ehk siis minu mure;
sai topitud m52b28 mootorile m30 ühemassiline hooratas ja m5 korv ja ketas.
nüüd suuremate käikudega viskab keresse vibra sisse,kui järsult pöördeid anda.just 1200rpm-i juures.
kohapeal ja vabakõiguga ei ole midagi tunda.just siis kui jõud taha tuleb.
huvitav oleks teada,kas vibra tekib sellest,et autol on paar kilo kergem süsteem(hooratas,korv,ketas),või sellest et see komplekt on lihtsalt palansist väljas.samas m30 hooratas suvalise m30 moto otsas toimetab ilusti.
tean,et neid tasakaalustatake komplektina.ehk rihmaratas,vänt,hooratas ja sidur.kuid ei mõista seda,et enne oli mul ka suvaline varuosameeste käest ostetud hooratas(küll oli see m52 oma).sellega ei olnud probleemi.ehk suur töenäosus on otsida teine m30 hooratas ja loota,et see sobib minu mootoriga


või mängib rohkem rolli siiski see,et m30 hooratas on niipalju kergem ja sellest viskabki asja resonanssi.
kui hoorattaid ilma vändata ei tasakaalustata,siis jama küll.huvitav,kas hooratast võiks teise vändaga tasakaalu ajada.peaks ju pöhimõtteliselt saama.mul lihtsalt vedeleb üks vänt,mille otsa saaks asja ilusti istutada.laseks seal selle tasakaalu ja siis paneks selle hooratta enda masinale.
ideepoolest peaks ju saama,sest samade mootorite hoorattaid on eluaeg vahetatud.pole probleeme tekkinud.
või on mõistlik ikkagi margikohane hooratas tagasi panna?
siis jääks ainult tutikas m5 sidurikomplekt kasutult vedelema

tänud asjalike vastuste eest.