525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga elektroonika on siiski erinev jah?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See pumba kindla numbri peale arvutiga toppimine on mõttetu. Kui vibratsiooni probleemid ja tahta neist lahti saada tuleb see koht lihtsalt enda kasutatavast kohast nihkesse ajada. Ehk pumbakaane asend mehaaniliselt liigutada kuhugile poole... kui asi väga hull ei saagi lahti. See paljudel, et 100 juures logistab ja ega muud saagi, kui mingisse muusse piirkonda see võdin ajada. Elektrilise pumbaga kaasasündinud nuhtlus...
Keegi eelnevalt mainis, et mehaanilise pumbaga külmalt pööre hüpleb, sinine suits ja soojalt korras. Süüde on liiga hiline. Kui TDS-ile panna mehaaniline pump, siis tuleb ta keerata nii varaseks kui saab ja hea oleks, kui veits enamgi, sest tal see asukoht nihkes.
Keegi eelnevalt mainis, et mehaanilise pumbaga külmalt pööre hüpleb, sinine suits ja soojalt korras. Süüde on liiga hiline. Kui TDS-ile panna mehaaniline pump, siis tuleb ta keerata nii varaseks kui saab ja hea oleks, kui veits enamgi, sest tal see asukoht nihkes.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tuleb jälgida , et syyte varajasemaks keeramise sytseemil oleks juhe ja andur taga. See on siis pumba alumine solenoid , millest läheb veesärki termolylitisse ja edasi syyte alla. Teine ots massi.Molotov51 kirjutas:See pumba kindla numbri peale arvutiga toppimine on mõttetu. Kui vibratsiooni probleemid ja tahta neist lahti saada tuleb see koht lihtsalt enda kasutatavast kohast nihkesse ajada. Ehk pumbakaane asend mehaaniliselt liigutada kuhugile poole... kui asi väga hull ei saagi lahti. See paljudel, et 100 juures logistab ja ega muud saagi, kui mingisse muusse piirkonda see võdin ajada. Elektrilise pumbaga kaasasündinud nuhtlus...
Keegi eelnevalt mainis, et mehaanilise pumbaga külmalt pööre hüpleb, sinine suits ja soojalt korras. Süüde on liiga hiline. Kui TDS-ile panna mehaaniline pump, siis tuleb ta keerata nii varaseks kui saab ja hea oleks, kui veits enamgi, sest tal see asukoht nihkes.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
994 on ava suurem ju kui 993.kloox kirjutas:Endiselt on väiksema pumbakaelaga 995 lõpuga pump ja sama mõõtu on 993 ja 994.
Edit: Kas keegi teab milles võiks olla problee. Nimelt on tühikäigul ja sõites umbes kuni 1100 pöörde juures selline rõve nagu pleki vibrasees, või selline nagu paks plekki vibreeriks kuskil. Sealt edasi kaob ära. Tühikäigul vaatad siis roolivõimu torud kapoti all ka värisevad nii hullult, et kui käe vastu paned siis suriseb ikka korralikult. Mootor nagu nii eriti ei värisegi. Probleem tuli pm üleöö, et ega varem ei pannudki tähele nagu. Mootori padjad terved, pump sai paika pandud, igasugused voolikud ka nagu ilusti kinni. Sõita saab ilusti, aga mind ennast natuke häirib see

Külmalt ja soojalt sama asi.
Viimati muutis mariovtt, 21.11.2012 22:17 40, muudetud 2 korda kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei hakka uut teemat tegema..
Niisiis...Hakkan homme vahetama 525tds 93a kõrgsurve pumpa ja mootori kette.mis tihendeid pean uued soetama?Vanu ei hakka ju tagasi toppima.
Niisiis...Hakkan homme vahetama 525tds 93a kõrgsurve pumpa ja mootori kette.mis tihendeid pean uued soetama?Vanu ei hakka ju tagasi toppima.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nukaandur, veepump, termostaat, väntvõlli simmer, klapikambrikaas, sisselaskekollektor, pumba kaela tihend, vaakumpump, rihmapinguti kronsa, õlivarda, karteri ja otsakaante tihendid.
Sai vist suureltjaolt kõik
Sai vist suureltjaolt kõik

e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus sel tdsil see nukaandur on?Jaan_S kirjutas:Nukaandur, veepump, termostaat, väntvõlli simmer, klapikambrikaas, sisselaskekollektor, pumba kaela tihend, vaakumpump, rihmapinguti kronsa, õlivarda, karteri ja otsakaante tihendid.
Sai vist suureltjaolt kõik
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
to mariovtt
995 pumbakael on 50mm ja 994 ning 993 on 68mm.Enne kui targutama hakkad uuri järgi
995 pumbakael on 50mm ja 994 ning 993 on 68mm.Enne kui targutama hakkad uuri järgi

530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Teil vist õigus jah, jäin ise ka mõtlema, pealegi ma ei mõtlenud seda üldse targutamisenakloox kirjutas:to mariovtt
995 pumbakael on 50mm ja 994 ning 993 on 68mm.Enne kui targutama hakkad uuri järgi

- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ta kirjutas ju et ava on suuremmariovtt kirjutas:Teil vist õigus jah, jäin ise ka mõtlema, pealegi ma ei mõtlenud seda üldse targutamisenakloox kirjutas:to mariovtt
995 pumbakael on 50mm ja 994 ning 993 on 68mm.Enne kui targutama hakkad uuri järgi. Seda küll jah, et järelikult siis 995 ja 994 siis erinev.

994 on suure avaga ja 993 995 on väikse avaga plokis.
Ma ostsin kunagi vale ploki ja selgus et mul väikse kaelaga pump. Treialit kätte ei saanud, kes rõnga vahele treiks ja ma siis lõikasin õhukesest plekist sellise ketta sinna vahele ja õhukesed tihendid ning sõitis ilma lekketa elulõpuni .
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuramus küll, ma olen viltu vaadanud, tänud parandamast 

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,sai siis enda tdsil ka pump ära vahetatud aga probl selles ,et teise auto peal kus pump oli läks ilusti soojalt käima aga nüüd minu omal siis ei lähe,peab ikka pikalt käiama kui läheb siis viskab igavese pahmaka sinist tagant välja ,kas on see võimalik ,et pump läks nüüd valesse hambasse v milles viga olla võib oskab äkki keegi öelda?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võibolla syyde liiga hiline. V6ibolla segu liiga lahja.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pump sai sellisesse asendisse keeratud ,et käima jääks ja arvatavasti on pumbapead ka näpitud kuna pöörded on tuhenda peal ,rohkem ei hakanud ise seal midagi näppima,mõtlesin küll ,et käin lasen nurga paika keerata aga ega see käivitamisele midagi ei m6ju.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
993 ja 995 lõpuga pump on siis sama jah naq ma siit aru saan,enda praegu peal 993 l6puga pump ja võin ta siis p6him 995 asendada?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba kaela läbimõõt on erinev. 995 pumpa tahad panna, siis pead väikse flantsi vahele treima. Pumba korpust ei ole soovitav vahetada.
Eelmise postituse peale ütleks, et keera pritsenurk varasemaks, kui kehvasti käima läheb.
Eelmise postituse peale ütleks, et keera pritsenurk varasemaks, kui kehvasti käima läheb.
F11
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kus asub bmw e39 eelsüüte küünalderelee aasta 97 kahepoolene diisel universaal
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
m51 tõmbas peale õlivahetust keti üle ja hakkas käima jube plaginaga, sai keeratud vähe nukka ja pumpa, läks vaiksemaks, kuid külmalt enam käima ei lähe normaalselt, aga soojalt pöördest.
Plaanin siin ketivahetust teha, kas hammakad tuleks kh ära vahetada või mitte, kuna interneti varuosa kataloogidest pole leidnud selliseid asju veel ja palju nad maksta võiks. Ketid ja pinguti saaks mingi 100euriga kätte. Puudu oleks veel tallad, need kh ei tohiks palju maksta.
Plaanin siin ketivahetust teha, kas hammakad tuleks kh ära vahetada või mitte, kuna interneti varuosa kataloogidest pole leidnud selliseid asju veel ja palju nad maksta võiks. Ketid ja pinguti saaks mingi 100euriga kätte. Puudu oleks veel tallad, need kh ei tohiks palju maksta.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus e39 530D (99a 135kW) kohta hoopis, suht samal teemal.
Lugesin, et kütusepaagis on paagipump ja ka sifoonpump. Kumb on süüdi selles, et kui kütet alla 15l, siis enam ei käivitu?
Ühes teemas üks jutt, teises teemas teine... Ei teagi nüüd kumba ära osta.
Lugesin, et kütusepaagis on paagipump ja ka sifoonpump. Kumb on süüdi selles, et kui kütet alla 15l, siis enam ei käivitu?
Ühes teemas üks jutt, teises teemas teine... Ei teagi nüüd kumba ära osta.
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Heii!
Selline küsimus ka e34-l saab karteri tihendit vahetada ka mootorit tõstmata? Ja kas on erilisi tööriistu vaja?
Pole sellist tööd varem teinud, aga plaan homme tegema hakata. Niiet, kes vahetanud on palun vastake
Bmw e34 525tdsa
Selline küsimus ka e34-l saab karteri tihendit vahetada ka mootorit tõstmata? Ja kas on erilisi tööriistu vaja?
Pole sellist tööd varem teinud, aga plaan homme tegema hakata. Niiet, kes vahetanud on palun vastake

Bmw e34 525tdsa
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pole ise ka teind kuid kui mingi tõstevõimalus on olemas siis, käpad lahti ja tõsta telfriga niipalju kui kannatab, muidu kätte ei saa ligipääs üsna piiratud seal, juba pealevaadatesallan_d kirjutas:Heii!
Selline küsimus ka e34-l saab karteri tihendit vahetada ka mootorit tõstmata? Ja kas on erilisi tööriistu vaja?
Pole sellist tööd varem teinud, aga plaan homme tegema hakata. Niiet, kes vahetanud on palun vastake![]()
Bmw e34 525tdsa
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ega seal mootori tõstmiseks väga ruumi pole, käigukasti koda läheb kiirelt vastu keret. Parem on esisild lahti lasta. See ju mõne poldiga kinni. Aga olen päris kindel et mõne sillapoldi murrad kindlalt lanzeka sisse ära ja ohh seda rõõõmu siis. Et ses suhtes kodustes tingimustes on päris ropp töö.
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ehk siis niisama silla ja mootori vahelt karterit kätte ei saa jah?
Mis siis ikka jääb minu poolt tegemata. Peab leho juurde pöörduma
Mis siis ikka jääb minu poolt tegemata. Peab leho juurde pöörduma

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mahub küll välja kui mootor üles tõsta. Isegi õlivõtturit ei pea küljest võtma.
Kui uue tihendi raatsid osta siis saab õlivõtturi küljest võtta ja on veel lihtsam seda kätte saada.
terv
erich
Kui uue tihendi raatsid osta siis saab õlivõtturi küljest võtta ja on veel lihtsam seda kätte saada.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sai ka mõniaeg tagasi ühelt e34 sild alt võetud ja üheltpoolt oli ikka niikinni, et rekka rattapoltide suruõhu poldikeeraja ei teind ka seal midagi, lõpuks sai talle korralikult kuuma antud ja siis andis lõpuks järgi.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
erikred kirjutas:Mahub küll välja kui mootor üles tõsta. Isegi õlivõtturit ei pea küljest võtma.
Kui uue tihendi raatsid osta siis saab õlivõtturi küljest võtta ja on veel lihtsam seda kätte saada.
terv
erich
Loll küsimus, aga kuidas see mootori tõstmine peaks välja nägema? Mingeid erilisi vahendeid mul garaasis pole.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lase padjad lahti ja tõsta alt tungida nii kõrgele kui saab ja toesta ära.
Kui tõstad karteripõhjast siis pane kindlasti mingi lauajupp veel vahele.
Sillatala alt võtmine kodustes tingimustes on oluliselt suurem töö.
terv
erich
Kui tõstad karteripõhjast siis pane kindlasti mingi lauajupp veel vahele.
Sillatala alt võtmine kodustes tingimustes on oluliselt suurem töö.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üks tootja müüb komplekti ketid, tallad, pinguti. Hetkel ei tule meelde kes, aga uuri.volli777 kirjutas: Plaanin siin ketivahetust teha, kas hammakad tuleks kh ära vahetada või mitte, kuna interneti varuosa kataloogidest pole leidnud selliseid asju veel ja palju nad maksta võiks. Ketid ja pinguti saaks mingi 100euriga kätte. Puudu oleks veel tallad, need kh ei tohiks palju maksta.
Hammasrattaid saab vajadusel UM'ist.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power