Oleks väga vaja kellgi tarka nõuannet auto osas,kuna ma ise pole remontinud ja auto on võõras siis ei oska midagi peale ka hakata.
Alustades algusest,sai siis eelmine nädal vahetatud ära radikas,radika sai muidugi uue pandud.Lekkis teine suure ülemise lõdviku alt,plastikusse tekkinud prao tõttu,eks nagu vanal autol oli sellel ka häid ja halbu päevi,mõnipäev lekkis ja lausa jooksis,teisel päeval polnud eriti midagi.Vahetati siis radikas välja,Tartus seda ka õhutati seal ja proovisõidul käinud mees ütles,et keema kipub minema,soovitas valada tosooli juure sinna paisupaaki,mõeldud tehtud.
Võtsin järgmisel päeval ette reisi Tartust-Võrru ja kõik oli OK,peale maale jõudmist seisis auto paar tundi ja siis pannes käima oli kõik korras,sai sõidetud veel ca 15 km kui märkasin,et seier kisub punase peale,kuni lõpuks punasele ta jäigi,muidugi seiskasin mootorti,veidi aja pärast kui juba lubas sõitsin tasakesi edasi,väikeste pausidega...siis polnud see seier punase peal.
Viisin siis auto uuesti remoditöökotta,seal tõmmati õhk uuesti vaakumiga välja,öeldi ka ,et asi võib olla plokikaanes.Kontrollisin õli,kõik oli ilus nagu olema peab.Sain sõita selle autoga kaks päeva ja nüüd jälle sama jama!
Hakkan juba ise arvama,et plokikaanes on viga,kas mõranenud või kõver.Kuna ma pole ise mingi asjatundja siis minu loogika ütleb,et uue radika vahetusega koguneb õhk sinna hermeetilisse süsteemi ja ei saa enam kuskilt välja,täna siis lausa susises sealt paisupaagi korgi vahelt,märkasin,et seda tosooli oli sealt üle mootori pritsinud/jooksnud.
Ma ei oskagi midagi teha,seda autot on niiiiii palju parandatud,et juba sellest mõttest hakkab paha.
On kellelgi head nõu,auto oleks vaja saada Tartusse ,aga ma ei tea kuidas sellega sinna sõita...lihtsalt ei julge enam ja ega ma midagi tarka sellega seal tee ääres teha oskagi.
On keegi parandanud autol sellist viga ,mis selline asi maksma läheks...Tean ,et uuena maksab plokikaas teise auto hinna...
Ette tänades,Mari-Ly
