 
 Model S seestvaade

Model X prototype

Aga miks mitte ei tohiks ÜKS teema olla, kus Tesla S-ist arutada.
Minu arust on tegemist väikestviisi revolutsioonilise autoga justnimelt sõiduulatuse suhtes. Võrdlema ma ei hakka.
 
 

 
 

 
  
 


 ?
 ?ReinoT kirjutas:Aga miks mitte ei tohiks ÜKS teema olla, kus Tesla S-ist arutada.
arnis kirjutas:Tesla Motors hakkab/hakkas avaldama survet kõikidele respekteeritavatele autotootjatele, sh. BMW. Vaenlast tuleks tundma õppida, mitte teda põlata.
nüüd võiks veel lisada, kui palju kaevusid jätab põlevkivi kaevandamine kuivaks, kui palju kassipoegi tapab jeesus iga kaevandatud tonni kohta ning kui mitu aafrika last saavad aidsi.coley kirjutas:Põlevkivist toodetava elektri puhul ligikaudu 1kg/kWh.
Edasised arvutused võib igaüks ise teha arvestades, et Model S'i aku on vastavalt tellimusele 85 või 60 kWh.


Nüüd võiks keegi välja võluda tabelid, kui palju co2-te tekib 60 liitri bensiini 1) välja võlumiseks toornaftast 2) selle kütuse transpordireostust (naftatankerid, rekkad) naftaplatformist tanklani 3) põletamisekstaunod kirjutas:Nüüd võiks keegi välja võluda tabelid, et kui palju co2 tekib elektri tootmisel, et laadida akud täis?

 ses mõttes, et teema pealkirja oled ise juba nii püstitanud, et vastandeid otsitaks. Teiseks, näiteks mulle antud Tesla ja ka roadster sümpatiseerivad, küll aga ei kipu seepärast vägisi sellele mõne teise margi foorumis promo tegema.
 ses mõttes, et teema pealkirja oled ise juba nii püstitanud, et vastandeid otsitaks. Teiseks, näiteks mulle antud Tesla ja ka roadster sümpatiseerivad, küll aga ei kipu seepärast vägisi sellele mõne teise margi foorumis promo tegema.See on peaaegu vihane kommentaarasser kirjutas:Natuke vale foorum on tõesti. Samahästi võiksid sa minna moslemite mošeese ja küsida et missugune usk on veel parem kui ristiusk vms. Mis sa arvad mis nad vastaks sulle. Bmw on ju ikkagi mark omaette ja sa ei saa võrrelda seda elektriautoga.
 
  
  Ja kui aus olla, siis sellega on isegi võimalik 4jakesi sõita ka tänapäeval.
 Ja kui aus olla, siis sellega on isegi võimalik 4jakesi sõita ka tänapäeval.



Mario Kadastik kirjutas:Tegemist on mugava sedaaniga, mis kindlasti on konkurentsivõimeline Audi, BMW, Mercedese, Porsche vms tootjatega ning oma sõiduomadustelt ületab ta kõvasti kõigi nende tippmudeleid.
Jeecoley kirjutas:Ja kohal ta ongi!
http://www.kahvel.ee/27772/tana-voeti-e ... ektriauto/" onclick="window.open(this.href);return false;
 Hea meel, et ükski organisatsioon ei hakanud konkreetselt näkku s*ttuma Tesla arvele võtmisega.
  Hea meel, et ükski organisatsioon ei hakanud konkreetselt näkku s*ttuma Tesla arvele võtmisega. 
  
 
 
 
Peale E39 520d on olemas ka teisi BMW-si, ei maksa siin kõiki ühe lauaga lüüa. Mine tea mis tüüpvead sellel Teslal S-il ca 5+ aasta pärast tekivad - oled lõpuks hoopis Tesla foorumis Teslasi kirumasarnis kirjutas: Kõik BMW-d sakivad kõikvõimalikel põhjustel
Eriti turbod, pihustid, siilid, lahtised diffrid, ABS-ajud, karbid, kondid, plokikaaned, viskosidurid...

 Ilmselgelt on tegu esmaklassilise sõidukiga, mille veermik on Eesti teede jaoks projekteeritud ning mis seetõttu, erinevalt BMW-st, eriti hoolde- ja murevaba on. Samas, intervjuus ütles omanik, et tema läbisõidud jäävad 1000-1200km vahele kuus, seega ~43000km kolme aasta peale ei pruugi tõesti ükski mure väga välja lüüa.
 Ilmselgelt on tegu esmaklassilise sõidukiga, mille veermik on Eesti teede jaoks projekteeritud ning mis seetõttu, erinevalt BMW-st, eriti hoolde- ja murevaba on. Samas, intervjuus ütles omanik, et tema läbisõidud jäävad 1000-1200km vahele kuus, seega ~43000km kolme aasta peale ei pruugi tõesti ükski mure väga välja lüüa. 
 
 

 
   
  Tean juhust, kus isegi autol puhurit ja tulesi on kokku hoitud ja 25 krooni kaupa kütust soetatud.
  Tean juhust, kus isegi autol puhurit ja tulesi on kokku hoitud ja 25 krooni kaupa kütust soetatud. Pealegi ei saa etteheiteid teha ka välimuse osas. Auto näeb ju ilus välja.
 Pealegi ei saa etteheiteid teha ka välimuse osas. Auto näeb ju ilus välja. 
 
Akud kestavad ja kestavad. Esimesed Tesla akud on 7-8 aastat vanad ja neil on kümnendik alles ära kadunud. Seega 15 aastaga ligikaudu veerand, maksimaalselt kolmandik.Jokker kirjutas:Ma pole kursis täpselt nende akude elueaga aga kas need akud ka 15 aastat vastu peavad? Usun, et see õlivahetus on köömes võrreldes akude vahetamise hinnaga

Tegelt oleks küll vägev käia tanklas ainult kusel ja kabanossi söömas aga minu arust asi ikka toores veel. Eks aeg näitab mis tuleb ja saab. See naftast sõltumine pole kuigi hea jah...