E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
Milles võib probleem olla, kui kast töötab muidu ideaalselt, käiguvahetused on väga sujuvad, kuid kui käiguvalitsa drive'i peale lülitan, ei rakendu käik kohe, vaid tuleb hetk oodata. Kui ei oota ja kohe gaasi vajutan, rakendub käik pauguga. Probleem on hullem, kui mootor ja käigukasti õli on soojaks läinud.
Kas probleem võib ka sellest tulla, et mootoril on jõudu vähe? Võimalik et turbo geomeetria on kinni, vaakumi voolikud lahti vms. Kas mingil määral võib abi olla käigukasti õli ja filtri vahetamisest?
Oleks tänulik igasuguse kasuliku info eest!
Kas probleem võib ka sellest tulla, et mootoril on jõudu vähe? Võimalik et turbo geomeetria on kinni, vaakumi voolikud lahti vms. Kas mingil määral võib abi olla käigukasti õli ja filtri vahetamisest?
Oleks tänulik igasuguse kasuliku info eest!
Viimati muutis martin471, 09.05.2014 23:56 53, muudetud 1 kord kokku.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Alustada tuleks käigukasti õlitaseme normi panemisest ja adaptsioonide nullimisest.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Mida tähendab adaptsioonide nullimine?Leho kirjutas:Alustada tuleks käigukasti õlitaseme normi panemisest ja adaptsioonide nullimisest.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Kindlasti tee dünaamiline kasti õli vahetus.
Ei mäleta küll täpselt juttu mis öeldi..Ehk midagi sellist,et sidurikettad kleepuvad vanaõliga liiga kokku vms.
Ei mäleta küll täpselt juttu mis öeldi..Ehk midagi sellist,et sidurikettad kleepuvad vanaõliga liiga kokku vms.
Viimati muutis Alari., 02.11.2013 17:44 16, muudetud 1 kord kokku.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Kui keeruline on paigaltvõtu trumli või selle kolvi vahetamine? Üks spetsialist mustamäel ütles kinnisilmi, et selle viga. Eks see võib olla reaalne küll, sest probleem on ainult käigu rakendumisel ja mida soojemaks ja vedelemaks kasti õli läheb, seda rohkem probleem süveneb.Kuno_T kirjutas:ja kui kasu pole, kas siis maksad soovituse inimesele kinni?
Veakirjeldus viitab kasti mahavõtmise ja juppideks lammutamise vajadusele.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Ja kuno mis kasti dünaamilisel õli vahetusel häda?
Kast kutu siis lased värske õli välja anumasse hiljem lisad tagasi ja sups peale mis töödekäigus või kastist kaduma läks?
Pole ju rasket midagi.Peale kasti remonti pead niikuinii õli ära vahetama.Ainult totuke laseb vana õli sinna tagasi.
Kast kutu siis lased värske õli välja anumasse hiljem lisad tagasi ja sups peale mis töödekäigus või kastist kaduma läks?
Pole ju rasket midagi.Peale kasti remonti pead niikuinii õli ära vahetama.Ainult totuke laseb vana õli sinna tagasi.
Viimati muutis Alari., 02.11.2013 17:44 46, muudetud 2 korda kokku.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Võin su jutule 6 paki vahele panna,et seal ei ole puhas õli.
Ja see õlivahetus,ei ole sugugi raha tuulde loopimine.Kui õlivahetusega viga kaob..siis see kasti mahavõtmise remondi ja tagasipanekuga läheks asi tunduvalt kallimaks.
Ja see õlivahetus,ei ole sugugi raha tuulde loopimine.Kui õlivahetusega viga kaob..siis see kasti mahavõtmise remondi ja tagasipanekuga läheks asi tunduvalt kallimaks.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Seega ootame omaniku edasist postitust.Anna kindlasti märku.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Nii pea vist kasti remonti ette ei võta, kuna pole hetkel aega. Proovin lihtsalt sõita nii, et seda jõnksakat ei käi. Uurin vahepeal ka maad juppide hindade koha pealt ja kaalun varianti, et võtan oma käega kasti lahti. Pole kunagi küll automaatkasti ise remontinud, aga kuna tehnikaga võõras ei ole, siis usun, et säästan ise tehes hulga raha. Jääb ainult loota, et tunnen vigased osad oma silmaga ära. Kuna käike vahetab ilusti, siis kettaid ja muidu asju veel vahetama ei hakkaks, mis siis, et kast niikuinii juba lahti saab võetud.freddy21 kirjutas:Seega ootame omaniku edasist postitust.Anna kindlasti märku.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
See 6li vahetus ei ole ju nii kallis lugu ka et seda nagu enne prooviks teha ei v6i .Mina vahetaks küll enne selle ja siis kisuks alles kasti allt .Nagu kuno juba ütles saab ju selle uue 6li ju p'arast ka sina tagasi valada )))).
Ennegi nii olnud et viga on lihtsam kui tegelik remondimeeste jutt .Aga kui tahad lammutad anna mina sinu valik.
Ennegi nii olnud et viga on lihtsam kui tegelik remondimeeste jutt .Aga kui tahad lammutad anna mina sinu valik.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Olen nõus, õlivahetus ei jookse tõesti mööda külge maha, teen selle tõenäoliselt ka enne kasti remonti ära. Muidugi kui õlitaset kontrollisin, tuli välja, et tase oli kuidagi kõrge, töötava mootoriga ja mitte just kõige soojema õliga hakkas õli peale korgi eemaldamist kohe välja jooksma ja mitte väikese nirena. Õli oli iseenesest punane ja suhteliselt puhta väljanägemisega. Kadrina tarkade käest õli värvuse kohta juba küsisin, varemalt teadsin, et lifetime õli on alati kollane, aga tegelikult ei pidavat olema. Punane värvus ehmatas algul veidi ära, aga tundub, et asi võib siiski õige olla. Eks kui aega saan, siis tegelen probleemiga põhjalikumalt, seniks sõidan edasi (muidugi kui käigud vahepeal üldse ära ei kaoHiis kirjutas:See 6li vahetus ei ole ju nii kallis lugu ka et seda nagu enne prooviks teha ei v6i .Mina vahetaks küll enne selle ja siis kisuks alles kasti allt .Nagu kuno juba ütles saab ju selle uue 6li ju p'arast ka sina tagasi valada )))).
Ennegi nii olnud et viga on lihtsam kui tegelik remondimeeste jutt .Aga kui tahad lammutad anna mina sinu valik.

Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Ära hoia ennast tagasi, kõik arvamused on siiski oodatudKuno_T kirjutas:Ma ei oska nii palju ropendada, kui nüüd selle 2 viimase posti kohta peaks.


Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
No minuteada punane see õli sul seal küll olla ei tohiks.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
zabon kirjutas:No minuteada punane see õli sul seal küll olla ei tohiks.
Ise arvasin sama, aga mees Kadrinas, kes on spetsialiseerunud automaatkastide remondile, veaotsingule ja dünaamilisele õlivahetusele, rääkis mulle neist õlidest pikalt ja laialt ning ütles ka, et osad lifetime õlid ongi punased.
Rääkides käikude jõnksutamisest ja õlivahetusest, siis kunagi ühel oma BMW-l ma niimoodi käigukasti ära "remontisingi". Algul jõnksutas käike, vahetasin mingi perioodi jooksul kaks korda käigukastiõli ja peale seda sõitsid nagu variaatorkastiga, käiguvahetustest ei saanud aru ka parima tahtmise korral.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
bmw esinduses kunagi seletati, kui kastil on must silt, siis käib tavaline punane ATF õli kastis. Kui roheline silt, siis pannakse 10x kallimat mitte punast, tegemist oli 5hp18 kastiga.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Punane õli ei ole tänapäeval ainult tavaline ATF. Lifetime õli peab olema tähistusega LT71141 ja sellise tähistusega õli võib olla ka punast värvi, värv on kõigest markeerimisvahend.tramtram kirjutas:bmw esinduses kunagi seletati, kui kastil on must silt, siis käib tavaline punane ATF õli kastis. Kui roheline silt, siis pannakse 10x kallimat mitte punast, tegemist oli 5hp18 kastiga.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Mul sama jama e65 745-ga, kasti õlivahetus ei aidanud... tartus transrem ei suutnud seda korda teha ja probleem siiani... aga 400 eurot jäi minu kanda:(
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Sellisel juhul tuleks pöörduda kohe ainult automaatkäigukastide remondile spetsialiseerunud inimeste poole. Kadrina on sinust küll kaugel, aga soovitaksin siiski sinna minna. Samas leiab ka Tallinnast aastetepikkuse kogemusega mehi, kes põhimõtteliselt ainult BMW automaatkaste remondivadki. Parem teha ühe korra ja kallimalt kui mitu korda ja odavamalt, seda enam, et võibolla isegi peale kahte remonti kast siiski korralikult ei tööta...eqert kirjutas:Mul sama jama e65 745-ga, kasti õlivahetus ei aidanud... tartus transrem ei suutnud seda korda teha ja probleem siiani... aga 400 eurot jäi minu kanda:(
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Kadrina poisid teevad ikka masinaga ennem proovi sõidu ja diagnosti.
Et kas õlivahetusega midagi muutub.
Et kas õlivahetusega midagi muutub.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
martin471 kirjutas:Sellisel juhul tuleks pöörduda kohe ainult automaatkäigukastide remondile spetsialiseerunud inimeste poole. Kadrina on sinust küll kaugel, aga soovitaksin siiski sinna minna. Samas leiab ka Tallinnast aastetepikkuse kogemusega mehi, kes põhimõtteliselt ainult BMW automaatkaste remondivadki. Parem teha ühe korra ja kallimalt kui mitu korda ja odavamalt, seda enam, et võibolla isegi peale kahte remonti kast siiski korralikult ei tööta...eqert kirjutas:Mul sama jama e65 745-ga, kasti õlivahetus ei aidanud... tartus transrem ei suutnud seda korda teha ja probleem siiani... aga 400 eurot jäi minu kanda:(
Transrem on spetsaliseerunud sellele: http://www.transrem.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ja seda soovitati Tartus DIA-st. Kast võeti lahti ka, viga ei leitud, öeldi et keegi pole seda lahendada suutnud ja nemad ka ei oska. Automaatkastil käik rakendub 2-lt käigult 1-le mittesujuva jõnksuga. (seda vahest, paar korda tunnis ehk)
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
5hp24 hakkas ühel hetkel tagurpidi käiku kohaltminnes paugutama, peale õli vahetust sõitis 10 km ja sealt edasi läks kast avarii režiimi. Aitas ainult kasti remont.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Oli kunagi probleem sama, mis teemaalgatajal. Autoks küll VW Phaeton 5,0d, kuid kastitootja peaks olema sama, mis BMW-delgi. Käigud läksid töötava mootori korral sisse pauguga, jõnksuga jne. Pmast on Kunol õigus, kui ütleb, et viga õlivahetusega ei remondi (isegi Kadrina meeste tööga mitte). Minu puhul kadusid pauguga käikude sisseminekud, jõnksud jne, küll aga jäi pöörete loopimine külma mootoriga. Kast nagu ei suuda otsustada, kas sõita 3-nda või neljanda käiguga jne. Siiski olen ca 500 eurise investeeringuga Kadrina meeste õlivahetuse näol kasti remonti edasi lükanud ca 1,5a. Seda tõsi küll nädalavahetuse auto puhul. eks näis, kaua kestab. talvel on asi hullem (pöörded käivad üles-alla, kast ei suuda otsustada, millise käiguga oleks õige sõita, aitab tiptronicu puhul kindla käigu valimine)
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Räägid nagu minu autostmartin471 kirjutas:Milles võib probleem olla, kui kast töötab muidu ideaalselt, käiguvahetused on väga sujuvad, kuid kui käiguvalitsa drive'i peale lülitan, ei rakendu käik kohe, vaid tuleb hetk oodata. Kui ei oota ja kohe gaasi vajutan, rakendub käik pauguga. Probleem on hullem, kui mootor ja käigukasti õli on soojaks läinud.

Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Ise pole ma samuti tundnud, et siiani probleem kuidagi süvenenud oleks. See asi küll häirib mind, aga selle arvelt vähem, et praegu on ilmad jahedamad ja seega on külmalt startides õli paksem ning viskoossema õliga probleem nii väga tunda ei anna.
Kuna õlitaset olen juba kontrollinud ja kontrolli käigus tundus õli puhas ja läbipaistev olevat (võimalik, et keegi eelmistest omanikest on juba proovinud õlivahetusega probleemi lahendada või selle mõju vähendada), siis otsustasin, et enne remonti uuesti õli vahetama ei hakka. Seda, millal remondi ette võtan, ei oska veel kindlalt öelda. Kui kast varem mingil põhjusel saba annab, tuleb kohe tegelema hakata, aga vastasel juhul jääb remont vist kevadesse.
Kuna remonditöö kujuneks küllaltki kulukaks, siis praegu olen otsustanud, et võtan kasti ise lahti. Selleks peangi ootama, millal vaba aja ja sobiva võimaluse leian. Kasti otsustasin remontida ise, kuna nii säästan raha (loodetavasti!
) ja eks mind tegelikult huvitab ka, mis ma sealt seest siis leian 
Aga igal juhul kui miskit kasti käitumises muutub või lõpuks remondini jõuan, siis annan siin ka teada. Loodetavasti õnnestub lisada ka asjalikku pildimaterjali! Usun, et ise tehes on julge pealehakkamine pool võitu!
Kuna õlitaset olen juba kontrollinud ja kontrolli käigus tundus õli puhas ja läbipaistev olevat (võimalik, et keegi eelmistest omanikest on juba proovinud õlivahetusega probleemi lahendada või selle mõju vähendada), siis otsustasin, et enne remonti uuesti õli vahetama ei hakka. Seda, millal remondi ette võtan, ei oska veel kindlalt öelda. Kui kast varem mingil põhjusel saba annab, tuleb kohe tegelema hakata, aga vastasel juhul jääb remont vist kevadesse.
Kuna remonditöö kujuneks küllaltki kulukaks, siis praegu olen otsustanud, et võtan kasti ise lahti. Selleks peangi ootama, millal vaba aja ja sobiva võimaluse leian. Kasti otsustasin remontida ise, kuna nii säästan raha (loodetavasti!


Aga igal juhul kui miskit kasti käitumises muutub või lõpuks remondini jõuan, siis annan siin ka teada. Loodetavasti õnnestub lisada ka asjalikku pildimaterjali! Usun, et ise tehes on julge pealehakkamine pool võitu!

Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
On aeg jätkata pooleliolevat teemat ja seekord positiivsel toonil. Praeguseks on minu auto käigukast korras ja seda siiski ilma käigukasti maha võtmata. Varem küsisin nõu mõnelt Tallinnas tegutsevalt käigukasti remontijalt, jutt oli ikka sama - kast vajab remonti, tuleb seega maha võtta ja siis edasi vaadata, remondisummade suurusjärk jäi nende sõnul 600 euri kanti. Tundus üsna hirmutav summa ja seetõttu otsustasin asja ise lahkama hakata. Alustuseks võtsin ette tee Kadrinasse, kus tegutsevad Hõbenool OÜ nime all laialdaselt tuntust kogunud automaatkastide probleemide diagnoosijad ja remontijad. Nende juurde minek oli ilmselgelt õige otsus. Erinevalt Tallinnas tegutsevatest umbes "lahmijatest" olid nemad juba telefoni teel väga viisakad ja asjatundlikut. Nemad ei pannud telefoni teel kindlat diagnoosi, et kast vajab kallist remonti, vaid nendega me arutasime asja ja lõpuks läksingi sinna diagnostikasse. Diagnostika ei võtnud kaua aega ja maksis kõigest 20 euri. Mees pani arvuti järgi, tuvastas liinirõhu probleemi, tegi muid kasti koormavaid teste ja samuti tegime lühikese proovisõidu. Spetsialist ütles kohe, et tema kasti mehaanilises osas viga ei näe ja viga on tõenäoliselt hüdraulikaplokis. Lisaks sellele otsis ta mulle skeemidelt välja liinirõhu solenoidi asukoha ja soovitas proovida esialgu ka seda vahetada, nii tegingi. Kuna solenoidi vahetusest abi ei olnud, tuli järgmisena vahetada hüdraulikaplokk. Hüdraulikaploki koos solenoididega sain 70 euriga, selle plokiga oli kastil käikude vahetus töötanud ideaalselt, kuid puudu oli hüdromuhvi lukustus. Niisiis vahetasin enda vana ja uue hüdraulikaploki vahel ennetavalt ära hüdromuhvi lukustuse solenoidi, ju siis selles probleem oligi, sest minu autol lukustub hüdromuhv nii nagu peab. Kui enda kastilt hüdraulikaploki eemaldasin, pudenes sellelt kohe maha üks alumiiniumi tükk (näha allolevatel piltidel). Ilmselgelt tekkis kohe positiivne tunne, et olin vea üles leidnud ja nii oligi. Tükk oli ploki küljes küll paigal, kuid ilmselgelt lekkis õli selle prao vahelt läbi ja sellest viga ka tingitud oli. Samamoodi oli üsna loogiline see, et probleem süvenes kasti õli kuumenedes.
Siin ka mõned pildid vigasest detailist:



Kokkuvõtvalt on minu soovitus kõigile automaatkasti probleemi kogejatele see, et suurte summade mõttetult välja käimisest loobumiseks alustage korraliku diagnostikaga korralikus kohas. Soovitan igati Hõbenool OÜ poole pöörduda, siin Tallinnas on neid vilepuhujaid piisavalt ja nende suhtumisest klientidesse ei hakka ma parem üldse rääkimagi, kõik on nii kõvad tegijad, et jube lugu kohe! Minu käigukasti remont läks kokku maksma 90 euri (uut õli ja filtrit sisse arvestamata, sest need kuuluvad tavalise hoolduse alla), mis on võrreldes 600 euriga ikka märkimisväärselt väike summa
Siin ka mõned pildid vigasest detailist:



Kokkuvõtvalt on minu soovitus kõigile automaatkasti probleemi kogejatele see, et suurte summade mõttetult välja käimisest loobumiseks alustage korraliku diagnostikaga korralikus kohas. Soovitan igati Hõbenool OÜ poole pöörduda, siin Tallinnas on neid vilepuhujaid piisavalt ja nende suhtumisest klientidesse ei hakka ma parem üldse rääkimagi, kõik on nii kõvad tegijad, et jube lugu kohe! Minu käigukasti remont läks kokku maksma 90 euri (uut õli ja filtrit sisse arvestamata, sest need kuuluvad tavalise hoolduse alla), mis on võrreldes 600 euriga ikka märkimisväärselt väike summa

Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga
Diagnostika ei näita võibolla tõesti liini rõhku, aga Hõbenoole mehed suutsid siiski nähaolevate andmete põhjal kindlaks teha, et liini rõhk tõuseb käiku lülitades liiga aeglaselt. Nende väide oli jumalast õige ja nagu välja tuli, oli sellel probleemil ka konkreetne põhjus.Kuno_T kirjutas:1. Diagnostika ei näita selle kasti liinirõhku (puudub vastav andur ja tagaside). Seega see väide on su jutus valeväide.
2. Et sul "õnneks" läks, ei tähenda veel reeglit. Vahel leiab pime kana ka tera.
Edaspidi käigul on sel kastil tüüpiliselt 3 viga, 1 leidsid üles. LIsaks kaob tal ka ära tagurpidi käik. Kui kast maha võtta, tuleb ka sellega ennetavalt tegelda.
Heites teistele ette vilepuhumist võiksid veidi oma teksti kriitilise pilguga hinnata. Infot on seal vaid nii palju, et plokk oli servast katki. Tüüpiline viga ja neid katkisi plokke küll näinud. Ei midagi uut.
Kuid su jutust ei leidnud ma sellist infot, et sa oleksid selle ploki serva uuesti purunemise vastu midagi ette võtnud. Niisama kael rõngas teist plokki panna ei ole kauakestev lahendus. Kas need tublid mehed siis ei õpetanud?
Kui oled neid katkisi plokke palju näinud, siis miks ei tulnud sinu poolt eelnevalt ühtki sõna sel teemal, kuigi probleem viitas sellele? Oleks ma oma probleemiga sinu juurde tulnud, oleksid sa tõenäoliselt kasti pulkadeks kiskunud ja vahetanud seal hulga osi, mida tegelikult vaja poleks olnud. Usun, et samamoodi oleksid käitunud ka paljud teised käigukasti remontijad. Isegi kui hüdraulikaploki viga oleks varem avastatud, arvan et seda oleks minu eest varjatud ja kirves oleks selga löödud anyway. Nii see asi meil siin Tallinnas kahjuks käib...
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
Sorry et ot aga sama teema on diislipumba tihendite vahetamistega siin Tallinnas .Vaheta ikka k6ik nagunii kohe l'ahevad peale seda teised kui oled ainult kaanetihendi vahetanud ,S6idan vist juba 3 a peale kaanetihendi vahetust oma t'oo opeliga iga p'aev ja ple seal miskit l'ainud siiani .BMw lasin k6ik kunagi vahetada ja tagasi sain mitte t'ootava pumba . 

]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
Kui nii, siis kas peale hüdraulikaploki vahetust ei peaks mõni trumli veale viitav tunnusmärk alles jääma? Minu kast töötab igatahes ideaalselt. Kui trumlis oleks pragu, siis seda ma tõesti ilma kasti lahti võtmata ei näe, kuid kui see oleks muul viisil purunenud, siis oleks pidanud ka õlivanni põhjas mingisugustki metallipuru olema, mida aga ei olnud.Kuno_T kirjutas:Tavaliselt selline viga on kaasnev viga, tegelik viga on siiski sisendvõlli küljes oleva trumli purunemine.
Okei, sellega olen nõus, et hetkel remontisin kasti ise ja ma ei saa olla 100% kindel, et mõnda defekti kastis veel ei ole ja samuti ei saa ma garanteerida, et kast nüüd samamoodi lõpmatult kaua kestab. Siiski läks praegune remont mulle maksma kõigest 90 euri ja kui kast mõne aja möödudes samamoodi käituma hakkab nagu varem, siis ega ma ei ole ka midagi suurt kaotanud.
Tean, et Tallinnas on häid käigukastide remontijaid, kes oma ala tunnevad, kuid kui need tegelased tahavad kliente hoida, siis tuleb ka klienditeeninud vastaval tasemel hoida. Mina läksin sinna, kus ma sain esimese korraga ja mõistliku raha eest abi, samuti on seal klienditeenindus nii positiivne, et kindlasti pöördun sinna vajadusel tagasi. Pealegi Tallinna tegijatest rääkides, ei ole ma absoluutselt mitte ühtegi nime maininud, aga näib, et sina tundsid ennast kuidagi puudutatuna, miks?
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
Hüdraulikaploki vahetamine oli minu meelest küll pisiasi ja lihtne töö, võiksin seda probleemideta veel mitu korda teha. Kahju oleks nii lihtsa töö eest kellelegi suurt raha maksta.
Ja üldiselt - ma ei viitsi seda kõike eelnevat isegi enam kommenteerida, see teema ei ole siin kellegi halvustamiseks ja mõttetute asjade üle vaidlemiseks. Fakt on see, et nüüd mu auto käigukast töötab, mis oli ka mu eesmärk ja sellega lugu lõppebki. Punkt.
Ja üldiselt - ma ei viitsi seda kõike eelnevat isegi enam kommenteerida, see teema ei ole siin kellegi halvustamiseks ja mõttetute asjade üle vaidlemiseks. Fakt on see, et nüüd mu auto käigukast töötab, mis oli ka mu eesmärk ja sellega lugu lõppebki. Punkt.
Re: E38 730d käik rakendub jõnksuga - KORRAS!
Aga nii ongi! Ma kedagi nüüd otseselt nimetada ei oska, kuna nimesid ei küsinud ja see ei olegi oluline. Sain kontakti siit, sain kontakti sealt, suhtlesi ühe mehega, suhtelsin teise mehega ja kokkuvõttes selline mulje jäigi. Oluline ja kasulik on levitade asjalike ja meeldivate ettevõtete kontakte.Kuno_T kirjutas:Siis nii lihtsalt oleksid võinud kohe alguses kirjutada, mitte vedada sellist kiunu:
"siin Tallinnas on neid vilepuhujaid piisavalt ja nende suhtumisest klientidesse ei hakka ma parem üldse rääkimagi, kõik on nii kõvad tegijad, et jube lugu kohe!"