mure e46 320i ga 2,2 125 kw
mure e46 320i ga 2,2 125 kw
mure siis selline et , külmast peast panen käima käib ilusti umbes -7seki ja siis hakkab mootor vahele jätma (plötutama) kuni temp seier jõuab peaaegu sinise osa lõpuni , siis käib ilusti. kui natuke gaasi hoida nii 1200-1300 pöörde juures siis ei tee seda asja . kõikvõimalikud filtrid ja künlad ja muud sellised asjad on vahetatud aga ikka ei midagi ..diagnostiga midagi erilist ei näita ainult et ,tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .äkki on keegi kunagi midagi sellist läbi elanud tänud ette
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
See on hea väljendlepp1988 kirjutas:tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .

Siis tuleb otsida, et miks see "tuli siis silindritest kadunud on". (lisaõhk, kütuse probleemid, küünlad, poolid, halvasti ühendatud pihustite pistikud ja veel 100 mõeldavat ja mõeldamatut asja...)
533 274 38 Andres
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
ja isegi 200 asja aga soojastpeast käib korralikult (jõud tõmme ühtlane mootori käik ja muud asjad on korras)soojast peast. mis on nagu tüüpilisemad juhtumid mis on viga olnud seda võiks keegi pakkuda auto ls on 215 000 ( õige ls)
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
3liitrine 2007 aastast teeb samamoodi ja ls on väiksem.Um arvas,et vanost uut vaja,rohkem es osand nad miskit kosta.
530d
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
ei tea eriti ei usu seda vaanose asja sest , soojast peast käib ilusti ja minek ja muu on korras . homme võtan tühikäigu mootori maha pesen puhtaks ja kontrollin vaakumi torud üle .aga asjalikud mõtted kindlasti siia
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Minul oli see voolik puruks tuluke küll ära ei kustunud peale selle vahetust, peale veakoodode kustutamist läks kustu alles, siiamaani pole pölema ka läinud enam.
Lisaks on püsiv vanose veateade koodiks 103. Mootor ei puterda aga see on sisselaske nukkvõlliga seoses, ei liigu täiel määral enam(vist).
Kuu lõpus või järgmise kuu alguses lähen carmastersisse eks vaatavad seal üle.
Seega mina veel kindlalt vanost ei välistaks kuna pöörded ei pea alati kõikuma.
Lisaks on püsiv vanose veateade koodiks 103. Mootor ei puterda aga see on sisselaske nukkvõlliga seoses, ei liigu täiel määral enam(vist).
Kuu lõpus või järgmise kuu alguses lähen carmastersisse eks vaatavad seal üle.
Seega mina veel kindlalt vanost ei välistaks kuna pöörded ei pea alati kõikuma.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
täna sai siis vahetatud tuulutus klapp ja see alumine toru ära aga targemaks ei saanud midagi
ja muidugi mootori tuli läheb põlema kui plötutab aga kui auto juba soojemaks käib siis kustub ära peale seismajätmist. kas kellelgi on olnud sellist jama ja vaanose vahetus aitas
ja muidugi mootori tuli läheb põlema kui plötutab aga kui auto juba soojemaks käib siis kustub ära peale seismajätmist. kas kellelgi on olnud sellist jama ja vaanose vahetus aitas
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Lisaõhu teema ma julgeksin tegelikult välistada, kui "misfire" vead on AINUKESED SALVESTUNUD.
MS43 (nagu tegelt ka juba MS42) on igasugugusele kütusesegu kõikumisele nii tundlik, et viga on üldiselt juba ammu salvestunud enne kui reaalselt inimene hakkab aru saama, et autol miskit viga võiks olla.
Enda autol just täna vaadates leidsin veakoodid, nii Bank I kui ka Bank II segu rikas???!!
Muidu järjest rohkem on minu kätte sattunud masinaid, mis külma mootoriga erinevate silindrite "misfiresid" sisse loevad ja mis DIS-i vanose testi ei läbi. Täna oli eriti jõhker juhus sisselase 9 kraadi ja väljalse 7.
Keegi neist pole minuteada veel Vanose remonti ette tahtnud võtta, sest absoluutselt mingit häält need ei tee, minek on autodel väga hea ja kütusekulu tunduvalt madalam kui minu omal
Aga kui keegi selle remondi (või veel kindlam detaili vahetuse UUE varuosa vastu) ära teeks oleks jälle targem...
Eriline teema on veel MS43 ja viienda silindri misfire. Ka päris mitmed autod olnud millel on JUST ja AINULT selle silindri väljalülitus salvestunud aga samas auto käiguühtluse probleemi pole omanikud täheldanud.
Seal muidugi ka kõige reaalsem võimalus küünal paigaldamisega ära rikkuda aga jälle ka enda autol selle veakoodi saanud, kus küünlaid paigaldasin nii, et mootor oli maas, et seal on küünla rikkumine välistatud.
MS43 (nagu tegelt ka juba MS42) on igasugugusele kütusesegu kõikumisele nii tundlik, et viga on üldiselt juba ammu salvestunud enne kui reaalselt inimene hakkab aru saama, et autol miskit viga võiks olla.
Enda autol just täna vaadates leidsin veakoodid, nii Bank I kui ka Bank II segu rikas???!!

Muidu järjest rohkem on minu kätte sattunud masinaid, mis külma mootoriga erinevate silindrite "misfiresid" sisse loevad ja mis DIS-i vanose testi ei läbi. Täna oli eriti jõhker juhus sisselase 9 kraadi ja väljalse 7.
Keegi neist pole minuteada veel Vanose remonti ette tahtnud võtta, sest absoluutselt mingit häält need ei tee, minek on autodel väga hea ja kütusekulu tunduvalt madalam kui minu omal

Aga kui keegi selle remondi (või veel kindlam detaili vahetuse UUE varuosa vastu) ära teeks oleks jälle targem...
Eriline teema on veel MS43 ja viienda silindri misfire. Ka päris mitmed autod olnud millel on JUST ja AINULT selle silindri väljalülitus salvestunud aga samas auto käiguühtluse probleemi pole omanikud täheldanud.
Seal muidugi ka kõige reaalsem võimalus küünal paigaldamisega ära rikkuda aga jälle ka enda autol selle veakoodi saanud, kus küünlaid paigaldasin nii, et mootor oli maas, et seal on küünla rikkumine välistatud.
533 274 38 Andres
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
DIS-s on näiteks labda integrator, mis on ilusti 1, tühikäigul 0,97-1.03.
Loomulikult reaalselt ka reguleerlambdad töötavad (vähemalt siis on koguaeg töötanud kui mina nende tööd jälginud olen).
Omast praktikast tean vähemalt kahte juhust kui 5-s silinder lõpetas töötamise natukene aega peale küünalde vahetust. (ei viitsitud salongiõhu filtri toru eest ära võtta ja suure nurga all võtmega kallale minnes rikuti isolaator ära.) 6-s silinder on küll tagapool aga seda ei sega see õhutoru enam nii palju.
Mitte küünalde vahetuseks ei võetud mootorit maha vaid lihtsalt kui mootor maas oli siis oli hea küünlaid ka juba vahetada
Loomulikult reaalselt ka reguleerlambdad töötavad (vähemalt siis on koguaeg töötanud kui mina nende tööd jälginud olen).
Omast praktikast tean vähemalt kahte juhust kui 5-s silinder lõpetas töötamise natukene aega peale küünalde vahetust. (ei viitsitud salongiõhu filtri toru eest ära võtta ja suure nurga all võtmega kallale minnes rikuti isolaator ära.) 6-s silinder on küll tagapool aga seda ei sega see õhutoru enam nii palju.
Mitte küünalde vahetuseks ei võetud mootorit maha vaid lihtsalt kui mootor maas oli siis oli hea küünlaid ka juba vahetada

533 274 38 Andres
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
aga kui raske töö see vaanose vahetus on mul on vaanosed olemas juba .või mida peab jälgima vahetusel
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Nukad tuleb paika panna, sinna rakiseid vaja.lepp1988 kirjutas:aga kui raske töö see vaanose vahetus on mul on vaanosed olemas juba .või mida peab jälgima vahetusel
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... #p14307105
Siin rohkem juttu sellest
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Endal e39 523 m52tu mootoriga teeb täpselt sama asja. Seejuures mida jahedam, seda selgemalt on tunda, et vahele jätab ainult üks konkreetne silinder (nõksutab ühtlase taktiga).lepp1988 kirjutas:mure siis selline et , külmast peast panen käima käib ilusti umbes -7seki ja siis hakkab mootor vahele jätma (plötutama) kuni temp seier jõuab peaaegu sinise osa lõpuni , siis käib ilusti. kui natuke gaasi hoida nii 1200-1300 pöörde juures siis ei tee seda asja . kõikvõimalikud filtrid ja künlad ja muud sellised asjad on vahetatud aga ikka ei midagi ..diagnostiga midagi erilist ei näita ainult et ,tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .äkki on keegi kunagi midagi sellist läbi elanud tänud ette
Kui probleemile vahepeal lahendus on tulnud, oleks huvitav teada.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
ei ole veel asjale lahendust leidnud aga eks ma varsti kui aega saan siis viin ta remonti eks otsitakse see viga ülesse
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
tere vahepeal ei ole targemaks saanud aga kui näiteks vaanost vahetada siis see õpetus tundub suht asjalik ei ole vaja mingeid nukkasid ajastada ega mingeid rakiseid selle jaoks või saan ma millestki valesti aru
http://beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
M52TU/M54 mootoritel nukkvõll paigast ei lähe (erinevalt M52 mootorist) kui vanos maha võtta. Nii et ainult vanose tihendite vahetuseks mingeid spetsiaalseid rakiseid vaja pole. Nukkvõllide ajastuse kontroll/reguleerimine on soovituslik 

-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 18.06.2009 18:20 22
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Mul oli kevadel Preludega sama jama mida kirjeldad, minu viga oli selles et kollektor oli mõrane vb lisandus sinna veel miskit.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Võimalik põhjus: hüdrotõukurid.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
väga asjalik pakkumine , peab seda natuke uurima kas see ka reaalne on aga mulle juba tundub et, see on viimane võimalus
ja muidugi targemad kes oskavad midagi juurde räägida oleks väga teretulnud kui ma olen seda jama uurinud siis olen selgeks saanud et, ma ei ole ainuke kes selle jamaga pead vaevab neid on väga palju
ja muidugi targemad kes oskavad midagi juurde räägida oleks väga teretulnud kui ma olen seda jama uurinud siis olen selgeks saanud et, ma ei ole ainuke kes selle jamaga pead vaevab neid on väga palju
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
no kui hydrokad l2bi v6i vigased siis peaks mootor p2ris m2rgatavad kl6binad tegema. Mina vaataks poolid yle. v6i prooviks korras auto pealt laenatuid.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
tere jälle . sai siis täna ka vaanose tihendid ära vahetatud aga tulemus ikka null kas tõesti on viimane variant veel hüdrotõukurid ära vahetada
..külma ilmaga on see plötutamine hullemaks ka läinud aga nagu enne siis kui seier jõuab sinise osa lõpuni hakkab veatult käima
ei teagi mida teha
..külma ilmaga on see plötutamine hullemaks ka läinud aga nagu enne siis kui seier jõuab sinise osa lõpuni hakkab veatult käima

ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
tere jälle minu mure leidid lahenduse mootori vahetusega . aga selle loo õpetus on selles et vahetage autol korralikult õli ärge tehke seda 25 000 km i järel siis kestab mootor ka kauem kui 200 000 kmi
asenduseks sai pandud m54b30
nalja rohkem siit ka küsimus palju peab automaat käigukastiga 330i pöördeid 100kmh juures
asenduseks sai pandud m54b30

ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Mis sellel mootoril siis täpselt viga oli?
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
kuidas ma sulle ütlen oli nulli kulunud sisu ,rõngad jne
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Kas vahetasid ainult mootori,või ka muud vidinad,nagu tagadiffer jne.
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
kõik täismängu vahetasin ära
330 on ikka väga hea
muidugi pidureid ei vahetanud sest minuarust on need tavalised pidurid suhteliselt head

muidugi pidureid ei vahetanud sest minuarust on need tavalised pidurid suhteliselt head
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
Värsked vanose tihendid viskad ümber uuele? 

My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw
ei hakka vaeva nägema sest see 3,0 mootor on korralikult hooldatud ja ei ole mingeid tõrkeid töös ega millegis muus aga jah kui kellelgi on vaja vaanost või siis ükskõik millist osa selle 2,2 m54b22 küljest siis võib julgelt küsida
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a