Pildid: E30
Jutt oligi vanematest. Vaid see E38 mainimine läks teemast mööda. Üle 95. aasta BMW-st ei tea mina enam suurt midagi.
Põhjus miks ma seda teooriat ikka väga ei usu on lihtne. Kui esinduses paigaldatakse M-varustus, siis on ju loogiline, et ka see "M" märk ise, mis külge lüüake on M-originaal tükk. Originaal M-logo on teostuselt peajagu üle B-kategooria detailist. Paraku kõik need nn. M-varustuses eksemplarid (rooli ja käigukangi nupuga), mis meil sõidavad omavad jumala kadaka turu tasemel embleemi. Ehk siis mitte metallist, vaid hõbedaseks värvitud plastikust. Esinduses vaevalt, et sellist pannakse.
Veidi teisel teemal - Brabuse juhilt võetud intervjuus ütles mees, et suurim Brabuse klientuur on vaid sildi ostja.
Põhjus miks ma seda teooriat ikka väga ei usu on lihtne. Kui esinduses paigaldatakse M-varustus, siis on ju loogiline, et ka see "M" märk ise, mis külge lüüake on M-originaal tükk. Originaal M-logo on teostuselt peajagu üle B-kategooria detailist. Paraku kõik need nn. M-varustuses eksemplarid (rooli ja käigukangi nupuga), mis meil sõidavad omavad jumala kadaka turu tasemel embleemi. Ehk siis mitte metallist, vaid hõbedaseks värvitud plastikust. Esinduses vaevalt, et sellist pannakse.
Veidi teisel teemal - Brabuse juhilt võetud intervjuus ütles mees, et suurim Brabuse klientuur on vaid sildi ostja.
E32 750i (1994)
Mul oli see märk esivõrel, võtsin ta hiljem küll maha, aga tundub, et oli siiski originaal. Tagaküljele oli pressitud BMW logo ja numbrid. Vaevalt, et vufloole oleks hakatud logo sisse pressima? Aga asi ise oli plastikust, mitte metallist. Ehk siis esindusest lihtsalt märk ostetud?
Edit: Miks ma neid asju üldse nii täpselt uurin? Lihtsalt tahan, et auto küljes oleks kõik need märgid ja vidinad, mille olemasolu on põhjendatud. Kas siis tehase poolt, või esindusest lisana ostetud. Kui spoiler on ostes autol olnud,siis jääb edaspidigi alles, kui ei siis maha. Sama lugu ka nende M-märkidega. Auto on küll kõigest 318i, kuid kavatsen ta aastateks säilitada originaalkorras.
Edit: Miks ma neid asju üldse nii täpselt uurin? Lihtsalt tahan, et auto küljes oleks kõik need märgid ja vidinad, mille olemasolu on põhjendatud. Kas siis tehase poolt, või esindusest lisana ostetud. Kui spoiler on ostes autol olnud,siis jääb edaspidigi alles, kui ei siis maha. Sama lugu ka nende M-märkidega. Auto on küll kõigest 318i, kuid kavatsen ta aastateks säilitada originaalkorras.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
[quote][i]Algselt postitas cklein[/i]
Leidsin ühe huvitava E30-ne pildid.
Alguses vajus suu ikka natuke lahti küll.
Kuna pildid suured, ei hakanud neid siia
foorumisse üles panema, pildid on [url=http://www.hot.ee/cklein/e30.htm]SIIN[/url].[/quote]
Muidu on kõik ilus, aga need e36 taga tuled ja see hybriid tagastange võixid olemata olla...liiga ulmeliseks aetud.
Leidsin ühe huvitava E30-ne pildid.
Alguses vajus suu ikka natuke lahti küll.
Kuna pildid suured, ei hakanud neid siia
foorumisse üles panema, pildid on [url=http://www.hot.ee/cklein/e30.htm]SIIN[/url].[/quote]
Muidu on kõik ilus, aga need e36 taga tuled ja see hybriid tagastange võixid olemata olla...liiga ulmeliseks aetud.
Re: Pildid: E30
Teema algusesse tagasi. See palju kära tekitanud auto seisab praegu täiesti Eestimaa pinnal. Eesti numbrid ka peal. Kel huvi, minge vaadake järgi. Käisin täna teda kiibitsemas, sees istumas ja sõrmeotstega mööda plekke koputamas (saamaks teada, mis plastikust ja mis plekist).cklein kirjutas:Leidsin ühe huvitava E30-ne pildid.
Kuna pildid suured, ei hakanud neid siia
foorumisse üles panema, pildid on SIIN.
Tuleb tunnistada, et kvaliteetne töö on. Disain pole just minu maitse, kuid teostus on eeskujulik. Salongis jäi veidi häirima, et muidu igati hästi viimistletud salongis vahib vastu täiesti töötlemata ja veidi väsinud armatuurlaud. Samuti kunstnahaga kaetud lagi oli veidi prosta. Kuid muidu tip-top.
Ah jaa - tegu on muide diiselautoga.
Ja unustasin mainimata, kus ta seisab - autoplatsil Kadaka teel. Kui tulla Laagri (tähetorni tn) poolt mäest alla, siis kohe esimene plats paremat kätt.
E32 750i (1994)
Sai ka puhtjuhuslikult antud autole otsa koperdatud. Imestus oli suur, vaeva oli palju nähtud ja ei ütleks sugugi et kapoti all diiselmootor tuksub.
Siiski jättis auto pisut räbala mulje, kuna karbilaienditelt oli värv minema pekstud, ilmselt siis teekattelt lendu tõusnud kivikeste tõttu. Hele salong oli siit-sealt määrdunud päris korralikult. Ka mõned üksikud detailid nagu kroomitud ukselukunupud, riivasid tõsiselt silma, kuid eks see juba minu enda maitse asi.
Soovitan soojalt vaatama minna, missugust tööd on võimalik ühe e30-ga teha
Siiski jättis auto pisut räbala mulje, kuna karbilaienditelt oli värv minema pekstud, ilmselt siis teekattelt lendu tõusnud kivikeste tõttu. Hele salong oli siit-sealt määrdunud päris korralikult. Ka mõned üksikud detailid nagu kroomitud ukselukunupud, riivasid tõsiselt silma, kuid eks see juba minu enda maitse asi.
Soovitan soojalt vaatama minna, missugust tööd on võimalik ühe e30-ga teha

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Seda artiklit juhtusin ise ka lugema korduvalt, arvuliselt on kindlasti sildiostjaid enim, aga kas ka summasMartin_R kirjutas:Brabuse juhilt võetud intervjuus ütles mees, et suurim Brabuse klientuur on vaid sildi ostja.

Ja veel, mis te arvate mis see on

http://www.carrating.org/documents/cars ... 41f3j2.jpg