E46 karterituulutuse vahetamise intervall
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2357
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Tervist!
Kas keegi suudab mulle leida mingi asjaliku viite, et kus oleks kirjas (soovitatav) E46 karterituulutuse vahetamise intervall? Kõige parem oleks r4 mootori kohta ja ideaalne oleks N42B18.
Otsisin ise pikalt ja sirvisin paari 'e46 repair manual'-i, mis goolge'ist leidsin, aga sealt kahjuks konkreetseid vastuseid ei saanud.
Kas keegi suudab mulle leida mingi asjaliku viite, et kus oleks kirjas (soovitatav) E46 karterituulutuse vahetamise intervall? Kõige parem oleks r4 mootori kohta ja ideaalne oleks N42B18.
Otsisin ise pikalt ja sirvisin paari 'e46 repair manual'-i, mis goolge'ist leidsin, aga sealt kahjuks konkreetseid vastuseid ei saanud.
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2357
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Ma vahetaks ka, aga minu 2004 aasta E46-el pole seda United Motorsis mitte iial vahetatud.
Sellepärast olekski vaja mingit pädevat infi selle kohta, et mis oleks normaalne vahetamise intervall (mingi repair manual, kus see kirjas, oleks perfect).
Sellepärast olekski vaja mingit pädevat infi selle kohta, et mis oleks normaalne vahetamise intervall (mingi repair manual, kus see kirjas, oleks perfect).
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Mul küll diisel aga iga õlivahetus vahetan.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
tõsiselt räägite? vahetamise vajadust oleks ehk mõistlik enne kontrollida. Ma pole kordagi vahetanud
Torud tunduvad kah puhtad, 80 000 sõitnud. Kas see pigem masuudimeeste teema?

e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Masuudimeestel kelle autodel on tavaline kaltsufilter on seda jah päris tihti soovitav vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Paras lõõpimise teema, sest pole olemas sellist juhist või vahetuse välpa karteri tuulutuse kohta. Teine teema on see, millal-kuidas tuleb inspekteerida ehk materjali olukorda hinnata. Kõik sõltub eelkõige sellest, kus ja kuidas autot kasutatakse. Üle 100k sõitnud auto on sõltumatult vanusest Eesti oludes materjalide säilivuse osas sisuliselt ettearvamatu ja tark omanik just sellisest infost ka lähtub. Eelkõige hooldamata mootor, vilets õli, õlivahetuse vaegus ehk koonerdamine on selliste detailide peamised vastupidavuse lühendajad.
Näiteks läbisõiduga diiselmootoriga auto tavakasutajale on reeglina suur üllatus, et aastas koguneb karteri põhja kuskil 1-2 liitrit kütust, mis kolbidest kolinal alla surutakse! Tavakasutajale on see suur-suur üllatus ja pigem ollakse väga rahul, et mootor justkui õli ei võta. Siis ollakse üllatunud, miks õli tase küll nii kõrge. Bensiini mootoriga muidugi samuti laskub kütust karterisse aga see aurustub sealt suht-koht kiiresti ja alles jääb vaid korrosiooni probleem.
Uuematel õlipressidel järgneb sellele DPF ummistused ja muud haigused.
Seega alustada tuleb sellest, kui tihti õli vahetad, mida sisse valad. Kõigest sellest sõltub ka see, kuidas detailid vastu peavad.
Näiteks läbisõiduga diiselmootoriga auto tavakasutajale on reeglina suur üllatus, et aastas koguneb karteri põhja kuskil 1-2 liitrit kütust, mis kolbidest kolinal alla surutakse! Tavakasutajale on see suur-suur üllatus ja pigem ollakse väga rahul, et mootor justkui õli ei võta. Siis ollakse üllatunud, miks õli tase küll nii kõrge. Bensiini mootoriga muidugi samuti laskub kütust karterisse aga see aurustub sealt suht-koht kiiresti ja alles jääb vaid korrosiooni probleem.
Uuematel õlipressidel järgneb sellele DPF ummistused ja muud haigused.
Seega alustada tuleb sellest, kui tihti õli vahetad, mida sisse valad. Kõigest sellest sõltub ka see, kuidas detailid vastu peavad.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Ammu mõeldud sedaMarto. kirjutas:Kas poleks mitte targem e60'e vortex "filter" panna ja mitte kunagi raisata seda raha? Mõlemad on 30eur aga ühte ei vaheta sa enam kunagi. Eelmisel ja praegusel tegin selle ära kohe.e46xxx kirjutas:Mul küll diisel aga iga õlivahetus vahetan.

Aga 100kw ei saa seda vahetada uuema vastu. Proovitud ja ei sobi.
See filter maksab 10 euri muidu.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Mul maksis 27 euri ja sebisin veel kõige odavama
Kuulsin kuskilt, et vortex ei pidavat nii hea ja tõhus ka olema.

Kuulsin kuskilt, et vortex ei pidavat nii hea ja tõhus ka olema.
BMW
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
vaata ebayst, sobib land rover td4 oma millel on bmw mootor.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
hmm...Marto. kirjutas:2.0d oma on peegelpildis ja teise koodiga. 3.0d oma ei saagi sisse panna. või siis see 11 12 7 799 367 sobib ainult 110kw? mis vahe seal siis on?
nagu ma aru olen saand on neid kolme erinevat.
Üks on m47 oma mis on selle kaltsufiltriga. M47-le vortexit aretada ei saa(minu kogemuste põhjal)
teine on m47n oma, mida on kahte sorti - kaltsufiltriga ja vortexiga
kolmas on m57 oma, mida on kahte sorti - kaltsufiltriga ja vortexiga
m47 ja m47n on peegelpildis ja m57 sobis kah vist ainult m47n-le
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Peaks ikka sobima:e46xxx kirjutas:hmm...Marto. kirjutas:2.0d oma on peegelpildis ja teise koodiga. 3.0d oma ei saagi sisse panna. või siis see 11 12 7 799 367 sobib ainult 110kw? mis vahe seal siis on?
nagu ma aru olen saand on neid kolme erinevat.
Üks on m47 oma mis on selle kaltsufiltriga. M47-le vortexit aretada ei saa(minu kogemuste põhjal)
teine on m47n oma, mida on kahte sorti - kaltsufiltriga ja vortexiga
kolmas on m57 oma, mida on kahte sorti - kaltsufiltriga ja vortexiga
m47 ja m47n on peegelpildis ja m57 sobis kah vist ainult m47n-le
"Turbo breather
This will not usually cause power issues but will eventually cause premature turbo bearing failure and excessive engine smoking (blue oil smoke) on the engine due to excessive internal crankcase pressures.the M47 engine is a common turbo failure or smoking issue from the old type loo role breather becoming blocked and should be renewed with a Vortex filter."
Peaks olema samasugune nagu M57 korpus
Minu oma:

M47:

Mina võtsin 336 lõpuga varuosa, seda Sa siis proovisidki?
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
see ei ole m47.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
No ei tea siis, igaljuhul see tekst ja pilt on netist kopeeritud.
Eks ikka on mingi lahendus vb siis igal õlivahetusel seda käsna vahetada.
Eks ikka on mingi lahendus vb siis igal õlivahetusel seda käsna vahetada.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Esimesed 100000 ei vahetanud, edaspidi iga 2 õlivahetus vastavalt autodata hooldusjuhendile.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
2.0d 110KW ja kõik M57 mootoritele saab paigaldada vortex filtrit.
2.0d 100kw ei saab paigaldada ainult kaltsufiltrit
2.0d 100kw ei saab paigaldada ainult kaltsufiltrit
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Ehk siis 330d jaoks originaal koodiga 11127799366 saab esindusest 31,6 euroga .
Aga vortex?
Saab ka mujalt kui UM?
Aga vortex?
Saab ka mujalt kui UM?
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Eparts.ee-st saad 23 ja kopikatega.pisu kirjutas:Ehk siis 330d jaoks originaal koodiga 11127799366 saab esindusest 31,6 euroga .
Aga vortex?
Saab ka mujalt kui UM?
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Selle 100 kw-se mootori karterituulutuse filtriga on veel see nali, et kataloogi järgi saab seda kaltsufiltrit vahetada ainult koos selle korpusega, kus sees ta on. Vähemalt forsist öeldi mulle nii. Hinnaks oli ca 70 eurot.
Seejärel uurisin land roveri foorumist, kas pakuvad antud filtrit eraldi ning nemad pakkusid, tükihinnaga ca 7 eurot. Et tasub sealt uurida.
Seejärel uurisin land roveri foorumist, kas pakuvad antud filtrit eraldi ning nemad pakkusid, tükihinnaga ca 7 eurot. Et tasub sealt uurida.
2000 a. 320d, e46
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Saab ka odavamat varianti tartu forsist. Ise ostsin ja sain ka selle kaltsu filtri ainult.MuiduMees kirjutas:Selle 100 kw-se mootori karterituulutuse filtriga on veel see nali, et kataloogi järgi saab seda kaltsufiltrit vahetada ainult koos selle korpusega, kus sees ta on. Vähemalt forsist öeldi mulle nii. Hinnaks oli ca 70 eurot.
Seejärel uurisin land roveri foorumist, kas pakuvad antud filtrit eraldi ning nemad pakkusid, tükihinnaga ca 7 eurot. Et tasub sealt uurida.
Ja saab aka seda vortex tyypi filtrid eraldi. Kui vaakum klapp seal korras pole tervet kobakat vaja vahetad.
Siim
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Mis on 135kW M57-le sobiv Vortex tüüpi filtri tootekood?
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Soovitan ka vahetada iga õlivahetuse aeg kartertuulutuse kaltsu filtrit sest endal hakkas õlivarda august õli välja ajama. Sealt tilkus generaatori peale ja nüüd vahetasin pingeregulaatorit 138€.
Ise ostsin ka mingi teise auto oma ja sobis valatult. Jutt mootorist 100kw M47N
Ise ostsin ka mingi teise auto oma ja sobis valatult. Jutt mootorist 100kw M47N
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Okok M47. See filter oli nii möga täis et jube...kui ära vahetasin hakkas mootor ilusasti käima ja ei mingit tilka õli enam . Sõidetud rahumeeli 3000 km.Kuno_T kirjutas:Õlivarda august saab tilkuda,kui tihend on puudu või vigane.
M47N on 110 kW
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
See, et sul 10a vana filter möga täis oli, ei tähenda, et nüüd peaksid
kõik seda filtrit vahetama iga nädalavahetus.
Vaatasin üle ühe filtri, mis sai paigaldatud 20t km tagasi.
Läbiimbunud mootoriõlist, kuid vägagi hingav. Kui tööpõhimõte ei ole
selge, siis pole mõtet oma suva järgi asju vahetama hakata,
pealegi, seda saab lihtsalt puhtaks pesta.
kõik seda filtrit vahetama iga nädalavahetus.
Vaatasin üle ühe filtri, mis sai paigaldatud 20t km tagasi.
Läbiimbunud mootoriõlist, kuid vägagi hingav. Kui tööpõhimõte ei ole
selge, siis pole mõtet oma suva järgi asju vahetama hakata,
pealegi, seda saab lihtsalt puhtaks pesta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Pole öelnud et vaheta iga nv
Mul võis olla küll 10a vana filter
Lihtsalt eks iga mees teab ise mis oma autoga teeb !
Mul pole tõesti kahju seda vahetada iga õlivahetus kui saab viljandist selle Abovast 19.90€(kaltsu filter see ümmargune) tellides. Mingi teise auto oma tundus kuid täpselt samasugune aga need tihendid mis käivad selle plastik korpuse sisse olid natuke erinevad ja üks ei sobinud teine sobis.


Mul võis olla küll 10a vana filter

Lihtsalt eks iga mees teab ise mis oma autoga teeb !
Mul pole tõesti kahju seda vahetada iga õlivahetus kui saab viljandist selle Abovast 19.90€(kaltsu filter see ümmargune) tellides. Mingi teise auto oma tundus kuid täpselt samasugune aga need tihendid mis käivad selle plastik korpuse sisse olid natuke erinevad ja üks ei sobinud teine sobis.
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Selle asemel, et filtrit tulutult vahetada, võiks parem parema õli osta,
parema õlifiltri või UM-ist jahutusvedelikku, või DOT4 pidurivedelikku.
parema õlifiltri või UM-ist jahutusvedelikku, või DOT4 pidurivedelikku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Kiired küsimused.
M57 mootor
Mis on tavalise filtri tootekood vms (ainult sisu)? Kas seda puhastada ei kannata?
Kas vortex filtri panemisega piisab ainult sisu vahetusest?
Kui jah, siis mis selle sisu tootekood on?
Kui ei, siis mis selle täiskomplekti tootekood on?
M57 mootor
Mis on tavalise filtri tootekood vms (ainult sisu)? Kas seda puhastada ei kannata?
Kas vortex filtri panemisega piisab ainult sisu vahetusest?
Kui jah, siis mis selle sisu tootekood on?
Kui ei, siis mis selle täiskomplekti tootekood on?
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Kui arvad et panen tarka siis arva edasi mul suva. Lihtsalt räägin enda kogemustest selle filtriga. Tuleb vahetada siis hoidud ka murest mis võib tekkida. Pole ju nii kallis filter mida ei jõua igakord vahetada või iga teine kord. Räägin oma loo ehk te mõistate. Jama koguaeg nende viljandi firmadega kui diisli mootorist käib jutt. Sellepärast käin siin ja kogun infot ,katsetan ning annan teistele ka oma arvamusest teada. Tehku kõik mis tahavad oma autoga kuid huupi tõesti ei soovita midagi.Kuno_T kirjutas:Likvideeri siiski põhjus. arusaamatuks jääb mulle ka see, et teema alguses tulid küsima, nüüd juba nii targaks saanud, et paned *(lollilt) tarka,-tentspoiss- kirjutas:Okok M47. See filter oli nii möga täis et jube...kui ära vahetasin hakkas mootor ilusasti käima ja ei mingit tilka õli enam . Sõidetud rahumeeli 3000 km.Kuno_T kirjutas:Õlivarda august saab tilkuda,kui tihend on puudu või vigane.
M47N on 110 kW
Mul oli töö juures kord õli loik all autol. Viisin remonti et mingi jama õli lekib . Sain auto tagasi öeldi et leket ei leia. Tulin koju maja ees jälle loik all. Viisin teise kohta et vaadake üle mis olla võib viga olla. (Mainin ära et viljandis registris firmad et vinguda ei saaks nurgatagune koht vne.)Siis arvati et roolivõimu kopsiku juurest lekib mingi voolik vms. Tehti kõik puhtaks ja läksin sõitsin linnas natuke ringi. Läksin tagasi nagu kokkulepitud . Siis oli näha et tuleb vardast õli välja(surus varda välja u 1-2cm) ja jätsin auto sinna. Uurisid ja uurisid. Pakkusin neile ise et äkki on viga karterituulutus filtris. (Leidsin googlest analoogse teema et varda avast ajab õli välja). Vahetati ära jakõik toimib siiani. Õliks olnud sel autol kahel vahetusel mis teinud olen Castrol Edge 5w40 10 000 ja vahetus jälle..…Odavat õli pole pannud iial ühelegil bemarile.
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Väga tore, et õpid, kuid on väga palju veel õppida.
Miks sa iga 10 000km möödudes õli vahetad? Kas sõidad aastas 5 000km?
Kas sul käigukastiõli on vahetatud? rooliõli vahetatud? Pidurivedelik vahetatud?
Jahutusvedelik vahetatud? Diagnostika näitab 0 viga?
Kui ei siis, miks?
superior, ära pane seda vortexit, mingeid erilisi eeliseid sel ei ole.
Kui praegune filter on 10a vana, siis soovitan osta (näiteks 4car.ee)
uus filter, saad uued tihendid kauba peale. Paari aasta möödudes
teed lahti, pesed bensiinis puhtaks, kuivatad ära, paned tagasi.
Seda muidugi tingimusel, et ise sõidad autoga rohkem kui 50 000km,
enne seda pole mõtet näppima hakata. Näed lihtsalt väga õlist filtrit,
mis igal kokkupuutel õli välja ajab, mis ongi õige, see õli peabki karterisse
voolama, kohe peale seda kui filter ääreni täis saab.
Kõige õigem on filtrit vahetada/puhastada õlivahetuse ajal.
Miks sa iga 10 000km möödudes õli vahetad? Kas sõidad aastas 5 000km?
Kas sul käigukastiõli on vahetatud? rooliõli vahetatud? Pidurivedelik vahetatud?
Jahutusvedelik vahetatud? Diagnostika näitab 0 viga?
Kui ei siis, miks?
superior, ära pane seda vortexit, mingeid erilisi eeliseid sel ei ole.
Kui praegune filter on 10a vana, siis soovitan osta (näiteks 4car.ee)
uus filter, saad uued tihendid kauba peale. Paari aasta möödudes
teed lahti, pesed bensiinis puhtaks, kuivatad ära, paned tagasi.
Seda muidugi tingimusel, et ise sõidad autoga rohkem kui 50 000km,
enne seda pole mõtet näppima hakata. Näed lihtsalt väga õlist filtrit,
mis igal kokkupuutel õli välja ajab, mis ongi õige, see õli peabki karterisse
voolama, kohe peale seda kui filter ääreni täis saab.
Kõige õigem on filtrit vahetada/puhastada õlivahetuse ajal.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: E46 karterituulutuse vahetamise intervall
Kõik õlid vahetatud esimesel suuremal remondil + jahutusvedelik.
Olen alati vahetanud õli 10000 km täitumisel max 12 000. Olenemata õli kvaliteedist.
Olen nii harjunud lihtsalt. Mõni vb vahetab 15 000 km peal teine jälle20 000km peal.
UM'i Diagnostika näitas ainult jalamati airbagi ei muud. (keegi airbagi tule välja võtnud)...
Olen alati vahetanud õli 10000 km täitumisel max 12 000. Olenemata õli kvaliteedist.
Olen nii harjunud lihtsalt. Mõni vb vahetab 15 000 km peal teine jälle20 000km peal.
UM'i Diagnostika näitas ainult jalamati airbagi ei muud. (keegi airbagi tule välja võtnud)...
Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !