kirjutan mehe kasutaja alt!
autoks e39 525tds
läksin ema juurde autoga, töötas ilusti, hakkan tagasi koju sõitma auto ei lähe käima, aku tühi, panime krokodillidega käima! kui krokodillit tagant ära, auto kohe sureb välja! milles viga,
mees tappab mu maha :S
kiir abi auto ei taha töötada!
Re: kiir abi auto ei taha töötada!
Genekas vist ei lae
See väike viga, et mees tigedaks saaks, peaasi auto terve on vä. laadimine:)

See väike viga, et mees tigedaks saaks, peaasi auto terve on vä. laadimine:)
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: kiir abi auto ei taha töötada!
see pole sinu süü ju kui genekas ei lae 

Re: kiir abi auto ei taha töötada!
Natuke võib ikka sinu süü ka olla, mehele pead pärast lähemalt aru andma, kõige parem on asja näitlikustada massažiga, neid genekaid on raske muudmoodi täpselt kirjeldada.
Re: kiir abi auto ei taha töötada!
Võib uskuda, et generaatoris siis ehk mõni diood lühises, millest tulenevalt tekib mahalaadimine ja puudub laadimine töötava mootoriga.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: kiir abi auto ei taha töötada!
Et sõitis laadiva genekaga sinna, jättis täis akuga auto seisma, oli natuke aega külas ning juhuslikult läks midagi nii nahka, et tõmbab aku tühjaks ja generaator pani ka saba. Natuke naljakas teooria.
Re: kiir abi auto ei taha töötada!
*Kas mõni riknev elektroonikadetail tavaliselt karjub ette, et läheb rikki?
Mis sa arvad, kuidas need generaatorid siis tavaliselt surevad? Üldjuhul ei anna ükski neist eelnevalt hoiatust.
Generaatori ergutuse ja krogodilli (+) otsale 5w pirn vahele. Kui süüde sisse keerata, siis peab see süttima (ergutus tuleb generaatorile) ning auto käivitades peab see pirn kustuma (generaator genereerib voolu).
Kui see pirn jääb põlema, siis generaator rikkis. Tasub ka mingi 55w pirniga mõõta, kas generaatori suuremale (+) otsale toide jõuab. Muidugi tasub ka üle vaadata massid ja asjad. ( eri tea, kuhu toidet krogodillidega anti).
Auto elektriskeem mul puudub. Seega ei näe, kas generaatori ergutus tuleb ainult läbi pirni, mis on näidikuteplokis. Juhul kui on sedasi, siis, kas see pirn jääb põlema peale auto käivitamist?
Mis sa arvad, kuidas need generaatorid siis tavaliselt surevad? Üldjuhul ei anna ükski neist eelnevalt hoiatust.
Generaatori ergutuse ja krogodilli (+) otsale 5w pirn vahele. Kui süüde sisse keerata, siis peab see süttima (ergutus tuleb generaatorile) ning auto käivitades peab see pirn kustuma (generaator genereerib voolu).
Kui see pirn jääb põlema, siis generaator rikkis. Tasub ka mingi 55w pirniga mõõta, kas generaatori suuremale (+) otsale toide jõuab. Muidugi tasub ka üle vaadata massid ja asjad. ( eri tea, kuhu toidet krogodillidega anti).
Auto elektriskeem mul puudub. Seega ei näe, kas generaatori ergutus tuleb ainult läbi pirni, mis on näidikuteplokis. Juhul kui on sedasi, siis, kas see pirn jääb põlema peale auto käivitamist?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!