Samuti on õli veidi ka cooleri torustikus ning EGR juures enne SL
Enne kui mootorit pilbaseks tõmbama hakkan ning rõngaid ja muud nodi vahetama,prooviksin end selle mootori muredega sina peale viia...
Ehk kuidas see karterituulutus toimib ning kas kusagil on ka mõni klapp mis võib umbes olla?
Või on tõesti viga selles et rõngad läbi,surve karteris ja peksabki igast august õli välja?
Ja äkki kellelgi ideid kuidas välistada seda,kas surve on karteris või ei?
Mahlad segunenud pole,soojaks käib ilusti ning keema ei lähe...
det nr 12 juurest mis läheb klapikambrikaane külge lekib õli.

Nagu ikka on ka kõrgsurvepump nöökimas,soojalt läheb pikalt käima,must lont kiirendamisel tagant väljas....
Eelmine omanik ütles et pumpa mitu korda peale juba keeranud....
Igatahes kui keegi nendest pumpade põhivigu teab,oleksin väga tänulik.
Kas piisab remontkomplektist või vajalik sisu vahetus ning mida jälgida....
Tänud ette juba ja ootan asjalikku juttu,mitte mõttetut paukumist.....