E46 ostuabi
E46 ostuabi
Otsin hetkel uut autot ning kõikidest valikutest on jäänud sõelale BMW E46. Valik hetkel põhiliselt kahe kuulutuse vahel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1056047" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=768549" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto valikul on eelduseks vähemalt R6 mootor ning piisav kogus lisavarustust. Hetkel mõlemad autod nagu vastaksid minu ootustele lisade ja mootori osas. Kahtlema paneb ainult esimese puhul automaatkast, mille peale paljud on ainult halba rääkinud (siinkohal oleks väga hea kuulda reaalselt kasutajate arvamust ja kogemusi). On see kast tõesti asi, mida karta ?
Lisaks on esimesel autol näha värviparandusi luugi alusel osal ning juhipoolsel tagumisel tiival. Olen sirvinud siinseid teemasid ja see luugi alune osa tundub neil vist üsna roostealdis koht ?
Mida oskaksid siinsed BMW teemal oluliselt rohkem kodus olevad inimesed nende kahe kohta öelda ? Kumba tasuks eelistada ?
Kuna plaan on siiski vähemalt mõlemat reaalselt ka vaatamas käia, siis on väga oodatud vihjed kohtadele, mida tasub E46 hoolikamalt jälgida. (tüüpvead)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1056047" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=768549" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto valikul on eelduseks vähemalt R6 mootor ning piisav kogus lisavarustust. Hetkel mõlemad autod nagu vastaksid minu ootustele lisade ja mootori osas. Kahtlema paneb ainult esimese puhul automaatkast, mille peale paljud on ainult halba rääkinud (siinkohal oleks väga hea kuulda reaalselt kasutajate arvamust ja kogemusi). On see kast tõesti asi, mida karta ?
Lisaks on esimesel autol näha värviparandusi luugi alusel osal ning juhipoolsel tagumisel tiival. Olen sirvinud siinseid teemasid ja see luugi alune osa tundub neil vist üsna roostealdis koht ?
Mida oskaksid siinsed BMW teemal oluliselt rohkem kodus olevad inimesed nende kahe kohta öelda ? Kumba tasuks eelistada ?
Kuna plaan on siiski vähemalt mõlemat reaalselt ka vaatamas käia, siis on väga oodatud vihjed kohtadele, mida tasub E46 hoolikamalt jälgida. (tüüpvead)
Re: E46 ostuabi
Automaatkast on nii kaua tore kuni lagunema hakkab
Ja see keskmine kütusekulu 8,.. see on ilmselge jama.

Re: E46 ostuabi
Kütusekulu polegi väga tõepähe võtnud ja see pole ka kõige määravam tegur hetkel auto ostul.
Seda võin ma ka ise järeldada, et on niikaua tore, kuid pigem pakub huvi, et milline üldiselt sellise käigukasti töökindlus on.
Seda võin ma ka ise järeldada, et on niikaua tore, kuid pigem pakub huvi, et milline üldiselt sellise käigukasti töökindlus on.

Re: E46 ostuabi
*Roolilatt - kas otsad tilguvad või mitte - roolivõimu potska õline või mitte - roolilõtk ei tohi olla suur.
*Tagumine silla raam - kas on mõraline - keevitatud - remonditud.
*Kas elektriaknad töötavad ilusti. - nendega oli vahepeal probleeme
*Airbag-i andurid terved (armatuuris peab tuli süttima) - kui põlvedega istmete otsas trampida, siis läks sensormatt katki.
*tagaluugi numbrituled - luuginupp (vahest läksid katki need - varuosana vahetus ca. 80€ ümber)
*vanosed - ei tohi olla õlised ja ei tohi ragiseda. Remont kulukas.
*Radikas - põhi läks neil vahest kummi.
*Kliima ventikas - kas kõik puhuri kiirused toimivad - kliima jahutus toimib? Kliima ventikas käib? (vahest läks kliimasiil katki - uus jupp maksab 80€ ümber). Süüte välja keeramisel peab olema natuke aega kuulda armatuuri all oleva ventika pöörlemist. Kliimapumba remont väga kallis ja varuosana raske leida.
*Rooste kohad - kapoti äär, luugi äär, tagumiste tulede alune äär.
*Esitulede reguleerimise vardad läksid vahest katki.
*Käigukasti otsast õli tilgub? - enamikel minuteada neil sealt niiske.
*Manuaalkastil kahemassiline hooratas - kas kohapealt vaikselt sidurit libistades hakkab auto värisema ja hüppama või mitte? Kui hakkab, siis remont ei ole odav.
*Veojõu kontroll töötab? Töötava mootoriga ASC nuppu vajutades peab armatuuris süttima tuluke. Käsipiduri hoiatustuli töötab?
*Õlitaseme andur töötab? Kui pärast mootori käivitust jääb kollane õlikannu tuli põlema, siis anduri vahetus.
Küttekuluks sain ma oma 323 manuaaliga talvel linnas ca. 12-13 ja suvel maanteel ca.7, linnas 9-11 100km-le. Olen rahuliku jalaga ja käiku vahetan juba 2500 pöörde juures. Niisamuti lasen palju veereda, käik sees.
Rohkem hetkel ei meenu - mõni võib korrigeerida, aga kirjutasin need oma kogemuste põhjal.
*Tagumine silla raam - kas on mõraline - keevitatud - remonditud.
*Kas elektriaknad töötavad ilusti. - nendega oli vahepeal probleeme
*Airbag-i andurid terved (armatuuris peab tuli süttima) - kui põlvedega istmete otsas trampida, siis läks sensormatt katki.
*tagaluugi numbrituled - luuginupp (vahest läksid katki need - varuosana vahetus ca. 80€ ümber)
*vanosed - ei tohi olla õlised ja ei tohi ragiseda. Remont kulukas.
*Radikas - põhi läks neil vahest kummi.
*Kliima ventikas - kas kõik puhuri kiirused toimivad - kliima jahutus toimib? Kliima ventikas käib? (vahest läks kliimasiil katki - uus jupp maksab 80€ ümber). Süüte välja keeramisel peab olema natuke aega kuulda armatuuri all oleva ventika pöörlemist. Kliimapumba remont väga kallis ja varuosana raske leida.
*Rooste kohad - kapoti äär, luugi äär, tagumiste tulede alune äär.
*Esitulede reguleerimise vardad läksid vahest katki.
*Käigukasti otsast õli tilgub? - enamikel minuteada neil sealt niiske.
*Manuaalkastil kahemassiline hooratas - kas kohapealt vaikselt sidurit libistades hakkab auto värisema ja hüppama või mitte? Kui hakkab, siis remont ei ole odav.
*Veojõu kontroll töötab? Töötava mootoriga ASC nuppu vajutades peab armatuuris süttima tuluke. Käsipiduri hoiatustuli töötab?
*Õlitaseme andur töötab? Kui pärast mootori käivitust jääb kollane õlikannu tuli põlema, siis anduri vahetus.
Küttekuluks sain ma oma 323 manuaaliga talvel linnas ca. 12-13 ja suvel maanteel ca.7, linnas 9-11 100km-le. Olen rahuliku jalaga ja käiku vahetan juba 2500 pöörde juures. Niisamuti lasen palju veereda, käik sees.
Rohkem hetkel ei meenu - mõni võib korrigeerida, aga kirjutasin need oma kogemuste põhjal.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E46 ostuabi
see 2 on foorumikasutaja auto ju
mu meelest juba tüki aega müügis olnud..

Re: E46 ostuabi
Väga hea nimekiri, tänan !
Viimase posti peale hakkasin otsima teemat auto kohta, kuid siiamaani ei õnnestunud leida midagi. Eeldusel, et üldse siin teema on selle auto kohta, siis ehk keegi oskab linki jagada.

Viimase posti peale hakkasin otsima teemat auto kohta, kuid siiamaani ei õnnestunud leida midagi. Eeldusel, et üldse siin teema on selle auto kohta, siis ehk keegi oskab linki jagada.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E46 ostuabi
teemat polegi vist aga kasutaja on "pasteet"
Re: E46 ostuabi
Kus sa viimased pool aastat kuni esmaspäevani olid, kui mina oma autot müüsin?
Oleks vähemalt foorumisse jäänud.


Oleks vähemalt foorumisse jäänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: E46 ostuabi
teine auto on minu oma jAH,teemat pole auto kohta teinud,kuna olen enamasti hõivatud muude asjadega ja aega vähe foorumites istumiseks,huvi korral info telefoni teel,ei varja midagi,soovi korral võib auto kontrolli viia
Re: E46 ostuabi
Olles nüüd paari autot vaatamas käinud on valiku tegemine ainult raksemaks läinud.
Esialgne idee oli vaadata 2.8 mootoriga variante, kuna enamus neist paistsid silma küllaltki hea lisavarustuse nimekirjaga, kuid nüüdseks on hakanud painama siiski kütusekulu küsimus. Tekib kahtlus, et antud mootor pole väga mõistlik valik praeguste kütusehindade juures. Siinkohal oleks sellise mootoriga isendite omanike kommentaarid reaalse kütusekulu kohta vägagi oodatud.
Teise variandina olen kaalunud 2.0 diiselmootoriga isendeid. Kuna pole varem ühtegi diiselmootoriga autot omanud, siis tekib tobe küsimus, et ega see mootor sellise auto peal lahjaks ei jää ? Eelarve on küllaltki väike ja seega 3.0 diiselmootoriga autosid paraku väga palju valida pole. (on küll mõned, mis mahuks arvestatud summa piiresse, kuid need ei tundu kõige paremas seisukorras olevat) Hetkel üks silma jäänud variant on see :
http://www.auto24.ee/used/1060559" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõik justkui sobiks - soovitud 3.0 diiselmootor ja universaalkere. Küll aga tundub varustustase üsna kehva sellise auto kohta. Tekib kohe küsimus, et kui probleemne oleks sellisele isendile hilisem püsikiirusehoidja ja multifunktsionaalse rooli paigaldus ?
Seega ootaks huviga omanike kommentaare - kas eelistada parema varustusega ja suure bensiinimootoriga autot või tasub pikemas perspektiivis ära veidi tagasihoidlikuma lisavarutusega diiselmootoriga auto ?
Esialgne idee oli vaadata 2.8 mootoriga variante, kuna enamus neist paistsid silma küllaltki hea lisavarustuse nimekirjaga, kuid nüüdseks on hakanud painama siiski kütusekulu küsimus. Tekib kahtlus, et antud mootor pole väga mõistlik valik praeguste kütusehindade juures. Siinkohal oleks sellise mootoriga isendite omanike kommentaarid reaalse kütusekulu kohta vägagi oodatud.

Teise variandina olen kaalunud 2.0 diiselmootoriga isendeid. Kuna pole varem ühtegi diiselmootoriga autot omanud, siis tekib tobe küsimus, et ega see mootor sellise auto peal lahjaks ei jää ? Eelarve on küllaltki väike ja seega 3.0 diiselmootoriga autosid paraku väga palju valida pole. (on küll mõned, mis mahuks arvestatud summa piiresse, kuid need ei tundu kõige paremas seisukorras olevat) Hetkel üks silma jäänud variant on see :
http://www.auto24.ee/used/1060559" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõik justkui sobiks - soovitud 3.0 diiselmootor ja universaalkere. Küll aga tundub varustustase üsna kehva sellise auto kohta. Tekib kohe küsimus, et kui probleemne oleks sellisele isendile hilisem püsikiirusehoidja ja multifunktsionaalse rooli paigaldus ?
Seega ootaks huviga omanike kommentaare - kas eelistada parema varustusega ja suure bensiinimootoriga autot või tasub pikemas perspektiivis ära veidi tagasihoidlikuma lisavarutusega diiselmootoriga auto ?

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Kui on eelarve väike, ära võta 330d mõttesse. Imelikul kombel maksis see auto minu meelest vahepeal 3800vms. Oli siin foorumis arutusel, et kas lisadest oleks saanud veel midagi mitte panemata jätta
Soovitan, otsi 87kw 318 ok lisadega. Neid liigub, aga vähe. Eestis pole hetkel ühtegi sellist müügil. 325, 330 leidub.

Soovitan, otsi 87kw 318 ok lisadega. Neid liigub, aga vähe. Eestis pole hetkel ühtegi sellist müügil. 325, 330 leidub.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E46 ostuabi
Minu 328i võtab hetkel maanteel reaalselt 6,8-7,0 l (püsikas 100 km/h juures), linnas ca 11,5-12 l. Kompuuter annab keskmiseks 8,3 l.
Re: E46 ostuabi
Ei hakka uut teemat tegema. Oskab keegi rääkida E46 320D kohta? On hea mootor?
Näiteks: http://www.auto24.ee/used/1059030" onclick="window.open(this.href);return false;
Näiteks: http://www.auto24.ee/used/1059030" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46 ostuabi
niipalju kui mina kuulnud/uurinud olen, siis pidi päris palju häda olema selle mootoriga.
Re: E46 ostuabi
Vastupidist just nagu lugenud



- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
320d kohta:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=46&t=51225" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=46&t=51225" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46 ostuabi
keegi selle auto kohta oskab midagi öelda http://www.auto24.ee/used/1039602" onclick="window.open(this.href);return false; ,
Re: E46 ostuabi
Endiselt käib auto otsing ning vahepeal on selgeks saanud, et kindlasti peab tulevane E46 olema 330d. Olen nüüd suuremas osas kõik Eestis sobivas hinnaklassis pakutavad autod üle vaadanud ning paraku olukord reaalselt on päris nukker. Seega hetkel on variant tuua Saksamaalt ning peale pikka otsimist jäid silma need kaks :
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõlemal nagu on eeliseid ja puudusi, kuid lõpliku otsust ei oska kuidagi langetada. Mida arvaksid teised ?
Sinise puhul tundub paljulubav jutt ühest eelnevast omanikust ning hooldusraamatust. Lisaks on see auto ka veidi noorem kui teine. Veidi üldmuljet rikub aga see, et sisu tundub päris ära kulunud olevat (istme külgpadjad ja rool)
Musta puhul samas on varustus oluliselt parem ja otseselt nagu suuri miinuseid silma ei hakka peale roostes detailide kapoti all.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõlemal nagu on eeliseid ja puudusi, kuid lõpliku otsust ei oska kuidagi langetada. Mida arvaksid teised ?
Sinise puhul tundub paljulubav jutt ühest eelnevast omanikust ning hooldusraamatust. Lisaks on see auto ka veidi noorem kui teine. Veidi üldmuljet rikub aga see, et sisu tundub päris ära kulunud olevat (istme külgpadjad ja rool)
Musta puhul samas on varustus oluliselt parem ja otseselt nagu suuri miinuseid silma ei hakka peale roostes detailide kapoti all.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E46 ostuabi
Mustal varustus palju parem tõesti. Krt, ma ei tea e46 kapotialust, kuid tundub, et ainus roostes detail on kronsa mis kütusefiltrit kinni hoiab?
Samas pole ju sinisel kapotialusest üldse mingit pilti?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E46 ostuabi
Kui Sa soovid hobiautot ja raha kulutada, siis lase käia. Säästlikuks igapäevasõidukiks on sellise läbisõiduga diisel liiga riskantne. Gürsoy on türgi nimi. Muretu igapäevasõiduki saamiseks vaata vähem pretensioonikaid mudeleid (316i, 318i, 320i) või marke ja tunduvalt väiksema läbisõiduga autosid. Või 330 jaoks kahekordista eelarvet. Kahtlen, kas Sa omal käel Saksamaalt tuues auto odavamalt saad. Kaugjuhtimisega on see üsna tuule püüdmine väljal. Jahtisin ka touring BMWd pereautoks, aga loobusin ja ostsin muu margi: E46 touringu pakiruum on haletsusväärselt väike, E39 on ses suhtes normaalne, BMW kaskokindlustus on umbes 60 eurot kuus, muul margil 18 eurot. Mul polnud veel ühte hobiautot tarvis ja auto pole enam elu eesmärk
Sul võivad teised argumendid olla.

Sõidurõõm
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 18.06.2009 18:20 22
Re: E46 ostuabi
Huvitav teema, otsisin endale ka pikalt E46 kuskil 4 kuud, nüüdseks kuu aega tagasi leidsin 318i 87kw, üldiselt olen ma väga rahul. Kütusekulu kohta võiks õelda nii linnas tubli 12l/100 peale maanteel 8 keskmine 9,5. Erilist vahet pole kas ostad 316 või 328, samas kui meeldib tallata seda gaasipedaali siis kindalsti on 328 kütusekulu suurem. Automaat kast võtab ka rohkem minul kuskil 1,2 liitrit rohkem võrreldes manuaaliga. Välismaalt pole mõtet autot tuua, kui ise tood siis hinnaga praktiliselt ei võida midagi, ning põrsake võib kottis olla väga suur. Eestiski juba kiidetakse et oi kui hea lihtsalt super, kohale minnes autot vaatam, selgub risti vastupidine. Enda oma ostes oli autol juba 1 viga ja see oli hooratas, ausalt öelda ei häirinud mind see kuna hind oli lihtsalt auto seisukoha pealt liiga super. 330d mootor on üldiselt üks parimaid mida bmw on suutnud teha, kuid ka parim võib vahest alt vedada, ning remont ei ole sugugi odav võrreldes bensiinimootoriga. Samas ei väida ka et bensiini mootori remont väga odav oleks, kuid vahe on kindlasti neil sees. 2.0d ei soovitaks vanatüübi oma, kui on uuetüübi mootor siis peaks tunduvalt parem olema.
Re: E46 ostuabi
Olen ka lugenud igasuguseid teste ja kuskil oli ka kirjas et 2.0 diisel on kõige halvem nendest. Millal tuli uuem mootor ja kuidas teada kas on vana v uuem mootor? Plaan ka varsti kupeest touringusse kolida ja see otsimine ja uurimine on jube. Igaüks ajab oma rada.On siin reaalseid vendasid,kes mootoreid parandavad nt? Nendelt peaks adekvaatset inffi saama, palju mingeid mootoreid läbi käib ja mis on töökindel ja mis ei ole.zaliblancer kirjutas:Huvitav teema, otsisin endale ka pikalt E46 kuskil 4 kuud, nüüdseks kuu aega tagasi leidsin 318i 87kw, üldiselt olen ma väga rahul. Kütusekulu kohta võiks õelda nii linnas tubli 12l/100 peale maanteel 8 keskmine 9,5. Erilist vahet pole kas ostad 316 või 328, samas kui meeldib tallata seda gaasipedaali siis kindalsti on 328 kütusekulu suurem. Automaat kast võtab ka rohkem minul kuskil 1,2 liitrit rohkem võrreldes manuaaliga. Välismaalt pole mõtet autot tuua, kui ise tood siis hinnaga praktiliselt ei võida midagi, ning põrsake võib kottis olla väga suur. Eestiski juba kiidetakse et oi kui hea lihtsalt super, kohale minnes autot vaatam, selgub risti vastupidine. Enda oma ostes oli autol juba 1 viga ja see oli hooratas, ausalt öelda ei häirinud mind see kuna hind oli lihtsalt auto seisukoha pealt liiga super. 330d mootor on üldiselt üks parimaid mida bmw on suutnud teha, kuid ka parim võib vahest alt vedada, ning remont ei ole sugugi odav võrreldes bensiinimootoriga. Samas ei väida ka et bensiini mootori remont väga odav oleks, kuid vahe on kindlasti neil sees. 2.0d ei soovitaks vanatüübi oma, kui on uuetüübi mootor siis peaks tunduvalt parem olema.
Re: E46 ostuabi
tere vaatan siin et, otsitakse e46 bmw ja nähakse täiesti planke autosid kõrgema hinnaga aga seda autot ei näha http://www.auto24.ee/used/1158385" onclick="window.open(this.href);return false; see on mu enda auto ja lihtsalt tahaks teada mis sellel autol puudu on või miks seda keegi osta ei taha
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
125kW mootor ei ole just kuigi ahvatlusväärne. Kütti võtab pmts sama mis 328-l olev 142kW ja tihti on neil ka õlikulu probleeme.
Re: E46 ostuabi
ok seda küll jah aga ma ostsingi juba 2,5 141kw mootori koos kastiga ära ja kui aega saan siis vahetan ära, ei tea kui raske on ark s passi sisse saada on
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Oskab keegi soovitada pädevat kohta Tartus, kus võiks autole põhjaliku ostueelse kontrolli teha lisaks UM-ile? Kuna tegemist E46-ega siis leian, et pole vast mõtet uut teemat teha. Pakub huvi üks Lõuna-Eestis asuv 330XD ja mõtlesin, et ehk on seal piirkonnas mõni soodsam alternatiiv.
Re: E46 ostuabi
Kas siis 2,5 ja 141 kw mootor on parem, st mul on see kergema e36 peal ja kütet võtab maanteel 8 ja linnas 13 , talvel veel rohkem.lepp1988 kirjutas:ok seda küll jah aga ma ostsingi juba 2,5 141kw mootori koos kastiga ära ja kui aega saan siis vahetan ära, ei tea kui raske on ark s passi sisse saada on
Re: E46 ostuabi
Kas e46 peal ongi 2,8 pensukas kõige asjalikum ja töökindlam mootor? Diislitega pidavat jamama ja pidi kallis pidada olema?Henri_J kirjutas:125kW mootor ei ole just kuigi ahvatlusväärne. Kütti võtab pmts sama mis 328-l olev 142kW ja tihti on neil ka õlikulu probleeme.
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: E46 ostuabi
Keegi ei julge vastata, et jah 
Soetusmaksumuse/remondirõõmu/kütusekulu/sõidurõõmu omavaheline suhe peaks olema hästi paigas.
Aga enne ostu tasub lasta asjatundjatel kontrollida, ükskõik, mille soetada otsustad.

Soetusmaksumuse/remondirõõmu/kütusekulu/sõidurõõmu omavaheline suhe peaks olema hästi paigas.
Aga enne ostu tasub lasta asjatundjatel kontrollida, ükskõik, mille soetada otsustad.
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"