2003a 530d, 142kw TURBO
2003a 530d, 142kw TURBO
Tere
Milles võib probleem olla? Vahest on tunne, et korralikult võtab turbo taha alles 2800 pöörde pealt. Enamus ajast on muidu normaalne - seal 2000 juures ikka.
Mingi hetk arvasin, et vahetab käigu ära kui gaasi annan, aga siis hakkasin märkama, et pöörded tõusevad, tõusevad ja äkki 2800 kandis hakkab tuntavalt paremini edasi minema. Tekib just selle momendi tunne, kus tunned, et nüüd hüppas turbs taha.
Mis teema sellega olla võib?
Teine küss veel, et kuidas seda karterituulutuse filtrit vahetatakse?
Milles võib probleem olla? Vahest on tunne, et korralikult võtab turbo taha alles 2800 pöörde pealt. Enamus ajast on muidu normaalne - seal 2000 juures ikka.
Mingi hetk arvasin, et vahetab käigu ära kui gaasi annan, aga siis hakkasin märkama, et pöörded tõusevad, tõusevad ja äkki 2800 kandis hakkab tuntavalt paremini edasi minema. Tekib just selle momendi tunne, kus tunned, et nüüd hüppas turbs taha.
Mis teema sellega olla võib?
Teine küss veel, et kuidas seda karterituulutuse filtrit vahetatakse?
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
sama auto kuu aega olnud. Umbes sama jama oli . Viisin targemate kätte. Vaadati kõik üle ja lõpuks öeldi et turbosse 2 vaakumvoolikut valepidi külge pandud. Ja peale seda kohe erksam. Et räägin oma murest , mis oli mul. Kui on abi.
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Mul oli ntks, ülerõhuklapp kinni tahmanud. Vähemalt niimodi arvuti näitas. Sõitsin 5-7 km 100km/h 3da käiguga ja nüüd asi korras. Turbole ei meeldi minu sõiduviis 

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Ülerõhuklappi(e. wastegate) 530d'l pole, pigem ikka muutuva geomeetria labad
http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc

http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc
tel. 51 949 859
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Seda mulle ütles üks mehaanik kes tegeles minu autoga, et oli selle klapi viga.PeeterA kirjutas:Ülerõhuklappi(e. wastegate) 530d'l pole, pigem ikka muutuva geomeetria labad![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc
See oli voolitatud Autoeksperti töökoda

Aga vähemalt nüüd asi korras, kas oli klapi või gieomeetria viga.
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Enda 530d teeb samamoodi, paned manuaal resiimi ja näiteks esimesega lähed kohapealt sujuvalt ja enne 3tuh. jõuab siis kargab järsku minna. Mootripadjad ei või sellist asja teha ?
BMW-See On Auto
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
No minu fantaasia selleni ei küüni, mismoodi need mootoripadjad sul auto tõmmet mõjutada saaksid???Algu kirjutas:Enda 530d teeb samamoodi, paned manuaal resiimi ja näiteks esimesega lähed kohapealt sujuvalt ja enne 3tuh. jõuab siis kargab järsku minna. Mootripadjad ei või sellist asja teha ?
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Siis võid ennast kohe täna põlema pannat6nu kirjutas:No minu fantaasia selleni ei küüni, mismoodi need mootoripadjad sul auto tõmmet mõjutada saaksid???Algu kirjutas:Enda 530d teeb samamoodi, paned manuaal resiimi ja näiteks esimesega lähed kohapealt sujuvalt ja enne 3tuh. jõuab siis kargab järsku minna. Mootripadjad ei või sellist asja teha ?

BMW-See On Auto
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Lekkivad õhupadjad suudavad vaakumit kaotada vaakumsüsteemis. Kui see piisavalt nõrk siis turbo geomeetria võib mitte korralikult töötada.
Suurema tõenäosusega on voolikute probleem. Teema algataja peaks elumärki näitama, muidu asi edasi ei lähe.
Suurema tõenäosusega on voolikute probleem. Teema algataja peaks elumärki näitama, muidu asi edasi ei lähe.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
Tere tere
Teema algataja on täitsa elus.
Vahepealse jutu jätkuks, et mootoripadjad on vahetatud ja vahetatud on ka voolikud. Enne voolikute vahetust oli probleem suurem, siis ei võtnud tõesti kohe taha vaid hiljem, aga voolikud nüüd vahetatud.
Kas see turbo haakimise tunne võib tekkida ka sellest, et mul on 5 pihustit väga minimaalselt, aga siiski pisut kulunud, et kuues pihusti nende tööd kompenseerima peab. See muidugi nii minimaalne, et kohapeal sooja mootoriga tiksudes ei saa midagi aru, aga kas võib olla, et vahepeal ei suuda auto kütusekogust õigesti maärata ja sellest ka võib jama olla.
Teema algataja on täitsa elus.
Vahepealse jutu jätkuks, et mootoripadjad on vahetatud ja vahetatud on ka voolikud. Enne voolikute vahetust oli probleem suurem, siis ei võtnud tõesti kohe taha vaid hiljem, aga voolikud nüüd vahetatud.
Kas see turbo haakimise tunne võib tekkida ka sellest, et mul on 5 pihustit väga minimaalselt, aga siiski pisut kulunud, et kuues pihusti nende tööd kompenseerima peab. See muidugi nii minimaalne, et kohapeal sooja mootoriga tiksudes ei saa midagi aru, aga kas võib olla, et vahepeal ei suuda auto kütusekogust õigesti maärata ja sellest ka võib jama olla.
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
kas vahetatud said ainult mootoripatjade voolikud või vahetatud said KÕIK vaakumliiniga seotud peenemad voolikud?
Kontrolli tühipööretel, kas vaakum on näpuga tuntav turbole kõige lähemal asuva vooliku otsast, ehk võimalikult lähedale turbole. Kui otse turbost ei viitsi siis võibolla vaakumpuhvri paagi juurest vms. Kui vaakum siiski lekib veel kusagil, siis ongi asi selge. Lisaks, võid proovida, kas väljalülitatud auto puhul kõik 2-3 vaakumivoolikut pealiinist lahti ühendades on õhukindlat, kasutades vanat ja head suuga imemise meetodit. Turbo vaakumiga läheb natukene rohkem aega ja EGR omaga läheb veidi kiiremini, kuid seisma jäädes, peaks vaakum püsima, proovi vähemalt 30 sek, hoia keel ees vms, lõpuks peaks sussiga lahti tulema ja õhk uuesti sisse lendama. Kui mingisugune vaakumi märgatav leke on, märkab kohe seda suutestiga.
Kontrolli tühipööretel, kas vaakum on näpuga tuntav turbole kõige lähemal asuva vooliku otsast, ehk võimalikult lähedale turbole. Kui otse turbost ei viitsi siis võibolla vaakumpuhvri paagi juurest vms. Kui vaakum siiski lekib veel kusagil, siis ongi asi selge. Lisaks, võid proovida, kas väljalülitatud auto puhul kõik 2-3 vaakumivoolikut pealiinist lahti ühendades on õhukindlat, kasutades vanat ja head suuga imemise meetodit. Turbo vaakumiga läheb natukene rohkem aega ja EGR omaga läheb veidi kiiremini, kuid seisma jäädes, peaks vaakum püsima, proovi vähemalt 30 sek, hoia keel ees vms, lõpuks peaks sussiga lahti tulema ja õhk uuesti sisse lendama. Kui mingisugune vaakumi märgatav leke on, märkab kohe seda suutestiga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 2003a 530d, 142kw TURBO
arnis kirjutas:kas vahetatud said ainult mootoripatjade voolikud või vahetatud said KÕIK vaakumliiniga seotud peenemad voolikud?
Kontrolli tühipööretel, kas vaakum on näpuga tuntav turbole kõige lähemal asuva vooliku otsast, ehk võimalikult lähedale turbole. Kui otse turbost ei viitsi siis võibolla vaakumpuhvri paagi juurest vms. Kui vaakum siiski lekib veel kusagil, siis ongi asi selge. Lisaks, võid proovida, kas väljalülitatud auto puhul kõik 2-3 vaakumivoolikut pealiinist lahti ühendades on õhukindlat, kasutades vanat ja head suuga imemise meetodit. Turbo vaakumiga läheb natukene rohkem aega ja EGR omaga läheb veidi kiiremini, kuid seisma jäädes, peaks vaakum püsima, proovi vähemalt 30 sek, hoia keel ees vms, lõpuks peaks sussiga lahti tulema ja õhk uuesti sisse lendama. Kui mingisugune vaakumi märgatav leke on, märkab kohe seda suutestiga.
Sinu vastuse peaks lausa välja printima ja tegevistes näpuga järge ajama. Ma annan sinu mõtted mõnele asjatundjamale edasi, see jutt läks miu jaks esialgu juba keemiaks. Ilmselt tegijate jaoks igapäevatöö nagu muna praadimine;)
Tänud igal juhul, püüan uurida.