Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
oot misasja? m40 on ju rihmaga mootor, sul peab rihm minema nii veepumba kui rihmaratta peale(see hammastega ketas), kui sa vedasid ainult veepumba ja geneka vahele siis loomulikult kuumeneb üle ja laadimist ei toimu.
Üks pilt kuda asi peaks olema.
Mul just see punasega märgitud rihm viskab ennast pealt ära. Kõik oli korras muarust, aku laadis ja veepumpa ajas ka ringi, seda siis kui olin peale pannud aga tahab ära visata pealt ikka.
Siin on välja toodud, mida mingil versioonil kasutati.
Punasega märgitud enne muudatust ja sinisega pärast muudatust kasutatud difrid. Muudatuste ajad toodud välja teksti osas.
Kas Sikupilli maa-alune parkla pannakse kell 23.00 või natuke peale seda ööseks kinni? Et kui oma autot seal hoiustada, siis on öösel soojas ja turvalises kohas?
Uuriks sellist asja, et kuna masinal 1.8 mootor ja kiirendus pilli sellest nagunii ei ole, siis millise ülekandega differ alla sobiks, et maantee peal pöördeid madalamaks saaks. Hetkel 100km/h sõites kuskil 3000 pööret.
Aga nii ongi normaalne ju, ka 2liitrisel on samamoodi pöörded 3000 peal 100ga sõites. Võid panna küll väiksema numbriga ülekande, aga siis kaob kiirendamisel jõud üldse ära..
Kuna suvel rehvid tehasemõõdust väiksemad, siis spidokas valetab kuskil 15km/h ja 100 alas sõites spidoka järgi 120km/h on pöörded juba 3500 umbes ning küttekulu 8,5-10l/ sajale.
Siis ei mahu enam suvel velg alla Hetkel ei teagi mis tehasemõõt on aga hetkel talvel 185/65/R15 all ja spidokas valetab 7km/h. Samas 2.5 spidokas ka vast, sest ei teaks et 1.8 oleks 260 kella peal.
Soov olekski natuke pöördeid maha saada, et suvel maanteel küttekulu väiksem oleks. Aga ei tea täpselt milline sobiks - kas 2.0 või 2.5 mootori differ.
Viimati muutis calimar, 24.02.2012 13:49 17, muudetud 1 kord kokku.
Sul on ikka midagi seal väga imelikku kokku keeratud.
Mis ime offsetiga veljed sul seal on, et 195/65 rehvid alla ei mahu?
Ja kui R6 spidoplokk, siis pöörded ju valetavad ka. Tee need asjad ennem korda, siis alles mõtle uuele diffrile.
Fred kirjutas:Sul on ikka midagi seal väga imelikku kokku keeratud.
Mis ime offsetiga veljed sul seal on, et 195/65 rehvid alla ei mahu?
Ja kui R6 spidoplokk, siis pöörded ju valetavad ka. Tee need asjad ennem korda, siis alles mõtle uuele diffrile.
Eelmine aasta oli talverehv 195/65 ja spidokas valetas 1-2km/h. Talveveljega pole probleemi, just suvel Style32 veljega, ET 20 ja suurema rehviga käiks koopasse.
Autoks 318tds 1996a ja mure järgmine: Nimelt põleb ABSi tuluke. ABS ise töötab, kuid tuluke põleb pidevalt. Diagnostika vigu pole näidanud ning kõik peaks nagu korras olema. Absi aju juures sai juhet sikutatud ja näidikute paneeli juures samuti. Mida võiks veel vaadata?
Võimalik, et see teema siit läbi käinud, kuid kas keegi oskaks öelda, kas E39 esimesed ning tagumised ukselingid on samad ? Ehk kas saab tagumise ukse lingi sobitada esi uksele ?
hewlet kirjutas:Võimalik, et see teema siit läbi käinud, kuid kas keegi oskaks öelda, kas E39 esimesed ning tagumised ukselingid on samad ? Ehk kas saab tagumise ukse lingi sobitada esi uksele ?
rumal küsimus auto "pöördesse laskmise"kohta.Et kui kaugele tahhokas võib minna?Punasesse kindlasti hea ei ole aga puhastab mootorit?katid teeb puhtaks?korraks lasta?5 sekundiks?10sekundiks?Kui yottube vaatada siis mõni laseb ikka jubedalt..et mis teie arvate?