Veepumba vahetus
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Veepumba vahetus
Andke veidi nõu, kuidas selle veepumba kättesaamiseni jõuda. Autoks 325 TDI 1992.a. Se saadana propeller oleks vaja esmalt kätte saada vist, aga mis nipiga? Ei tahaks radikat eest ära tirida, ehk pole vaja? Või peaks? Vaja ka uus veepump muidugi muretseda.
Re: Veepumba vahetus
ise küsin, ise vastan. Leidsin õige lause sisse toksimisel natuke ka õiget infot juba. Üritan selle siduri kuidagi lahti peksta, ei taha siiani veel sindrinahk lahti tulla. Sain mõningad mõtted vanemast postitusest.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Veepumba vahetus
mu meelest on seal ju keere vastupidi...propelleril siis.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Veepumba vahetus
Kui sa TDS'ist räägid siis jah, jahutusvent on vastupidise vindiga (tugev löök vasaraga võtme pihta) ja ma natuke kahtlen, kas ilma radikat eest võtmata saad veepumba sealt vahelt välja. Nkn voolab sul seda jahutusvedelikku üsna palju välja ja vana vedelikku mina küll tagasi ei hakkaks panema. (ehk siis võtaks radika maha saaks asja korralikult aetud)
Parimat,
N4pst3r
Parimat,
N4pst3r
Re: Veepumba vahetus
Ruumi on küllalt radika vahel, et veepumpa kätte saada. Lihtam on enne jahutusvedelik välja lasta, siis ei ole nii palju lödistamist veepumbaga.
When it doesn´t blow it sucks
Re: Veepumba vahetus
Ei saa kuidagi seda mutrit vendi küljest lahti. Peab vist selle rakise tegema rihmaratta kinnihoidmiseks
Radikal all veel ju õliradikas, sellel need pressitud voolikud küljes. Kas keegi oskab öelda, kas saab nad eraldada. St., et saaks välja tõsta ilma õliradikat sikutamatta. Kahjuks ei ole kanali peal ja jube **** sotti saada kitsastes oludes. Veepumbal jooksis laager tühjaks ja nüüd veidi kiivas, vastavalt siis rihma pingele. Aga vist siis mitte piisavalt, annab võtit lüües liialt kohe järele.

Radikal all veel ju õliradikas, sellel need pressitud voolikud küljes. Kas keegi oskab öelda, kas saab nad eraldada. St., et saaks välja tõsta ilma õliradikat sikutamatta. Kahjuks ei ole kanali peal ja jube **** sotti saada kitsastes oludes. Veepumbal jooksis laager tühjaks ja nüüd veidi kiivas, vastavalt siis rihma pingele. Aga vist siis mitte piisavalt, annab võtit lüües liialt kohe järele.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Veepumba vahetus
Kui sul on TDS, siis on tosooli radika all intercooler, TD puhul on seal mootoriõli jahutusradikas. Anyways... Tosooliradikas käib õliradika pealt ära niimoodi, et üritad kõigepealt tosooliradikat õliradika suhtes paremale nihutada, siis kergitada vasakut otsa ja nihutada tosooliradikat vasakule (siis tuleb parempoolse konksu tagant ära) Üsna jebla on seda teha aga küll sa sotti saad. Kui jagu ei saa, siis iseenesest on õlivoolikud radika küljes mingisuguse kuuskandiga, mis on nii kõvasti kinni, et kahel radikal, mida näppinud olen, küll seda polti kätte ei saanud. Sellisel juhul tuleks õlifiltri alt voolikud lahti päästa (13 lehtvõtmega sain lõppude lõpuks asja aetud)
Muidugi suht kurb lugu, et veepumbal laager järele andis, aga loodan, et saad ikka kuidagi asja aetud.
Edu!
N4pst3r
Muidugi suht kurb lugu, et veepumbal laager järele andis, aga loodan, et saad ikka kuidagi asja aetud.
Edu!
N4pst3r
Re: Veepumba vahetus
Tänud nõuande eest. Katsun siis homme uuesti asja käsile võtta. On TD, algselt vist läks üks täht liiastN4pst3r kirjutas:Kui sul on TDS, siis on tosooli radika all intercooler, TD puhul on seal mootoriõli jahutusradikas. Anyways... Tosooliradikas käib õliradika pealt ära niimoodi, et üritad kõigepealt tosooliradikat õliradika suhtes paremale nihutada, siis kergitada vasakut otsa ja nihutada tosooliradikat vasakule (siis tuleb parempoolse konksu tagant ära) Üsna jebla on seda teha aga küll sa sotti saad. Kui jagu ei saa, siis iseenesest on õlivoolikud radika küljes mingisuguse kuuskandiga, mis on nii kõvasti kinni, et kahel radikal, mida näppinud olen, küll seda polti kätte ei saanud. Sellisel juhul tuleks õlifiltri alt voolikud lahti päästa (13 lehtvõtmega sain lõppude lõpuks asja aetud)
Muidugi suht kurb lugu, et veepumbal laager järele andis, aga loodan, et saad ikka kuidagi asja aetud.
Edu!
N4pst3r

Re: Veepumba vahetus
Mutrit võid proovida ka nii et võtad rihma maha paned ümber veepumba rihmaratta, üritad võimalikult kõvasti soonde suruda ja kinni hoida. Kahekesi vist parem teha.
When it doesn´t blow it sucks
Re: Veepumba vahetus
Tänud nõuandjatele. Sain eile veidike pusides siiski mutri lahti lüüa. Tegin muidugi väikese abirakise, mille kahe poldiga võlli külge kinnitasin. Siis nagu naksti sain kätte 

Re: Veepumba vahetus
Kas see teema ei peaks olema üldise tehnilise või kolmeste all?
Siin rohkem nagu need õpetused, kuidas asjad juba ISE tehtud on.
Nagu seegi teema viewtopic.php?f=75&t=153883" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin rohkem nagu need õpetused, kuidas asjad juba ISE tehtud on.
Nagu seegi teema viewtopic.php?f=75&t=153883" onclick="window.open(this.href);return false;
E39 525tds