djrayon kirjutas:Tervist.
Teadjamad äkki oskavad nõu anda mida täpsemalt valida (aastat / mudelit / kW'ga isendeid / odom. näiduga).
(Bi)Xenon
Remont võiks olla ka taskukohane (st. mida uuem seda kallim (olen nii täheldanud)).
Pole veel otsustanud kas universaal või sedaan (on neil muidu kvaliteedilt / vastupidavuselt / või muult, mingit vahet?)
Kodutöö on näidanud et:
- 525 on ökonoomsem
- 220 000+ km läbisõit on turvalisem valik (200 000 kandis tahab tugevamat remonti saada)
- 530 on tõenäolisem leida parema varustusega
Lisaks tahaks teada, et kas kuidagi on võimalik midagi vaatamas käies näha ka reaalset läbi sõitu ajust (mingi nupu vajutus vms). Üldse mingeid nippe, trikke mida vaadata, jälgida kui vaatamas käia.
(Kasutan otsingut ja uurin ka iseseisvalt, kuigi foorumite otsingud on väga kehvad)
Teadjaks ma ennast ei pea aga räägin ära, mis tean, ehk on midagigi abi.
Täpset läbisõitu otsid? Enamus on keritud nii või naa. Otsi autot, mitte läbisõitu. Aasta võiks olla 2001-2003, KW võiks olla 142, ehk siis uuema mootoriga ( mida tehtigi sel ajavahemikul ).
Bixenoni pole E39l olemas.
Remondil pole vahet, kas 1998 või 2003. Oleneb, kas on M-vedrustus või mitte. Ja sealgi on erinevad ainult amordid ja vedrud.
Vahet pole tõesti, kas universaal või sedaan -maitse asi.
525 ei ole oluliselt ökonoomsem aga minek on oluliselt aeglasem, aga piisav.
Läbisõit ei oma suurt tähtsust, kuna nagu öeldud, siis keritud on neist enamus. Kindlam on muidugi osta Eestist kunagi uuena ostetud autosi ja ainult mõne korra omanikku vahetanud ja esinduses hooldatud. Sealt saad tehtud tööde nimekirja jne.
Midagi sellist sa pardaarvutist vaadata ei saa. Tee autoga väike ring ja kui tundub ok ja ülejäänud asjad sobivad, mine kuhugi ostueelsele ülevaatusele. Iga autoga pole mõtet sinna minna, sellepärast proovigi algul ise. Kui ikka minekut pole ja sillad kolisevad nii, mis hirmus jne, siis pole mõtet.
Kasuta täiendatud otsingut, tavaline otsing ei leia enam midagi. Ei tea, mis ümber tehtud on aga nii ta paraku on.
Lisaks veel, et valida tasuks jah, võimalikult rohke varustusega auto - hiljem lihtsam lahti saada. Eelkõige võiks ta ikkagi enamvähem korras olla. Ära ehmata, kui remondikalkulatsiooniks öeldake sulle paartuhat eurot. Selle saab kiirelt täis, roolilatt + nibinnabin ja see ongi käes.
Kui ise uuesti ostaks, ostaks vast manuaalkastiga 525e. Natuke ökom, üks suur risk automaatkasti näol kadunud ja viimaselajal tunnen ka manuaalist puudust.
Edu valikuga!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci