e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Sinu saadetud pildil ei ole see numbriga märgitud. Aga üritan siis otsida siit mingi pildi.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
http://www.upload.ee/image/2312789/NDUzODBfcA__oo.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles detailis oli siis minu auto mootoril viga.
Selles detailis oli siis minu auto mootoril viga.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
See on EGR vaakum klapp.
Laseb sumpast heitgaase mingil määral taas ringlusse.
Mina panin selle endal ise kinni. Ja midagi kehvemaks sellest ei muutu, kui see ka ei tööta.
Laseb sumpast heitgaase mingil määral taas ringlusse.
Mina panin selle endal ise kinni. Ja midagi kehvemaks sellest ei muutu, kui see ka ei tööta.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kus see kolektoriklapp siis on? :/
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kõik oleneb mida selle kollektori klapi all mõeldakse 
kas seda mis uuematel 142 kw mootoritel on ainult.
Või siis miskit muud ime klappi. Ma siukse nimetuse järgi ei oska rohkem miskit arvata.

kas seda mis uuematel 142 kw mootoritel on ainult.
Või siis miskit muud ime klappi. Ma siukse nimetuse järgi ei oska rohkem miskit arvata.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Huvitav. Mul nagu tehti mootoril diagnosti. Visati juhe järgi ja öeldi et häda on kolektoriklapis.
Et arvuti näitas nii... on see võimalik et mul siis 142 kw-ne mootor peal ? Kuigi nagu passis on küll et 135 kw. Või siis pani see diagnostivend ise vähe puusse :/.
Et arvuti näitas nii... on see võimalik et mul siis 142 kw-ne mootor peal ? Kuigi nagu passis on küll et 135 kw. Või siis pani see diagnostivend ise vähe puusse :/.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
mul sama jama mis teema algatajal välja arvatud see et soojalt töötab paremini kui kylmalt, auto 730d (M57) 135kwTimoA kirjutas:http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... a**_meter/
detail nr.1 on õhulugeja, ja sinna läheb 1 pistik külge. see tulebki lahti teha. kui läheb paremaks siis on lugeja peetis, kui miskit ei muutu, siis tuleb viga otsida mujalt.
Toru lahti ühendamisest ma ei näe mis võiks üldse abi olla, kui juhuslikult õhufilter nii täis ei ole et õhku läbi ei tule.
käisin siin diagnostikas mis alguses näitas turbor6hu anduri viga, kustutas ära selle, s6itsime ringi ja hiljem ei leidnud enam yhtegi viga
v6tsin siis selle 6hulugeja pistiku ära ja töötas nii nagu peab, j6ud ja minek k6ik ok välja arvatud muidugi muidugi meeletu kogus musta suitsu mis minust järgi jäi. eeldasin siis et viga 6hulugejas ja t6in uue aga midagi ei muutunud selle vahetusega.
olen need voolikud ka yle vaadanud nii palju kui ligi olen pääsenud ja k6ik paistavad korras olevat. kollektori olen maha v6tnud ja see on päris puhas, sama on EGR klapp.
kas on veel mida ma vaadata v6iks? pädevamat diagnostikat? oskab keegi soovitada siin Helsinki-vantaa läheduses
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Proovisid uut Boschi õhulugejat? Nende uute Boschi lugejate jaoks peab 135kw mootori aju ümber progema. Kuidas mootori padjad on, kui on katki siis lekib vaakumit ja alguse tõmme on uimane.Direktor kirjutas:muidugi meeletu kogus musta suitsu mis minust järgi jäi. eeldasin siis et viga 6hulugejas ja t6in uue aga midagi ei muutunud selle vahetusega.
olen need voolikud ka yle vaadanud nii palju kui ligi olen pääsenud ja k6ik paistavad korras olevat. kollektori olen maha v6tnud ja see on päris puhas, sama on EGR klapp.
kas on veel mida ma vaadata v6iks? pädevamat diagnostikat? oskab keegi soovitada siin Helsinki-vantaa läheduses
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
kuna polnud 100% kindel et just 6hulugejas viga siis ostsin kasutatud Bosch`i oma, ja seda mootori patjade seisu ei oska hetkel öelda
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kasutatud võib ka olla uuem tüüp. Padjad on enamus juhtudel ikkagi räbalad.Direktor kirjutas:kuna polnud 100% kindel et just 6hulugejas viga siis ostsin kasutatud Bosch`i oma, ja seda mootori patjade seisu ei oska hetkel öelda
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
mootori padjad tundusid visuaalselt igatahes korralikud.
käisin diagnostikas ja seal ei leitud ühtegi viga, öeldi et turbo ei saa piisavat rõhku kätte,
kuigi mida suuremad põõrded seda suurem rõhk turbos oli (ma ei mäleta kas 1,6 või 2,6 oli vist max) minu enda loogika järgi seal ei saagi ju olla koguaeg sama rõhk?? ehk siis minu arust see on normaalne..
siis öeldi et alustada võiks väljalaske kollektori vahetamisega kuna see lekib ehk siis kohapeal gaasi vajutades tuleb sealt natuke suitsu.
võimalik et mõni lõdvik on vigane ja lekib? sinna suht raske pealt poolt ligi pääseda et neid paremini kontrollida saaks.
aga samas kas viga ei võiks olla EGR klapis? ma võtsin selle maha ja puhatsasin ära kuigi väga tahmane ei olnud aga mulle tunub et sealt oleks nagu tükk väljas ehk siis klapp oleks nagu koguaeg lahti, nii palju kui olen googlest leidnud pilte M57 egr klapist siis midagi sarnast pole näinud, kui jäi kuidagi arusaamatuks siis võin pildi siis lisada hiljem.
käisin diagnostikas ja seal ei leitud ühtegi viga, öeldi et turbo ei saa piisavat rõhku kätte,
kuigi mida suuremad põõrded seda suurem rõhk turbos oli (ma ei mäleta kas 1,6 või 2,6 oli vist max) minu enda loogika järgi seal ei saagi ju olla koguaeg sama rõhk?? ehk siis minu arust see on normaalne..
siis öeldi et alustada võiks väljalaske kollektori vahetamisega kuna see lekib ehk siis kohapeal gaasi vajutades tuleb sealt natuke suitsu.
võimalik et mõni lõdvik on vigane ja lekib? sinna suht raske pealt poolt ligi pääseda et neid paremini kontrollida saaks.
aga samas kas viga ei võiks olla EGR klapis? ma võtsin selle maha ja puhatsasin ära kuigi väga tahmane ei olnud aga mulle tunub et sealt oleks nagu tükk väljas ehk siis klapp oleks nagu koguaeg lahti, nii palju kui olen googlest leidnud pilte M57 egr klapist siis midagi sarnast pole näinud, kui jäi kuidagi arusaamatuks siis võin pildi siis lisada hiljem.
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
kinnises asendis aga sellelt alumiselt ringilt oleks nagu tükk väljas, ma sebin mingi näidise siiaKuno_T kirjutas:Kas sa tundmise asemel ei võiks selgelt öelda, kas ta oli lahti või mitte? Normaalselt peab olema suletud.
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
kui võtan selle EGR`i kätte siis vaatepilt täpselt sama nagu pildil, ehk siis klapp kinni ja ei ole vaja kangutada midagi, isegi see kujutatud valge osa suurus on suht samas mõõdus kui mul see nö. tühimik, välja arvatud see et see valge osa on rohkem külje peal kuigi sellel ei ole vahet niikuinii kus ta on, lihtsalt mõtlesingi et kas see on normaalne aga tuleb välja et vist ikkagi ei oleKuno_T kirjutas:Küsimus veel kord, kas lahtine valendik on normaalselt klappi kangutamata näha ka? Kui ei, siis see ei puutu asjasse.
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
vist sama asi ka mul juhtunud, täna ummikutes liikudes äkki märkasin, et gaasi põhja vajutades ei liigu auto nii erksalt nagu varem, pöörded nagu tõusevad ilusti aga efekti ei ole, aaeglaselt kiirendab, turbo häält ka kuulda, mingisugust suitsu ei ole, carsoft ei näita mingeid vigu ka, eks tuleb kuskile targemasse kohta minema või egrˇi proovida vahetada
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
probleemi lahendus on pildil, seekord kõigest naljakas juhtum



E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34