.

Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
kuio otsad on lühikesed ja ilmad külmad siis pole küll midagi imestada. kulu ei muutu üldse mõistlikuks enne kui mootor on saavutanud oma õige töötempi. kui veel linnasõit ka siis pole mitte midagi imestada sellise 15 keskmise üle.
probleem tundub olevat, et mõnikord mootor ei tule open loopist ära ja hakka closed loopis tööle, ikkagi jama kas mingite andurite või nende näitudega. lambdad on nüüd KINDLASTI korras ja töötavad nii nagu peab?
omast kogemusest tean, et lambdad tekitavad ikka päris suuri probleeme selle mootori puhul.
probleem tundub olevat, et mõnikord mootor ei tule open loopist ära ja hakka closed loopis tööle, ikkagi jama kas mingite andurite või nende näitudega. lambdad on nüüd KINDLASTI korras ja töötavad nii nagu peab?
omast kogemusest tean, et lambdad tekitavad ikka päris suuri probleeme selle mootori puhul.
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Lambdad on KINDLASTI täiesti korras.
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
võibolla sel juhul peaksid lihtsalt proovima selle nö. aju reseti teha? pidavat olema nii, et asi adapteerib ennast mingite mõõtetulemuste järgi ära ja kui mingit andurit siis vahetad/muudad, oleks mõistlik kõik ära nullida.
aga ma ei oska 100% kinnitada selle info õigsust. välismaistest foorumitest kunagi kokku loetud tarkus. põmst kuskil siin oli see kirjas kõik: http://www.e38.org/e32/
aga ma ei oska 100% kinnitada selle info õigsust. välismaistest foorumitest kunagi kokku loetud tarkus. põmst kuskil siin oli see kirjas kõik: http://www.e38.org/e32/
- paulk
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 31.03.2010 17:17 54
- Peamine sõiduk: BMW E91 330d
- Asukoht: Tallinn
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
Palju üldse normaalne küttekulu oleks linnas m60b30 E34 peal ? Kavatsen ka osta siukse mootoriga autot, kui kuskil 12-13 l/100km hakkama saab oleks päris okei isegi.
Re: M60B30 tühipööre ja küttekulu
mõttetu küsimus tegelikult, aga jah, suvel on kindlasti võimalik sellise kuluga hakkama saada. siiski, PALJU...ma rõhutan VÄGA PALJU oleneb sellest kui pikki otsi sõidad, millistel lõikudel sa sõidad, kui raske on jalg, kui korras on mootor jne.
talvel suht lühikesed otsad linnas ei anna ilmselt 12 keskmist ära, mootor ei jõua soojakski minna siis rüüpab ilmselt ligi 20 pigem alguses, kõik kasti ja sillaõlid ka veel paksud.
talvel suht lühikesed otsad linnas ei anna ilmselt 12 keskmist ära, mootor ei jõua soojakski minna siis rüüpab ilmselt ligi 20 pigem alguses, kõik kasti ja sillaõlid ka veel paksud.