Ikka küttekulu
Ikka küttekulu
Mul on e34 520 90a. ja võtab linnas 20L sajale. Sõidan hästi rahulikult. Käisin diagnostikas, öeldi et ideaalses korras ja miskit viga nagu pole. Pidurid kah peale ei jää. Mulle tundub, et 20 on ikka liiast. Kas oskab keegi nõu anda ses osas?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Mul õnnestub ka linnas 20/100 saada, aga seda 3.0 mootori ja viimasel ajal lühikeste otstega külmas ilmas, nii et pole ime.
P.S. See teema peaks igasuguste võrdluste juures abiks olema.
P.S. See teema peaks igasuguste võrdluste juures abiks olema.
MInul on autoks 1994a 520 manuaalkastiga ja kütusekuluks on suvel linnas 10l ja parematel päevadel isegi tiba vähem, maanteel kuskil 8l. Talvel linnas, kui saab rajal ka tiba sõiduoskusi treenitud, siis kuskil 12-13l, maanteel kuskil 9l.
Nii, et ma üldse ei usu, et neil korras 2.0 kuni 3.0 see kütte kulu sinna 20 kanti jääb, sest olen isegi sõitnd nagu eelpool mainitud 4,2l Mersuga ja selle küttekulugi oli märgatavalt vähem, kuskil 14l ja 10 maanteel, seda suvel, talvel 17 ja 12l.
Nii, et ma üldse ei usu, et neil korras 2.0 kuni 3.0 see kütte kulu sinna 20 kanti jääb, sest olen isegi sõitnd nagu eelpool mainitud 4,2l Mersuga ja selle küttekulugi oli märgatavalt vähem, kuskil 14l ja 10 maanteel, seda suvel, talvel 17 ja 12l.
Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D
Viimati muutis Holari, 23.12.2005 11:29 04, muudetud 1 kord kokku.
Mul sõbral on samuti 525TDS ja kütte kulu enamvähem sama, kui mina sõitsin, aga tema on suht raske jalaga jasõidab kuskil 13l sajale:DKristjanT kirjutas:´92 525TDSA oli esimene paak käesoleval detsembril 10.3 L/100km
Minuarust suht palju ikkagi...
´94 Nissan Patrol 4.2D Suvel 10, praegu talvel 13 L/100km
Linna andmed... maanteel ei sõida eriti.
K.
Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....
ühesõnaga-teie autod on õvasti peetis sellisel juhul.
mina oma peetis M30B34(klapivahed paigast ära,termostaat hetkel jamab ja korralikult soojaks ei lähe) mootoriga linnas 20 sajale ei saa kuidagi kohe.16-18 vahel kulu.maantee 10-12,oleneb,kui külm õues on
korras termostaadiga oli 10/100le ja tiba alla(külmkäivitus,30km sõitu,õhtul jälle samamoodi koju).
kunagi tuttaval oli 520 95kw,ja se oli kuuldavasti suvel linnas 14-15 ringis võtnud.kas tõesti liiga raske kere?
mina oma peetis M30B34(klapivahed paigast ära,termostaat hetkel jamab ja korralikult soojaks ei lähe) mootoriga linnas 20 sajale ei saa kuidagi kohe.16-18 vahel kulu.maantee 10-12,oleneb,kui külm õues on

korras termostaadiga oli 10/100le ja tiba alla(külmkäivitus,30km sõitu,õhtul jälle samamoodi koju).
kunagi tuttaval oli 520 95kw,ja se oli kuuldavasti suvel linnas 14-15 ringis võtnud.kas tõesti liiga raske kere?
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.
Aga 1965 välja mõeldud põhilahendusega mootorilt tahta praeguste ilmadega 12 liitrit linnakulu saada kuulub rohkem ulme valdkonda. See lihtsalt ei ole võimalik, rääkige mida tahes.
Kui ikka tehas ütleb linnatsüklis 17, siis vaevalt, et reaalses linnasõidus keegi alla 15 venitab.
Mul oli kunagi 2,8 mootoriga VW-talvel lühikeste otstega ja lumes mütates oli keskmine kulu 22 liitrit sajale. Seejuures oli auto kenas korras.
Aga 1965 välja mõeldud põhilahendusega mootorilt tahta praeguste ilmadega 12 liitrit linnakulu saada kuulub rohkem ulme valdkonda. See lihtsalt ei ole võimalik, rääkige mida tahes.
Kui ikka tehas ütleb linnatsüklis 17, siis vaevalt, et reaalses linnasõidus keegi alla 15 venitab.
Mul oli kunagi 2,8 mootoriga VW-talvel lühikeste otstega ja lumes mütates oli keskmine kulu 22 liitrit sajale. Seejuures oli auto kenas korras.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nii teen ka mina.Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D
Jah. Suvel võtan 70 liitrit sisse ja sõidan 700 kilomeetrit. Enam-vähem täpselt.Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....
Talvel on koguaeg nelivedu sees ja külmad ilmad ning keskmine on kõrgem.
Paak ise on visu 80L.
Aga pemmi küttekuluga ma siiski rahul ei ole... lootsin ostes vähemat.
Diisel ikkagi.
K.
4.8iS
Seda varianti olen ka mina mõelnud.Aare kirjutas:Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.
Mingi aeg testisin enda auto õhukulumõõtjat ja siis tahtsin ka temperatuuri anduri takistust mõõta aga ei leidnud üles teist kohe M50B25 mootoril.
Enda auto võtab ~12l/100km linnas, mis peaks olema normaalne aga kuna mõned saavad isegi vähemaga hakkama,
siis mõtlesin et kontrollin kõik ajuga seotud andurid üle, et kas näitavad ka adekvaatset infot.
Edit: Nüüd nägin jooniselt asukoha ära, sisselaske kollektori all.
Mitte just kõige mugavamini ligipääsetav koht.
Ma tiksutan oma M30B30-ga praeguste ilmadega ka ikkagi ca 20L/100 linnas lühikeste otstega ära
Vahepeal väsisid benavoolikud kaane alla ära, aga peale nende vahetust olulist vahet pole märganud kulus. Mingi tohutu penikoormasaapa vend ka pole, et pedali otsas julmalt elaks
Peaks varsti küünlad ja benafiltri uuesti veel ära vahetama.

Vahepeal väsisid benavoolikud kaane alla ära, aga peale nende vahetust olulist vahet pole märganud kulus. Mingi tohutu penikoormasaapa vend ka pole, et pedali otsas julmalt elaks

Peaks varsti küünlad ja benafiltri uuesti veel ära vahetama.