Mõne inimesega veidi vestelnud sel teemal ja ise arusaamisel, et 105-le kw-le kuni 50-60 otsa visata ei ole algajale väga keeruline, kui raha jagub, AGA. Mootor on üks asi. Mis sul sest 150+ kw ja 350+ njuutonist kasu on, kui esimese katseringiga siduri vms juppideks lased. Kaasaaidatud mootori jaoks pead ka jõuülekande vastavaks tegema, see juba suurem leiutamine ja juppide otsimine.
Ja pole ka palju neid, kes TDSist 160+kw inimlikult välja oskaks võtta, tavaline on ikka chip-suurem turbo-suurem rõhk. Mulle tehti selgeks raudreegel- kui hakkad mootori jõudu stockist üle ajama- kõigepealt tee mootorile kapremont. Kui raha palju, pane kangemad jupid sisse- sepistatud, suuremad, paremad- mis kuhu. See annab juba mootorile omajagu juurde, alles pärast seda hakka jõudu võtma. Korras mootorist pole muidugi teab mis probleem 300bHp võtta, aga mootor peab ka ikka KORRAS olema.
Mine loe turboklubi ja TQHQ foorumite tehnilist osa, annab ka hea pildi ette, mida ENNE jõu tagaotsimist tegema peaks.
Ma ise muidugi vaatan asja bensuka vaatenurgast, aga mootor on mootor, kui teemaks tuleb "rohkem jõudu"
Cheers!
