525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kontrolli juhtpihusti juhet, kas on terve. Aga kui pirnike tööle läheb, siis veakood on salvestatud, tuleks ainult läbi lugeda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
matuuu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas matuuu »

Täna kadus jõud ära ja jäi seisma ei luband ka, peale voolu torus oli surve ja tuli koos mullidega, pumbast ajas kütust tagasi, etteande pump ka ei tööta :D
Diagnost andis siukesed vead.
Pilt
Temp andur tingitud sellest, et lüliti katkestab seda.
Aga Sensor injection start..esimest korda siuke viga. Peale seda kui käima sain haugub kohapeal pöörded kõiguvad.
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
Kasutaja avatar
matuuu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas matuuu »

jounes kirjutas:Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
Kui mõtled etteande pumpa, siis voolu ei tule ja otse pannes ei tee ka piuksugi.
Kasutaja avatar
kysh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18.09.2013 22:07 12
Peamine sõiduk: BMW 525 TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kysh »

Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist. :D

Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Põhimõtteliselt küll, see ongi see tüüpviga :)
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
matuuu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas matuuu »

Kuidas süütenurk kellaga paika panna?
Seletab keegi ära, kes teinud?
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ooDDoo »

Google on abiks sealt saad puust ja punaselt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ott1987
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 26.04.2007 17:23 04

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ott1987 »

Tere!
Võib-olla loll küsimus, aga kus see vända andur seal hooratta juures asub. Olen guugliga rallinud, aga vastust ei ole leidnud(võib-olla olen ise rumal :) ). Kuidas seda testida, kas vända andur on läbi ja kui kergelt/raskelt selle anduri sealt kätte saab?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... 3%C2%A0560" onclick="window.open(this.href);return false;

nr15. vaatab ninaga hooratta poole. Jah, mootoriruumist vaja veidi sügavale ronida, aga kätte saab.
Kinnikiilumisega probleemi pole. Katsetamiseks vajab eritehnikat või siis lihtsalt teist andurit.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Herko4
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28.10.2010 01:45 56
Asukoht: Kuressaare

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Herko4 »

ra1ner kirjutas:Tere, mure järgmine, et e39 525tds-l esiimese silindri pihusti augus on küte, pihusti toru lahti ei ole, aga milles asi on? Ette tänades.
keera pihustid lahti ja vaheta alumine vask seib ära ja asi saab lahendatud.
Kasutaja avatar
kysh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18.09.2013 22:07 12
Peamine sõiduk: BMW 525 TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kysh »

kysh kirjutas:Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist. :D

Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

kysh kirjutas:Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.
juhtpihusti all olev andur oli mäletamistmööda.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Kasutaja avatar
kysh
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18.09.2013 22:07 12
Peamine sõiduk: BMW 525 TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kysh »

Kas seal siis mitu temp andurit, mis annavad ala erinevatele asjadele "teadet" edasi?
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

jah
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
oliverki
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 09.02.2009 12:32 57

525 tds turbo kaob

Postitus Postitas oliverki »

Tervist,

Selline mure siis autoga, bmw 525tds 105kw 1995 e34, pole sarnast mure veel kohanud.

Igaljuhul kaob sõiduajal turbo tagant ära. Pole oluline kas sõita püsikaga rahulikult maanteel või täisgaasiga. Ühel hetkel kaob järsult turbo tagant, nagu laseks kogu rõhu välja. Siis tuleb gaas korra lahti lasta, et tujurikkuja kukuks korraks nulli ja uuesti gaasi andes hakkab rõhku koguma ja astub edasi nagu peab. Ei oma suurt tähtsust mootori soojus ega ilm. Näiteks kui sees on 5käik ja hakata kiirendama, siis kõik toimib normaalselt kuni ca 120km/h kui turbo kaob hetkega tagant ja mootor muutub jõuetuks, kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada tuleb turbo tagasi ja mõne aja pärast kõik kordub jälle.

Muidu on kiirendus korras, pöörded lähevad ilusti lõpuni välja. EGR klapp puhastatud ja töötab nagu peab, samuti kontrollitud ka turbo vaakumklappi, mis töötab ka ilusti. Muul ajal töötab mootor väga hästi, pöördeid kogub ilusti, eriti ei suitse (madalate pööretega veidi musta vahel). Pöörded kohapeal kõiguvad ainult elektrit kasutades või rooli pöörates. Linnasõidul eriti tähele ei pane, kuna gaasi lahti laskmist toimub pidevalt.

Ideid?
juua on odavam kui bemmiga sõita... m.o.t.t.
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

meenutab mulle mu enda umbes õhufiltrit ja õhufiltri---turbo vahelist torukest mille vaakumiga kortsu tõmbas.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
oliverki
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 09.02.2009 12:32 57

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas oliverki »

Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?
juua on odavam kui bemmiga sõita... m.o.t.t.
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

map andur või map andurini jõudev voolik? võin sulle turborõhukella laenata,saad vaadata kas turborõhk ka tegelikult ära kukub või on asi kütuses.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Nonii kui keegi mäletab siis mul olid käivitusprobleemid külma mootoriga,
Paagisisese pumba viga kahtlustasime, asi polnud selles, proovisin teist pumpa töötas samamoodi, eeksüüteküünalde juhtmed olid ära kärvand ,sai vahetatud ,töötas nagu paugupill, sain sõita üks 40 km ja lampi suri välja, käima läks ainult brakecleaneriga , sai 5 km edasi sõidetud ja sama asi,
Vana omanik mainis et pumba pea reguleerimata, kas võib asi selles olla ?
hommikul saab muidugi teada jälle kas ta üldse tööle läheb .
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kas diagnostikavead said korda? Eriti see juhtpihusti, väga tähtis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Juhtpihusti vahetamata, aga vahetasin küttefiltri ära, käima läheb ilusti, sõidan natuke aega ja sureb välja, kas õhk võib vahel olla kuskil?
Voolikus alguses õhumullid sees, lasen käija ja kaovad ära
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas erikred »

oliverki kirjutas:Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?
aju keerab kütte kinni kuna tuvastab ülerõhu.
Ilmselt kas turbo korpusest wastegate aktuaatorini minev voolik umbes või katki.
variant on veel et keegi on hooba peale keeranud liiga palju.
map anduri rike pole väga levinud
kontrolli ka igaksjuhuks turbo poolt toodetav ülerõhk kellaga üle, nominaal TDS mootoril ca 1.2 bar, TD mootoril 0,9 bar, testitakse vähemalt 3 käiguga pööretel 3-4000, täiskoormusega ehk liigeldes, kohapeal paarutamine ei näita midagi.

terv
erich
Kicks
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 30.08.2013 12:05 46
Peamine sõiduk: E39
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kicks »

1996 E34 525TDS Automaat

Ei käivitu. Süüte sisse panen, siis põleb nii pihusti tuli kui eelsüütetuli(kumbki ära ei kustu oodates).
Käivitada üritades ketrab tühjalt, ei turtsu ega midagi, käivitus spreiga mõne üksiku turtsu tegi, kuid siiski suht tuim ketramine.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1699
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Silver88 »

Kas väsinud juhtpihusti võib mootori külmalt nagu nö puterdama panna? Käib nagu viie silindriga bensukas. Samas valget suitsu tuleb ka tagant. Või on siiski asi kulunud pumbaelektroonikas? 993 pumpa olen kuulnud, et pööre hakkab lainetama, kuid kas 994 pumbal hakkavad teistsugused anomaaliad?
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ooDDoo »

Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
allan_d
Huviline
Postitusi: 644
Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
Peamine sõiduk: bmw e61
Telefon: 56667663
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas allan_d »

Oli ka minu omal probleem külmast peast. Panin taastatud juhtmega pihusti, stendisin pihusteid(olid korras), vahetasime pumba elektroonika ja ei midagi. Eelsüüte küünlaidki kontrollisime ja kõik töötasid. Et ainuke mis oli jäänud oli pumba alumine osa.
kask90
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 21.04.2010 20:13 00
Peamine sõiduk: BMW 728
Asukoht: Vasalemma

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kask90 »

ooDDoo kirjutas:Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.
Kas tõesti võib siis viga olla ka eelsüüteküünaldes, kui mootor külmalt puterdab ja auto kere väriseb jubedalt? :D
Ka minul sarnane probleem, niipalju kui foorumis tuhninud olen, peaks viga pihustites olema, kuidas sõltub see küünaldest :roll: ?Käima läheb poolest pöördest ja ca minut käib siis kõik korras.Sai ka testrem helistatud ja soovisin pihustitesti teha ning öeldi samuti, et kontrolliks enne küünlad üle.Homme igatahes lasen kõik maha võtta ja üle vaadata.Pumba viga väga olla ei saaks, kuna pole märganud mingeid väsimuse märke...
01tuner
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 11.11.2007 10:13 50

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas 01tuner »

Eelsüüteküünlad on mõeldud selle jaoks, et soojendada silindrisse minevat külma õhku.

Aitab siis paremale plahvatusele kaasa. Kui mõni küünal on läbi, siis ei pruugi see silinder korralikult "käima" saada kus küünal läbi on ja jääbki alguses lonkama.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Küünalde kontrollimiseks ei ole vaja neid maha võtta. Piisab ampermeetrist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta