BMW 530d 142kw
BMW 530d 142kw
Mure selline, et vähe niiskemate ilmadega, esimene laks ei taha käivituda vaid teeb imelikku häält, algul nagu starter veab ja isis pämm hakkab seda häält tegema, süüde välja suts oodata 5 sec ja uuesti siis läheb ideaalselt.
Paar korda nii juhtunud aga ideaalis tahaks asjale kiirelt lahenduse leida kui süveneb probla.
Leidsin ka youtubest video kellegi teise oma ja samat häält teeb kui ei taha minna.
Ehk mõni oskab öelda milles viga võiks olla või mis ära väsima hakkab?
http://www.youtube.com/watch?v=8AB2j5G-ZD0
Paar korda nii juhtunud aga ideaalis tahaks asjale kiirelt lahenduse leida kui süveneb probla.
Leidsin ka youtubest video kellegi teise oma ja samat häält teeb kui ei taha minna.
Ehk mõni oskab öelda milles viga võiks olla või mis ära väsima hakkab?
http://www.youtube.com/watch?v=8AB2j5G-ZD0
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: BMW 530d 142kw
Videos tundub, et mehel käib starteri mootor tühja. Kas mõni hammas puudu või bendix puru, solenoid jääb kinni, kahvel katki...
Kiire lahendus on uus starter. Odavam lahendus on starter maha kiskuda ja korda teha.
Kiire lahendus on uus starter. Odavam lahendus on starter maha kiskuda ja korda teha.
Re: BMW 530d 142kw
Pendiks jamab. Kiireim meetod starter tõesti vahetada. Iga garaažiomanik peaks ise asjaga hakkama saada.
Akuklemm maha enne tööd!!!
Akuklemm maha enne tööd!!!
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Selge pilt, eks lihtsam tõesti uus osta, nendel parandamistel pole ilmselt mõtet, sest vana on ikkagi vana.
Hinnad ka pole väga kirved, bochi oma on vähe kallim aga ilmselgelt tegemist vähe etema tootjaga ka.
Hinnad ka pole väga kirved, bochi oma on vähe kallim aga ilmselgelt tegemist vähe etema tootjaga ka.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: BMW 530d 142kw
Starterit pole mõtet siis parandada, kui rootoril on lühiskeerud või on kontakrõngas lootusetult ära põlenud, sest rootori hind võib tulla tõesti juba remonditud starteri hinna ligidale. Kõikidel muudel juhtudel on reeglina siiski parandamine odavam kui uus, sest starter on tegelikult väga lihtne asi ja juppe tal vähe, mis läbi kuluvad.
Re: BMW 530d 142kw
Kuna vahetus on nii lihtne, siis miks mitte osta kasutatud jubin,
see tuleb ikka kordades odavam.
see tuleb ikka kordades odavam.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: BMW 530d 142kw
Jutt jumala õige, aga kasutatud vidin tasuks ikkagi enne alla panekut lahti kiskuda ja vähemalt harjad üle vaadata/ära vahetada.
Re: BMW 530d 142kw
Tavaliselt sureb pendiks enne ära kui harjad
Aga jah, harjadest tekkinud
tolm võib küll jamasid tekitada. Väiksemate mootoritega (aknatõstukid,
veepumbad) on sellise põhiprobleemiga.

tolm võib küll jamasid tekitada. Väiksemate mootoritega (aknatõstukid,
veepumbad) on sellise põhiprobleemiga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Kui ise mees starterit vahetama pole siis lase starter korralikult taastada kuna talv tulekul ja starter hakkab diislimeestel kõvasti vatti saama.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: BMW 530d 142kw
Vatti hakkab "diislimeestel" starter siis saama,kui eelsüüteküünlad on läbi või mootori endaga mingid probleemid. Korras diiselmootor käivitub talvel väga hästi 

Re: BMW 530d 142kw
Veiks1 kirjutas:Vatti hakkab "diislimeestel" starter siis saama,kui eelsüüteküünlad on läbi või mootori endaga mingid probleemid. Korras diiselmootor käivitub talvel väga hästi

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Korralik m57 diisel käivitub nii, et 5 korda poob kinni ja kuuendaga juba lööb käima. Kuid kajuks käivituvad 10-15 a vanadest mootoritest niimoodi vähesed. Aegajalt küll kohtab selliseid masinaid. kuid enamasti läheb ikka 3-5 sek-i enne kui enamused käima lähevad.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: BMW 530d 142kw
Puutunud kümnete 99-03 aasta M57-tega kokku ja vähemalt 90% neist
käivituvad kindlasti kiiremini kui 2½ sekundit. Vähemalt 70% kiiremini kui 2 sek.
Iseenesest on tõsi, et täiesti korras M51 käivitub veelgi kiiremini, vähem kui 1 sek
käivituvad kindlasti kiiremini kui 2½ sekundit. Vähemalt 70% kiiremini kui 2 sek.
Iseenesest on tõsi, et täiesti korras M51 käivitub veelgi kiiremini, vähem kui 1 sek

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Kahjuks minu tuttavatel nii korras masinaid pole nagi sinu tuttavatel mis kõik kahe sekiga käima paugutaksid.
Ja kas sa Arnis töötad muidu statistika ametis, et kõik asjad on kohe nii täpselt protsentuaalselt välja arvutatud. Sul peab olema kas jube suur märkmik või hoopis hästi suur pea.
Ja kas sa Arnis töötad muidu statistika ametis, et kõik asjad on kohe nii täpselt protsentuaalselt välja arvutatud. Sul peab olema kas jube suur märkmik või hoopis hästi suur pea.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: BMW 530d 142kw
Pea on mul küll konstruktiivselt Eesti keskmisest suurem.
Ning kui mingi päev tuleb halvasti või ülihästi käivituv auto, siis ma teen
kohe märkuse omanikule. See jääb aga mulle endale meelde. Kõik ülejäänud
mahuvad sinna keskklassi. Protsente toon ma välja selle jaoks, et vähendada
sellist sõnavara nagu: "päris paljud", "nii mitmedki", "enamik" - need ei
tähenda minu jaoks praktiliselt mitte midagi, kui rääkida numbritest.
Ja muide sekunditest rääkides. Inimestel on raskusi (sh minul) hinnata lühikest
ajamomenti ja raporteerida seda numbriliselt, maakeeli, 2 sekundit võib olla
50% möödaöeldud mõlemas suunas. Tuleb stopper kätte võtta ja süütevõti
teise. Keeramisel ja lahti laskmisel klik-klik. Enne kui ma postitasin, kontrollisin
enda ajalised väärtused oma nutitelefoniga umbkaudselt üle
Ning kui mingi päev tuleb halvasti või ülihästi käivituv auto, siis ma teen
kohe märkuse omanikule. See jääb aga mulle endale meelde. Kõik ülejäänud
mahuvad sinna keskklassi. Protsente toon ma välja selle jaoks, et vähendada
sellist sõnavara nagu: "päris paljud", "nii mitmedki", "enamik" - need ei
tähenda minu jaoks praktiliselt mitte midagi, kui rääkida numbritest.
Ja muide sekunditest rääkides. Inimestel on raskusi (sh minul) hinnata lühikest
ajamomenti ja raporteerida seda numbriliselt, maakeeli, 2 sekundit võib olla
50% möödaöeldud mõlemas suunas. Tuleb stopper kätte võtta ja süütevõti
teise. Keeramisel ja lahti laskmisel klik-klik. Enne kui ma postitasin, kontrollisin
enda ajalised väärtused oma nutitelefoniga umbkaudselt üle

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: BMW 530d 142kw
Mehed, mis vaidlete?
Igatahes mind hakkas ka kohe huvitama, et kui kiiresti minu m57 käima läheb. Olgu öeldud, et auto oli maja ees seisnud viimased 2 päeva ja väljas 3 kraadi sooja. Stopperiga mõõtes 1,43s.

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: BMW 530d 142kw
Puht huvipärast käisin ka proovimas
pm sama nagu testivoitjal 


Re: BMW 530d 142kw
1,7s venna 99a pill. Vaidluses peitub tõde? 

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Eelmine aasta -20 ja üle 2 seki mäletamist mööda käima ei tõmmanud. Hetkel suht 0 ja poolest pöördest. Aku peab hea olema!
Re: BMW 530d 142kw
EEEE.. See on samuti vale arusaam, et aku peab hea olema, et auto käivituks. Ses
mõttes, et korras diiselmootor ei vaja seda, et seda ketratakse kiiresti, peaasi et
mootor hakkab liikuma ja kõik olemasolevad süsteemid töötavad suurepäraselt.
Diisel plahvatab olenemata, kas ringi käib nagu tavaliselt starter ketrab või väga aeglaselt.
Samas kui aku ei hakka enam ketrama, siis on jah kõik. See, et nõrga akuga mootor käima
ei lähe, see on juba pooleldi rike või rike (pumbad ei löö kütust ülesse nominaalrõhuni,
eelsüüteküünalde relee läbi, kütus geelistunud, õhk kütuses, suur koormus rihmaringil).
Aga muidu makroskoopiliselt võttes peaks aku alati hea olema, et vältida ebamugavusi
pärast muusika kuulamist või webasto töötamiseks või mõne väikese rikke tekkel.
mõttes, et korras diiselmootor ei vaja seda, et seda ketratakse kiiresti, peaasi et
mootor hakkab liikuma ja kõik olemasolevad süsteemid töötavad suurepäraselt.
Diisel plahvatab olenemata, kas ringi käib nagu tavaliselt starter ketrab või väga aeglaselt.
Samas kui aku ei hakka enam ketrama, siis on jah kõik. See, et nõrga akuga mootor käima
ei lähe, see on juba pooleldi rike või rike (pumbad ei löö kütust ülesse nominaalrõhuni,
eelsüüteküünalde relee läbi, kütus geelistunud, õhk kütuses, suur koormus rihmaringil).
Aga muidu makroskoopiliselt võttes peaks aku alati hea olema, et vältida ebamugavusi
pärast muusika kuulamist või webasto töötamiseks või mõne väikese rikke tekkel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Sportlikust huvist käisin ka enda oma proovimas, 2 päeva seisnud ja umbestäpselt 0,9s
Re: BMW 530d 142kw
järelikult heas korras autod teil. mingiaeg käisin sõbraga 330 d e46 otsimas. Platsipeal olevatest läks vb 10st -1 normaalselt käima. Või lihtsalt need kelle auto pikemalt käivitub häbenevad siia postitada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: BMW 530d 142kw
To arnis
kui diisel plahvataks,siis oleks sul moto laiali nagu pardipask.
Ja diisel vajab käivitumiseks ikkagi korras starterit ja head akut(muidugi peavad ülejäänud asjad ka korras olema).
kui diisel plahvataks,siis oleks sul moto laiali nagu pardipask.
Ja diisel vajab käivitumiseks ikkagi korras starterit ja head akut(muidugi peavad ülejäänud asjad ka korras olema).
530d
Re: BMW 530d 142kw

Aga ikkagi, miks on vaja nüüd üllatavalt head akut, seda mulle pole veel öeldud.
Kõige mõttetum aku suudab mõne sekundi toita 60-100A eelsüüdet ja hetk
hiljem 2 sekundit starterit kedrata. Suurema mahtuvusega aku ei too mingeid
erilisi eeliseid.
Ainult korras starter suudab mootorit ketrama panna. Kui
starteril pendiks surnud või mähis põlenud, pole korras mootorist ja akust tolku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: BMW 530d 142kw
Siiamaani ikka diislil üle 250 ampri vaja käivituseks voolu ja bensukalegi jääb 100 amprist väheks.Teadupoolest dislal surveaste suurem ja et starter jõuaks surnud punktist üle lüüa ongi vaja suuremat akut ja võimsamat starterit ,kui bensukal.Muidugi pole vahet ,kui sul nt köie või mägistarter(sellisel juhul piisab 60-100 amprisest akust)
Kui sa tead mis on ampertangid(kui ei siis uuri nende kohta väheke
),siis uuri natuke,palju ampreid läheb diislil sooja ja külma mootoriga,et käima saaks masina.

Kui sa tead mis on ampertangid(kui ei siis uuri nende kohta väheke

Viimati muutis kloox, 24.10.2013 19:14 25, muudetud 1 kord kokku.
530d
Re: BMW 530d 142kw
Olen näinud oma silmaga, kuidas TDS läheb kergelt käima 54Ah 530A-se väljundvõimsusega
akuga, mis oli selleks momendiks 3-4a vana.
Ja faktina rääkides, siis starterid on 2.2kW-sed, minu autol spetsiifiliselt 1.8kW.
Nii et piirdume ikka 200A juures.
akuga, mis oli selleks momendiks 3-4a vana.
Ja faktina rääkides, siis starterid on 2.2kW-sed, minu autol spetsiifiliselt 1.8kW.
Nii et piirdume ikka 200A juures.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 530d 142kw
Ühel kuulsas kütusemüüjal oli mõnda aega tagasi reklaam, kus toimus plahvatus ja heitgaasid väljusid.
Põhimõtteliselt reklaamiti oma kütust, nagu lõhuks see hästi mootoreid. Keegi vist õnneks juhtis nende tähelepanu sellele veale ja edaspidi toimus plahvatuse asemal süttimine
Põhimõtteliselt reklaamiti oma kütust, nagu lõhuks see hästi mootoreid. Keegi vist õnneks juhtis nende tähelepanu sellele veale ja edaspidi toimus plahvatuse asemal süttimine

Re: BMW 530d 142kw
Vot mida ma olen WIKIpeediast väljalugenud. Diiselküttuse põlemis viis (detonatsioon(100-1000 m/s) või sujuv(0,2-0,3 m/s)) sõltub tsetaani arvust. Diiselmootorite optimaalse töö tagab tsetaani arv vahemikul 40-55 vahel, kui see arv on alla 40 siis suureneb põlemis viivitus (ajavahemik küttusesegu kokkusurumisest-põlemiseni) mis omakorda suurendab rõhutõuse kiiruse põlemiskambris ehk detoneerib. Tsetaani arvu 60 ja rohkem puhul - väheneb küttusepõlemiseffektiivsus, suureneb heitgaaside suitsusus, suureneb küttusekulu. Järelikult diisel mootor ei tööta detonatsiooniga kuni teil on õige küttus sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: BMW 530d 142kw
Kui ikka diisel plahvatab,siis pole dünamiiti vajagi ju
.
Meenus mulle kunagisest traktoriõpetuse tunnist.

Meenus mulle kunagisest traktoriõpetuse tunnist.

Viimati muutis kloox, 25.10.2013 19:15 21, muudetud 1 kord kokku.
530d