Probleem BMW e39 soojapuhuriga
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Tere!
Autoks on BMW e39 520i sedaan aastast 97 lõpp.
Mure siis järgmine, et ei tööta korralikult Kliima süsteem. Reostaat siil on 2x vahetatud umbes pool aastat töötab ilusti ja peale seda hakkab jälle jukerdama. Jalgadele puhub automaadi peal ainult sooja ja kliima lülitab end ise suvalisel ajal automaatsel välja. Paneelises kõik funktsioonid põlevad ja toimivad aga mida ei ole on õhk. Kindalaeke alt juhet liigutades mõnda aega jälle töötab ja siis sama jama.
Milles võib olla probleem ja kuidas seda lahendada?
Tänades!
Madis
Autoks on BMW e39 520i sedaan aastast 97 lõpp.
Mure siis järgmine, et ei tööta korralikult Kliima süsteem. Reostaat siil on 2x vahetatud umbes pool aastat töötab ilusti ja peale seda hakkab jälle jukerdama. Jalgadele puhub automaadi peal ainult sooja ja kliima lülitab end ise suvalisel ajal automaatsel välja. Paneelises kõik funktsioonid põlevad ja toimivad aga mida ei ole on õhk. Kindalaeke alt juhet liigutades mõnda aega jälle töötab ja siis sama jama.
Milles võib olla probleem ja kuidas seda lahendada?
Tänades!
Madis
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Samas juhtmes mida liigutad arvatavasti ju jama ongi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Tegelt liigutan pistiku pesa mitte juhtmeid ennast.ooDDoo kirjutas:Samas juhtmes mida liigutad arvatavasti ju jama ongi.
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Jah pistikut mis läheb siili sisse. Võtan pistikust välja surun sisse tagasi või liigutan niisama pesas ja töötab jälle päeva kaks. Usun, et siilisi endas ei saa viga olla kuna olen seda 2x uute vastu vahetand ja ca. pool aastat toimib ilusti ja siis jälle hakkab jamama.ooDDoo kirjutas:Siili pistiku?
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Võibolla pistikus klemmid veninud. proovi mingi naelaga neid vähe pingutada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Peab proovima.ooDDoo kirjutas:Võibolla pistikus klemmid veninud. proovi mingi naelaga neid vähe pingutada
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Mul on ette tulnud auto, kus riknenud siil rikkus pistiku klemmid ära.
Klemmid olid paksult oksiidised, pistiku plastik veidi sulanud.
See, et jalgadele ja klaasile ainult sooja tuleb ja külma ei tule, see
on veeklappide süü.
Klemmid olid paksult oksiidised, pistiku plastik veidi sulanud.
See, et jalgadele ja klaasile ainult sooja tuleb ja külma ei tule, see
on veeklappide süü.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Kas kuskilt BMW esindusest või mujalt uut pistikut eraldi saab osta?arnis kirjutas:Mul on ette tulnud auto, kus riknenud siil rikkus pistiku klemmid ära.
Klemmid olid paksult oksiidised, pistiku plastik veidi sulanud.
See, et jalgadele ja klaasile ainult sooja tuleb ja külma ei tule, see
on veeklappide süü.
Vb räägid mulle neist veeklappidest ka veidi lähemalt? Kus asuvad ja mida teha.
Re: Probleem BMW e39 soojapuhuriga
Enne kui pistikud reaalselt maha lõikama hakata, peaks olema enamvähem
kindel, et on pistiku probleem. Kui 2 erineva siiliga sama probleem, mis
muutub peale pistikuga mängimist, pistik on töötamise ajal soe või omab
klemmidel kahtlaseid oksiidijälgi, siis võib kahtlustada ikkagi seda.
Ma arvan, et piisab, kui doonorauto pealt see maha lõigata ja juhtmed
külge joota. Neid oli vist 5.
Veel üks mõte on klemmid puhtaks teha oksiidipuhastajaga. Kuid see võib
võtta rohkem aega kui juhtmete jootmine.
Soojaklapid on mootoriruumis, veevoolikute vahel. Sellel autol on klappide
küljes ka lisaveepump. Kui süüde 2, mootor väljas, peaks
1) pump klappide kõrval urisema kui temperatuur valitud 32 kraadi.
2) kui salongitemperatuur on lähedane tellitud temperatuurile (mitte 32
vaid näiteks 21) siis veeklapid peaksid klõpsuhäält tegema, mõlemad.
kindel, et on pistiku probleem. Kui 2 erineva siiliga sama probleem, mis
muutub peale pistikuga mängimist, pistik on töötamise ajal soe või omab
klemmidel kahtlaseid oksiidijälgi, siis võib kahtlustada ikkagi seda.
Ma arvan, et piisab, kui doonorauto pealt see maha lõigata ja juhtmed
külge joota. Neid oli vist 5.
Veel üks mõte on klemmid puhtaks teha oksiidipuhastajaga. Kuid see võib
võtta rohkem aega kui juhtmete jootmine.
Soojaklapid on mootoriruumis, veevoolikute vahel. Sellel autol on klappide
küljes ka lisaveepump. Kui süüde 2, mootor väljas, peaks
1) pump klappide kõrval urisema kui temperatuur valitud 32 kraadi.
2) kui salongitemperatuur on lähedane tellitud temperatuurile (mitte 32
vaid näiteks 21) siis veeklapid peaksid klõpsuhäält tegema, mõlemad.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!