Kuno_T kirjutas: Kas ikka jagad matsu, et DPF-i puhastamine käivitatakse VAID siis, kui sumpsi vasturõhk läheb üle teatud piirväärtuse? Kui seda piirväärtust ei ületata, siis protsessi ei kävitata.
e61 530d '06 kübemefilter
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Just seetõttu vähegi matsu jagav DPF eemaldaja teab, et DPF eemalduse järgselt on vaja mootor d-stendis sisuliselt nullist uuesti häälestada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Dünostendis kõikidel pööretel "jooned" paika ajada nagu chip-ijate lemmiktegevus ikka;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuno_T kirjutas:Hmm, kuidas see siis toimub?Just seetõttu vähegi matsu jagav DPF eemaldaja teab, et DPF eemalduse järgselt on vaja mootor d-stendis sisuliselt nullist uuesti häälestada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mõlemast.
Kui uut DPF ei panda siis on vaja dünostendis uus soft tekitada ja seetõttu pakuvad tuunijad lisaks veel ka mingeid valmis io väärtusega chip-e, sest kõigil ei ole dünostendi. Filigraanne töö on muidugi kõik dünoga teha. Kõvatamise kohta ei tea kaasa rääkida aga ka meelevaldse DPF-i eemaldamisega võib näedsa ka K2 sattuda.
Kui uut DPF ei panda siis on vaja dünostendis uus soft tekitada ja seetõttu pakuvad tuunijad lisaks veel ka mingeid valmis io väärtusega chip-e, sest kõigil ei ole dünostendi. Filigraanne töö on muidugi kõik dünoga teha. Kõvatamise kohta ei tea kaasa rääkida aga ka meelevaldse DPF-i eemaldamisega võib näedsa ka K2 sattuda.
Kuno_T kirjutas:Kas me nüüd kirjutame tuunimisest või mootori ajus 1 biti ära muutmisest ja DPF-i regenereerimise softis lõplikust väljalülitamisest? Ok, saan aru küll, et küsitava raha eest on kõvatada vaja, kuid kuskil võiks pidada mõistlikku piiri. Ma rohkem ei viitsi siin jahuda. Kui saad K2-s näidatud bemmi põlemineku kohta infot, postita see kuhugi. Head ööd!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ka 57N2-e jaoks on EU3 olemas;
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=18&fg=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuidas saavutada aga konkreetse aju algoritm, kui seda pole tehasest EU3 valmis kujul teada või olemas(?)
Keegi peab selle tegema ja nii on see ka "chip-tud" kujul saadud. Lisaks iga sisuliselt DPF eemalduse ajaks olev "vanur mootor" on erinev ja seetõttu olen seda meelt, et sama häid tulemusi nagu tehases pole dünota võimalik saavutada.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=18&fg=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuidas saavutada aga konkreetse aju algoritm, kui seda pole tehasest EU3 valmis kujul teada või olemas(?)
Keegi peab selle tegema ja nii on see ka "chip-tud" kujul saadud. Lisaks iga sisuliselt DPF eemalduse ajaks olev "vanur mootor" on erinev ja seetõttu olen seda meelt, et sama häid tulemusi nagu tehases pole dünota võimalik saavutada.
Kuno_T kirjutas:Ei ole vaja, vaid on vaja mootori aju progeda EU3 peale. Viitasin varuosakataloogile, kus on viited vastavatele EBA-dele. Head ööd veel kord.Kui uut DPF ei panda siis on vaja dünostendis uus soft tekitada
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mul tekkis üks küsimus. Ma vahetasin omal kevadel ära väljalaskekollektori ja samal ajal sai ka eemaldatud sisselaskekollektori põõrdsiibrid. Vaakumi jätsin küll membraani külge alles aga labasid enam ei ole. Ja pärast neid töid tekkis mootorile paremale poole vilin, mis tundub käivat turbo rõhuga taktis. Oletame et tegemist on turbo torustiku lekkega (kas midagi kehvasti kinni või katki läinud). Kui mul on seal liinis õhuleke, kas see võib mõjutada DPFi kiiremini ummistumist? Sest ma küll üsna pea pärast auto omamist tegin kollektorid ära aga sai enne seda ka ikkagi vahemaid sõidetud ja ma ei mäleta, et enne neid töid oleksin täheldanud DPFi puhastamisprotsessi. Kõik võib muidugi olla kokkusattumus ka ja ja ega ma väga kaua temaga sõitnud pole enne kollektorite remonti et võiks õelda, et mitu kuud pole puhastanud ja nüüd on tegema hakanud aga mis teajamad mehed arvavad? Kui mul on mingi õhuleke, kas see ummistab kiiremini tahmafiltrit?
Teine teooria on et katkisest väljalaskekollektorist pani ennem niipalju tahma plehku ja imes värsket sisse, et sellepärast pole puhastanud nii sageli.
Teine teooria on et katkisest väljalaskekollektorist pani ennem niipalju tahma plehku ja imes värsket sisse, et sellepärast pole puhastanud nii sageli.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Üldiselt turbo lekked on küll üks DPF ummistuse teemasid "kusevate" pihustite, vale õli ja kulunud mootori kõrval.
sigaelmar kirjutas:Mul tekkis üks küsimus. Ma vahetasin omal kevadel ära väljalaskekollektori ja samal ajal sai ka eemaldatud sisselaskekollektori põõrdsiibrid. Vaakumi jätsin küll membraani külge alles aga labasid enam ei ole. Ja pärast neid töid tekkis mootorile paremale poole vilin, mis tundub käivat turbo rõhuga taktis. Oletame et tegemist on turbo torustiku lekkega (kas midagi kehvasti kinni või katki läinud). Kui mul on seal liinis õhuleke, kas see võib mõjutada DPFi kiiremini ummistumist? Sest ma küll üsna pea pärast auto omamist tegin kollektorid ära aga sai enne seda ka ikkagi vahemaid sõidetud ja ma ei mäleta, et enne neid töid oleksin täheldanud DPFi puhastamisprotsessi. Kõik võib muidugi olla kokkusattumus ka ja ja ega ma väga kaua temaga sõitnud pole enne kollektorite remonti et võiks õelda, et mitu kuud pole puhastanud ja nüüd on tegema hakanud aga mis teajamad mehed arvavad? Kui mul on mingi õhuleke, kas see ummistab kiiremini tahmafiltrit?
Teine teooria on et katkisest väljalaskekollektorist pani ennem niipalju tahma plehku ja imes värsket sisse, et sellepärast pole puhastanud nii sageli.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Kui auto on korras, siis ei pane DPF-i puhastust tähele. Bayer motorsis,aga öeldi,et pöördsiibrite eemaldamine mõjub halvasti dpf filtrile,sest siis ei pidavat enam isepõletus tööle hakkama 

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: e61 530d '06 kübemefilter
No ei julge vaielda, siiani läbitud üle 15000km ja ei ole kahjuks DPF puhastust tähele pannud... huvitav oleks arvutiga muidugi vigu vaadelda või läbisõitu kuna puhastus viimati toimus...kaupo.k kirjutas:Kui auto on korras, siis ei pane DPF-i puhastust tähele. Bayer motorsis,aga öeldi,et pöördsiibrite eemaldamine mõjub halvasti dpf filtrile,sest siis ei pidavat enam isepõletus tööle hakkama
Selles, et õhuleke sumpa suunas tahma tekitab, et tohiks ju kahtlust ollagi? Mõni ime kui filter silmini saab...
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: e61 530d '06 kübemefilter

OK kui täpsustada siis enne turbot ja peale torustiku ebatihedust mõtlesin, no mine tea onju

Viimati muutis Raemees, 21.09.2013 20:00 43, muudetud 2 korda kokku.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mu arust küll töötab, või siis ma ei tea miks lambist vahel uriseb või selline kumin tuleb juurde nagu oleks sportpütt. siibreid pole pea aasta juba sees, põhimõtteliselt peale ostu lendasid välja. Aga selle dpf-i pärast pole mõtet põdeda ju. ummistub ära siis mõned sotid ja dpf vahelt ja voilaa...endal küll selline asi plaanis ja chip ka siis ühele poole.kaupo.k kirjutas:Kui auto on korras, siis ei pane DPF-i puhastust tähele. Bayer motorsis,aga öeldi,et pöördsiibrite eemaldamine mõjub halvasti dpf filtrile,sest siis ei pidavat enam isepõletus tööle hakkama
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ma arvan, et õhuleke on siiski turbo ja sisselaske vahel ehk siis "pärast" turbot või saan ma su jutust valesti aru?Raemees kirjutas:No ei julge vaielda, siiani läbitud üle 15000km ja ei ole kahjuks DPF puhastust tähele pannud... huvitav oleks arvutiga muidugi vigu vaadelda või läbisõitu kuna puhastus viimati toimus...kaupo.k kirjutas:Kui auto on korras, siis ei pane DPF-i puhastust tähele. Bayer motorsis,aga öeldi,et pöördsiibrite eemaldamine mõjub halvasti dpf filtrile,sest siis ei pidavat enam isepõletus tööle hakkama
Selles, et õhuleke sumpa suunas tahma tekitab, et tohiks ju kahtlust ollagi? Mõni ime kui filter silmini saab...
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e61 530d '06 kübemefilter
maarekl kirjutas:Mu arust küll töötab, või siis ma ei tea miks lambist vahel uriseb või selline kumin tuleb juurde nagu oleks sportpütt. siibreid pole pea aasta juba sees, põhimõtteliselt peale ostu lendasid välja. Aga selle dpf-i pärast pole mõtet põdeda ju. ummistub ära siis mõned sotid ja dpf vahelt ja voilaa...endal küll selline asi plaanis ja chip ka siis ühele poole.kaupo.k kirjutas:Kui auto on korras, siis ei pane DPF-i puhastust tähele. Bayer motorsis,aga öeldi,et pöördsiibrite eemaldamine mõjub halvasti dpf filtrile,sest siis ei pidavat enam isepõletus tööle hakkama
Kindlalt töötab! Mul pole ammu pöördsiibreid aga DPF puhastab end iga nädal

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Kas selline asi ei või dpf puhastusega seotud olla, et maanteel kui täielikult on soojaks läinud hakab vaevu märgatavalt (pooma, vahele jätma) . seda ühtlaselt sõites. kiirendades ei taju.
kuna see on mul kordunud umbes iga 1000km tagant siis arvan et dpf. muu põhjusega esineks ilmselt kaootilisemalt.
kuna see on mul kordunud umbes iga 1000km tagant siis arvan et dpf. muu põhjusega esineks ilmselt kaootilisemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Pakun, et kui üldse seotud DPF-ga siis pigem mitte edukalt algava/lõppeva põletuse tsükliga.
7 muud asja saavad sellist hingeldamist tekitada alustades turbo leketest kuni kütuse trassi alguseni, sh kõik liikuvad/mitteliikuvad detailid. Kindlasti vaja lähemalt analüüsida, et midagi otseselt kahtlustada või seda enam väitma asuda.
7 muud asja saavad sellist hingeldamist tekitada alustades turbo leketest kuni kütuse trassi alguseni, sh kõik liikuvad/mitteliikuvad detailid. Kindlasti vaja lähemalt analüüsida, et midagi otseselt kahtlustada või seda enam väitma asuda.
Ragnar kirjutas:Kas selline asi ei või dpf puhastusega seotud olla, et maanteel kui täielikult on soojaks läinud hakab vaevu märgatavalt (pooma, vahele jätma) . seda ühtlaselt sõites. kiirendades ei taju.
kuna see on mul kordunud umbes iga 1000km tagant siis arvan et dpf. muu põhjusega esineks ilmselt kaootilisemalt.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
mul puhastab iga 300,400km tagant,kuidagi liiga tihti vist?
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mul algaski kogu DPF-i jama sellega, et seda minekut enam ei olnud, kuigi pikki otsi sai päris tihti. Lõpuks lõi veateate iDrive'i ja teatas ka vähendatud võimsusest. Aga kindlasti diagnostika abiks, enne kui midagi oletama hakata.Ragnar kirjutas:Kas selline asi ei või dpf puhastusega seotud olla, et maanteel kui täielikult on soojaks läinud hakab vaevu märgatavalt (pooma, vahele jätma) . seda ühtlaselt sõites. kiirendades ei taju.
kuna see on mul kordunud umbes iga 1000km tagant siis arvan et dpf. muu põhjusega esineks ilmselt kaootilisemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Oleneb auto mootori korrasolekust aga kuidagi vähe tõesti. Pihustid pole enam võibolla kõige paremas töökorras või alguse on saanud turbo lekked vm. See üldiselt süveneb. Muidugi tuleks kontrollida, kas põletus üldse ka lõpuni viiakse või muudkui proovib alustada ja katkestatakse.
dnb303 kirjutas:mul puhastab iga 300,400km tagant,kuidagi liiga tihti vist?
Re: e61 530d '06 kübemefilter
põletust teeb maantel sõites umbes 40 km jooksul,mul kaa need klapid eemaldatud kollektoris,ja vist see tihti põletamine hakkaski peale klappide eemaldamist.ttsys kirjutas:Oleneb auto mootori korrasolekust aga kuidagi vähe tõesti. Pihustid pole enam võibolla kõige paremas töökorras või alguse on saanud turbo lekked vm. See üldiselt süveneb. Muidugi tuleks kontrollida, kas põletus üldse ka lõpuni viiakse või muudkui proovib alustada ja katkestatakse.dnb303 kirjutas:mul puhastab iga 300,400km tagant,kuidagi liiga tihti vist?
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mnah....viskas kah mõned päevad tagasi IDrive-i DPF vea sisse. Pandi siis autole juhe külge ja vaatasime mis vigasid näitab...näitas 2 erinevat DPF viga ja et 2 eelsüüteküünalt on läbi. Üritasime siis DPF-i vägisi puhastama panna. Selle käigus vaatasime, et temp ei taha mitte 80 kraadi minna. Vastusurve sumpsis oli kah ikka päris korralik vist üle 200 mbar. jyrisooga kontakteerudes arvas ta ,et enne kui tema juurde DPF eemaldama lähen ,võiks termostaadid kõigepealt ära vahetada ja ka küünlad loomulikult ning siis vaadata, kas auto hakkab uuesti DPF puhastama. Asjad tehtud, sai kõigepealt niisama sõidetud ja siis arvuti uuesti taha....see näitas et temp nüüd ikka üle 90 ja ka rõhk sumpsis tunduvalt väiksem nii 40 mbar-i lähedal. Arvuti aga näitas ikka ühte DPF-i viga mida muideks iDrive ei näita. Üritasime siis uuesti DPF-i vägisi puhastama panna, midagi nagu toimuks ,aga see rõhk seal sumpsis kõigub ikka 55-40 mbar-i vahel. Huvitav ,kas see on norm või on DPF ikka oma aja ära elanud. Sellel uuel 145kw 525d on ta ju krt sinna üles mootori juurde ära kah peidetud ....niisama lihtsalt välja just ei lõika.
Viimati muutis sups, 21.09.2013 21:46 52, muudetud 1 kord kokku.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Nii et see on tõsi, et küünlad mõjutavad ka DPFi tööd?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Lootsin küll Kuno T-lt vähe asjalikumat juttu ,kui see Postimehe kommentaari stiilis tehtu. Loomulikult on tegu mbar-idega.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Aitäh PeeterA .... tegid asja puust ja punaseks. Ega kõik pliiatsid polegi ühtemoodi teravad. 

Re: e61 530d '06 kübemefilter
Minu autol on ka väidetavalt see filter eemaldatud aga kuna ma ise pole lasknud seda tööd teha,siis kuidas ma tean,et on see asi ajus ka ümber progameeritud on,kas seda näha kuidagi kui see tegemata.
Ja kas see mõjub kuidagi ka tahmamisele.
Ja kas see mõjub kuidagi ka tahmamisele.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Kõlab standard olukorrana, kus DPF eemaldati, kuna mootoris tekkis rike ning seeläbi ummistus ka DPF filter. Ummistunud filter eemaldati ja kui mootoris vigu ei kõrvaldatud ("kusevad" pihustid, turbo lekked jne) siis loomulikult tahmab ja tossab edasi. Ega ilma väliste vahenditeta ei saagi teada, mida progetud ja kuidas. Ainult eeldada võid midagi, kui armatuuris DPF tuluke kunagi ei sütti ja mingit vahelduvat kärsakat või korinat kuskilt ei tule, et juu siis on midagi kuskil muudetud / progetud. Seda kui hästi või õigesti on see tehtud teab ainult see, kes seda tegi või siis väliste vaheditega inspekteerija.
Ajut1 kirjutas:Minu autol on ka väidetavalt see filter eemaldatud aga kuna ma ise pole lasknud seda tööd teha,siis kuidas ma tean,et on see asi ajus ka ümber progameeritud on,kas seda näha kuidagi kui see tegemata.
Ja kas see mõjub kuidagi ka tahmamisele.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Tulukest pole kunagi põlema löönud ega viga andnud ja arvuti järgi näitab selle vahetus ajaks juba aasta aega üht ja sama kilometraasi,igasugu kolinaid ja asju pole ka.Ainult tahmab aeg ajalt kui rohkem gaasi anda.Aga turbod on remonditud,plokikaanes tehtud kõik asjad mida sai,kui see maas oli,ning pihustid ja terve kütusesüsteem on ka tehtud,pihustid ei tohiks lekkida,turbo lekete kohta ei oska midagi ütelda.Millest võib tulla see tahmamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Tahmab, sest pihustid ei ole ok, turbo lekib, EGR sokkitud, õli on tahmast, kulunud mootorist ja sinna voolanud kütusest solgistunud, süüde eriti varajaseks tehtud, et käivituks ehk mootor lihtsalt kulunud jne jne jne.
Ajut1 kirjutas:Tulukest pole kunagi põlema löönud ega viga andnud ja arvuti järgi näitab selle vahetus ajaks juba aasta aega üht ja sama kilometraasi,igasugu kolinaid ja asju pole ka.Ainult tahmab aeg ajalt kui rohkem gaasi anda.Aga turbod on remonditud,plokikaanes tehtud kõik asjad mida sai,kui see maas oli,ning pihustid ja terve kütusesüsteem on ka tehtud,pihustid ei tohiks lekkida,turbo lekete kohta ei oska midagi ütelda.Millest võib tulla see tahmamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Koosmõjust oled midagi kuulnud? Su soovitus on inimesel remap teha?! Mõtle uuesti.
Kuno_T kirjutas:Sellel nagu ei saa "süüdet" lihtlabaselt muuta. Kui EGR töötab valesti, siis ajab sinist, mitte musta. Piiraks äkki erutust igasuguse lahmaki-lahmaki tekstiga?
Kõige tõenäolisem tahmamise põhjus võib olla "tuunitud" mootori soft, see oleks vaja selgeks teha või mootori "aju" lihtsalt tehase viimase softiversiooniga üle kirjutada. Kui mootri softi poolest on ok, siis alles maksab hakata vigu otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Tuju on töine ja mina viitsin kaasa mõelda. Interneti diagnostika ja radikaalsed soovitused on saatanast. See on/oli mu sõnum. Absoluutselt ei midagi nimelist. Antud juhul vajab auto eelkõige komplektset diagnostikat mitte uut tuuningut.
Kuno_T kirjutas:Ma ei viitsi targutada, kui midagi on öelda, siis ütle välja. Kuid su eelnev jutt viitab rohkem sellele, et sul on paha tuju. Äkki vastad siis näiteks mitte varem kui poole päeva pärast?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
See kujunenud vestlus siin teeb selle töö automaatselt.
Tahmast ja sinisest rääkides. Kui palju peab tagant sinuarust tahma tulema, et sinine osa ära peita ehk EGR sokk välistada?
Tahmast ja sinisest rääkides. Kui palju peab tagant sinuarust tahma tulema, et sinine osa ära peita ehk EGR sokk välistada?
Kuno_T kirjutas:ttsys kirjutas:Tahmab, sest pihustid ei ole ok, turbo lekib, EGR sokkitud, õli on tahmast, kulunud mootorist ja sinna voolanud kütusest solgistunud, süüde eriti varajaseks tehtud, et käivituks ehk mootor lihtsalt kulunud jne jne jne.
---------
Interneti diagnostika ja radikaalsed soovitused on saatanast.
Siis talita, palun, oma sõnumi järgi ja kõik on ok. Iga postituse juures on "muuda" nupp.