Salongisoojendus puhub külma
Salongisoojendus puhub külma
Hei!
E39 97´2.0 bens
Selline seis siis, et salongi puhurid ei hakka üldjuhul sooja sisse puhuma.
Mootor on juba töötemperatruuril aga puhurid kütavad ikka külma õhku. Kui sõitma hakata siis tuleb juhipoolsetest ka sooja (aga tundub, et mitte Max. peal aga tunneb ikka, et on soe õhk). Samas kõrvalistuja pool on ikka jahe/jahedam - kuid mitte külm.
Linnas hommikul ummikutes passides või valgusfooride taga ikka jube tüütu - hakkab lihtsalt külma õhku puhkuma. Selline tunne, et soojus oleneks justkui pööretest.
Millest selline jama võib tingitud olla?
E39 97´2.0 bens
Selline seis siis, et salongi puhurid ei hakka üldjuhul sooja sisse puhuma.
Mootor on juba töötemperatruuril aga puhurid kütavad ikka külma õhku. Kui sõitma hakata siis tuleb juhipoolsetest ka sooja (aga tundub, et mitte Max. peal aga tunneb ikka, et on soe õhk). Samas kõrvalistuja pool on ikka jahe/jahedam - kuid mitte külm.
Linnas hommikul ummikutes passides või valgusfooride taga ikka jube tüütu - hakkab lihtsalt külma õhku puhkuma. Selline tunne, et soojus oleneks justkui pööretest.
Millest selline jama võib tingitud olla?
528i
Re: Salongisoojendus puhub külma
Jahutusvedelikku äkki vähe või õhk süsteemis.
Re: Salongisoojendus puhub külma
Jahutusvedelik on normis. Külmana paisupaagi poolepeal.
Õhk vahel ? Hmm.. Kontrollida saab kuidagi?
Vaheapeal "paaru pannes" viskab õrnalt jahutusvedeliku lõhna sisse.
Õhk vahel ? Hmm.. Kontrollida saab kuidagi?
Vaheapeal "paaru pannes" viskab õrnalt jahutusvedeliku lõhna sisse.
528i
Re: Salongisoojendus puhub külma
Külma mootoriga. Süüde sisse, temp.nupp max peale, salongi vent nr. 2 peale, õhutuskork paar pööret lahti ja hakata vedelikku aeglaselt sisse kallama. Valada nii palju, kui läheb, kuni tase ei lange enam paisupaagis s.t. et paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab aega 30...60 minutit. Valad täis, ootad, valad juurde jne. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, õhutuskork kinni, aga paisupaagi kork jäta veel maha. Mootor käima ja 4-5 korda teravalt pöördeid 4000...5000 p/min, mitte mootorit soojaks lasta. Mootor seisma. Nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Vajadusel juurde valada. Süsteem täidetud ja õhutatud, paisupaagi kork peale ja proovisõit. Võib ka kohapeal soojaks lasta. Jälgida siiski termomeetri seierit.
Järgides esitatud juhiseid õhutub süsteem probleemitult. Testitud, kindel.
Tegin ise selle juhendi järgi ja olin üllatunud, kui lihtne võib asi olla! Tõsi, aega võtab ja vilets aku vist kooleb ära...
Järgides esitatud juhiseid õhutub süsteem probleemitult. Testitud, kindel.
Tegin ise selle juhendi järgi ja olin üllatunud, kui lihtne võib asi olla! Tõsi, aega võtab ja vilets aku vist kooleb ära...
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: Salongisoojendus puhub külma
Õhuta kõigepealt korralikult ära eelmise postitaja juhendi järgi.
Kui ikka sama seis vaatame edasi, võimalusi veel.
Kui ikka sama seis vaatame edasi, võimalusi veel.
Re: Salongisoojendus puhub külma
Õhutamine ei aidanud. 1L jahutus läks küll peaaegu sisse (veidi ajas ka kuskilt välja - kust, seda ei tea - oli ka pime, vb tuli õhutuse korgivahelt niipalju).
Kokkuvõttes siis peale õhutamist on seis samasugune.
Kui sooja mootoriga katsuda "õhutuse ringe" siis üks (eest vaadates vasak) toru on täiesti külm.
Enda peaga mõtleks, et termostaat õhtal omadega. Kas seda kuidagi testida saab ja kas vahetus on keeruline?
Kokkuvõttes siis peale õhutamist on seis samasugune.
Kui sooja mootoriga katsuda "õhutuse ringe" siis üks (eest vaadates vasak) toru on täiesti külm.
Enda peaga mõtleks, et termostaat õhtal omadega. Kas seda kuidagi testida saab ja kas vahetus on keeruline?
528i
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Salongisoojendus puhub külma
Ega seal palju variante polegi, kas ikkagi õhk sees või termostaat. Termostaat võib vabalt kurja juur olla. Siin ka natuke termostaadi kohta selgitavat juttu: http://www.ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6p ... millal-vah" onclick="window.open(this.href);return false;estbmw kirjutas:Õhutamine ei aidanud. 1L jahutus läks küll peaaegu sisse (veidi ajas ka kuskilt välja - kust, seda ei tea - oli ka pime, vb tuli õhutuse korgivahelt niipalju).
Kokkuvõttes siis peale õhutamist on seis samasugune.
Kui sooja mootoriga katsuda "õhutuse ringe" siis üks (eest vaadates vasak) toru on täiesti külm.
Enda peaga mõtleks, et termostaat õhtal omadega. Kas seda kuidagi testida saab ja kas vahetus on keeruline?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Salongisoojendus puhub külma
Endal oli kunagi sarnane jama 97a e39-ga, aga vigaseks osutus hoopis kliima elektroonika. Sooja sain, kui auto-reziimi maha võtsin ja veel miskit seal näppisin.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Salongisoojendus puhub külma
Kui teemat paremini lugeda, siis mees kirjeldab ju, et 1 jahutuslõdvikutest oli külm ehk kuum sinna ei jõudnud.HrHuu kirjutas:Endal oli kunagi sarnane jama 97a e39-ga, aga vigaseks osutus hoopis kliima elektroonika. Sooja sain, kui auto-reziimi maha võtsin ja veel miskit seal näppisin.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG