Tere,
Selline küsimus - kas automaatkäigukasti turbiine saab diagnostida (vb on sellel teemal varem arutatud aga otsingust ei leidnud)? Pöörded veits jebivad kiirusel alates 60-90 km/h. Üks vend ütles, et turbiin ei lähe lukku vms...
Täna siis proovisin telefoniga teha kaks videot, et saaksite pilgu peale visata ja oma arvamust avaldada. VB peaks hoopis küünlad ära vahetama? Seda on plaanis teha küll (koos kambrikaane tihendiga). Pöörete kõikumisel on tunda, et kaob ka jõud. Samas kui lappi juurde annad pöörded tõusevad nii nagu peavad ja pill läheb samuti edasi.
P.S! Kui vaatate videosid, siis kommentaariks ütlen, et hoian ühtlaselt gaasipedaali all ja tahokal on märgata kõikumisi. Teisel videol panen sisse püsika, ja ka püsikaga veidi pöörded kõiguvad kuni 90 km/h sõidukiiruse juures.
Esimene video:
Teine video:
Palun siis teie kommentaare. P.S! Õli pole ka kastis muidugi 220 000 jooksul vahetatud. Filter olemas aga õli vaja osta. Millist õli tuleb panna? UM-is öeldi kohe, et see nii keeruline protseduur, et keegi peale neid hakkama sellega ei saa. Või kui isegi saavad, siis keeravad midagi p-sse. Ütlesid veel seda, et õli tuleb panna sisse teatud temperatuuril ja käigukasti alt, mitte pealt vms...
Jutt tundub loogiline olevad aga 200.- eur puhtalt töö eest maksta UM-i õlinäpule väga ei raatsiks. On pädevaid vendi soovitada, kes selle tööga hakkama saaks? Filter ja õli siis minu poolt.
Tänud vastajatele
e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Re: e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Kumb variant oleks parem:
* Kasutatud turbiin, demonteeritud teise sõiduki pealt, mille läbisõit oli ca 180 000 km, hind vahemikus 80-100 eur + tööraha
* Minu turbiini taastamine + tööraha kokku ca 400.- eur
Mõlema variandi puhul muidugi uus õli ja filter.
Siit teine küsimus, kas/kuidas mõjub mitte töökorras turbiin käigukasti tööle?
* Kasutatud turbiin, demonteeritud teise sõiduki pealt, mille läbisõit oli ca 180 000 km, hind vahemikus 80-100 eur + tööraha
* Minu turbiini taastamine + tööraha kokku ca 400.- eur
Mõlema variandi puhul muidugi uus õli ja filter.
Siit teine küsimus, kas/kuidas mõjub mitte töökorras turbiin käigukasti tööle?
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO


Aga otsin samale küsimusele vastust


bmw X-5 E-53
Re: e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Sest õli vahetamine käigukastis ei võrdu käigukasti remondiga.
Kui sul mootor p**se läheb siis sa ei paranda ju jahutusvedeliku lisamisega seda.
Kui sul mootor p**se läheb siis sa ei paranda ju jahutusvedeliku lisamisega seda.
Re: e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Auto on talve otsa garaazis seisnud ning käigukastiremont lükkus selle kevade peale. Enne kasti lammutamist proovisin korra õli vahetada. Välja tuli 4 L ainult. Peale filtri vahetust uut õli sisse valades, läks seda 7 L.
Peale õlivahetust pöörded läksid paika ning turbiini probleemi enam ei esine.
Remondimees põhjendas seda tulemust sellega, et varem oli väidetavalt vähe õli sees ning turbiin ei saavutanud õiget rõhku seest, nüüd kuna õli on piisavalt, turbiin töötab.
Vot selline lahenuds siis...
Peale õlivahetust pöörded läksid paika ning turbiini probleemi enam ei esine.
Remondimees põhjendas seda tulemust sellega, et varem oli väidetavalt vähe õli sees ning turbiin ei saavutanud õiget rõhku seest, nüüd kuna õli on piisavalt, turbiin töötab.
Vot selline lahenuds siis...
- martinifoto
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
- Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
- Kontakt:
Re: e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Endal ka pöörded kõiguvad, nii paar pööret üles-alla. Oskad sa linkida mõne video enda tahhokast siia uuesti?