E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Tere,
Teie abi vaja järjekordse vea tuvastamisel.
Auot E39 525i sedaan
Probleem on selles, et auto ise otsib sobivat sõidutrajektoori. St. kogu aeg on vaja roolida, et auto otse sõidaks, muidu rebib kord vasakule, kord paremale kuidas ise arvab. Seda siis vähegi konralikul teel, siledal teel ta suunda ei muuda aga ujub ikkagi, rool ei reageeri nii kiiresti kui vaja.
Natuke tausta infot. Eelnevalt oli sõitmine ok ainult midagi plagises ees õrnalt, vahetasin esiamordid ja kõik oli vaikne ja mõnus tummine oli sõita, umbes 1000km, siis kadus ära see nn uue amordi tunne ja hakkas pihta see rooli rebimine. Kas võib amort sellist nalja teha? Amort sai alla Sachs gaasiamort.
Hiljuti käidud UM's silla kontrollis sama asjaga. Lõtkusid jne pole, soovitati silda reguleerida. Tegin seda kuid tulemus null ehk midagi ei muutunud.
Kas tagasillas võib midagi mõjutada sellist käitumist või tuleks viga ikka eest otsida? Ja mis **** see viga võib olla kui kõik on ok?
Rehvid? Pole just kõige uuemad aga mustrit veel maa ja ilm. Rehvisein liiga pehme? Samas enne nedega probleemi ju polnud. Koha peal auto kõigutades küljelt küljelt on kõik jäik.
Tänud vastuste eest.
EDIT: Kas peale esiamrodi vahetust on vaja rataste kaldenurka muuta vms? Mazdal kunagi tuli muuta amordi asendit peale vahetust kuna silda ei saanud enam paika.
Hetkel esirattad tunduvad nagu natuke rohkem püstised kui enne. No ja esiots on ka muidugi üleval kuna tagumisi ei vahetanud.
Teie abi vaja järjekordse vea tuvastamisel.
Auot E39 525i sedaan
Probleem on selles, et auto ise otsib sobivat sõidutrajektoori. St. kogu aeg on vaja roolida, et auto otse sõidaks, muidu rebib kord vasakule, kord paremale kuidas ise arvab. Seda siis vähegi konralikul teel, siledal teel ta suunda ei muuda aga ujub ikkagi, rool ei reageeri nii kiiresti kui vaja.
Natuke tausta infot. Eelnevalt oli sõitmine ok ainult midagi plagises ees õrnalt, vahetasin esiamordid ja kõik oli vaikne ja mõnus tummine oli sõita, umbes 1000km, siis kadus ära see nn uue amordi tunne ja hakkas pihta see rooli rebimine. Kas võib amort sellist nalja teha? Amort sai alla Sachs gaasiamort.
Hiljuti käidud UM's silla kontrollis sama asjaga. Lõtkusid jne pole, soovitati silda reguleerida. Tegin seda kuid tulemus null ehk midagi ei muutunud.
Kas tagasillas võib midagi mõjutada sellist käitumist või tuleks viga ikka eest otsida? Ja mis **** see viga võib olla kui kõik on ok?
Rehvid? Pole just kõige uuemad aga mustrit veel maa ja ilm. Rehvisein liiga pehme? Samas enne nedega probleemi ju polnud. Koha peal auto kõigutades küljelt küljelt on kõik jäik.
Tänud vastuste eest.
EDIT: Kas peale esiamrodi vahetust on vaja rataste kaldenurka muuta vms? Mazdal kunagi tuli muuta amordi asendit peale vahetust kuna silda ei saanud enam paika.
Hetkel esirattad tunduvad nagu natuke rohkem püstised kui enne. No ja esiots on ka muidugi üleval kuna tagumisi ei vahetanud.
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
SIllaregull tuleks teha ikkagist, kui sa seda veel teinud ei ole.
Usun, et pikiroobastes kiskumisest lahti, kui paned uued rehvid alla.
Usun, et pikiroobastes kiskumisest lahti, kui paned uued rehvid alla.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Kas amordid olid vahetatud nii nagu vaja või olid lihtsalt pandud sinna kuhu nad käivad?
UM-i sillakontrolli pole siin foorumis kiidetud eriti.
UM-i sillakontrolli pole siin foorumis kiidetud eriti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Pole õrna aimugi amordi vahetuse kohta.
Töid teostas Karivol OÜ, http://www.bmwremont.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Usun, et nad teavad mida teevad. Mis seal valesti annab panna? L on vasakul ja R on paremal ja õiges kohas need tähed, rohkem ma ise ei osanud alt vaadata.
Töid teostas Karivol OÜ, http://www.bmwremont.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Usun, et nad teavad mida teevad. Mis seal valesti annab panna? L on vasakul ja R on paremal ja õiges kohas need tähed, rohkem ma ise ei osanud alt vaadata.

Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Peale amortide vahetust on jah vajalik sillaregull. Omal selline halb stsenaarium üle elatud, kus sillakontrolli ei teinud ja mõne päevaga olid rehvid ühest äärest siledad.
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Amorte vahetatakse paaris (v.a. kui amort on 10-20 tuhat sõitnud, siis pole veel vaja identse amordi puhul).Ivo81 kirjutas: EDIT: Kas peale esiamrodi vahetust on vaja rataste kaldenurka muuta vms?
Peale amortide vahetust on vaja silda reguleerida. Kaldenurk ongi nö sillaregull.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Amrotide tugilaagritel on orig.seades spilkad sees, mis fikseerivad ratta külgkalde OEM seadesse. Enamjaolt, kui veermik korras/sirge ning tehaseseades on, siis pole neid vaja sealt ära ka lüüa.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Kas amorte vahetades oleks ka soovitav tugilaagrid vahetada? Või pole sel mõtet kui need on korras?
Kuidas üldse aru saab kui nt. tugilaagrid vajavad vahetust?
Kuidas üldse aru saab kui nt. tugilaagrid vajavad vahetust?
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Need maksavad vähem kui amordid. Kui need hiljem tuksi lähevad, läheb
see rohkem maksma kui koos amortidega (vahetus ja sillaregull samaaegne).
Need kestavad tavaliselt kuni 10a, ehk kui on orig, siis aeg vahetada,
kui on hiinakas, siis kindlasti vahetada
see rohkem maksma kui koos amortidega (vahetus ja sillaregull samaaegne).
Need kestavad tavaliselt kuni 10a, ehk kui on orig, siis aeg vahetada,
kui on hiinakas, siis kindlasti vahetada

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Väike update ka.
Nädalapäevad nüüd siis continental lamell all olnud ja kõik anomaaliad kadunud.
Imelik, et Bridgestone Turanza niimoodi näkku hakkas panema, mustrit veel kahe suve jagu aga sõita enam ei kannata.
Nädalapäevad nüüd siis continental lamell all olnud ja kõik anomaaliad kadunud.
Imelik, et Bridgestone Turanza niimoodi näkku hakkas panema, mustrit veel kahe suve jagu aga sõita enam ei kannata.
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Pole tänu väärt
Stendi võiks ikka teha, kestavad rehvid kauem
Stendi võiks ikka teha, kestavad rehvid kauem
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Stend sai juba umbes 1 kuu tagasi tehtud. Esimeses postis ka mainisin.
Rehvi mõõt muidu sama 225/55/16
Aga jah tänud abi eest
Rehvi mõõt muidu sama 225/55/16
Aga jah tänud abi eest

- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Endal hakkas ka E39 kiskuma peale seda, kui ette panin 225/50 R16 rehvi. Enne oli ees 215/55 ja ei kiskunud üldse. Nii et rehvist oleneb ikka päris palju. Mul muidugi sisemised rooliotsad ka läbi, eks see mõjutab ka omajagu.