K: UM müügil 330D M-paket
K: UM müügil 330D M-paket
Mida siinviibijad spetsialistid sellest autost arvavad?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1135235310
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1135235310
Vanemaid ei oska kommenteerida aga E46 oli ainult kas kupee või cabrio. Ainult bensiin. Kui on M-pakette on ju ka erinevaid. M- veljed, M-sportpakett (sisu), M- aerodünaamika pakett (stanged jne). Need valides saad endale välimuselt ja sisult M-i. Mootor on ainult tavaline.
Edit: Samas kui 3'sele M paketid võtta, siis ta peaks lõppkokkuvõttes siiski kitsam jääme kui õige M3. Küljelaiendeid vist tavalisele võtta ei saa???
Edit: Samas kui 3'sele M paketid võtta, siis ta peaks lõppkokkuvõttes siiski kitsam jääme kui õige M3. Küljelaiendeid vist tavalisele võtta ei saa???
Väljast siiru-viiruline, seest lipi-lapiline. Ühesõnaga tüüpiline eestis ostetav-müüdav bemm, millel oluline on välimus, aga seestpidiselt tarbides on iga mõistlik lisavarustuse kübegi tellimata jäetud.
Selleks, et tast normaalne auto teha peaks olema vähemalt MF rool, istmesoojendused ja korralik stereo. Jutt Harman-Kardon originaalstereost kõlab kuidagi standardraadio haipimisena. Praktilisuse poolest võiks kindlasti olla sedaanil läbilaadimissüsteem, sest iga õllekastist suurem asi sinna taha ära ei mahu. Vihmasensor, PDC, katuseluuk ja xenonid oleksid kah toredad. Ja lõpuks võiks mootor ka juba 150kw-ne olla
Selleks, et tast normaalne auto teha peaks olema vähemalt MF rool, istmesoojendused ja korralik stereo. Jutt Harman-Kardon originaalstereost kõlab kuidagi standardraadio haipimisena. Praktilisuse poolest võiks kindlasti olla sedaanil läbilaadimissüsteem, sest iga õllekastist suurem asi sinna taha ära ei mahu. Vihmasensor, PDC, katuseluuk ja xenonid oleksid kah toredad. Ja lõpuks võiks mootor ka juba 150kw-ne olla

M sportpaketis on tegelikult päris palju erinevaid vidinaid, millest osa saab ainult paketiga koos tellida. Siin näide E90 paketist bmw.ee lehelt. Pamperi ja spoileriringi näiteks eraldiseisvana tellida ei saa.
Kui keegi viitsib võib arvutada, palju paketi rahaliva väärtus jupikaupa soetades oleks (kuigi mõnedeele asjadele tuleb indikatiivne hind võtta)
337 'M' sportpakett. Sisaldab: tekstiil-/ alcantara polster 'Cloth Blue Shadow/ alcantara 'Anthracite | Black' , 2ME, 321, 481, 4AD, 704, 710, 715, 760, 775. Värvide valik: Titanium Silver/ Le Mans Blue/ Black Sapphire/ Sparkling Graphite/ Alpine White/ Electric Red.
2ME 'M' kergmetallveljed 'Double Spoke 194 M' * ees 225/ 45 R17; taga 255/ 40 R17 (sisaldab: vargusvastased poldid; ainult koos 337)
481 sportistmed juhile ja kaassõitjale (sisaldab: seljatoe laiuse elektriline reguleerimine
704 'M' sportveermik (madalam kliirens, jäigemad amordid ning vedrud; ainult koos 337)
710 'M' nahkkattega sportrool
715 'M' aerodünaamika pakett (sportliku disainiga esipamper, küljekarbid ja tagapamper; ainult koos 337)
760 Individual kõrgläikega Satin Crome välisdisain (musta värvi küljeakende iluliistud)
775 Individual antratsiithall laepolster
Kui keegi viitsib võib arvutada, palju paketi rahaliva väärtus jupikaupa soetades oleks (kuigi mõnedeele asjadele tuleb indikatiivne hind võtta)

337 'M' sportpakett. Sisaldab: tekstiil-/ alcantara polster 'Cloth Blue Shadow/ alcantara 'Anthracite | Black' , 2ME, 321, 481, 4AD, 704, 710, 715, 760, 775. Värvide valik: Titanium Silver/ Le Mans Blue/ Black Sapphire/ Sparkling Graphite/ Alpine White/ Electric Red.
2ME 'M' kergmetallveljed 'Double Spoke 194 M' * ees 225/ 45 R17; taga 255/ 40 R17 (sisaldab: vargusvastased poldid; ainult koos 337)
481 sportistmed juhile ja kaassõitjale (sisaldab: seljatoe laiuse elektriline reguleerimine
704 'M' sportveermik (madalam kliirens, jäigemad amordid ning vedrud; ainult koos 337)
710 'M' nahkkattega sportrool
715 'M' aerodünaamika pakett (sportliku disainiga esipamper, küljekarbid ja tagapamper; ainult koos 337)
760 Individual kõrgläikega Satin Crome välisdisain (musta värvi küljeakende iluliistud)
775 Individual antratsiithall laepolster
nõustun Aimariga, selle aastakäigu Business ja muud tähised ei ole pooltki nii rahuldavad kui Harman, kuigi jah, eks ta on mõeldud ikkagi kuulamiseks normaalse validuse astmes.
Mis puutub varustusse, siis parema varustusega auto oleks kindlasti ka kallimalt müügis, kui kolada mobiles siis sarnase olekuga autot seal selle raha eest ei saagi, kõik ikka reipalt üle 20keuri
Mis puutub varustusse, siis parema varustusega auto oleks kindlasti ka kallimalt müügis, kui kolada mobiles siis sarnase olekuga autot seal selle raha eest ei saagi, kõik ikka reipalt üle 20keuri
H/K stereosüsteem sisaldab posu kõlareid, midagi vuufri sarnast ja võimendeid. Makk on eraldi teema. Maksis 13428.-. Selle eest saad seti, mis teeb pisut paremat häält kui originaal. Ka kõige tagasihoidlikum, õieti paigaldatud aftermarket on asisem.
Teemasse - See 330d on eesti olude kohta siiski üsna hea varustustasemega.
Teemasse - See 330d on eesti olude kohta siiski üsna hea varustustasemega.
Oodake poikadTauri kirjutas:M-il on minuteada tiivad ka teised, et see M pakett tähendab ikka tavamudelitel siis M-i järgi kõikvõimalikud vidinad väljas ja sees!
Kui BMW oleks diisel M- i teinud siis oleks see ka päevalehe esikaane lugu

Mercedes EQS 450+ 2022
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Lugupeetud tippjuhi autoga liikleja, lubage enda kurssi viia tippspetsialistile mõeldud rahvaliku auto iseärasustega. Nimelt - lihtrahvas on harjunud sõitma tunduvalt lihtsamate liikuritega kui Teie. Samas soovivad nad siiski end vahel pisut erilisemalt tunda. Seetõttu on kõnesolevale autole, mis juba standardis omab rikkalikumat varustust kui tema väiksemate mootoritega suguvennad, lisatud järgmised standardist eristavad vidinad:Relk kirjutas: Minu arvates on see auto peaaegu plank. Kolm asja nagu ongi lisadena liigitatavad: steptronic, sportistmed ja parkimisandurid.
205 Steptronic automaatkast 29 093.-
337 'M' sportpakett (sisaldab: 226 sportvedrustus, 255 nahkkattega sportrool, 481 sportesiistmed, 715 'M' aerodünaamika pakett, 760 Individual Shadow Line kõrgläikega liistud, 775 Individual anthrazit lagi, 785 Individual valged suunatuled, 788 'M' kergmetallveljed R17, 'Laser/Alcantara tekstiilpolster) 59 977.-
423 Veluur jalamatid 1 790.-
435 "Birch" väärispuidust iluliistud salongis 7 354.-
508 Parkimiskontroll PDC 5 908.-
662 BMW Business CD raadio 4 923.-
672 Hi Fi stereosüsteem Harman/Kardon 13 428.-
789 'M' kergmetallveljed R18 43 416.-
Lisaks veel immobilisaator ja toonitud klaasid.
Seega, keegi on kulutanud tublisti üle 100 000.- saamaks omas klassis väljapaistev eksemplar. Sellist teguviisi tuleb igati toetada, avaldades tunnustust ka siinses foorumis.

Kes sind juba hommikul hammustanud on? Katsume mitte isiklikuks minna. WTF??? Me peame tunnustust avaldama, kui keegi on lisavarustust valinud??? Me võiks ikka BMW'dest rääkida BMW keskkonnas mitte võrrelduna millega keegi kuskil sõidab ja kes mida teeb, et elatist teenida.Muhv kirjutas:Lugupeetud tippjuhi autoga liikleja, lubage enda kurssi viia tippspetsialistile mõeldud rahvaliku auto iseärasustega. Nimelt - lihtrahvas on harjunud sõitma tunduvalt lihtsamate liikuritega kui Teie. Samas soovivad nad siiski end vahel pisut erilisemalt tunda. Seetõttu on kõnesolevale autole, mis juba standardis omab rikkalikumat varustust kui tema väiksemate mootoritega suguvennad, lisatud järgmised standardist eristavad vidinad:Relk kirjutas: Minu arvates on see auto peaaegu plank. Kolm asja nagu ongi lisadena liigitatavad: steptronic, sportistmed ja parkimisandurid.
205 Steptronic automaatkast 29 093.-
337 'M' sportpakett (sisaldab: 226 sportvedrustus, 255 nahkkattega sportrool, 481 sportesiistmed, 715 'M' aerodünaamika pakett, 760 Individual Shadow Line kõrgläikega liistud, 775 Individual anthrazit lagi, 785 Individual valged suunatuled, 788 'M' kergmetallveljed R17, 'Laser/Alcantara tekstiilpolster) 59 977.-
423 Veluur jalamatid 1 790.-
435 "Birch" väärispuidust iluliistud salongis 7 354.-
508 Parkimiskontroll PDC 5 908.-
662 BMW Business CD raadio 4 923.-
672 Hi Fi stereosüsteem Harman/Kardon 13 428.-
789 'M' kergmetallveljed R18 43 416.-
Lisaks veel immobilisaator ja toonitud klaasid.
Seega, keegi on kulutanud tublisti üle 100 000.- saamaks omas klassis väljapaistev eksemplar. Sellist teguviisi tuleb igati toetada, avaldades tunnustust ka siinses foorumis.
Lihtne tõsiasi on see, et sama raha eest saaks oluliselt suurema varustusastmega 3'seid. Ka M-pakettidega. Sellest lähtuvalt kirjutasin ka oma kommentaari.
Ilma eriti süüvimata leidsin bmw.de-st kohe 2 sportpaketiga masinat, sama läbisõidu, automaadi ja kõigi vidinatega (ühel oli isegi nahk). Hind muidugi 22K EUR ehk eestis ca 360K koos toomisega. 4 aastase kasutusrendi puhul kuumakse vahe 1000 krooni. Eks igaüks ise teab mis autot ta ostab, aga kui juba masin maksab 300K+ võiks tal ikka mõned elementaarsed lisad olla ja kas ta selle eest on nõus kuus 1K rohkem maksma. See 1K tuletab ennast iga kord valusalt meelde, kui hommikul tagumik külmetab ja Tallinn-Tartu trassil hakkab parem jalg krampi kiskumakarl kirjutas:Mis puutub varustusse, siis parema varustusega auto oleks kindlasti ka kallimalt müügis, kui kolada mobiles siis sarnase olekuga autot seal selle raha eest ei saagi, kõik ikka reipalt üle 20keuri

Tunnustust võiks siis avaldada, kui keegi oleks veel 8 kilo kulutanud ja endale sellised hädavajalikud lisad nagu istmesoojenduse ja MF rooli tellinud, mitte kulutanud 40K 18" tillipikendajateleMuhv kirjutas:Seega, keegi on kulutanud tublisti üle 100 000.- saamaks omas klassis väljapaistev eksemplar. Sellist teguviisi tuleb igati toetada, avaldades tunnustust ka siinses foorumis.

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eks kui jalg hakkab krampi kiskuma, tuleb ta korraks vahepeal sirgu ajada
Aga mis puutub sellesse isendisse, siis minu meelest tõesti ainuke lisa, millest mina isiklikult puudust tunneks, oleks Cruise Control. Ülejäänute kohta ütleks niipalju, et minu meelest täitsa korralik varustus, mina küll ei nuriseks eriti tegelt
Ei tea, kas inimesed tahavad, et autol oleks kosmoselaeva varustus v mis...


Anna andeks Relk. Said valesti aru, mul lihtsalt hea tuju korral veits inglaslik huumorisoon.Relk kirjutas: Kes sind juba hommikul hammustanud on? Katsume mitte isiklikuks minna. WTF??? Me peame tunnustust avaldama, kui keegi on lisavarustust valinud??? Me võiks ikka BMW'dest rääkida BMW keskkonnas mitte võrrelduna millega keegi kuskil sõidab ja kes mida teeb, et elatist teenida.
Lihtne tõsiasi on see, et sama raha eest saaks oluliselt suurema varustusastmega 3'seid. Ka M-pakettidega. Sellest lähtuvalt kirjutasin ka oma kommentaari.
Kui see kedagi rahustab siis jah, tunnistan ausalt, et minu E46 on järgnevad lisad:
203, 317, N6SW, 534, 502, 609, 672, 205, 210, 249, 255, 261, 313, 358, 386, 403, 423, 431, 438, 464, 481, 488, 494, 508, 521, 522, 674, 789 ja mõni veel...
Nii, et kes olen mina, et siin suud pruukida

Ega ma pikka viha pea. Kohe tulen pumpan sul rehvid uuesti täis
Eks ikka oled ju harjunud asju oma vaatenurgast vaatama ja varustuses otsid ka seda millega juba harjunud ja siis ikka igal järgmise lautol midagi juures. Kui ta juba varustust valis siis oleks jah võinud veel ka MF rooli , istmesoojenduse ja vihmasensori võtta. Need kõi khädavajalikud abimehed.

Eks ikka oled ju harjunud asju oma vaatenurgast vaatama ja varustuses otsid ka seda millega juba harjunud ja siis ikka igal järgmise lautol midagi juures. Kui ta juba varustust valis siis oleks jah võinud veel ka MF rooli , istmesoojenduse ja vihmasensori võtta. Need kõi khädavajalikud abimehed.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
no kes siin omale on autot otsinud stiilis, et nats üle turuhinna , et saada korraliku varustusega masin siis paraku on pea kõikide aftermarket masinatega nii, et midagi on ikka puudu (va. mõni üksik erand). Nii oli ka minul- kõik mida tahtsin olid olemas aga puudus minule 1 oluline asi cd-business ja telefon- selle pärast veel muidu head autot ostmata ei jätnud!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Teemaks oleva auto tulevasele omanikule võib siis kokkuvõtteks lohutuseks öelda, et rahvaküsitluse vaieldamatu lemmiku -istmesoojenduse paigaldab väga mõistliku tasu eest meie kõigi ühine lemmik/abimees Patrik. Kruiisi tarvis tõenäoselt vaja vaid lisa nuppe roolile (mul müügis) ja üht-teist mitte väga kallist kapoti alla. Loodetavasti on sel masinal vastav juhtmestik juba tehases kuhugi peitu paigaldatud.