Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Pealkirjas mainitud autol on probleem mootoritöös. Tühikäigul gaasi andes jätab mootor korra vahele,kui pöörded on peaaegu normi langenud. Tunne on selline ,nagu korra ei saa kütust kätte. Täna aga hakkas sõiduajal jõud raugema ja korra vilgutas pihustituld.
INPA järgi ühendatud näitab mootoritöös viga.Millegipärast kuvab vead saksakeelsena ja ei saagi aru mida antud viga tähendab.
Kui see ikka M51 mootor, siis peaks see olema kütusekogust määrav osa pumbas, inglise keeles "fuel quantity adjuster". Võimalik, et pumba kaas on ära liigutatud, siis hakkab ka imelikke asju tegema enne pöörete tagasi tühikäigule langemist, suure kütusekoguse korral hakkab raputama jne. Või on siiski see osa pumbas ise vigane. Kütusekogust võiks äkki kontrollida sooja mootoriga tühikäigul, juhul kui INPA seda võimaldab.
Tegemist on tõesti m51 diisliga. Auto on olnud minu tuttavakäes 6-7 aastat ja selle aja jooksul ei ole pumbaga miskit tehtud. Mootori lonkamine pöörete langedes algas mõned nädalad tagasi. Ja seda lonkamist ei esine kogu aeg, vaid siis kui masin on kohapeal tiksunud mõned minutid.
Ehk keegi tark oskab miskit lisada.
miks minul INPA vea kirjeldus saksakeelne on. Kuigi kogu menüü on inglise keelne.
Aga äkki sellepärast,et sul ads iga juhe ja e-39 on uuem aju juba(kindel pole).
Ning vaata kütuse kogus üle,äkki on väikeseks jäänud või pritsehetk hiline või midagi.Ka elektroonika osad neil pumpadel riknevad,et teine jupp ja asi korras äkki?Aga enne proovi elektroonikat liigutada kuhugi poole vbla aitab.