Paluks abi - 525IX plussid ja miinused
Paluks abi - 525IX plussid ja miinused
Tere,
Teen lühidalt. Tahan osta universaalkerega autot ja just 525IX BMW'd.Arvan , et siit saab pädevaid hinnanguid ja seega paluks teadjatel vähe neid iseloomustada: kytusekulud, remont, tüüpvead.Kõik asjakohased kommentaarid on teretulnud.
Sihikul on järgmised 3 isendit:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756263
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756641
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756641
Tänan.
Teen lühidalt. Tahan osta universaalkerega autot ja just 525IX BMW'd.Arvan , et siit saab pädevaid hinnanguid ja seega paluks teadjatel vähe neid iseloomustada: kytusekulud, remont, tüüpvead.Kõik asjakohased kommentaarid on teretulnud.
Sihikul on järgmised 3 isendit:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756263
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756641
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134756641
Tänan.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Kütusekulu on neliveol vähemalt 2l suurem.
Remontimise osas on kõige kallimad just neliveole eripärased osad.
Näiteks kõik esisilla osad ja ka paljud tagasilla osad. Enne ostmist tuleks võimaluse korral kontroll teostada
, sest pärast võib muidu remontimine kalliks minna, aga kui auto on hästi hoitud, siis ei ole "järje pidamine" kallis. Piltide järgi tõmbab kõige rohkem see hõbedane 
Remontimise osas on kõige kallimad just neliveole eripärased osad.
Näiteks kõik esisilla osad ja ka paljud tagasilla osad. Enne ostmist tuleks võimaluse korral kontroll teostada


See oleks tegija neliveoline E34: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=alpina
On küll tunduvalt kallim kui need mida sa vaatad aga järsku saate müüjaga kokkuleppele...
On küll tunduvalt kallim kui need mida sa vaatad aga järsku saate müüjaga kokkuleppele...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
millised need kallid tagasillaosad on ? ka esisillas on kallid ainult esiamordid, mis on nivooanduritega aga ka sellest probleemist on maarjamaal jagu saadud.e36forever kirjutas:Kütusekulu on neliveol vähemalt 2l suurem.
Remontimise osas on kõige kallimad just neliveole eripärased osad.
Näiteks kõik esisilla osad ja ka paljud tagasilla osad. Enne ostmist tuleks võimaluse korral kontroll teostada, sest pärast võib muidu remontimine kalliks minna, aga kui auto on hästi hoitud, siis ei ole "järje pidamine" kallis. Piltide järgi tõmbab kõige rohkem see hõbedane
see kütusekulu on ka väga umbmäärane asi, praeguste ilmadega on 4wd vast isegi ökom. rohkem oleneb ikka mootori seisukorrast ja jalanumbri suurusest. kui ökotada tahaks käiks jala üldse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=alpinaraimo_r kirjutas:millised need kallid tagasillaosad on ? ka esisillas on kallid ainult esiamordid, mis on nivooanduritega aga ka sellest probleemist on maarjamaal jagu saadud.e36forever kirjutas:Kütusekulu on neliveol vähemalt 2l suurem.
Remontimise osas on kõige kallimad just neliveole eripärased osad.
Näiteks kõik esisilla osad ja ka paljud tagasilla osad. Enne ostmist tuleks võimaluse korral kontroll teostada, sest pärast võib muidu remontimine kalliks minna, aga kui auto on hästi hoitud, siis ei ole "järje pidamine" kallis. Piltide järgi tõmbab kõige rohkem see hõbedane
see kütusekulu on ka väga umbmäärane asi.
sellest minu masinast rääkides, on kõik sillajupid vahetatud, tutikad esiamordid jne. tööd tellisin tartus united motorsis, võid neilt küsida, töökoja juhataja teabväga hästi seda masinat, et masin on tehniliselt pro.
muud jubinad lähevad enamus tavalise E34 omad.
kütusekulu on praegu talvel linnas 14 sajale (palju töötab ju kohapeal tühikäigul, et masinat soojas hoida. suvel võttis linnas 12 sajale (hallo, noh kus need mehed nüüd on, kes ütlevad et nende E34 võtavad linnas ikka vähem, no oma 9-10 liitrit sajale

siin ka üks minu auto kuulutus ja veidi inffi:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... highlight=
offtopic:
ei saa aru neist tegelastest, kes ostavad näiteks 50 kiloga e34. seejärel hakkab jube tuunimine. mingid ägedad veljed 10 kilo, laia neeruga kapott, siis uuema armatuur, vinge tuuning sumba, mõni ihkab veel nahksisu , no kõik ei meenu hetkel. lisaks siis veel remondib autot paari kümpi eest. lõpphinnaks tuleb ta auto hinnaks ikkagi umbes 7o-100 eeku. müüma läheb, siis saab ikka ainult turuhinna. palju õnne! ma ei oska muud soovida
veel fännidest + haruldastest ja klassikalistest bemmidest:
muide, rääkisin hiljuti ühe sakslasega, ta ka mingi saksamaa bemmi klubi liige (alpina see vist polnud). too ütles, et ega ainult eestis pole sellised kõvatajad, kes ohivad, et ooo klassika, sellist tahaks, selle ma ostan omale teiseks autoks.....Alpina (või M5, või siis mis tahes vanad klassikalised bemmid, mida on üüber hästi kuskil hoitud ja mis kõik originaal ja mis on perffektselt hoituna). seal samasugune kaader. et kui lõpuks auto ostab siis ostab ikka aasta arvu võimalikult "viimase mudeli"
ps. ei taha et ükski foorumlane mu teksti isiklikult võtab. avaldasin vaid arvamust ja lisasin sinna juured ühe saksa bemmi klubi jutu

Olgu see kes ta oli aga tõsi tundus tal taga olevat, kuna
"...tagumised amordid, mis on nn. isereguleeruvad...
... Kusjuures peab ütlema, et üks jõletult perverssne lisa ...
... Ühesõnaga, kui amort veidi väsib, siis mingi surve kaob ja roolivõimu õli jookseb tagumist amortide juurest välja. Praaegu valan iga nädal roolivõimu õli liitri (seega 60 eeku nädalas selle lolluse peale)"
Ilmselt võiks sellele asjaolule tubli tulevane ixer tähelepanu pöörata.
Suhteliselt Tohm omanik lihtsalt sellel autol.AndresS kirjutas:Üks mees jälle kirjutas useneti ee.auto listis et "h.h.@ei.soovita.kellelegi.e34ix.ee"
Olgu see kes ta oli aga tõsi tundus tal taga olevat, kuna
"...tagumised amordid, mis on nn. isereguleeruvad...
... Kusjuures peab ütlema, et üks jõletult perverssne lisa ...
... Ühesõnaga, kui amort veidi väsib, siis mingi surve kaob ja roolivõimu õli jookseb tagumist amortide juurest välja. Praaegu valan iga nädal roolivõimu õli liitri (seega 60 eeku nädalas selle lolluse peale)"
Ilmselt võiks sellele asjaolule tubli tulevane ixer tähelepanu pöörata.
Sellised amordid võid leida iga viiese või seitsmese alt.
Neid oli võimalik lisavarustusena tellida.
Nagu kõik amordid, väsivad ka need ja kui nende vahetamine käib üle jõu
siis paned lihtsalt tavalised ja asi ants.
Neliveo puhul on kallid ilmselt ikka neliveole omased sõlmed.
Vahekast, poolteljed.
Muus osas vahet ei ole.
BMW 530d -01 142kw 

-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
ix peaks standardis olemagi isereguleeruvad, minu meelest ei saanudki ix´i tellida tavaliste amortidegaAare kirjutas:ix-l on kallid jupid taga ainult siis, kui on isereguleeruvad amordid
jajah. lisaks tuleb siis vahetada ka vedrud, padjad, sulgeda õlitorud ja siis märkad, et mingit megavõitu ei tulegiSilver_S kirjutas:Suhteliselt Tohm omanik lihtsalt sellel autol.AndresS kirjutas:Üks mees jälle kirjutas useneti ee.auto listis et "h.h.@ei.soovita.kellelegi.e34ix.ee"
Olgu see kes ta oli aga tõsi tundus tal taga olevat, kuna
"...tagumised amordid, mis on nn. isereguleeruvad...
... Kusjuures peab ütlema, et üks jõletult perverssne lisa ...
... Ühesõnaga, kui amort veidi väsib, siis mingi surve kaob ja roolivõimu õli jookseb tagumist amortide juurest välja. Praaegu valan iga nädal roolivõimu õli liitri (seega 60 eeku nädalas selle lolluse peale)"
Ilmselt võiks sellele asjaolule tubli tulevane ixer tähelepanu pöörata.
Nagu kõik amordid, väsivad ka need ja kui nende vahetamine käib üle jõu
siis paned lihtsalt tavalised ja asi ants.
.
Kui iX nivooamordid on läbi, siis selleks ajaks on tal läbi ka tagavedrud (tagavedrud on 5se teada nõrk koht), need tuleks perspektiivis niiehknaa panna. Mis maksavad ca 1000 krooni paar. Padjad ja muu on juba peenraha. Samas, milline on nivooamordi ja tavalise gaasi hinnavahe? Vähemalt kolmekordne.
Juppide kohapealt veel selline nüanss, et tavaamordi jupid on enamikus ka B-osa (kes paneb A-vedrut), ned nivoojupid on originaal ja oioioi kui kallid.
Juppide kohapealt veel selline nüanss, et tavaamordi jupid on enamikus ka B-osa (kes paneb A-vedrut), ned nivoojupid on originaal ja oioioi kui kallid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Alati kui lumiseks kisub tulevad ix -i ihalejad välja 
Samal teemal vaata ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Nendest kolmest tundub tõesti parima varustusega see hõbedane. Roheline on ka täitsa kobe tegelikult piltide peal. Must aga tundub kahtlane: valukad on kummalised (kuna e34ix -l on erinev offset siis sinna ilma ratsita erilisi ei leia), lisaks "tuunitud" põrandamatid.
Samas piltidelt vaatamine ja müüjaga telefonis vestlemine on poolik alati sest kohapeal võib väga huvitavaid asju välja tulla. Üks e34ix tundus eelmine aasta Tallinnas vaadates väga ilus aga Tartu jõudes osutus rimakaks (roostes ja muidu lagunenud).
Remontimisel tuleb nõustuda sellega et ix spetsiifilised jupid ja peamiselt silla jupid on kallimad.
Esiamort 5 000 EEK tükk, samas on alati võimalus otsida romulast või remontida.
Tagumiste nivooamortide osas ei põeks väga sest kuna neid pandi paljudele "pooleveolistele" e34 -dele ka siis liigub netis õpetusi kuidas panna tavalisi asemele ja olen ka Eestis ühte asendatud amortidega e34ix näinud - kahekesi sõites vahest aru ei saanud.
Ja tagasillas on ainuke tõesti erinev osa piduriketas.

Samal teemal vaata ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Nendest kolmest tundub tõesti parima varustusega see hõbedane. Roheline on ka täitsa kobe tegelikult piltide peal. Must aga tundub kahtlane: valukad on kummalised (kuna e34ix -l on erinev offset siis sinna ilma ratsita erilisi ei leia), lisaks "tuunitud" põrandamatid.
Samas piltidelt vaatamine ja müüjaga telefonis vestlemine on poolik alati sest kohapeal võib väga huvitavaid asju välja tulla. Üks e34ix tundus eelmine aasta Tallinnas vaadates väga ilus aga Tartu jõudes osutus rimakaks (roostes ja muidu lagunenud).
Remontimisel tuleb nõustuda sellega et ix spetsiifilised jupid ja peamiselt silla jupid on kallimad.
Esiamort 5 000 EEK tükk, samas on alati võimalus otsida romulast või remontida.
Tagumiste nivooamortide osas ei põeks väga sest kuna neid pandi paljudele "pooleveolistele" e34 -dele ka siis liigub netis õpetusi kuidas panna tavalisi asemele ja olen ka Eestis ühte asendatud amortidega e34ix näinud - kahekesi sõites vahest aru ei saanud.
Ja tagasillas on ainuke tõesti erinev osa piduriketas.