325 tds-i märkide paika panemine
325 tds-i märkide paika panemine
Kiiresti abi vaja, kas keegi teab mingile viidale suunata, kuidas 325tds-i nukka märki ajada.
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Millegipärast kui väntvõlli otsast keerata, siis mootor teeb mingi tiiru ära ja ükshetk jääb kinni, nii ühelepoole, kui teisele poole keerates. Minu loogika oli see et nukk kuidagi paigast ära läinud. Keerasin siis nukal kaared lahti ja tõstsin nuka pealt ära, lootes et siis kõik klapid sulguvad ja mootor peaks tegema täistiiru ära ilma et ükski klapp ette jääks. Minu üllatuseks nukka pealt ära tõstes, tuli esimese silindri sisselaske klapi hüdrotõukur välja oma pesast, samalajal, kui kõik teised hüdrotõukurid omakohal kinni on. Kas see võib olla märk kinnijooksnud sisselaske klapist? Mõtlesin siis et keeran pihusti maha, aga sellejaosk on vist spetsiaalset võtt vaja.
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Kui sisselaske kollektor maha võtta, siis peaks ju nägema, mis jama selle klapiga on. Või siis proovida veel mõni hüdrotõukur välja urgitseda ja võrrelda, kas klapid on sama kõrgel kõik. Kui see esimene teistest kõrgemal oluliselt, siis võiks loogiliselt klapp ise pooleks olla...
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Ma võtsin sisselaske kollektori maha, aga sealt nägin et klapp liikus ilusti. Pihusti august peaks teist klappinäha olema vist? Aga pihusti jaoks vist mingit spets võtit vaja. Millega need hüdro tõukurid seal pesas kinni on? Kõige lihtsam on vist ikka plokikaas maha votta, saab kohe kindlaks.
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Keerasin plokikaane lahti kõik, aga ei saa teda plokiküljest kätte. Kas seal plokikaane põhjas hüdrotõukurite all olevad poldid, mis on süvendatud kuuskant peadega on selleks mõeldud, et sealt peale keerata et kaas plokist eemale tõuseks? Ja kas nende keere on õiget pidi?
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Plokikaane esimeses otsas on väiksemaid polte, kas need on lahti kõik? Muud asjad lahti?
Need kuuskant peaga poldid on pigem õlikanalite korgid.. Hüdrotõukurid ei ole kuidagi kinni, istuvad tihedalt oma pesas lihtsalt. Magnetiga annaks kergitada äkki? Pigem saavad esimesena pihta väljalaskeklapid, viga siis seal äkki..
Need kuuskant peaga poldid on pigem õlikanalite korgid.. Hüdrotõukurid ei ole kuidagi kinni, istuvad tihedalt oma pesas lihtsalt. Magnetiga annaks kergitada äkki? Pigem saavad esimesena pihta väljalaskeklapid, viga siis seal äkki..
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Astusid vasaku jalaga voodist v
postita mujale palun. Mis ma selle 400euri eest ostetud piixus mootoriga autoga veel peale peaksin hakkama siis, viin teenindusse v? Kaks võimalust, kas hammustan kirelt labi milles viga, või laheb juppideks.

E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
tel. 51 949 859
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Tänud PeeterA viite eest. Tahtsin asja endale lihtsamaks teha sest mul praegu ainukene interneti ligipääs on telefonist, aga mööda manuale ringi surfata ei tule kõne allagi.
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Sul jäi midagi ette v?
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
- workitharder
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 06.03.2009 09:06 29
- Peamine sõiduk: E34 520i
- Asukoht: Tallinn
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Mees lihtsalt käib ise teeninduses ja siis naerab noorte poiste üle kes ise midagigi ära tahaksid teha, kasvõi proovimise mõttes.
Kuno ei adu, et õppimisel on vaja ka õpetajat, antudjuhul siis BMW klubi foorumit kus tõesti on ka inimesi kes tahavad, viitsivad ja saavad aidata, kahjuks on muidugi rohkem neid kes lihtsalt peavad sõna sekka ütlema ja ei suuda innustada ega aidata... ja nii meie autod piix või teenindusse lähevadki.
Kuno ei adu, et õppimisel on vaja ka õpetajat, antudjuhul siis BMW klubi foorumit kus tõesti on ka inimesi kes tahavad, viitsivad ja saavad aidata, kahjuks on muidugi rohkem neid kes lihtsalt peavad sõna sekka ütlema ja ei suuda innustada ega aidata... ja nii meie autod piix või teenindusse lähevadki.
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Tõsijutt mees 
Asi selge, ootan pakkumisi, 325tds 105kw mootorile



Asi selge, ootan pakkumisi, 325tds 105kw mootorile


E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Midagi sellist oligi sealt oodata kui mõelda selle üles hüpanud hüdrotõukuri peale...
Paljud huvitavad teemad jäävad kuidagi poolikuks, autor kaob ära kuskile. Tore, et mõni viitsib ikka tulemused ka siia välja panna. Kahju, et seis selline muidugi
Paljud huvitavad teemad jäävad kuidagi poolikuks, autor kaob ära kuskile. Tore, et mõni viitsib ikka tulemused ka siia välja panna. Kahju, et seis selline muidugi

Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Nii see seis kahjuks on. Arutan praegu variantide üle, et kas remontida antud mootorit, või vahetada mootor ära. Töötava mootori hinnaks on keskmiselt 200euri, oma tööaega hetkel ei loe mingiks faktoriks, nii et seda ei arvesta. Koos äravedamise, mingite vedelike, hädavajalike tihendite ja jublakatega võib lugeda 300euri teise töötava mootori pealesaamiseks.
Antud mootoriga oleks juba keerulisem, töömaht oleks suurem. Ma ei vaadanud veel silindri sisse, et kas silindri seinad on kahjustada saanud v mitte, kui nii, siis võib selle mootori remontimise plaani maha matta. Kui silindri sein jäi terveks, siis saaks kolvi välja võtta ja teise kolvi panna, samas remont mõõdus. Kas kolvirõngaid ja kepsusaalesid müüakse ükshaaval? Plokikaas tuleks uus osta, üle lasta teha ja plokikaanetihend muretseda. Plokikaas 50e + plokikaane tihend, ei mäleta mis need täpselt maksid, aga 50e umbes, plokikaane üle tegemine 70e + kolb 10e + saaled ja rõngad, samuti ei tea kas saab eraldi osta, kui ei saa, siis läheb liiga kalliks. Kokku kuskil umbes sama summa, mis mootori vahetamine
vb saab 50 euri odavamalt, kui veab.
Kolmas variant on auto varuosadeks müüa.
Antud mootoriga oleks juba keerulisem, töömaht oleks suurem. Ma ei vaadanud veel silindri sisse, et kas silindri seinad on kahjustada saanud v mitte, kui nii, siis võib selle mootori remontimise plaani maha matta. Kui silindri sein jäi terveks, siis saaks kolvi välja võtta ja teise kolvi panna, samas remont mõõdus. Kas kolvirõngaid ja kepsusaalesid müüakse ükshaaval? Plokikaas tuleks uus osta, üle lasta teha ja plokikaanetihend muretseda. Plokikaas 50e + plokikaane tihend, ei mäleta mis need täpselt maksid, aga 50e umbes, plokikaane üle tegemine 70e + kolb 10e + saaled ja rõngad, samuti ei tea kas saab eraldi osta, kui ei saa, siis läheb liiga kalliks. Kokku kuskil umbes sama summa, mis mootori vahetamine

Kolmas variant on auto varuosadeks müüa.
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: 325 tds-i märkide paika panemine
Kõige lihtsam ja odavam on uus mootor. Peab vaatama vaid pumba kinnitust. Neid erinevad. Kui tahad muidugi ehitada ja katsetada siis võid ju juppe otsida jne jne. Lisaks plokikaane poldid, igasugu tihendeid , uued hüdrod, õlled.