E34 BMW 520 1991.a pöörded külmalt kõrged
E34 BMW 520 1991.a pöörded külmalt kõrged
Hakkas siis külmade tulekuga selline asi, et kui auto hommikul käima panna siis lööb kohe pöörded 2000 peale ja seal on mini pool minti ja siis langeb normi tagasi. Kas see on mingi vanemate bemmide toores nagu ladadel oli kunagi? Või midagi hakkab minema? Suht kiire asjaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: BMW 520 1991.a
Jah,see on normaalne,mootorile antakse külmalt rohkem kütust peale lihtsalt.(umbes jah nagu lada toores
)
Ja see ei ole ainult vanade autode puhul nii.

Ja see ei ole ainult vanade autode puhul nii.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: BMW 520 1991.a
päris 2000 peale ka vist ei tohiks lüüa. Natuke üle 1000 vast normaalne ehk?
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: BMW 520 1991.a
Nii palju ei peaks minema jah. Minu omal paar sekundit peale käivitust kusagil 900 ümber, langeb suht kohe normi tagasi.
Re: BMW 520 1991.a
Ise ka arvasin seda, et pole ühelgil masinal nii näind seda. Ja siis kui autoga on sõidetud ja panen seisma mingiks 10- neks mindiks siis uuesti käivitada ja siis lööb tuuri kõikuma kuskil 2000 ja 1500 vahel aga see aint paar sekki ja siis läheb normi. Ei kujuta ette mis jama on.
Re: BMW 520 1991.a
Ilmselt saab kuskilt natuke lisaõhku, ehk siis mõnes vaakumvoolikus väike mõra. Esmalt kontrolli seda suurt lõdvikut õhukululugeja ja sisselaske kolle vahel.
BMW-le kindel
Re: BMW 520 1991.a
Aga kui need oleks katki vms siis ta oleks koguaeg selline, et pöörded 2000 peal ju?
Re: BMW 520 1991.a
Ei pruugi, mul endal oli pisikese mõraga nii, et tyhikäik algul käima pannes kõikus ja siis jäi normist natuke kõrgemal yhtlaselt pysima.
Aga loomulikult võib ka mingi muu viga olla, näiteks õhukululugeja või kylmub lihtsalt midagi kondensiga kinni, mis hiljem lahti sulab jne.
Aga loomulikult võib ka mingi muu viga olla, näiteks õhukululugeja või kylmub lihtsalt midagi kondensiga kinni, mis hiljem lahti sulab jne.
BMW-le kindel
Re: BMW 520 1991.a
OKpikk66 kirjutas:Ei pruugi, mul endal oli pisikese mõraga nii, et tyhikäik algul käima pannes kõikus ja siis jäi normist natuke kõrgemal yhtlaselt pysima.
Aga loomulikult võib ka mingi muu viga olla, näiteks õhukululugeja või kylmub lihtsalt midagi kondensiga kinni, mis hiljem lahti sulab jne.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: BMW 520 1991.a
Üks õhkõrn võimalus, et tühikäigumootor kiilub kuskile asendisse kinni? Ma ei ole selles nüüd päris kindel, kuid kui ma oma auto sain, oli sellel gaasitrossist peale keeratud, et "tühikäik" oleks, tühikäigumootor ei rakendunud vabsee üldse. Mingi kala äkki lihtsalt...
Re: BMW 520 1991.a
Kus asub sellel bemmil tühikäigu mootor? äkki on veits sitane vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: BMW 520 1991.a
Sisselaske kollektori all peidus. 

If everything seems under control, you're just not going fast enough
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: BMW 520 1991.a
jaah, mingi pehme rõnga sees ta seal istub, eestpoolt tuleb üks pistik sisse, taga kaks õhutoru, üks kolle alt, 3 ja 4 toru vahelt hakkad käega minema, jõuad kohale. Ühe korra võtsin ta sealt alt välja kuidagimoodi, aga minu asendist kapotiall tehti siis selliseid pilte, et ei taha meenutadagi kohe...
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: BMW 520 1991.a
jaah, mingi pehme rõnga sees ta seal istub, eestpoolt tuleb üks pistik sisse, taga kaks õhutoru, üks kolle alt, 3 ja 4 toru vahelt hakkad käega minema, jõuad kohale. Ühe korra võtsin ta sealt alt välja kuidagimoodi, aga minu asendist kapotiall tehti siis selliseid pilte, et ei taha meenutadagi kohe...
PS- ära torka kätt 3-4 toru vahelt sisse
Kolle alt, sealt kohast see õhutoru algab lihtsalt 
PS- ära torka kätt 3-4 toru vahelt sisse


Re: E34 BMW 520 1991.a pöörded külmalt kõrged
Saab sealt kolle alt ta kätte küll, seda korra isegi tehtud, aga nagu m2x kirjutas, siis on see paras k***
Bentley manual näiteks näeb tyhikägumootori eemaldamiseks ette eelnevalt eemaldada sisselaskekolle.

Bentley manual näiteks näeb tyhikägumootori eemaldamiseks ette eelnevalt eemaldada sisselaskekolle.
BMW-le kindel
Re: E34 BMW 520 1991.a pöörded külmalt kõrged
Täna siis oli hommikul pluss 1 kraadi ja auto käis palju vähem suurematel pööretel. Kas on võimalus, et mingi andur katki või vigane mis mõjutab seda külmaga käivitamist?