Tekibki mõte eelistada bensiini asemel 335d. Numbrite järgi väändemoment on päris hull seal. Kahjuks MT ei pakuta, ainult automaatkast. Aga kui valida igakuise "Check Engine" + "Reduced Power" indikaatori ja automaatkasti vahel siis valiks viimase
E9x 335i vs 335d
E9x 335i vs 335d
Kas kellelgi on kogemus E90 või E92 335i apparaadiga? Huvitab selle N54 vastupidavus peamiselt. Internet (nii usa kui venemaa) on sutheliselt täis õudustega. Tüüpilised mured on kütusepump, pihustid, vanosi andurid, turbo aktuaatorid, vacuumi torud. Tundub et seal terve sissepritse on VDO/Siemensi oma - ma varem pole bemmil sellist asja näinud. Et kas ongi nii hull nendega mis Eestis ringi sõidavad?
Tekibki mõte eelistada bensiini asemel 335d. Numbrite järgi väändemoment on päris hull seal. Kahjuks MT ei pakuta, ainult automaatkast. Aga kui valida igakuise "Check Engine" + "Reduced Power" indikaatori ja automaatkasti vahel siis valiks viimase
Tekibki mõte eelistada bensiini asemel 335d. Numbrite järgi väändemoment on päris hull seal. Kahjuks MT ei pakuta, ainult automaatkast. Aga kui valida igakuise "Check Engine" + "Reduced Power" indikaatori ja automaatkasti vahel siis valiks viimase
e92 335xi alpinweiss
Re: E9x 335i vs 335d
Leidsin Autolehest Patricku kirjelduse: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2254" onclick="window.open(this.href);return false;
Ütleks et päris negatiivne.
Ütleks et päris negatiivne.
e92 335xi alpinweiss