
ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Kuidas kontrollida kas abs andurid on korras või mitte? (Põleb ka veojõukontroll) Kuna meil siin puudub diagnostika, siis tuleks kuidagi aru saada milline anduritest võib olla läbi. lihtsalt neid andureid osta ja proovida peale pole ka just kõige odavam kuna ühe anduri juba lõhkusin ja nüüd ei tõõta ka enam spidokaski 

Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=4205801
Kui auto on uuem kui 08/98a. siis võib vigane olla ka ABS moodul ise....
Kui auto on uuem kui 08/98a. siis võib vigane olla ka ABS moodul ise....
- roheline j2nes
- Huviline
- Postitusi: 301
- Liitunud: 30.01.2012 14:03 16
- Peamine sõiduk: Audi a6c6 3.0tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
No kui spidokas ei tööta võid tagumise vasaku ära vahetada. Kui püsikiirus toimib siis tagumine parem toimib. Eesmisi ei tea kuidas selgeks teha, milline läbi
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Püsikiirus toimib ilusasti,et siis parem täiesti korras? Panen uue vasaku ka kui olen kätte saanud, aga siis peab ilmselgelt hakkama kontrollima esimesi kuidagiroheline j2nes kirjutas:No kui spidokas ei tööta võid tagumise vasaku ära vahetada. Kui püsikiirus toimib siis tagumine parem toimib. Eesmisi ei tea kuidas selgeks teha, milline läbi

Aastaks muidu 1998. algus.
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Püsikiirusehoidja peaks ikka sama signaali kasutama mida spidomeeter kuna pusikasse jookseb juhe ju spido tagant
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
ooDDoo kirjutas:Püsikiirusehoidja peaks ikka sama signaali kasutama mida spidomeeter kuna pusikasse jookseb juhe ju spido tagant
Aga kuna minul vasak andur üldse küljest ära võetud hetkel, siis ei saa see jutt tõele vastata kuna püsikas toimib korralikult.
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Kas diisli DDE mitte ei saanud kiirusesignaali otse ABS'i moodulist ?ooDDoo kirjutas:Püsikiirusehoidja peaks ikka sama signaali kasutama mida spidomeeter kuna pusikasse jookseb juhe ju spido tagant

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Parema tagumise anduri rikke korral vähemalt TDS-l püsikas küll ei töötanud.
tel. 51 949 859
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Minu viga tõesti. Minu jutt kehtib ainult m52 ja m62 mootoritega.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Kas ei ole siis kuidagi teisiti võimalik arusaada või testida kas on üks esimestest anduritest küpse 

Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Mõõda testriga andurite takistusi.. see mis on tuksis on teistest palju erinevam
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
ooDDoo kirjutas:Mõõda testriga andurite takistusi.. see mis on tuksis on teistest palju erinevam
Olen siit lugenud, et testriga takistust mõõta ei tohi kuna võib terve anduri läbi lüüa, aga mõned ka räägivad, et ei tee see midagi. Ei tea kas see on siis õige või mitte?
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
See oleneb isegi mõõteseadmest endast, ei soovita,
niikuinii pealtvaadates positiivne tulemus võib ekslik olla,
küll mitte vastupidi.
Kõige inimlikum on ikkagi diagnostikaga, aga
Hiiumaa võib probleemi tekitada jah
niikuinii pealtvaadates positiivne tulemus võib ekslik olla,
küll mitte vastupidi.
Kõige inimlikum on ikkagi diagnostikaga, aga
Hiiumaa võib probleemi tekitada jah

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Tavalise multimeetriga võid vanemat andurit mõõta niipidi kuidas ise tahad. uuemad andurid on nn "hall effect" sensorid neid vähe keerulisem testriga mõõta
Koppeerisin sulle siia ühe vana jutu
Andur ei pruugi olla õigel kaugusel . samas mõõda ära abs aju pistikust klemmide 12 ja 13 vahelist takistust mis peab jääma 2500 -4500 oomi vahele . Kui takistus on õige siis saad mõõta voltmeetriga signaali kõikumist. Seda siis nii,et + otsa testril ühendad klemmi nr 13 alla (abs aju pistikus) tese otsa keresse ja keerutad ratast ning mõõdad voolu kõikumist mis peaks kõikuma 0,5 ja 2,5 voldi vahel. Kui voolu kõikumist ratast keerutades pole tuleb andurit magnetvöö suhtes liigutada.
Klemmid takistuse mõõtmiseks abs aju pistikust kuni 08/98 a autodel on :
P. esimene pin14 ja pin15 2500-4500 oomi
V. esimene pin 10 ja pin 35 2500-4500 oomi
P. tagumine pin11 ja pin 38 2500-4500 oomi
V. tagumine pin 12 ja pin 13 2500-4500 oomi
Pöörlemis impulssi saab mõõta
P. esimene + pin15 ja mass 0,5v-2,5v
V. esimene +pin 35 ja mass 0,5v-2,5v
P.tagumine +pin 11 ja mass 0,5v-2,5v
V.tagumine +pin 13 ja mass 0,5v-2,5v
Koppeerisin sulle siia ühe vana jutu
Andur ei pruugi olla õigel kaugusel . samas mõõda ära abs aju pistikust klemmide 12 ja 13 vahelist takistust mis peab jääma 2500 -4500 oomi vahele . Kui takistus on õige siis saad mõõta voltmeetriga signaali kõikumist. Seda siis nii,et + otsa testril ühendad klemmi nr 13 alla (abs aju pistikus) tese otsa keresse ja keerutad ratast ning mõõdad voolu kõikumist mis peaks kõikuma 0,5 ja 2,5 voldi vahel. Kui voolu kõikumist ratast keerutades pole tuleb andurit magnetvöö suhtes liigutada.
Klemmid takistuse mõõtmiseks abs aju pistikust kuni 08/98 a autodel on :
P. esimene pin14 ja pin15 2500-4500 oomi
V. esimene pin 10 ja pin 35 2500-4500 oomi
P. tagumine pin11 ja pin 38 2500-4500 oomi
V. tagumine pin 12 ja pin 13 2500-4500 oomi
Pöörlemis impulssi saab mõõta
P. esimene + pin15 ja mass 0,5v-2,5v
V. esimene +pin 35 ja mass 0,5v-2,5v
P.tagumine +pin 11 ja mass 0,5v-2,5v
V.tagumine +pin 13 ja mass 0,5v-2,5v
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: ABS andurite kontrollimine? (tuli põleb)
Korras! Vasak esimene ABS anduri juhe oli puruks läinud.