Tegemist E34 525TDS Touringuga aastast 1995.
Probleemiks: Äsja sai paigutatud uus generaatori rihm. Umb nädal peale uue rihma paigaldamist hakkas rihma ja rullikute juurest kostuma niuksuvat heli kui auto ''tiksub'' kohapeal ja on neutraalis. Ühesõnaga madalatel pööreletel. Kui sõitma hakata ja pöörded ületavad 1400 piiri siis heli lakkab. Kui siis pidama jääda hakkab uuesti niuksuma.
Mis võib olla probleemiks ja kas tuleks miskit välja vahetada?
E34 niuksumine
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 niuksumine
Ilmselt tuleks vahetada jah. Rihm arvatavasti.
Kas (a) pole õige pikkusega - paljud rihmatootjad eriti odava otsa omad ei tee täpse pikkusega rihmu vaid nt 5mm sammuga ja võib sattuda liiga pikk. Aga sama võib olla ka muidu täiesti kvaliteettoodangu tegijatega. Ka võib olla, et pikkus on õige, aga soonte profiil ei sobi bemmi rihmaratastega nagu peaks.
Või (b) on lihtsalt odav ja s..t (kõva) rihm.
Võib veel olla, et rihmarattad kulunud ja pinguti väsinud, aga see vähem tõenäoline, sest vana rihmaga ei vigisend ju.
Kas (a) pole õige pikkusega - paljud rihmatootjad eriti odava otsa omad ei tee täpse pikkusega rihmu vaid nt 5mm sammuga ja võib sattuda liiga pikk. Aga sama võib olla ka muidu täiesti kvaliteettoodangu tegijatega. Ka võib olla, et pikkus on õige, aga soonte profiil ei sobi bemmi rihmaratastega nagu peaks.
Või (b) on lihtsalt odav ja s..t (kõva) rihm.
Võib veel olla, et rihmarattad kulunud ja pinguti väsinud, aga see vähem tõenäoline, sest vana rihmaga ei vigisend ju.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 niuksumine
Aga kas ei oleks siis niuksumine pidanud ilmnema koheselt peale rihmavahetust (kui rihma viga) mitte alles 1-1,5 nädalat hiljem peale igapäevast sõitu? Aga selles suhtes õigus küll, et vana rihmaga ei vigisenud.eero kirjutas:Ilmselt tuleks vahetada jah. Rihm arvatavasti.
Kas (a) pole õige pikkusega - paljud rihmatootjad eriti odava otsa omad ei tee täpse pikkusega rihmu vaid nt 5mm sammuga ja võib sattuda liiga pikk. Aga sama võib olla ka muidu täiesti kvaliteettoodangu tegijatega. Ka võib olla, et pikkus on õige, aga soonte profiil ei sobi bemmi rihmaratastega nagu peaks.
Või (b) on lihtsalt odav ja s..t (kõva) rihm.
Võib veel olla, et rihmarattad kulunud ja pinguti väsinud, aga see vähem tõenäoline, sest vana rihmaga ei vigisend ju.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 niuksumine
Võib olla ka jah.
Võib-olla siis on rihmapinguti väsinud. Või vibratsioonileevendi (väntvõlli rihmaratas).
Sest mõlemad vähendavad rihma vibratsiooni ja vibratsioon on väiksem suurematel pööretel ja kõige suurem tühikäigul.
Igasugu asjad võivad olla.
Igal juhul võiksid teada, mis sinna panid, et oskaksid kuskilt otsast midagi välistama hakata.
Võib-olla siis on rihmapinguti väsinud. Või vibratsioonileevendi (väntvõlli rihmaratas).
Sest mõlemad vähendavad rihma vibratsiooni ja vibratsioon on väiksem suurematel pööretel ja kõige suurem tühikäigul.
Igasugu asjad võivad olla.
Igal juhul võiksid teada, mis sinna panid, et oskaksid kuskilt otsast midagi välistama hakata.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 niuksumine
Vaatasin rihma valges uuesti üle enne mootori käivitamist ja nägin et rihm jummala lõtv. Tuli välja et rihma pinguti oli end lõdvaks lasknud ja seetõttu hakkaski lõtv rihm niuksuma. Rihma pinguti amort oli üles ütlenud ja maha võttes lendas ülemine osa 2m kõrgusele mootorist 
Nüüdseks paigaldatud uus amort ja probleeme pole siiani ilmnenud

Nüüdseks paigaldatud uus amort ja probleeme pole siiani ilmnenud
