e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
mure siis selline, et pool aastat tagasi hakkas auto vahepeal kergelt tühikäigul värisema.
vahetasin sellepeale ära küttefiltri ja õhufiltri aga ei muutunud midagi.
lasin kontrollida mootori patju, mille peale öeldi et üks on kehvas seisus. vahetsin siis mõlemad ära.
aga ikka mingeid muudatusi
siis pakuti pihusteid, et äki mõni jukerdab. viisin siis auto kontrolli, seal öeldi et vaja juhtpihusti välja vahetada sest takistus on vale. lasin siis selle pihusti välja vahetada aga peale välja vahetamist hakkas auto hullemini värisema ja mitte ainul tühikäigul vaid ka sõidu ajal. auto töötas normaalselt ainult kõrgetel pööretel ja pöördesse läks väga vaevaliselt. töökojas öeldi selle peale et kuna üks pihusti on uus ja töötab teistest paremini siis on see normaalne. soovitati osta kütte lisandit x1r ja sellega 5-6 paagitäit läbi sõita.
sõitsin siis 6 paagitäit läbi aga paremaks ei läinud. tekkisid hoopis käivitamis probleemid. auto ei tahtnud külmalt enam käima minna. viisin siis auto järgmise mehaaniku juurde kellel lasin välja vahetada eelsüüte küünlad ja lasin tal pihusteid uuesti kontrollida. ta vahetas küünlad ära ja kiskus pihustid maha ning parandas ühte pihustit, ütles et ühele pihustile tuli meeletu surve taha ajada et ta ennast üldse avama hakkaks. ja siis vahetas ära ühe metallist kütte toru mis läks pihust peale kuna see lekkis. aga kokku tagasi pannes ja autot käivitades oli autol endiselt pikk käivitus ja auto lasi kütte alla. mehaanik ütles et tal on mõistus otsas. uurisin siis ise foorumist asja ja sain targemaks et viga võib olla paagisiseses pumbas.
läksin siis järgmise mehaaniku juurde kes uuris seda asja ja vahetas paagisisese pumba ära. peale seda läks auto pika käiamise peale käima ja ei lasknud enam kütet alla. vahetati ära ka kütte filter uuest ja õhufilter kuna see oli õline aga ei läinud käivitus paremaks.
uurit asja edasi saadeti pihustid uuest kontrooli vahetati igasuguseid tihendeidpandi kokku aga ei midagi
praeguseks hetkeks on asi niikaugel et auto saan käima ainul siis kui pihustan piduripuhastusvedelikku õhuvõtu torustikku ja kui auto käima saan pika käivitusega siis see rapub kõvasti tühikäigul ja ka sõites
kui tühikäigul pöörded ajada kõrgemaks siis käib ühtlaselt ja sõidu ajal on väga uimane seni kuni pöörded tõusevad 2000-3000 peale. sealt edasi töötab mõistlikult
auto kütte kulu on ka suur linnas 13l sajale
loodan et keegi sellest pikast ja segasest jutust ka midagi aru saab ja oskab nõu anda
igaks juhuks mainin ka ära et diagnostika ei näita midagi, seda erinevates kohtades proovitud
ette tänades martin
vahetasin sellepeale ära küttefiltri ja õhufiltri aga ei muutunud midagi.
lasin kontrollida mootori patju, mille peale öeldi et üks on kehvas seisus. vahetsin siis mõlemad ära.
aga ikka mingeid muudatusi
siis pakuti pihusteid, et äki mõni jukerdab. viisin siis auto kontrolli, seal öeldi et vaja juhtpihusti välja vahetada sest takistus on vale. lasin siis selle pihusti välja vahetada aga peale välja vahetamist hakkas auto hullemini värisema ja mitte ainul tühikäigul vaid ka sõidu ajal. auto töötas normaalselt ainult kõrgetel pööretel ja pöördesse läks väga vaevaliselt. töökojas öeldi selle peale et kuna üks pihusti on uus ja töötab teistest paremini siis on see normaalne. soovitati osta kütte lisandit x1r ja sellega 5-6 paagitäit läbi sõita.
sõitsin siis 6 paagitäit läbi aga paremaks ei läinud. tekkisid hoopis käivitamis probleemid. auto ei tahtnud külmalt enam käima minna. viisin siis auto järgmise mehaaniku juurde kellel lasin välja vahetada eelsüüte küünlad ja lasin tal pihusteid uuesti kontrollida. ta vahetas küünlad ära ja kiskus pihustid maha ning parandas ühte pihustit, ütles et ühele pihustile tuli meeletu surve taha ajada et ta ennast üldse avama hakkaks. ja siis vahetas ära ühe metallist kütte toru mis läks pihust peale kuna see lekkis. aga kokku tagasi pannes ja autot käivitades oli autol endiselt pikk käivitus ja auto lasi kütte alla. mehaanik ütles et tal on mõistus otsas. uurisin siis ise foorumist asja ja sain targemaks et viga võib olla paagisiseses pumbas.
läksin siis järgmise mehaaniku juurde kes uuris seda asja ja vahetas paagisisese pumba ära. peale seda läks auto pika käiamise peale käima ja ei lasknud enam kütet alla. vahetati ära ka kütte filter uuest ja õhufilter kuna see oli õline aga ei läinud käivitus paremaks.
uurit asja edasi saadeti pihustid uuest kontrooli vahetati igasuguseid tihendeidpandi kokku aga ei midagi
praeguseks hetkeks on asi niikaugel et auto saan käima ainul siis kui pihustan piduripuhastusvedelikku õhuvõtu torustikku ja kui auto käima saan pika käivitusega siis see rapub kõvasti tühikäigul ja ka sõites
kui tühikäigul pöörded ajada kõrgemaks siis käib ühtlaselt ja sõidu ajal on väga uimane seni kuni pöörded tõusevad 2000-3000 peale. sealt edasi töötab mõistlikult
auto kütte kulu on ka suur linnas 13l sajale
loodan et keegi sellest pikast ja segasest jutust ka midagi aru saab ja oskab nõu anda
igaks juhuks mainin ka ära et diagnostika ei näita midagi, seda erinevates kohtades proovitud
ette tänades martin
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
lisaks veel et auto ei käivitu ei soojalt ega külmalt
ja tühikäigul püsivad pöörded ilusti umbes 800 peal tahhomeetri järgi ei näita kõikumist
ja tühikäigul püsivad pöörded ilusti umbes 800 peal tahhomeetri järgi ei näita kõikumist
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Pikk jada pihustitega möllamisest. Kas keegi üldse taipas vahepeal ka kõrgsurvepumpa kontrollida?
Testpihusti näiteks esimese silindri oma asemele ühendada ning mootori asemel atmosfääri pihustades peaks pilt kohe selge olema. Kui pihusti avanemiseks läheb vaja pikka ketramist, siis ilmselgelt pumba kõrgsurve osa väsinud, s.t ei suuda piisavat survet tekitada.
Testpihusti näiteks esimese silindri oma asemele ühendada ning mootori asemel atmosfääri pihustades peaks pilt kohe selge olema. Kui pihusti avanemiseks läheb vaja pikka ketramist, siis ilmselgelt pumba kõrgsurve osa väsinud, s.t ei suuda piisavat survet tekitada.
tel. 51 949 859
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
viimane jutt mehaanikutega oli selline et järgmiseks võtta kõrgsurve pump maha ja saata kontrolli ja vajadusel parandada kui saab ja kui pump korras siis auto aju uurima
aga kuna olen auto alla piisava hunniku raha matnud siis mõtlesingi et ennem kui järgmine kuu uuesti remonti viin siis uurin mida foorumis asjast arvataks et oleks rohkem kindlapeale minek ja saaks selle jamaga juba ühele poole
aga kuna olen auto alla piisava hunniku raha matnud siis mõtlesingi et ennem kui järgmine kuu uuesti remonti viin siis uurin mida foorumis asjast arvataks et oleks rohkem kindlapeale minek ja saaks selle jamaga juba ühele poole
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Pumpa ei ole vaja kontrollimiseks auto pealt tingimata maha võtta.
Ilmselt käisid diislispetsi asemel mingi tavalise "õli" juures, kes oletuste teel diagnoose paneb.
Ilmselt käisid diislispetsi asemel mingi tavalise "õli" juures, kes oletuste teel diagnoose paneb.
tel. 51 949 859
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
seda on hea teada, sest nagu ma aru sain siis selle maha võtmine on tükk tööd
niiet kui ma sellega edasi tegelema hakkan siis otsin koha kus see ära kontrollitakse ilma et see autopealt maha võetakse
oskab äkki keegi tartus sellist kohta soovitada
niiet kui ma sellega edasi tegelema hakkan siis otsin koha kus see ära kontrollitakse ilma et see autopealt maha võetakse
oskab äkki keegi tartus sellist kohta soovitada
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Kas egr klapp on üldjuhul suletud? Kui pihustasid ainet, siis arvatavasti tead, kas on ok see klapp.
Kuna autol on miljon asja korda tehtud, siis üks asi, mida tõenäoliselt ei ole vahetatud on
karterituulutusfilter. See võtab 10 minutit aega ja väldib turbo tuksi minekut.
Mis sumbutist tuleb kui käiad ja mis tuleb kui lõpuks käivitub?
Kuna autol on miljon asja korda tehtud, siis üks asi, mida tõenäoliselt ei ole vahetatud on
karterituulutusfilter. See võtab 10 minutit aega ja väldib turbo tuksi minekut.
Mis sumbutist tuleb kui käiad ja mis tuleb kui lõpuks käivitub?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
egr klapist ei tea ma midagi kuidas ma seda klappi kontrollin?
Karteri tuulutus filtrit pole keegi vahetanud aga lasen ära teha kui uuel kuul uuesti remonti läheb
käiates tuleb kergelt musta ja kui käima saab siis vahepeal värvituid gaase ja vahepeal valge pahmakas
aga pärast hetke töötamist on kõik ok
co tase oli ka just ülevaatusel 0.79
Karteri tuulutus filtrit pole keegi vahetanud aga lasen ära teha kui uuel kuul uuesti remonti läheb
käiates tuleb kergelt musta ja kui käima saab siis vahepeal värvituid gaase ja vahepeal valge pahmakas
aga pärast hetke töötamist on kõik ok
co tase oli ka just ülevaatusel 0.79
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Arvatavasti ei tule kütus peale. Kuidagi imelik, nagu aru saan, siis ükski
silinder ei "luba", lihtaslt ühtlane käiamine..
Arvatavasti ikkagi kõrgsurvepump ei anna kütust peale.

See hele agregaat on egr. Selles suures torus on väike klapp, see peaks
kinni olema kui mootor üritab käima saada.
Kui aga lõpuks käima läheb, siis mingid pihustid pritsivad, mingid mitte.
Kuidas üldse probleem alguse sai? Oled mingeid lisaaineid paaki kallanud?
silinder ei "luba", lihtaslt ühtlane käiamine..
Arvatavasti ikkagi kõrgsurvepump ei anna kütust peale.

See hele agregaat on egr. Selles suures torus on väike klapp, see peaks
kinni olema kui mootor üritab käima saada.
Kui aga lõpuks käima läheb, siis mingid pihustid pritsivad, mingid mitte.
Kuidas üldse probleem alguse sai? Oled mingeid lisaaineid paaki kallanud?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
vaatan nüüd nädalavahetusel selle klapi asendi ära.
probleem sai alguse sellest kui pool aastat tagasi hakkas auto tühikäigul kergelt värisema
vahel väriises natuke vahel rohkem ja vahel üldse mitte
selle jama peale sai vahetatud juht pihusti
ja sealt edasi oli värin kõvasti suurem ja ka sõiduajal
mehaanik soovitas kasutada lisandit x1r
probleem sai alguse sellest kui pool aastat tagasi hakkas auto tühikäigul kergelt värisema
vahel väriises natuke vahel rohkem ja vahel üldse mitte
selle jama peale sai vahetatud juht pihusti
ja sealt edasi oli värin kõvasti suurem ja ka sõiduajal
mehaanik soovitas kasutada lisandit x1r
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
egr klapi vaatasin üle see on käivitamise ajal kinni ja tundub et vist on ka käimis ajal kinni, sest seal oli päris korralik kõntsa kiht.
võtsin lahti puhastasin ära ja proovisin käsitsi avada aga selle klapi avamiseks oli päris palju jõudu vaja. kas see on normaalne?
proovisin ka õhulugejat. pistik taga ja pisti küljes, aga mootori töös pole mingeid erinevusi.
või äkki annab vigane kõrgsurve pump niipalju tunda et ei olegi erinevusest aru saada?
võtsin lahti puhastasin ära ja proovisin käsitsi avada aga selle klapi avamiseks oli päris palju jõudu vaja. kas see on normaalne?
proovisin ka õhulugejat. pistik taga ja pisti küljes, aga mootori töös pole mingeid erinevusi.
või äkki annab vigane kõrgsurve pump niipalju tunda et ei olegi erinevusest aru saada?
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
täna kui auto käima panin suri see mitu korda järjest välja, käima jäi ainult siis kui kergelt gaasi andsid
aga niikui gaasi lahti lasin suri kohe välja
ja käimis ajal tuli ohtralt valget valget tossu
aga niikui gaasi lahti lasin suri kohe välja
ja käimis ajal tuli ohtralt valget valget tossu
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Klapp peab jah väga tugevalt käima, see on normaalne.
Kõrgsurvepump jääb suurimaks kahtlusaluseks. Kahjuks
on sellel vähe elektroonikat küljes, seetõttu võib probleemi
diagnoosimine veidi keerulisemaks minna kui näiteks 530d''l.
Arvan, et aus oleks viia see probleem kusagile diisli spetsi juurde.
Tavalise mehhaaniku juurde pole mõtet minna, asi ei ole poltide
taga kinni, asi on palju huvitavam.
Kõrgsurvepump jääb suurimaks kahtlusaluseks. Kahjuks
on sellel vähe elektroonikat küljes, seetõttu võib probleemi
diagnoosimine veidi keerulisemaks minna kui näiteks 530d''l.
Arvan, et aus oleks viia see probleem kusagile diisli spetsi juurde.
Tavalise mehhaaniku juurde pole mõtet minna, asi ei ole poltide
taga kinni, asi on palju huvitavam.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
auto täis nüüd jälle paranduses
parandati ära kõrgsurve pump, eelsüüte küünlad, mis lasid rõhku vahelt läbi ja arvutiga sätiti midagi ajus, olevat mingi kala seal olnud
nüüd parem asi niipalju et auto läheb ilusti käima aga korralik värin on endiselt sees ja on jõuetu
nüüd edasi pakutakse et äkki on kolvirõngad ära või mingi tihend mis laseb õli läbi
parandati ära kõrgsurve pump, eelsüüte küünlad, mis lasid rõhku vahelt läbi ja arvutiga sätiti midagi ajus, olevat mingi kala seal olnud
nüüd parem asi niipalju et auto läheb ilusti käima aga korralik värin on endiselt sees ja on jõuetu
nüüd edasi pakutakse et äkki on kolvirõngad ära või mingi tihend mis laseb õli läbi
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Kahtlane töökoda. Puht "parandati kõrgsurvepump ja krutiti midagi ajus" maksaks minimaalselt 200€.
Kuskohas käisid üldse?
Kuskohas käisid üldse?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
diisel abc oli koha nimi
nad olid seal kompresiooni ka mõõtnud eelsüüte küünla pesast ja ütlesid et kolmes silindris on 31-36bar
aga ühes silindris on 25
aga samas mujalt kuulsin et kui küünla pesast mõõdetakse siis ei pruugigi nii täpne olla
nad olid seal kompresiooni ka mõõtnud eelsüüte küünla pesast ja ütlesid et kolmes silindris on 31-36bar
aga ühes silindris on 25
aga samas mujalt kuulsin et kui küünla pesast mõõdetakse siis ei pruugigi nii täpne olla
Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
Ega Tartus eriti palju valikut polearnis kirjutas:Kahtlane töökoda. Puht "parandati kõrgsurvepump ja krutiti midagi ajus" maksaks minimaalselt 200€.
Kuskohas käisid üldse?

Minu teada ainult paar kohta ongi: Diisel ABC Turu tänaval ja Katel diisel Vasara tänaval. Võin aga eksida

Re: e39 520d 100kw ei käivitu ja väriseb
mingit kohta soovitati veel kuhu võis minna
aga jah suht vähe oli neid kohti kus pidid asjalikud inimesed olema
aga jah suht vähe oli neid kohti kus pidid asjalikud inimesed olema