K: E36 salong ei lähe soojaks
K: E36 salong ei lähe soojaks
sirvisin küll siinseid teemasid kuid adekvaatset vastust ei saanud. NImelt läheb autol mootor ilusti soojaks (ka näidik näitab seda) aga salongis puhub ikka ainult leiget soojust. Väga pika aja peale hakkab natuke sooja tulema aga siiski vähe (seda kui autoga sõita), paigal seistes(kui auto) käib puhub ainult külma..
Kas või asi vajada õhutamist, on asi veepumbas või milles võib asi veel olla?
Kas või asi vajada õhutamist, on asi veepumbas või milles võib asi veel olla?
Re: K: E36 salong ei lähe soojaks
termostaadis võib asi ollaVector kirjutas:sirvisin küll siinseid teemasid kuid adekvaatset vastust ei saanud. NImelt läheb autol mootor ilusti soojaks (ka näidik näitab seda) aga salongis puhub ikka ainult leiget soojust. Väga pika aja peale hakkab natuke sooja tulema aga siiski vähe (seda kui autoga sõita), paigal seistes(kui auto) käib puhub ainult külma..
Kas või asi vajada õhutamist, on asi veepumbas või milles võib asi veel olla?
Kui vedeliku tase normis ja süsteem õhutatud, siis on kõige tõenäolisemalt probleemiks ikka veepump, mis ei löö jahutusvedelikku ringi. Tühikäigul siis üldse harilikult sooja ei tule. Variant on ka, et keegi on mingisuguse möginaga üritanud lekkivat radikat lappida ja see on nüüd soojendusradika ummistanud.
niisis täna üritasin asja õhutada mis tõenäoliselt ka õnnestus aga tulemus ikka sama..samas võtsin ka salongi radika küljest voolikud lahti ja sealt tuli välja leiget tosooli..seega see umbes ei tohiks olla?...aga mis oli imelik oli see, et radika küljes see alumine lõdvik ei läinud soojaks...et kas siis ikkagi veel õhk vahel või on termostaat/pump kutu?
kui kohapealkäies lõdvik soojaks ei lähe, kas siis ikka on termostaadi probleem??? Kui termostaat oleks kogu aeg avanenud (ehk läbi), siis läheksid jahutusradika lõdvikud autot kohapeal soojendades vaikselt järjest soojemaks. Kui termostaat toimib, siis võtab külma ilmaga väga palju aega, et lõdvikud soojaks läheks ehk suur ring avaneks. Kui lõdvik külm on, siis viitab sellele, et termoklapp ei ole veel avaneńud, st et termostaat peaks idee järgi töötama.
Parandage kui ma eksin...
Parandage kui ma eksin...
Mina seda ei mõista...AARE530 kirjutas:Tuksis termostaadiga peaks töösooja mootori puhul radika alumine pool külm olema...

Kui termostaat sulgenud olekus kinni on jäänud, ehk siis ka katki oleks, siis oleks küll lõdvik külm, aga siis peaks olema ka mootori ülekuumenemise probleem ning salongi peaks kütma ikka.
Kuidas te selle kraani kätte saate ma ei saa aru. e34 oli kõik lihtne aga
e36 on se ju siselaske kolle ja piduri süsteemi all.
Jama mul igatahes selline, et sooja ei tulnud ei eile ega ka täna, kuigi mootor ammu soe. Alles siis kui 1h oli garaazis seisnud hakkas tööle.
Radika kõik kolm voolikut olid kuumad aga kraani mõlemad voolikud külmad. See ju viitab kraani mitte toimimisele?
e36 on se ju siselaske kolle ja piduri süsteemi all.
Jama mul igatahes selline, et sooja ei tulnud ei eile ega ka täna, kuigi mootor ammu soe. Alles siis kui 1h oli garaazis seisnud hakkas tööle.
Radika kõik kolm voolikut olid kuumad aga kraani mõlemad voolikud külmad. See ju viitab kraani mitte toimimisele?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kontrolli mis temperatuuri sul jahutusvedelik kannatab.
Mul oli e30 kunagi selline probleem , et salongiradikas oli konkreetselt jääs.
auto seisis garaasis ja mootori sain tööle ja kõik oli tore aga sooja sisse ei tulnud.
Siis sai seda salongiradikat kuumafööniga soojendatud ja sain sealt selle jää välja.
Peale seda valasin konsentraati sisse ja sain asja ilusti toimima.
Mul oli e30 kunagi selline probleem , et salongiradikas oli konkreetselt jääs.
auto seisis garaasis ja mootori sain tööle ja kõik oli tore aga sooja sisse ei tulnud.
Siis sai seda salongiradikat kuumafööniga soojendatud ja sain sealt selle jää välja.
Peale seda valasin konsentraati sisse ja sain asja ilusti toimima.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Olen sama jama läbi elanud eelmisel talvel, kui saksast toodud masina ostsin. Kui -15 viskas oli jahutussüsteemis sült ja sooja ei tulnud kusagilt. Aitas samuti soe garaa ja jahutusvedeliku vahetus.Tarmo kirjutas:kontrolli mis temperatuuri sul jahutusvedelik kannatab.
Mul oli e30 kunagi selline probleem , et salongiradikas oli konkreetselt jääs.
auto seisis garaasis ja mootori sain tööle ja kõik oli tore aga sooja sisse ei tulnud.
Siis sai seda salongiradikat kuumafööniga soojendatud ja sain sealt selle jää välja.
Peale seda valasin konsentraati sisse ja sain asja ilusti toimima.
Kui masin on äsja Eestisse toodud ja siin talve näinud pole, siis alustagi sellest, mida Tarmo soovitas.
Minul on 318 TDS. mootor on soe aga salongis on jahe, sõidu ajal tuleb sooja. Võtsin selle "kraani" lahti, see on ehitatud nii, et kui selle mähis on läbi või ei anna ühendust, siis klapp on avatud asendis, kui see pole just kinni kiilunud, mis on vähe tõenäoline. Aga koonusklapp istub oma raskusjõul augu peal ja pump peab selle surve jõul üles tõstma. Ma võtsin selle klapi seest välja ja panin süsteemi tagasi. Sama asi, tõenäoliselt pump ei suuda tööd teha, aga kui seal on mõni laba katki, siis kuhu see võib rännata? Pump on ~ 600.- EEKI. Ju siis liigub vedelik seal kiiremini kus kergem, mööda jämedamaid torusid. Või on järsku veel mõni BMW elektrooniline leiutis kusagil vahel? Audil oli lihtne (siiber kinni ja lahti, soe sisse ja välja).
Kas TDS-il on ka õhu lugeja, kus võib olla selle asukoht?
Kas TDS-il on ka õhu lugeja, kus võib olla selle asukoht?