Mure 330d käivtamisega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.10.2013 13:44 11
- Peamine sõiduk: BMW 330D
Mure 330d käivtamisega!!
Tegu siis E46 330D 2000a.
Probleem on selles et auto ei taha vahepeal kohe üldse käima minna, käiad tükk aega ja ei luba ka, siis vahepeal lubab ja siis käiba jälle tühja.
Saad kuidagi moodi auto käima, siis saad nii paar päeva sõita ja siis lambi hetke peal ei lase jälle käima minna.
ainuke veakood mis ma arvutiga tuvastasin oli:
Glow Plug Module Control Circuit.
Aidake leida lahendus!!
Parimatega!
Probleem on selles et auto ei taha vahepeal kohe üldse käima minna, käiad tükk aega ja ei luba ka, siis vahepeal lubab ja siis käiba jälle tühja.
Saad kuidagi moodi auto käima, siis saad nii paar päeva sõita ja siis lambi hetke peal ei lase jälle käima minna.
ainuke veakood mis ma arvutiga tuvastasin oli:
Glow Plug Module Control Circuit.
Aidake leida lahendus!!
Parimatega!
Re: Mure 330d käivtamisega!!

Selgelt kirjas ju et eelsüüteküünalde plokk saba andnud.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
külmaga probleem tulnud?
küünalde plokk jap
küünalde plokk jap
Re: Mure 330d käivtamisega!!
vana Mercedes 2,0 d ei lähe 30 kraadise soojaga ka käima kui eelsüüteküünlad tuksis.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Muus osas korras M57 peaks -5-ga veel ilma küünaldeta käima minema.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.10.2013 13:44 11
- Peamine sõiduk: BMW 330D
Re: Mure 330d käivtamisega!!
pull on selline, et kaks päeva polnud muresid, läksin tööle 35km, tööl olin 5 minta kui pidin minema väljasõidule ja auto käima ei läinud.
Mootor on soe ja siis ka käima ei lähe?
Aga rääkige parem, kus see eelsüüteküünald eplokk asub ja palju selline asi maksata võiks.
Mootor on soe ja siis ka käima ei lähe?
Aga rääkige parem, kus see eelsüüteküünald eplokk asub ja palju selline asi maksata võiks.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Kui auto soojalt käima ei lähe, siis ei ole probleem tõenäoliselt eelsüüteküünaldes. Aga muidugi võid selle ploki üles otsida ja kuulata kas relee üldse klõpsub kui süüte sisse keerad, teine variant on tester eelsüüteküünla peale panna ja vaadata süüte sissekeeramisel, kas pinge tuleb peale ja nii igal küünlal eraldi aga BMW vist niisama küünalde juurde ei pääse, vähemalt minu 3,0 d 135 KW mootoril, nende küünalde vahetamisekski tuleb mingid osad mootoril pealt eemaldada, täpselt ei tea kuna pole ise eelsüüteküünlaid vahetanud.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Suur tõenäosus, et põhjaalune pump ei hakka alati tööle.
Seda saab heli järgi aru. Või koputus vastu korpust vahetult peale süüte keeramist 2 peale.
Seda saab heli järgi aru. Või koputus vastu korpust vahetult peale süüte keeramist 2 peale.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.10.2013 13:44 11
- Peamine sõiduk: BMW 330D
Re: Mure 330d käivtamisega!!
põhjaalune pump lööb korralikult nii et undab, see pump on selline, kas töötab või üldse ei tööta, nii ei saa et vahepeal töötab ja vahepeal ei tööta.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Kontrolli kummivollad kütusefiltri korpusest kõrgsurvepumpa üle. Omal oli väike pragu vanusega sisse tulnud ja õhk sees - sümptomid samad. Silmaga oli näha ainult nii palju, et kui süüde sees, siis etteandepump üritas meeleheitlikult ühte õhumulli torust läbi suruda ja ei saanud hakkama.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Mul on need torud läbipaistvast plastikust, aga siiski suht samasugune probleem.
Hetkel on ainsaks mõtteks püsima jäänud paagipump, mis ei tekita piisavat eelsurvet,
kuigi, sellest olenemata ei tohiks õhku süsteemis olla ja asi peaks käima minema ka
ilma paagipumbata.
Hetkeolukord on selline, et peale paagis tihendite vahetust ja kõrgsurvepumba
läbipaistvate torute tuugamalt kinni keeramist käivitusprobleemid nagu oleks harvemaks
läinud, kuid siiski, kui paagis on alla poole, ikka puterdab esimese sekundi.
Kui paagis on ~10 liitrit, on tõenäosus, et sureb välja, päris suur. Ja käimamineku jaoks
peab kas nööriga tõmbama või aku ääreni täis laadima, et ketramine oleks üsna kiire,
siis käivitub paarikümne sekundiga.
Kas paagipumba kütusevoolu peaks saama näpuga kinni või peaks see olema pidurdamatu?
Hetkel on ainsaks mõtteks püsima jäänud paagipump, mis ei tekita piisavat eelsurvet,
kuigi, sellest olenemata ei tohiks õhku süsteemis olla ja asi peaks käima minema ka
ilma paagipumbata.
Hetkeolukord on selline, et peale paagis tihendite vahetust ja kõrgsurvepumba
läbipaistvate torute tuugamalt kinni keeramist käivitusprobleemid nagu oleks harvemaks
läinud, kuid siiski, kui paagis on alla poole, ikka puterdab esimese sekundi.
Kui paagis on ~10 liitrit, on tõenäosus, et sureb välja, päris suur. Ja käimamineku jaoks
peab kas nööriga tõmbama või aku ääreni täis laadima, et ketramine oleks üsna kiire,
siis käivitub paarikümne sekundiga.
Kas paagipumba kütusevoolu peaks saama näpuga kinni või peaks see olema pidurdamatu?
Viimati muutis arnis, 11.11.2013 22:41 32, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Ei tea täpselt, mis pump on 3,0-l peal, aga 2,0-i VP44 imeb ise filtri korpusest endale diislit sisse. Etteandepump lööb ainult nii palju, et täidab korpuse paari sekundiga aga mingit erilist survet ei tekita.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Mul sama info 

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.10.2013 13:44 11
- Peamine sõiduk: BMW 330D
Re: Mure 330d käivtamisega!!
sain infi paagisises pumba kohta, ostsin täna ära ja lähiajal panen külge ja testin asja.
Hoian kursis teid!
Hoian kursis teid!
Re: Mure 330d käivtamisega!!
eelmine talv tekkis sama jama mul 330d/135d. plokk asub kõigi kaitsmete juures kapoti all paremal.kaimo.saar kirjutas:pull on selline, et kaks päeva polnud muresid, läksin tööle 35km, tööl olin 5 minta kui pidin minema väljasõidule ja auto käima ei läinud.
Mootor on soe ja siis ka käima ei lähe?
Aga rääkige parem, kus see eelsüüteküünald eplokk asub ja palju selline asi maksata võiks.
Saadavus oli vist ainult A osa ja maksis miskit 115eur. peale vahetust mul kõik toimis.
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Soe mootor ja eelsüüteküünlad anuleerivad üksteist. Viga tuleb otsida mujalt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 20.10.2013 13:44 11
- Peamine sõiduk: BMW 330D
Re: Mure 330d käivtamisega!!
Rahu mehed, siia maani oli paagisisese pumba viga 
