K: BMW E 46, kas 1,8 moto on OK?
K: BMW E 46, kas 1,8 moto on OK?
Panin tähele et E 46 üldse siin foorumist suht vähe räägitakse ja kuna ise vöimalik e46 omanik lähiajal siis küsiks ka teie arvamusi selle auto kohta.
Üks teema oli ka silweri algatatud, kui seal käis jutt 3 liitristest e46-st, mis jääb minule ikka way too vöimsaks.
Ise siis kaalun varianti 318, millel siis 1,9 bensumootor.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1135612011
Olen kuulnud et see mootor ei pidavat olema köige parem, kuid ehk seepärast ka köik odavama otsa e46 just selle mootoriga on.
Vöiks panna siia ka bensukulu antud mootoriga, www.enot.ee ei olnud näiteks seda sees. Ehk on mönel foorumikasutajal paremad andmed kättesaadavad.
Loomulikult võtaks vöimalusel natu võimsama, kuid nende hinna dparaku mulle kättesaamatud. Hinnaklass vöiks olla kuni 130000.-
Tänan vastuste eest
Üks teema oli ka silweri algatatud, kui seal käis jutt 3 liitristest e46-st, mis jääb minule ikka way too vöimsaks.
Ise siis kaalun varianti 318, millel siis 1,9 bensumootor.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1135612011
Olen kuulnud et see mootor ei pidavat olema köige parem, kuid ehk seepärast ka köik odavama otsa e46 just selle mootoriga on.
Vöiks panna siia ka bensukulu antud mootoriga, www.enot.ee ei olnud näiteks seda sees. Ehk on mönel foorumikasutajal paremad andmed kättesaadavad.
Loomulikult võtaks vöimalusel natu võimsama, kuid nende hinna dparaku mulle kättesaamatud. Hinnaklass vöiks olla kuni 130000.-
Tänan vastuste eest
Heh Aare jõuab ka ikka igale poole
Ok ok kui E 46 st rääkida siis ma ei ütle ausalt mitte ühtegi halba sõna.Kõik mis liigub see ka kulub ja ,et mõningad asjad nagu roolilatt + öötshoovad võiksid kauem vastu pidada on juba meie teede kätetöö
Mootori kohapealt ei oska mina midagi öelda ei ole sõitnud alla 2.2 l ja ei tea ka ausalt kuidas liigub ja kui ökonoomne see 1.8 on .
Minu soovitus proovi erinevaid mootoreid enne kui ostma hakkad ja veendu ise milline just sinule sobib.Hinnaklass on suurematel küll kõrgem kuid kui nädalapärast mõtled ,et oleks ikka võinud olla midagi muud on ka nagu nadi.
Selle aasta omadel kindlasti kontrollida esisilda
auto ise on 5+ ja mina olen rahul

Ok ok kui E 46 st rääkida siis ma ei ütle ausalt mitte ühtegi halba sõna.Kõik mis liigub see ka kulub ja ,et mõningad asjad nagu roolilatt + öötshoovad võiksid kauem vastu pidada on juba meie teede kätetöö

Mootori kohapealt ei oska mina midagi öelda ei ole sõitnud alla 2.2 l ja ei tea ka ausalt kuidas liigub ja kui ökonoomne see 1.8 on .
Minu soovitus proovi erinevaid mootoreid enne kui ostma hakkad ja veendu ise milline just sinule sobib.Hinnaklass on suurematel küll kõrgem kuid kui nädalapärast mõtled ,et oleks ikka võinud olla midagi muud on ka nagu nadi.
Selle aasta omadel kindlasti kontrollida esisilda

auto ise on 5+ ja mina olen rahul

Puhas sõidurõõm
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mis mul targemat ikka teha kui foorumil silma peal hoida, teised ju puha välja surnud, igavus tahab ära tappaOliver P kirjutas:Heh Aare jõuab ka ikka igale poole![]()

Kah õigus- alati jääb väheks, isegi bensukulu ei ole enam nii oluline, peaasi, et asi astuks , küll vana peeruna aega mingi ökopilliga täristadaOliver P kirjutas:Minu soovitus proovi erinevaid mootoreid enne kui ostma hakkad ja veendu ise milline just sinule sobib.Hinnaklass on suurematel küll kõrgem kuid kui nädalapärast mõtled ,et oleks ikka võinud olla midagi muud on ka nagu nadi.

Kui 316i välja tuli, siis Saksa Autobildi artiklist mäletan, et peaülekanne on sel nii valitud, et max kiiruseks maagiline 200 km/h oleks. Seetõttu võib ta kõrgematel käikudel madalatel pööretel pisut uimane olla. Selle vastu aitab mootori kenasti pöördesse laskmine, mida kõik BMW mootorid üliväga armastavad
Ka kõige nõrgema mootoriga BMW sõidab nagu BMW. Kui sa käigukasti kasutada oskad ja mentaalset tõrget pole mootorit üle 3000 p/min lasta, siis ei teki probleeme. Kindlustus on odavam, hooldus on odavam ja kütust kulub vähem.
Golf II 1,3 oma 55 HJ on objektiivselt 25...30% aeglasem.
PS! Ma ei väida, et suurema mootoriga naeratus näol laiem ei oleks

Golf II 1,3 oma 55 HJ on objektiivselt 25...30% aeglasem.
PS! Ma ei väida, et suurema mootoriga naeratus näol laiem ei oleks

Sõidurõõm
pidage mind imelikuks orsmth aga minu üks kindel reegel iga järgneva auto ostmise juures on - alla 100kw mitte mingil juhul!!!
kunagi sai omatud kahte autot (üks neist muideks BMW) millel võimsus jäi alla 100kw ja ikka väga nutune oli nendega...aga kes peavad benakulu oluliseks, siis neile see reegel loomulikult ei kehti.
kunagi sai omatud kahte autot (üks neist muideks BMW) millel võimsus jäi alla 100kw ja ikka väga nutune oli nendega...aga kes peavad benakulu oluliseks, siis neile see reegel loomulikult ei kehti.
Pooldan igati alates 100 kw põhimõtet 
Peres on olnud 4 bmw-d ning kõik on olnud rida kuuesed bensukad ning mootorid alates 2st liitrist - 323i E21, 320i E30, 328i E46 ning 525it e39.
E30ne peal oli 2 liitrine mootor piisav kuid uuemad BMWd on suuremad raskemad, konditsioneeridega jne... Ühesõnaga oli proovisõit 316i E46ega tõeline pettumus. See lihtsalt ei kiirendanud
Parem valida alati aasta vanem ja suurema mootoriga - sõidurõõmu saab topelt.

Peres on olnud 4 bmw-d ning kõik on olnud rida kuuesed bensukad ning mootorid alates 2st liitrist - 323i E21, 320i E30, 328i E46 ning 525it e39.
E30ne peal oli 2 liitrine mootor piisav kuid uuemad BMWd on suuremad raskemad, konditsioneeridega jne... Ühesõnaga oli proovisõit 316i E46ega tõeline pettumus. See lihtsalt ei kiirendanud

Parem valida alati aasta vanem ja suurema mootoriga - sõidurõõmu saab topelt.