Autoks on 98' aasta e 39, 523i 125kw ja probleemiks järgmine lugu.
Alguses puhkus salongi sooja ainult pöörete andmisel, sai siis arvatut et veepump läbi. Vahetatud, kuid ikka ei toiminud. Auto läks endiselt keema ja sooja tühikäigul ei tulnud. Sai vahetatud siis termostaat ja selle korpus.
Paar päeva auto toimis hästi, läks kenasti soojaks ja keema ei läinud. Otsustasin siis tosooli taset vaadata ja ennäe, paisupaak täitsa kuival. Peale seda jälle sooja absoluutselt ei anna ja läheb keema. Valan tosooli ääreni, teen õhutusventiili lahti ja sealt tuleb lakkamatult auru ning peale selle paisupaagist peksab õhumulle üles ......
Aidake rahvas, kas on tegu kõvera plokikaanega, või mõne teistsuguse anomaaliaga.
Bmw e39 läheb keema
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Bmw e39 läheb keema
Kuumastpeast ära küll õhuta.Need mootorid nõuavad korralikku õhutamist.
Piisab täiesti külmast mootorist.
Kui nüüd õigesti mäletan siis süüde sisse salongi vent puhuma ja õhutusniplid lahti ja vala vedelikku ja võid ka samalajal voolikuid mudida.
Elektriline lisaveepump ajab ise jahutusvedelikku ringi.
Ca 10-15 minutit seda teind siis masin käima ja paarkorda kõrgemat pööret ja peaks õhutatud olema.
Ja veendu,et sul kusagil jahutusvedeliku leket ei ole ja visko korras oleks.
Piisab täiesti külmast mootorist.
Kui nüüd õigesti mäletan siis süüde sisse salongi vent puhuma ja õhutusniplid lahti ja vala vedelikku ja võid ka samalajal voolikuid mudida.
Elektriline lisaveepump ajab ise jahutusvedelikku ringi.
Ca 10-15 minutit seda teind siis masin käima ja paarkorda kõrgemat pööret ja peaks õhutatud olema.
Ja veendu,et sul kusagil jahutusvedeliku leket ei ole ja visko korras oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: Bmw e39 läheb keema
Jah, mul oli sama jama, sama autoga. Õhuta korralikult ära ja vaata, et ei oleks lekkeid. Minul tekkis pärast seda, kui korra keema lasti kehva viskoga. Kui kehvasti õhutatud siis läheb kergesti suuremal koormusel keema. Pärast korralikku õhutamist oli mure kadunud.
- 520buumer
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02.08.2011 23:19 43
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: Põlvamaa
Re: Bmw e39 läheb keema
Eelmine talv läbi elatud teema. Lahenes asi sellega, et ühes teeninduses võttis vaevaks mehaanik korralikult õhutada mootorit. Tegi seda siis külma seisva mootoriga. Paisupaagil võttis korgi maha, valas ääreni täis, tegi lahti õhutusnipli ja puhus suuga paisupaaki kuni nipplist õhku välja tuli, vahepeal valas muidugi tosooli juurde, lõpuks kui niplist tuli juba tosooli valas paagi Cold'ini täis ja keeras korgid kinni. Asi toimis väga kiiresti ja siiani sõidan. 

Autospordi ja tavalise spordi vahe: sport on sport - autosport on ravimatu haigus.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 21.07.2009 22:13 39
- Peamine sõiduk: bmw 525i e39
- Asukoht: kesk eestii
Re: Bmw e39 läheb keema
oli sama teema venna bemmiga läks ka keema ainult käes ja vahetasime termostaadi ära ja paisu paagi korgi ära ja sellega lõppesid ka probleemid. autoks 520i 110kw 98a.
Re: Bmw e39 läheb keema
minul oli 528 sama teema kunagi,aga siis oli ikkagi kaan ära.Sellisel juhul olid muidugi lõdvikud ka kivikõvad,kontrolli seda ka .Kui kivikõvad ei ole siis on lootust et õhutamise teema.Ja muidugi lekkeid ei tohi olla,sis võib ka õhku vahele tõmmata.edu 

Re: Bmw e39 läheb keema
Kõigepealt tee kindlaks kuhu kaob jahutusvedelik,kuna vedelik kaob ,jääb vedeliku tase madalaks ja ringlus ei toimi ,sellepärast lähebki keema!