E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul probleem. Täiesti lampi hakkas siis ABS ja ASC tuled põlema, spidokas ja ökonomaiser samuti kustus. Nüüd sai ostetud UUS andur (delphi), külge pandud. ABS ja ASC kustusid ära ja töötasid kenasti, aga kiirust ei näidanud ikka. Diagnostika ei näidanud ühtegi viga, samas arvutiga vaadates näitas vasak tagumine andur kiirust küll. Siis mingiaeg tuli jälle ABS ja ACS tagasi.
Kas tõesti müüdi praak andur? Tegu on 1997a alguse 525TDSA'ga.
EDIT: Uus Boschi andur küljes ja mure kadunud.
Kas tõesti müüdi praak andur? Tegu on 1997a alguse 525TDSA'ga.
EDIT: Uus Boschi andur küljes ja mure kadunud.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Sai ABS aju ära remonditud ja külge pandud.Sain paar meetrit sõita ja tuled jälle põlesid kas viga vb olla juhi poolses tagumises abs anduris.crime kirjutas:kas sa arvad, et aju korras, või oled juhtme ka taha visanud? kui spido ei tööta, siis ilmselt tagumine vasak andur. viga ei pruugi muidugi üldse süsteemis olla, võib ka pasane andur olla või kulunud rattalaager.
BMW X5 E70
- crime
- Huviline
- Postitusi: 851
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
diagnostikas oled käinud?
Kui oled kindel, et aju ja juhtmestik on korras, siis muud üle ei jää jah kui, et andur. Samas pead ei anna, et ta just tagumine vasak on. Seda milline andur segast paneb, näitab diagnostika.
Viga võib ka selles olla, et pärast aju remonti tuleb ka veakood ära kustutada.
Mina esimese sammuna läheks diagnostikasse, laseks veakoodi kustutada ja kui viga ikka alles jääb, siis vahetaks anduri ära.
Lisaks, mul on üks sinise pistikuga, tagumine e39 touringu abs andur üle.
Kui oled kindel, et aju ja juhtmestik on korras, siis muud üle ei jää jah kui, et andur. Samas pead ei anna, et ta just tagumine vasak on. Seda milline andur segast paneb, näitab diagnostika.
Viga võib ka selles olla, et pärast aju remonti tuleb ka veakood ära kustutada.
Mina esimese sammuna läheks diagnostikasse, laseks veakoodi kustutada ja kui viga ikka alles jääb, siis vahetaks anduri ära.
Lisaks, mul on üks sinise pistikuga, tagumine e39 touringu abs andur üle.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
tervitus...
NB! Ütlen kohe ära et jutt käib 09.1998 aastast allapoole ehk vanemate e39 kohta. uuematega väga kursis pole, ning vigu võib ka muid olla.
rääkides omadest kogemustest siis endal 98a 525tds ja samamooni abs ja asc tuli läksid põlema. diagnostika näitas et esimene parem andur. sai vahetatu aga ikka ei aitand. uurisin ja sain teada seda et kuna sai vahetatud ratta laagrit mis oli b varuosa siis öeldi kohe et vaheta uuesti. ostsin romulast enamvähem rattalaagri originaali ning sai testriga mõõdetud vana abs anduri takistust ning see oli korras sai siis vana absi andur ka tagasi pandud ja voilaa tuled kustus.
moraal selles et e39 abs ei salli b varuosi ma ei tea miks aga mind aitasid vaid a osad arvasin ka et absi plokk ja mis veel võivad olla aga jah hoopis b varuosad.
seega kui keegi on vahetanud rattalaagrit või abs andurit b osa vastu ja ikka hädas siis vaadake vana andur testriga yle kui on takistus siis on see korras. ja kui rattalaagrit vahetatud ning tuled võlevad siis soovitan a varuosa. siiani olen aru saand et see on neil tyypilisteks probleemide allikaks.
loodan et kellelegi on minu kohemusest abi...
parimaid taurts
NB! Ütlen kohe ära et jutt käib 09.1998 aastast allapoole ehk vanemate e39 kohta. uuematega väga kursis pole, ning vigu võib ka muid olla.
rääkides omadest kogemustest siis endal 98a 525tds ja samamooni abs ja asc tuli läksid põlema. diagnostika näitas et esimene parem andur. sai vahetatu aga ikka ei aitand. uurisin ja sain teada seda et kuna sai vahetatud ratta laagrit mis oli b varuosa siis öeldi kohe et vaheta uuesti. ostsin romulast enamvähem rattalaagri originaali ning sai testriga mõõdetud vana abs anduri takistust ning see oli korras sai siis vana absi andur ka tagasi pandud ja voilaa tuled kustus.
moraal selles et e39 abs ei salli b varuosi ma ei tea miks aga mind aitasid vaid a osad arvasin ka et absi plokk ja mis veel võivad olla aga jah hoopis b varuosad.
seega kui keegi on vahetanud rattalaagrit või abs andurit b osa vastu ja ikka hädas siis vaadake vana andur testriga yle kui on takistus siis on see korras. ja kui rattalaagrit vahetatud ning tuled võlevad siis soovitan a varuosa. siiani olen aru saand et see on neil tyypilisteks probleemide allikaks.
loodan et kellelegi on minu kohemusest abi...
parimaid taurts
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Andurite ja laagrite poolest pole vahet, kas tegu vanema või uuema E39'ga. B varuosa saab kasutada küll, aga valima peab tuntud tootja ja mitte kõige odavama hinnaga asjad... 

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
lihtsam on osta originaal kuna neid b olsi on erinevatel asjadel päris mitme tootja jagu siis kes viitsib mõistatama hakata milline see nüüd tööle hakkab aga kui tahad siis võid ju proovida erinevaid aga ei näe sellel mõtet odavam ikka korralik osta.
minul pole siiani õnnestunud isegi lemfölderiga mis pidavat olema bmw jupide tootjatest parimaid ehk peaaegu nagu originaalid,,, võibolla kellelgi joppab aga kuna olen ise 3 korda juba vahetand siis ei tasu ära kolmas kord panin originaali ja kõik toimis kohe algul.
minul pole siiani õnnestunud isegi lemfölderiga mis pidavat olema bmw jupide tootjatest parimaid ehk peaaegu nagu originaalid,,, võibolla kellelgi joppab aga kuna olen ise 3 korda juba vahetand siis ei tasu ära kolmas kord panin originaali ja kõik toimis kohe algul.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tõsi see on kui tahad,et autol midagi töötaks siis osta A-varuosa.Mina ostsin 1 tutika esimese ja 2 tutikat tagumist andurit Bosch hinnaga 49 euri tk. ja spidokas hakkas tööle.Nüüd ootan,et abs tuli ka ära kustuks.Oskab keegi õelda kas ABS tuli kustub mingite kilomeetrite peale ära.Või tuleb diagnostikas ära nullida.
BMW X5 E70
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Peab ise kustuma hiljemalt peale mõnda meetrit sõitu. Ilmselt ABS moodul vigane...
- crime
- Huviline
- Postitusi: 851
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
lase ikka veakoodid ära kustutada, ennem kui aju kallale lähed. Kuigi jah ilmselt on aju vigane sest üldiselt kolm andurit korraga läbi ei lähe.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kust sa tead,et kolm andurit läbi ei või minna korraga,ma üle poole aasta aju remonti ei viinud selle ajaga võib nii mõndagi juhtuda.Tuleb üks laager veel ära vahetada nagunäha.crime kirjutas:lase ikka veakoodid ära kustutada, ennem kui aju kallale lähed. Kuigi jah ilmselt on aju vigane sest üldiselt kolm andurit korraga läbi ei lähe.
BMW X5 E70
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Keegi ülevaatusel on käinud nii,et ABS tuli põleb,millise vea alla see läheb siis tean arvestada kas homme minna või ei.aimz23 kirjutas:Kust sa tead,et kolm andurit läbi ei või minna korraga,ma üle poole aasta aju remonti ei viinud selle ajaga võib nii mõndagi juhtuda.Tuleb üks laager veel ära vahetada nagunäha.crime kirjutas:lase ikka veakoodid ära kustutada, ennem kui aju kallale lähed. Kuigi jah ilmselt on aju vigane sest üldiselt kolm andurit korraga läbi ei lähe.
BMW X5 E70
- crime
- Huviline
- Postitusi: 851
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ma olen korra käinud nii, et ABS ja ASC tuled põlevad. Mulle isegi ei mainitud mitte, et need põlevad. Aga seal ülevaatus punktis saab üldse väga lebolt läbi. Olen suht kindel, et igal pool mujal läheb see ohtliku veana kirja ja saad korduva.
Samas mul võis ka lihtsalt vedada, et ei pandud äkki tähele, kuigi väga kahtlane.
Samas mul võis ka lihtsalt vedada, et ei pandud äkki tähele, kuigi väga kahtlane.
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
kirjutan ka oma murest
paar nädalat tagasi hakkasid auto käivitamisel põlema abs ja asc, cruise, spido ja teised näidikud töötasid, mõni päev hiljem märkasin, et vahepeal spido/kütusekulu näidik lamasid, ei näidanud midagi, kütuse kogus valetama hakkas. autoks 530d 2001 A ASC. diagnostika näitas vead 14(Valve relay faulty), 112(CAN message, combined instruments faulty) ja 55(ASC suction valve faulty), sai remonditud aju, kuid viga 55 jäi alles, kuna öeldi, et see parandamisele ei kuulu, spido jne vahepeal töötab/ei tööta, soetasin teise aju, 001 numbriga, samasugune, mis oli, vahetasin tagumise parema anduri, tagumise vasaku anduri, pandi peale uus aju, tuled ikka ei kustu, diagnostika näitab nüüd uue plokiga viga 49(Front right outlet valve faulty) ja 50(Front left outlet valve faulty), proovisin vana ploki, sellel näitab viga 30(Wheel-speed sensor rear left open circuit) ja 55 ja samuti tuled põlevad... kust viga otsida, kes saaks diagnostida õieti probleemi?
paar nädalat tagasi hakkasid auto käivitamisel põlema abs ja asc, cruise, spido ja teised näidikud töötasid, mõni päev hiljem märkasin, et vahepeal spido/kütusekulu näidik lamasid, ei näidanud midagi, kütuse kogus valetama hakkas. autoks 530d 2001 A ASC. diagnostika näitas vead 14(Valve relay faulty), 112(CAN message, combined instruments faulty) ja 55(ASC suction valve faulty), sai remonditud aju, kuid viga 55 jäi alles, kuna öeldi, et see parandamisele ei kuulu, spido jne vahepeal töötab/ei tööta, soetasin teise aju, 001 numbriga, samasugune, mis oli, vahetasin tagumise parema anduri, tagumise vasaku anduri, pandi peale uus aju, tuled ikka ei kustu, diagnostika näitab nüüd uue plokiga viga 49(Front right outlet valve faulty) ja 50(Front left outlet valve faulty), proovisin vana ploki, sellel näitab viga 30(Wheel-speed sensor rear left open circuit) ja 55 ja samuti tuled põlevad... kust viga otsida, kes saaks diagnostida õieti probleemi?
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Nii siis käisin ülevaatusel ära,enne seda peidsin ABS tuled ära.Seda ei küsitud üldse autol ainult CO ja käsipidur ära.Aga jah pärast nende tulede peitmist ei tööta spidokas kuna tahomeeter sai lolli peaga maha võetud kui süüde sees oli,kas võis midagi sassi lüüa ajus.crime kirjutas:Ma olen korra käinud nii, et ABS ja ASC tuled põlevad. Mulle isegi ei mainitud mitte, et need põlevad. Aga seal ülevaatus punktis saab üldse väga lebolt läbi. Olen suht kindel, et igal pool mujal läheb see ohtliku veana kirja ja saad korduva.
Samas mul võis ka lihtsalt vedada, et ei pandud äkki tähele, kuigi väga kahtlane.
BMW X5 E70
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Teile siis niisama lihtsalt mainin ja liigkasuvõtjatele ka. 001 lõpuga abs aju remont maksab tegelikult elektrooniku käes ca 10- 20 euri. ja selle tööga saab hakkama iga pädev mobiiliremondimees. ise olen lasknud neid parandada lansamäel ja aega on läinud ca 30 min kui aju kaas on endal enne eemaldatud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
sai vahetatud plokk tervinisti välja(aju+metall osa) teise vastu, tuled kustusid ära, sain päeva sõita töötava abs ja asc'iga, õhtul aga poest tulin välja, käivitasin, hakkasin sõitma ning läksid jälle põlema asc ja abs... tegin carsoftiga diagnostikat, näitab Status OK??? Käisin 5 minutit ära, käivitasin uuesti, tuled olid kustunud, ei põlenud midagi, hakkasin sõitma ning jälle hakkasid põlema ABS ja ASC, cruis ja kõik näidikud töötavad...sass730iA kirjutas:kirjutan ka oma murest
paar nädalat tagasi hakkasid auto käivitamisel põlema abs ja asc, cruise, spido ja teised näidikud töötasid, mõni päev hiljem märkasin, et vahepeal spido/kütusekulu näidik lamasid, ei näidanud midagi, kütuse kogus valetama hakkas. autoks 530d 2001 A ASC. diagnostika näitas vead 14(Valve relay faulty), 112(CAN message, combined instruments faulty) ja 55(ASC suction valve faulty), sai remonditud aju, kuid viga 55 jäi alles, kuna öeldi, et see parandamisele ei kuulu, spido jne vahepeal töötab/ei tööta, soetasin teise aju, 001 numbriga, samasugune, mis oli, vahetasin tagumise parema anduri, tagumise vasaku anduri, pandi peale uus aju, tuled ikka ei kustu, diagnostika näitab nüüd uue plokiga viga 49(Front right outlet valve faulty) ja 50(Front left outlet valve faulty), proovisin vana ploki, sellel näitab viga 30(Wheel-speed sensor rear left open circuit) ja 55 ja samuti tuled põlevad... kust viga otsida, kes saaks diagnostida õieti probleemi?
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Aga mis siis viga on,kui ASC üldse ei tööta ja kurvis **** loobib nii et vähe pole?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
viga võib olla kus iganes.DaddyV kirjutas:Aga mis siis viga on,kui ASC üldse ei tööta ja kurvis **** loobib nii et vähe pole?
kasuta autodiagnostiku abi.
põhjusteks võib olla andurid,ühendused,juhtplokk jne.
andurite tööd soovitaks vaadelda ossiga, mitte multimeetriga andureid mõõta.
andur väib olla töökorras,kuid ei pruugi juhtplokile õiget signaali saata.
põhjusteks laagritel olevad hammasvõõd,katkised pistikud jne.
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul käis ABS aju remondis ära tehti korda,sain 2 päeva sõita ja enam spidokas ei tööta taas ja abs samamoodi.On ehk siin kedagi tarka kes võtaks auto ette ja vaataks norm hinnaga auto üle,et kus see jama võiks olla.Tagumised ABS andurit tutikad BOSCHI omad.Kas jama võibolla selles pistikus mis läheb aju külge,kuna seda on teine omanik tinutand juhtmeid ja näeb kahtlane välja.
BMW X5 E70
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kui paar päeva töötas ja andurid uued siis on viga kas vasakus tagumises rattalaagris või halvasti remonditud ajus
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 3013
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Käisin diagnostikas seal öeldi,et ei sa ajuga ühendust.ooDDoo kirjutas:Kui paar päeva töötas ja andurid uued siis on viga kas vasakus tagumises rattalaagris või halvasti remonditud ajus
BMW X5 E70
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
kas diagnostik või andur ei saanud ajuga ühendust.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kui ajuga ühendust ei saa on tavaliselt viga ajus katkenud ühendustes .Aga kindlasti enne tuleks mõõta kas kõik voolud tulevad ilusti peale.(täpselt ei mäleta,aga seotud on vähemalt 3 kaitset sellega.) dialab jms. sellised kohad küsivad remondi eest mingi paar sotti. samas Mobiiliparandajad 10-25 eur
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Käisin ka diganostis- veakood: "ASC intake valve". Ingliskeelsed foorumid annavad enamuseks vastuse ABS mooduli vea
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
- Runts
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 06.01.2013 15:47 37
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul lakkas töötamast spidomeeter. Lisaks läksid põlema abs ja asc tuled armatuuris.
Kas viga võib olla vasakpoolses tagumises abs anduris?
Kas viga võib olla vasakpoolses tagumises abs anduris?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Seda saad teada külastades diagnostikat või kui ise kaabli külge paned ja vead maha loed.
Runts kirjutas:Mul lakkas töötamast spidomeeter. Lisaks läksid põlema abs ja asc tuled armatuuris.
Kas viga võib olla vasakpoolses tagumises abs anduris?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul ka ajuga probleeme. Esimene vasak andur vahetatud. Kuid viga endiselt vahepeal olemas. Mõned juhtmed pidid absi juurest lahti olema, mida saab kinni ainult külmkeevitusega. Soovitati ikkagi uut aju. Äkki keegi teab kedagi, kes need juhtmed kinni saaks keevitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Külmkeevitus ehk kontaktkeevitus on toatemperatuuril sama koostisega puhastatud pinnaga metallide liitmine vaakumis.
Kui mõne teise tehnoloogiaga neid ei seo siis ilmselt tuleb odavam aju asendus.
Kui mõne teise tehnoloogiaga neid ei seo siis ilmselt tuleb odavam aju asendus.
javve kirjutas:Mul ka ajuga probleeme. Esimene vasak andur vahetatud. Kuid viga endiselt vahepeal olemas. Mõned juhtmed pidid absi juurest lahti olema, mida saab kinni ainult külmkeevitusega. Soovitati ikkagi uut aju. Äkki keegi teab kedagi, kes need juhtmed kinni saaks keevitada?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kordan, kui isegi on läbi käinud. See, et andur on vahetatud aga ikkagi ei tööta,
EI TÄHENDA, et aju läbi on. Minul juba 2 korda ette tulnud katkist juhet
anduri ja aju vahel, 90% et katki viimased 30cm andurist, ehk porise koopa all.
Visaalselt alati ei saa aru, vaja kontrollida ja samal ajal veel ka väntsutada natuke.
50% et esimene sentimeeter pistikust.
EI TÄHENDA, et aju läbi on. Minul juba 2 korda ette tulnud katkist juhet
anduri ja aju vahel, 90% et katki viimased 30cm andurist, ehk porise koopa all.
Visaalselt alati ei saa aru, vaja kontrollida ja samal ajal veel ka väntsutada natuke.
50% et esimene sentimeeter pistikust.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Jah seda küll ja täiesti tavaline asi ka see, et andur jälle läbi eriti juhul, kui ei kasutatud orig. andureid.
Säästan lugemist ja panen vaid kirja selle, et B varuosa (säästu või keskmise kvaliteediga) anduri kasutamisel on mõistlik ühel sillal vahetada korraga mõlemad andurid, et see just vahetatud B osa andur ka tööle jääks.
Kulunud lause aga premium klassi sakslaste juures on kirjutamata reegel, et kasutada ainult orig. andureid.
Säästan lugemist ja panen vaid kirja selle, et B varuosa (säästu või keskmise kvaliteediga) anduri kasutamisel on mõistlik ühel sillal vahetada korraga mõlemad andurid, et see just vahetatud B osa andur ka tööle jääks.
Kulunud lause aga premium klassi sakslaste juures on kirjutamata reegel, et kasutada ainult orig. andureid.
arnis kirjutas:Kordan, kui isegi on läbi käinud. See, et andur on vahetatud aga ikkagi ei tööta,
EI TÄHENDA, et aju läbi on. Minul juba 2 korda ette tulnud katkist juhet
anduri ja aju vahel, 90% et katki viimased 30cm andurist, ehk porise koopa all.
Visaalselt alati ei saa aru, vaja kontrollida ja samal ajal veel ka väntsutada natuke.
50% et esimene sentimeeter pistikust.