E46 amordid
E46 amordid
Tere!
Arvatavasti esimesed amordid õhtal,sest parem poolne klobiseb juba parasjagu.UM-st järelpärides lõi hind natuke nokki,esimene amort ca 3000.-tk plus vahetus.Millist amorti soovitaksite üldse kasutada ja mida kasutab BMW originaalis.Monroe amordid jääksid siiski valikust välja,aga kas on kellelgi kogemusi KYB-i amortisaatoritega,kuidas vastu peavad?Eks muidugi arvamusi on ka erinevaid,aga need siia kõik teretulnud.
Autoks E46 316 `99a.
Terv,
Lauri
Arvatavasti esimesed amordid õhtal,sest parem poolne klobiseb juba parasjagu.UM-st järelpärides lõi hind natuke nokki,esimene amort ca 3000.-tk plus vahetus.Millist amorti soovitaksite üldse kasutada ja mida kasutab BMW originaalis.Monroe amordid jääksid siiski valikust välja,aga kas on kellelgi kogemusi KYB-i amortisaatoritega,kuidas vastu peavad?Eks muidugi arvamusi on ka erinevaid,aga need siia kõik teretulnud.
Autoks E46 316 `99a.
Terv,
Lauri
Nii sai siis täna ülevaatusel käidud ja selgus kurb tõsiasi,esimesed amordid ikka päris kutud ca 33% jääkväärtust ja parem poolne stabika kont ka õhtal,nii et vahetusse kõik mis vahetust vajavad.
Janekule sai Hinnapäring ka saadetud ja hind võrreldes esindusega ikka väga soodne,kel Bilsteiniga kogemusi,sooviks kommentaare miks ta just parem on võrreldes KYB-i,Boge,jne. toodetega.
Terv,
Lauri
Janekule sai Hinnapäring ka saadetud ja hind võrreldes esindusega ikka väga soodne,kel Bilsteiniga kogemusi,sooviks kommentaare miks ta just parem on võrreldes KYB-i,Boge,jne. toodetega.
Terv,
Lauri
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 amordid
Ei hakka uut teemat tegema vaid soojendan vana.
Olen ka dilemma ees millise firma B-varuosa amortisaatorit esisillale panna. Eelmine kord vahetasin ning panin SRL toodangu. Oli odav 40€/tk,2,5 aastat on vastu pidanud kuid on kuradima jäik. Vahetan kuna pimedas maanteel ei näinud löökauku ja üks pool on läbi. See kord sooviks panna ka miskit hea hinna,kvaliteedi suhtega kuid pehmemat. Milline siis mõistlik on: KYB, MONROE, SACHS, BOGE, GABRIEL, BLISTEIN?
Millised on kogemused erinevatega?
Ette tänades
Urmad
Olen ka dilemma ees millise firma B-varuosa amortisaatorit esisillale panna. Eelmine kord vahetasin ning panin SRL toodangu. Oli odav 40€/tk,2,5 aastat on vastu pidanud kuid on kuradima jäik. Vahetan kuna pimedas maanteel ei näinud löökauku ja üks pool on läbi. See kord sooviks panna ka miskit hea hinna,kvaliteedi suhtega kuid pehmemat. Milline siis mõistlik on: KYB, MONROE, SACHS, BOGE, GABRIEL, BLISTEIN?
Millised on kogemused erinevatega?
Ette tänades
Urmad
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 amordid
Võib-olla originaalamorti pannakse see puhver sisse ja võib-olla selletõttu on ka veel enamikel 150-200tkm sõitnud autodel tehasest pandud originaalid all. Aga neist järelturult saadavatest amortidest on küll Sachsid (Super Touring) esimesed, mis kolisema hakkavad. Sageli juba esimese aasta jooksul.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E46 amordid
Küsimus võib kõlada totralt, kuid sooviks saada lisateadmisi selle kohta, mis asi see allajooksu demfer on. Ilmselt on tegu mingisuguse lühendiga mingisugusest keerulisemast sõnast ja google ei suuda leida adekvaatseid vastuseid. Saaksid kõik targemaks.Kuno_T kirjutas:Originaalil on see eelis, et neis on kindlasti allajooksu demfer olemas, mis enamuses järelturu amortides on puudu.
Re: E46 amordid
ma panin aasta tagasi esimesed (15kkm nüüdseks) ja 2a tagasi tagumised (32kkm nüüdseks) Sachsi advantaged (sportpaket autol tehasest). senini probleeme pole.
- juppike
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.05.2011 00:00 07
- Peamine sõiduk: X3 2006 56489363
- Asukoht: idavirumaa///
Re: E46 amordid
Sachsi advantagedid samuti ees ... rahul .. ei kurda ..
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 amordid
Sachs Advantage on teistmasti asi Super Touringuga võrreldes. Aga kohe on ka hind tunduvalt kõrgem.
Ülevalpool oli küsimus, millist amorti oleks hinna/kvaliteedi suhte poolest mõttekas kasutada ja minu arvamus on, et selle kriteeriumi poolest pole ükski Sachs tipus. Reeglina. Autos olenevalt võib olla erandeid.
Ülevalpool oli küsimus, millist amorti oleks hinna/kvaliteedi suhte poolest mõttekas kasutada ja minu arvamus on, et selle kriteeriumi poolest pole ükski Sachs tipus. Reeglina. Autos olenevalt võib olla erandeid.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E46 amordid
Enda masinalgi sai tagumised originaal sportpaketi Sachs/Boge vahetatud Sachs Advantage vastu.
Samas pole palju ju Advantage paari eest palju välja käia tiba alla 100€ (ei saanud muidugi päris leti hinnaga) kui SLR-ide eest ollakse nõus välja käima 80€
Samas pole palju ju Advantage paari eest palju välja käia tiba alla 100€ (ei saanud muidugi päris leti hinnaga) kui SLR-ide eest ollakse nõus välja käima 80€

-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 amordid
Jutt esimestest amortidest.SRL amordid läksid esimest ja viimast korda alla. ÜV punktis näitas,et amort toimetab kuid alt ära võttes vajus sisse. See kord proovin Monroe originaal. Eks aeg näitab kuidas need vastu peavad. Tagumised mul Sachs super touringud,kas tehase originaalid või mitte seda ei tea kuid ei kolise ja oma eesmärki täidavad.
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
Re: E46 amordid
Sachs Advantage paar alla 100€ ? Kas hinnavahe e46 ja e39 vahel nii suur,1 e39 amort maksab juba üle 100€.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E46 amordid
Reaalne jah. Advantage tk on letis ca 65. Hea soodusega võib 100 paar tulla küll.tramtram kirjutas:Sachs Advantage paar alla 100€ ? Kas hinnavahe e46 ja e39 vahel nii suur,1 e39 amort maksab juba üle 100€.
Re: E46 amordid
Ei viitsi kohe kontrollida, aga iirc esimesi küll sott/paar kätte ei saa. tagumised küll.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E46 amordid
Tagumised ikka jah. Esimesed saaks hea hinnaga ca 200€ paar.
Re: E46 amordid
sachs või bilstein on ok
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 amordid
Kuno, millel su see Monroe seisukoht põhineb ja mis aastast andmed pärit on?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 amordid
OK. Aga kuidas see jutt konkreetselt Monroega haakub? 
Monroel on ka tänapäeval valikus kahe sorti amorte - Original ja Reflex.
Ma olen müünud üle 5 aasta amorte. Igasuguseid. Sadu paare. Koni Sport, Bilstein (B4, B6, B8), Sachs nii Super Touring kui Advantage, Monroe Original ja Reflex, Boge jne. Kõike saab ja kokkuvõttes on mul ükskõik. Aga probleeme on ausalt öeldes Monroega kõige vähem. Et mitte öelda, et üldse pole. Ei sõiduomaduse ega vastupidavusega. Reflexiga just.
Bilsu B4 kohta on nurisetud, et on puine. Ebamugav sõita ühesõnaga. Ja on tulnud tegelasi, kes paar aastat tagasi on neid ostnud uue ringiga tagasi, sest lõppesid otsa. Milleks neid valida ma ei oska ühtegi head argumeti nimetada. Pole nad hinnalt ka teistest erinevad.
B6 ja B8 kestavad paremini kuid mitte hästi ja on megajäigad ja kallid. Mis ei tähenda, et neid ei peaks keegi valima, kellel raha on palju ja just jäika vaja ongi.
Sachs Super Touring on vedel ja sageli poole aasta - aasta jooksul on klobisema hakanud. Kuigi amordid ise töötavad.
Sachs Advantage aadressil pole midagi halba öelda, aga on suhteliselt kallis.
Boge Automatic ja Turbo on sama mis Sachsi omad.
Koni on uuelt väga väga hea. Tõsiselt hea. Aga õrn meie jubedate teede jaoks ja kipuvad katki minema. Arvestades seal juures nende räiget hinda ei soovitaks kellelegi.
Monroe original on suhteliselt soodne ja kestab ja töötab tunduvalt paremini kui muud sarnase hinnaklassi amordid.
Monroe Reflexi pole pidanud veel keegi välja vahetama, kes ostnud on ja töötavad need väga hästi.
Rõhutan veel üle, et mul on lõpuks ükskõik, millist neist müüa. Igaüks ise valib ja kui on probleemid, siis lahendab ära. Aga probleemide lahendamine on tüütu kuigi palju ja ei tee tuju ka heaks kui klient rahul pole. Seega kui keegi küsib, siis ülaltoodu põhjal soovitan eelkõige Monroe Reflexe.
See pole 100% reegel. Erandeid on. Autost olenevalt ja kas esimesed või tagumised on ka vahe vahel mõnikord.

Monroel on ka tänapäeval valikus kahe sorti amorte - Original ja Reflex.
Ma olen müünud üle 5 aasta amorte. Igasuguseid. Sadu paare. Koni Sport, Bilstein (B4, B6, B8), Sachs nii Super Touring kui Advantage, Monroe Original ja Reflex, Boge jne. Kõike saab ja kokkuvõttes on mul ükskõik. Aga probleeme on ausalt öeldes Monroega kõige vähem. Et mitte öelda, et üldse pole. Ei sõiduomaduse ega vastupidavusega. Reflexiga just.
Bilsu B4 kohta on nurisetud, et on puine. Ebamugav sõita ühesõnaga. Ja on tulnud tegelasi, kes paar aastat tagasi on neid ostnud uue ringiga tagasi, sest lõppesid otsa. Milleks neid valida ma ei oska ühtegi head argumeti nimetada. Pole nad hinnalt ka teistest erinevad.
B6 ja B8 kestavad paremini kuid mitte hästi ja on megajäigad ja kallid. Mis ei tähenda, et neid ei peaks keegi valima, kellel raha on palju ja just jäika vaja ongi.
Sachs Super Touring on vedel ja sageli poole aasta - aasta jooksul on klobisema hakanud. Kuigi amordid ise töötavad.
Sachs Advantage aadressil pole midagi halba öelda, aga on suhteliselt kallis.
Boge Automatic ja Turbo on sama mis Sachsi omad.
Koni on uuelt väga väga hea. Tõsiselt hea. Aga õrn meie jubedate teede jaoks ja kipuvad katki minema. Arvestades seal juures nende räiget hinda ei soovitaks kellelegi.
Monroe original on suhteliselt soodne ja kestab ja töötab tunduvalt paremini kui muud sarnase hinnaklassi amordid.
Monroe Reflexi pole pidanud veel keegi välja vahetama, kes ostnud on ja töötavad need väga hästi.
Rõhutan veel üle, et mul on lõpuks ükskõik, millist neist müüa. Igaüks ise valib ja kui on probleemid, siis lahendab ära. Aga probleemide lahendamine on tüütu kuigi palju ja ei tee tuju ka heaks kui klient rahul pole. Seega kui keegi küsib, siis ülaltoodu põhjal soovitan eelkõige Monroe Reflexe.
See pole 100% reegel. Erandeid on. Autost olenevalt ja kas esimesed või tagumised on ka vahe vahel mõnikord.
Viimati muutis eero, 08.09.2013 13:12 05, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E46 amordid
Mis siis lõpuks on vastupidavad,mugavad ja pehmed amordid? Said e39'le taha pandud uued sachs amordid, vanad olid täiesti läbi. Tulemus, iga väiksemgi ebatasasus on tunda, sachs amort teeb ikka jube jäigaks.
Re: E46 amordid
OEM tootja A-osa pane. Enne sõitsidki võibolla õõtsuva masinaga ja pidasid seda mugavaks sõiduks.
Re: E46 amordid
vahetasin tagumised samuti Sachsi vastu. Vanad ei õõtsund ega midagi, lihtsalt olid kergelt õlised. Alt ära võetuna ühte amorti sisse lükates jäigi sisse. Sõites mingit meeletut vahet tunda ei olnud, jäigem pisut. Sain samuti Janekult.
Kunagi räägiti Monroe´st, et on hea küll kui praaki ei saa. Võib vabalt ka mingi külajutt olla.
Kunagi räägiti Monroe´st, et on hea küll kui praaki ei saa. Võib vabalt ka mingi külajutt olla.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Re: E46 amordid
njah, võibolla e39 sedaan peabki iga kivikese ja teemärgistuse serva ära tunnetama. Tuttava vana touring e39'ga sõites ei ole midagi tunda, õhkvedrustusest?
Re: E46 amordid
Kaevan ühe vana teema ülesse...
Minu masina all pidasid bilstein B4-d napilt üle kahe aasta, ehk sisuliselt garantii aja lõpuni.Plaan oli tavavedrustusega masinale panna alla Sachs Advantage. Müüa väitis, et need madaldusvedrudega ettenähtud ja tavavedrustusega masinale ei soovita, garantii pidavat lausa kaduma sellise kooslusega. Seega, millised seeriad on millistele vedrudele ette nähtud (Kui on seeriatel vahe)
e46 99a
Sachs SuperTouring (Boge Automatic)- Tavavedrustus
Sachs Advantage (Boge Turbo)-
Bisltein B4- Tavavedrustus
Bisltein B6-
Bisltein B8- Sportvedrustusega
Monroe Reflex
Minu masina all pidasid bilstein B4-d napilt üle kahe aasta, ehk sisuliselt garantii aja lõpuni.Plaan oli tavavedrustusega masinale panna alla Sachs Advantage. Müüa väitis, et need madaldusvedrudega ettenähtud ja tavavedrustusega masinale ei soovita, garantii pidavat lausa kaduma sellise kooslusega. Seega, millised seeriad on millistele vedrudele ette nähtud (Kui on seeriatel vahe)
e46 99a
Sachs SuperTouring (Boge Automatic)- Tavavedrustus
Sachs Advantage (Boge Turbo)-
Bisltein B4- Tavavedrustus
Bisltein B6-
Bisltein B8- Sportvedrustusega
Monroe Reflex
Re: E46 amordid
Küsiks siis ka amortide kohta.
Autoks E39 Touring õhkvedrustusega.
All on Monroe Reflex M-paketi amordid (u.3 aastat vanad)
Taga sild jubedalt paugub teravamate kühmude peal, see muutus pole tulnud nüüd vaid algusest peale olnud.
Millist järelturu amorti võiks kasutada, et oleks nagu Kuno-T ütles: " Hea amort selliste olude jaoks on kergesti kokkulükatav, vastupanu peab osutama vaid lahti tõmmates."? Kasutatud originaali nii vanale autole vist enam ei leia ja uue hind on liiga kõrge 375€ tk.
Kellelgi kogemust TRW amortidega?
Autoks E39 Touring õhkvedrustusega.
All on Monroe Reflex M-paketi amordid (u.3 aastat vanad)
Taga sild jubedalt paugub teravamate kühmude peal, see muutus pole tulnud nüüd vaid algusest peale olnud.
Millist järelturu amorti võiks kasutada, et oleks nagu Kuno-T ütles: " Hea amort selliste olude jaoks on kergesti kokkulükatav, vastupanu peab osutama vaid lahti tõmmates."? Kasutatud originaali nii vanale autole vist enam ei leia ja uue hind on liiga kõrge 375€ tk.
Kellelgi kogemust TRW amortidega?
Re: E46 amordid
Eero siin kiitis seda monroed 
pane A-osa

pane A-osa
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 amordid
Kühmude peal pauguvad sillatala puksid pigem.
Reflexe kiidan endiselt, sest erinevalt kõikidest teistest brändidest pole ikka veel välja ilmunud kedagi, kes nende mingigi omaduse üle kurtnud oleks. See teeb 5 aastat umbes. 2009 algusest sai neid müüma hakatud.
Teine asi on muidugi see M-paketi vedrustus meie oludes. Siia teedele lihtsalt sobib pehmem standartvedrustus paremini. M-paketi amordid on lühema käigu kompenseerimiseks jäigemad ja ei saagi mitte kuidagi tagada sama sujuvust nagu standard seda on.
Mis TRW amorti puutub, siis nt kasutaja trionicu E31-l on need esisillas all püsinud 2-3 aastat u 60mm madaldusega peale seda kui Bilsu B6-si läks seal 1-2 aastaga 2 paari katki. Aga sellele mudelile pole midagi valida peale B6, TRW ja Gabrieli (Viimased käisid ka vähe aega all, muidu töötasid, aga olid liiga lödid niiet nina kippus kõvemal pidurdusel vastu maad kukkuma
)
Kes TRW-le amorte teeb ei tea. TRW ise vaevalt.
Saadavus on neil nigelavõitu. Saab küll, aga aega võtab rohkem kui keskmine eestimees oodata kannatab.
Reflexe kiidan endiselt, sest erinevalt kõikidest teistest brändidest pole ikka veel välja ilmunud kedagi, kes nende mingigi omaduse üle kurtnud oleks. See teeb 5 aastat umbes. 2009 algusest sai neid müüma hakatud.
Teine asi on muidugi see M-paketi vedrustus meie oludes. Siia teedele lihtsalt sobib pehmem standartvedrustus paremini. M-paketi amordid on lühema käigu kompenseerimiseks jäigemad ja ei saagi mitte kuidagi tagada sama sujuvust nagu standard seda on.
Mis TRW amorti puutub, siis nt kasutaja trionicu E31-l on need esisillas all püsinud 2-3 aastat u 60mm madaldusega peale seda kui Bilsu B6-si läks seal 1-2 aastaga 2 paari katki. Aga sellele mudelile pole midagi valida peale B6, TRW ja Gabrieli (Viimased käisid ka vähe aega all, muidu töötasid, aga olid liiga lödid niiet nina kippus kõvemal pidurdusel vastu maad kukkuma

Kes TRW-le amorte teeb ei tea. TRW ise vaevalt.
Saadavus on neil nigelavõitu. Saab küll, aga aega võtab rohkem kui keskmine eestimees oodata kannatab.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E46 amordid
Küsiks teadjate käest, kas Sachs on Advantage (ja ka siis Boge Turbo) seeria tagaamortide tootmise E46-le ära lõpetanud ja pakub tehase sportamordi asenduseks ainult SuperTouringuid?