.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E38 740
Piltide pealt vaadates on tegemist tavalise raipega
* Pornotuuning tagastangel mägi-aivari teibiga peidetud.
* Hiinlaste vuffel-tagatuled LED-dega.
* Klaasfiibrist vuffel Alpina esistange lisa.
* Jabur poolelijäänud salongi ümberehitus
Ei hakka spekuleerima, aga suure tõenäosusega on tehniline pool sama õudne kui välimus.

* Pornotuuning tagastangel mägi-aivari teibiga peidetud.
* Hiinlaste vuffel-tagatuled LED-dega.
* Klaasfiibrist vuffel Alpina esistange lisa.
* Jabur poolelijäänud salongi ümberehitus
Ei hakka spekuleerima, aga suure tõenäosusega on tehniline pool sama õudne kui välimus.
tel. 51 949 859
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW E38 740
See on mu lemmikfraas automüügikuulutustes.. "sõitmist ei sega". Ilustatud vorm lausest "VEEL midagi küljest kukkunud ei ole".Auto ei ole uus, vajab nokitsemist, kuid sõitmist ei sega.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E38 740
OT:
Täna nägin ühte E39 530d, mida oli eelneva omaniku poolt PUIDUST roikaga remonditud
Praegune omanik kurtis, et sooja ei tule kuidagi salongi. Lõdvikud, mis veeklappidest salongiradikasse jooksevad olid külmad, mis viitas tsirkulatsiooni puudumisele.
Vea otsingul sai jõutud juhipoolse esitiiva sisse, kus tehasepaigaldusega Webasto paikneb.
Antud seade oli muidugi ilusti omal kohal, kuid lõdvikuid(pildil 8, 9) tema küljes enam polnud. Silma aga hakkas koheselt omapärane "rats", kus metallist topelttoru(pildil nr. 2) oli otstest tihendatud silikooni ja puutoikaga
Topelttoru üks pool oli nimelt läbi roostetanud kohe kere läbiviigu juurest ja kuna sinna lõdvikut ei kannatanud enam ühendada, siis löödi tuimalt puidust "pime" ette.
Webasto ise oli muidugi kah nahkas - lausa nii, et lühistas kogu auto kere andmeside(K-BUS). Seetõttu ei pääsenud enamustele juhtplokkidele ligi. Kaitsme väljatõmbamisest ei piisanud. Tuli "ahju" enda pistikud rattakoopas lahti tõmmata.
Pornograafilisi lahendusi oli selle auto juures veel küllaga. Nagu näiteks airbag'i veatuli kinni teibitud, esimese stabilisaatorvarda puudumine, katkiste summutisukkade vahetamise asemel need tihendusmastiksiga kokku mökerdatud, lõpupütt hoopis puudus jne.
Samas sõitmist need lahendused ei seganud

Täna nägin ühte E39 530d, mida oli eelneva omaniku poolt PUIDUST roikaga remonditud

Praegune omanik kurtis, et sooja ei tule kuidagi salongi. Lõdvikud, mis veeklappidest salongiradikasse jooksevad olid külmad, mis viitas tsirkulatsiooni puudumisele.
Vea otsingul sai jõutud juhipoolse esitiiva sisse, kus tehasepaigaldusega Webasto paikneb.
Antud seade oli muidugi ilusti omal kohal, kuid lõdvikuid(pildil 8, 9) tema küljes enam polnud. Silma aga hakkas koheselt omapärane "rats", kus metallist topelttoru(pildil nr. 2) oli otstest tihendatud silikooni ja puutoikaga

Webasto ise oli muidugi kah nahkas - lausa nii, et lühistas kogu auto kere andmeside(K-BUS). Seetõttu ei pääsenud enamustele juhtplokkidele ligi. Kaitsme väljatõmbamisest ei piisanud. Tuli "ahju" enda pistikud rattakoopas lahti tõmmata.
Pornograafilisi lahendusi oli selle auto juures veel küllaga. Nagu näiteks airbag'i veatuli kinni teibitud, esimese stabilisaatorvarda puudumine, katkiste summutisukkade vahetamise asemel need tihendusmastiksiga kokku mökerdatud, lõpupütt hoopis puudus jne.
Samas sõitmist need lahendused ei seganud

tel. 51 949 859
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW E38 740
Tahtsin just sama lausega kokku võtta. < €2000 E38st võib ilmselt sama oodata.PeeterA kirjutas:Samas sõitmist need lahendused ei seganud![]()
Re: BMW E38 740
vahest puidu roikas- võib ka abi olla
vaja see õiget mõõtu ja õigesse kohta asetada 
Päris mitmed e39 liikurid- vajavad just roikaid- et need ohutult tõsukile saaks ning et ei saaks kannatada kere


Päris mitmed e39 liikurid- vajavad just roikaid- et need ohutult tõsukile saaks ning et ei saaks kannatada kere
