bmw 320 120 kw 2006
bmw 320 120 kw 2006
Tere!
Kuna vanemate bmw-de seast midagi head ei leidnud mõtlesin uuemat vaadata. Panen autost lingi : http://www.auto24.ee/used/1535138" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab keegi selle masina kohta rääkida? Kuidas üldse auto vastu peab? Mootor? Veermik jne? Kogu info eest tänulik. Praegu olengi kahevahel kas audi a4 b8 2.0 diisel või bmw 2.0 diisel.
Lp Maario
Kuna vanemate bmw-de seast midagi head ei leidnud mõtlesin uuemat vaadata. Panen autost lingi : http://www.auto24.ee/used/1535138" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab keegi selle masina kohta rääkida? Kuidas üldse auto vastu peab? Mootor? Veermik jne? Kogu info eest tänulik. Praegu olengi kahevahel kas audi a4 b8 2.0 diisel või bmw 2.0 diisel.
Lp Maario
Re: bmw 320 120 kw 2006
Täpselt sama. E46 sai päris palju teha. Tahaks murevabamat autot.
Re: bmw 320 120 kw 2006
Väga viisakas masin paistab olevat! Enda kogemuste põhjal e91 väga mugav auto niii sõidu poolelt kui ka muu. Siiani remonti pole ka väga vajanud, kui siis ainult pisiasjad ja üldhooldused. Ptuiptuiptui loodame et nii ka jääb 

58260161
Re: bmw 320 120 kw 2006
Oleks hea meel kui veel e9.. omanikud räägiksid täpsemalt oma kogemustest. Millele tähelepanu oleks vaja põõrata. Veel oleks hea kui tartlased soovitaksid häid ülevaatamis kohti? Um ja kas on veel? Tahaks minna vaatama nii bmw kui audit aga ei tea kus üle lasta vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw 320 120 kw 2006
2.0 kindlasti 130kw. Üldiselt ca 200000 km sees peaks turbo vahetama, DPF hakkab veateadet näitama, kõikvõimalikud jahutussüsteemi tihendid lekivad, Normas valmistatud lõdvikute klambrid tahavad pingutamist, diffri ja käigukasti simmerid lekivad, roolivõimu pump on läbi (tüüpviga, uus 500€ lammaris 100€) jne.
Iga krdi hoiatus käib "kõlinaga" läbi ekraani ja kunagi ei tea kas läks midagi peeti või üllatab niisama enne kui ekraani vaatad
320d on kett mootori salongi poolses otsas ning kipub kolisema. Ostes tasub armatuuri juurest põhja alt laginat kuulata ja mitte lagiseva ketiga autot osta.
Ühesõnaga kestab hästi, kuid sellist "nokitsemist" jagub kindlasti. Ma võtaks iga kell täisvarustuses 150kw hoitud e46 kui e91.
Audi vs BMW kohta ütleks niipalju, et isegi Skoda Superb on testides parema juhitavuse hinde saanud kui a4
BMW on kindlasti juhitavuses peajagu teistest üle.
Iga krdi hoiatus käib "kõlinaga" läbi ekraani ja kunagi ei tea kas läks midagi peeti või üllatab niisama enne kui ekraani vaatad

320d on kett mootori salongi poolses otsas ning kipub kolisema. Ostes tasub armatuuri juurest põhja alt laginat kuulata ja mitte lagiseva ketiga autot osta.
Ühesõnaga kestab hästi, kuid sellist "nokitsemist" jagub kindlasti. Ma võtaks iga kell täisvarustuses 150kw hoitud e46 kui e91.
Audi vs BMW kohta ütleks niipalju, et isegi Skoda Superb on testides parema juhitavuse hinde saanud kui a4

Re: bmw 320 120 kw 2006
Suur tänu vastamast. Paistab vigu ikka on. Huvitav et saksa autod nimadi lagunevad. Võin õelda et peres volvo suht sama läbisõiduga ja ainult korralised hooldused ning mõned puksid. Eks palju loeb eelmisest omanikust ka. Samas kes ikka tahab korras autot müüa. Suht haruldane. No superb ikka väga hea auto ka. Ja arvestada suurust siis väga 3-se ja a4 -ga ei võrdleks. Kahjuks hea varustusega hind suht krõbe. Ei suudagi otsustada mida võtta. Õeldakse ikka osta ära, pärast jõuad kahetseda 

Re: bmw 320 120 kw 2006
Eelkõnelejale vastukaaluks.
Oman 318d e90 fl. Läbisõit 201 000
Olen teinud kaks hooldust, ära vahetanud mõne puksi ja ühe rulliku. 1,5 aasta jooksul...
Ei ütleks just , et laguneb. Minu oma peab küll väga hästi. Ei teagi ühtegi tesit autot, mis 200 000 juures nii võrd vähe laguneks.
e46 sõbral on 190 000 sõitnud, no igalt poolt annab tala: differ, käigukast ja mootori tuli vahest põleb jne jne... vahe on ikka sees kas 2000 aasta e46 või 2008 e90 ....
Ostes tuleb pöörata tähelepanu kõigele eelnevale mis marten rääkis.
Samas võib juhtuda, et autol on dpf läbi näitab tuld aga kõik muu on korras, siis ma küll ei näe põhjust miks mitte osta, selle vea saab 300 euriga kõrvaldad...
Mootori ketiga on väheke kallim lõbu , kui see läbi. (kuid on võimalik parandada ja kui parandatud, siis seda viga ilmselt kunagi enam tulla ei tohiks. )
Alati peaks laskma auto kuskil üle vaadata , kes kuulavad ja vaatavad, mis viga, siis tead, mis ostad.
Ise pole näiteks kuulnud, et e90 diislitel turbo väga tala annaks, enamasti on need saksast tootud ja palju kiirteed saanud, ehk turbole head tingimused olnud.
Oman 318d e90 fl. Läbisõit 201 000
Olen teinud kaks hooldust, ära vahetanud mõne puksi ja ühe rulliku. 1,5 aasta jooksul...
Ei ütleks just , et laguneb. Minu oma peab küll väga hästi. Ei teagi ühtegi tesit autot, mis 200 000 juures nii võrd vähe laguneks.
e46 sõbral on 190 000 sõitnud, no igalt poolt annab tala: differ, käigukast ja mootori tuli vahest põleb jne jne... vahe on ikka sees kas 2000 aasta e46 või 2008 e90 ....
Ostes tuleb pöörata tähelepanu kõigele eelnevale mis marten rääkis.
Samas võib juhtuda, et autol on dpf läbi näitab tuld aga kõik muu on korras, siis ma küll ei näe põhjust miks mitte osta, selle vea saab 300 euriga kõrvaldad...
Mootori ketiga on väheke kallim lõbu , kui see läbi. (kuid on võimalik parandada ja kui parandatud, siis seda viga ilmselt kunagi enam tulla ei tohiks. )
Alati peaks laskma auto kuskil üle vaadata , kes kuulavad ja vaatavad, mis viga, siis tead, mis ostad.
Ise pole näiteks kuulnud, et e90 diislitel turbo väga tala annaks, enamasti on need saksast tootud ja palju kiirteed saanud, ehk turbole head tingimused olnud.
Re: bmw 320 120 kw 2006
huvitav esiots sellele , mingi enda poogitud FL meenutav ?
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw 320 120 kw 2006
A usud ka et sõbra 2000 aasta e46 190k sõitnud?Siukest harduldust tahaks kohe oma silmaga näha.Pigem ikka 390k ees.thiery kirjutas:Eelkõnelejale vastukaaluks.
Oman 318d e90 fl. Läbisõit 201 000
Olen teinud kaks hooldust, ära vahetanud mõne puksi ja ühe rulliku. 1,5 aasta jooksul...
Ei ütleks just , et laguneb. Minu oma peab küll väga hästi. Ei teagi ühtegi tesit autot, mis 200 000 juures nii võrd vähe laguneks.
e46 sõbral on 190 000 sõitnud, no igalt poolt annab tala: differ, käigukast ja mootori tuli vahest põleb jne jne... vahe on ikka sees kas 2000 aasta e46 või 2008 e90 ....
Ostes tuleb pöörata tähelepanu kõigele eelnevale mis marten rääkis.
Samas võib juhtuda, et autol on dpf läbi näitab tuld aga kõik muu on korras, siis ma küll ei näe põhjust miks mitte osta, selle vea saab 300 euriga kõrvaldad...
Mootori ketiga on väheke kallim lõbu , kui see läbi. (kuid on võimalik parandada ja kui parandatud, siis seda viga ilmselt kunagi enam tulla ei tohiks. )
Alati peaks laskma auto kuskil üle vaadata , kes kuulavad ja vaatavad, mis viga, siis tead, mis ostad.
Ise pole näiteks kuulnud, et e90 diislitel turbo väga tala annaks, enamasti on need saksast tootud ja palju kiirteed saanud, ehk turbole head tingimused olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw 320 120 kw 2006
Selle stange kohta andis Aleksei mulle juba vastuse siin teemas
: Perfomance stange
viewtopic.php?f=3&t=59108&p=14835847&hi ... #p14835847" onclick="window.open(this.href);return false;
Raiko sul on õigus, keegi on masinat feissliftinud: sama LCI stange, LCI kapott.
Tasuks vaadata veel mis olukorras on leevendiga rihmaratas. Täiesti tavaline kulujupp, kuid koos vahetusega korraliku tootja oma 300€. Seega ostes teab arvestada järgmise hoolduse suurusjärku.

viewtopic.php?f=3&t=59108&p=14835847&hi ... #p14835847" onclick="window.open(this.href);return false;
Raiko sul on õigus, keegi on masinat feissliftinud: sama LCI stange, LCI kapott.
Tasuks vaadata veel mis olukorras on leevendiga rihmaratas. Täiesti tavaline kulujupp, kuid koos vahetusega korraliku tootja oma 300€. Seega ostes teab arvestada järgmise hoolduse suurusjärku.
Re: bmw 320 120 kw 2006
No ei tea ees oli selline number ja ta väidab, et on ka õige. 328i ga on tegemist.Smart49 kirjutas:A usud ka et sõbra 2000 aasta e46 190k sõitnud?Siukest harduldust tahaks kohe oma silmaga näha.Pigem ikka 390k ees.thiery kirjutas:Eelkõnelejale vastukaaluks.
Oman 318d e90 fl. Läbisõit 201 000
...
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: bmw 320 120 kw 2006
Minuarust ekraan on must have juba sellisel autol. Kui endale vaatasin välistasin kõik sellise moosiriiuliga armatuuriga variandid...
Re: bmw 320 120 kw 2006
Suht võimatu eestist leida ideaalset e9X , igal autol midagi puudu . Ühel vaatad ,et suur navi sees , kuid siis puuduvad jälle xenonid , mingi riidest sisu jne , samas teisel on jälle korralik sportnahksisu , xenonid , võtmeta sisenemised jutud ja siis pole üldse ekraani sees
Esimene normi varustusega e91 hakkab 9900st , kuid siis vaatad jälle,et selle raha eest saab juba LCi e91 kätte 


- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
bmw 320 120 kw 2006
Täpselt nii ongi, sellepärast ma hakkasingi naaberriikidest ka otsima ja leidsingi 

Re: bmw 320 120 kw 2006
Nii ongi et eestis pea võimatu leida autot millel kõik olemas oleks. Selles ma olen juba veendunud sest päris tükk aega otsinud. Kõige nõmedam on see et leiad õige varustusega auto ja on üle turu väärtuse aga vaatama minnes ikka kehvas seisus. Ma olin enne nõus e46 eest maksma rohkem et saada õiget aga vaatama minneks 6700 euri maksev autol rooste ja kolksud sildades. Minu meelest tähendab ületuru väärtuse auto ikkagi heas korras eksemplari. Selle pärast sai hakata vaatama uuemat. Loodsin et murevabam aga näen et vahet polegi suurt. Eks peab veel uurima ja puurima ning äki lõpuks joppab heas korras autoga. Tahaks kindlalt esinduse ajalugu ja läbisõit võiks jääda alla 200 tuhande. Arvan et üle kümne kilo välja käies peaks saama auto mida pole vaja kohe teha.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: bmw 320 120 kw 2006
Minul oli Saksast tulles karterituulutus umbes. Seoses sellega vajasid vahetust ka mõned tihendid. Lisaks pidin vahetama mõlemad termostaadid, eelsüüteküünlad. Olen sõitnud natuke alla 60000 ja veidi üle kahe aasta. Veermikus olen vahetanud silikonpuksid taga, tagumised amordi tolmukatted ja läbilöögipuksid, ühe rattalaagri ja ees ühe õõtsa. Amordid ise on autoga sama kuupäevalised, madaldus pandi alla Saksas 45000 km peal. Minu arust väga hea vastupidavusega auto. Kõik vanemad BMW-d on olnud nõrgemad, aga seda kindlasti sellepärast, et ei ole saanud õigelajal jaole. Kui keegi laseb BMW käest ära, siis on väga kulukas järjepeale jälle saada.
Mul on ka auto müügis, aga sulle ilmselt ei sobi minu auto varustusest riidest sisu ja liialt suur läbisõit(219700)?
Mul on ka auto müügis, aga sulle ilmselt ei sobi minu auto varustusest riidest sisu ja liialt suur läbisõit(219700)?
EBK Kossutiim
Re: bmw 320 120 kw 2006
Kuna ekraan ja xenonid on siis tekstiil kõige hullem ei ole. Sul hind ja läbisõit ilusti paigas ei tea miks keegi ei osta. Minu jaoks on värv mille pärast jätsin välja. Tahaks musta, kuna eelmine oli hõbedane võiks vahelduseks muud värvi olla. Muidugi mõne jaoks on see loll põhjus miks mitte autot osta
Mul peab olema autoga nii et vaatan peale ja meeldib
Aga kui õiget ei leia võtan ühendust. Sul ilust näha mis tehtud.


Re: bmw 320 120 kw 2006
Imre pillil pole xenoneid ka minuarust , hooldusajalugu on muidu jah suur pluss samas jälle
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: bmw 320 120 kw 2006
Milline või kus see klamber on mis pingutust vajab? (Norma) ainuke mis meenub on õhuvõtu kopsiku küljes, seda mõtled we?MartenL kirjutas:2.0 kindlasti 130kw. Üldiselt ca 200000 km sees peaks turbo vahetama, DPF hakkab veateadet näitama, kõikvõimalikud jahutussüsteemi tihendid lekivad, Normas valmistatud lõdvikute klambrid tahavad pingutamist, diffri ja käigukasti simmerid lekivad, roolivõimu pump on läbi (tüüpviga, uus 500€ lammaris 100€) jne.
Iga krdi hoiatus käib "kõlinaga" läbi ekraani ja kunagi ei tea kas läks midagi peeti või üllatab niisama enne kui ekraani vaatad![]()
320d on kett mootori salongi poolses otsas ning kipub kolisema. Ostes tasub armatuuri juurest põhja alt laginat kuulata ja mitte lagiseva ketiga autot osta.
Ühesõnaga kestab hästi, kuid sellist "nokitsemist" jagub kindlasti. Ma võtaks iga kell täisvarustuses 150kw hoitud e46 kui e91.
Audi vs BMW kohta ütleks niipalju, et isegi Skoda Superb on testides parema juhitavuse hinde saanud kui a4BMW on kindlasti juhitavuses peajagu teistest üle.
2008a alates on roolivõim nt elektri peal.
Mis turbot puudutab siis minu omal see, nt üleeelmine aasta vahetatud koos EGR (ls.121000km vist oli)seega lähevad.... vähemalt minu omal see Saksas tehtud

-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: bmw 320 120 kw 2006
Õige, mul pole Xenoneid ka jah.
Mul samuti turbo 120000 peal Saksas tehtud koos DPF-ga
Ju nad siis nii kestavad, aga ma arvan, et minu 15000 km õlivahetus välba juures peaks kauem kestma
Ega nad seal ei kipu enne vahetama kui auto ette näeb ehk 30000 km järel, aga väga paljud lasevad sinna veel mõned tuhanded peale. Eks seal on kerged tulema need tuhanded
Kui siin ka inimesed sõidaksid aastas 60000, siis kui paljud vahetaksid õli autol 4 korda 
Mul samuti turbo 120000 peal Saksas tehtud koos DPF-ga




EBK Kossutiim
Re: bmw 320 120 kw 2006
Imre kas ma eksin või siis mõnda aega tagasi oli selle auto väljalaskeaastaks auto24-s 2006a nüüd aga järsku 2007a ? juhul kui ei eksi siis kumba ta siis on? 

58260161
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: bmw 320 120 kw 2006
Oli, aga mis selles halba on et vahepeal uuemaks muutub
Tegelikult asi selles, et kuna esmaregistreerimine on 29.12 siis tegin sellise otsuse. Enamus nii teevad ja siis jääb auto ka neile silma, kes otsingusse 2007 panevad
Ma ei näe, et ma oleksin nüüd maailma petnud sellega 



EBK Kossutiim
Re: bmw 320 120 kw 2006
Aiaiai...


Re: bmw 320 120 kw 2006
Mina igaljuhul soovitaks enne ImreR ajalooga ja korralikku autot, kui platsilt mõnda keritud ja 100k sõitnud, olgugi et võibolla paar kolm aastat uuemat autot.Maario80 kirjutas:Kuna ekraan ja xenonid on siis tekstiil kõige hullem ei ole. Sul hind ja läbisõit ilusti paigas ei tea miks keegi ei osta. Minu jaoks on värv mille pärast jätsin välja. Tahaks musta, kuna eelmine oli hõbedane võiks vahelduseks muud värvi olla. Muidugi mõne jaoks on see loll põhjus miks mitte autot ostaMul peab olema autoga nii et vaatan peale ja meeldib
Aga kui õiget ei leia võtan ühendust. Sul ilust näha mis tehtud.
Minu ja ilmselt suurema osa ostjate jaoks, mis hetkel müüki pärsib, on manuaal kast.
Kas teadsite, et kõige targem oleks endale autot ostes valida hõbedast tooni sõiduk?
Kui te lähete uut autot ostma ja avastate ennast lehitsemas umbes 18 leheküljelist manuali, et auto värvivalikus selgusele jõuda, kuid ei suuda siiski otsustada, siis teadke, et turvalisim valik on hõbedane värv. Hõbedased autod on statistiliselt väidetavalt kõige vähem avariidesse sattunud, sest nad on tee peal iga ilmaga ja valgustusega kõige paremini nähtavad ning peegeldavad hästi valgust tagasi.
Kuna hõbedase auto kerelt ei paista ka tolm ning mustus nii kergelt välja kui ükskõik milliselt teiselt värvitoonilt, ongi teil kaks praktilist põhjust, miks just halli värvi auto soetada!
Re: bmw 320 120 kw 2006
Mul oli eelmine auto automaat ja tahaks vahelduseks manuaali. Ma tean et paljudele ei meeldi aga ma olen erand
. Tean et hõbedane hea värv eelmise auto pärast. Koguaeg tundus auto puhas kuigi oli jumala tolmune. Sõbrad ei saanudki aru miks ma autot pesen et jumala puhas aga lähemalt vaatad näed paks tolmukiht peal.

Re: bmw 320 120 kw 2006
Jah. Olen praegu väga rahul
vaatab vb teen uue teema et tegemistel järge hoida.
