E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
oligi mingi neeger teibituuningut teinud. dioodid ilusti kinni teibitud. nüüd siis selline lugu, et pirnid põlevad. vahest töötab asc vahel mitte, eks diagnost näitab täpsemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Keegi oskab soovitada,kuidas kõige efektiivsemalt ja valutumalt saaks lahti anduri tagumise?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Keegi ei tea vist 

Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
anna kuuma!
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Pelgan,et see neetud poldike seal läheb katki nagu plastiliin ja sisse see andur jääbki
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
On isegi väljapuurimist ette tulnud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Seda tahakski vältida. On soovitatud,et leota mingite vahenditega ja aja kuumaks
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
tre kirjutan kh sis uuesti oma abs i probleemist
kuna kaks andurit sai vahetatud , aga ikka abs ei töötanud sai siis ka rattalaager ära vahetatud ning peale seda ka uus bochi abs i andur.Ikka ei midagi diagnostikas sai käidud ja ikka sama tagumine parem andur nüüd sis weel vahetatud abs i aju ja relee aga ikka ei tööta. Mis sis weel võib viga olla??
kuna kaks andurit sai vahetatud , aga ikka abs ei töötanud sai siis ka rattalaager ära vahetatud ning peale seda ka uus bochi abs i andur.Ikka ei midagi diagnostikas sai käidud ja ikka sama tagumine parem andur nüüd sis weel vahetatud abs i aju ja relee aga ikka ei tööta. Mis sis weel võib viga olla??
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Vaheta diagnostikut ja saad kiiresti oma probleemile vastuse
ilmselgelt on probleem b varuosa laagris või b varuosa anduris.
ilmselgelt on probleem b varuosa laagris või b varuosa anduris.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Nüüd mingi eriline anomaalia mul. Spidomeeter hakkab lugema ja odomeeter jooksma siis,kui auto seisma jääb. Jookseb nii 1.5 ja 2km. Sõites ei liigu grammigi. Andur ei anna ühendust või mis võiks olla?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
kõige odavamat andurit ei tasu võtta. enada autol sai kunagi üks esimene vahetatud, panin vdo oma ja töötas ilusti. maksis 1000 krooni vist.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tere, probleem järgmine kui keeran tuled automaatsesse asendisse lööb ABS ning DSC põlema. Korra sain niimoodi korda ,et võtsin kohe pistiku tagant ära niiöelda tegin reboodi ajule, ning tuled tava asendisse. Enam ei löönud põlema tulesid ja nüüd täna kogemata keerasin jälle automaatsesse asendisse ja ops tuled säravad taas.Enam ei aita ka see pistiku tagant võtmine. Spidomeeter ka ei tööta, kas nüüd lõpetas lepingu esimene vasak andur? Ja kas on üldse selline asi võimalik ,et see tulejuhtmete lühis kuidagi saab abs mõjutada ?Või on see tõesti nii juhuste kokkusattumus?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kiiruse impulsi saab tagumise vasaku ratta juurest! aga mõistlik oleks arvuti taha visata. See ei maksa suurt midagi! Millegipärast arvan, et tulede lülitiga pole see kuidagi seotud.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Arvuti läheb homme kohe taha, pigem tahtsin selle tulede anomaaliale kinnitust saada!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Seal on võimalik seos, mis võib mõjuda sama "äratusena" nagu käivituseelne süüte sisse keeramine. Ilma pea ja töövahenditeta seda ei lahenda, sest konkreetne kindel punkt, mida ravida puudub.
Tauri_K kirjutas:Arvuti läheb homme kohe taha, pigem tahtsin selle tulede anomaaliale kinnitust saada!
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Asi lahendatud. Vasak esimene andur oli töölepingu lõpetanud, tuledega oli lihtsalt niivõrd suur kokkusattumus!
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kas keegi oskab öelda, mis värvi absi pistik on 97a 525tdsi touringul. Mul ka abs ja veajõukontroll põlevad juba umbes 2000-3000km loodan et midagi muud peeti pole läinud.
Aitäh!
Aitäh!
97' 525tds
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Hallid peaks olema...sinised olid uuematel
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Halli pistikuga on jah. Ning kuni 98a autodel ei juhtu abs ajuga midagi kui pistik taga on, uuematel aga lõpetab töölpingu aju suht kiirelt kui pistik taga!
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tere!
Minul selline mure, et BMW530 E39 ABS ja veojõukontrolli tuled lähevad põlema ja auto sureb välja. Natukese aja pärast läheb jälle käima. Eelmine aasta talvel oli sama jama. Suvega vahepeal probleem juba ununes. Nüüd võib kilomeetri jooksul vahest isegi mitu korda välja surra ja mõni päev jälle mitte.
Diagnostikas korduvalt käidud - näitab bensiinipumba releed. Vahetasin selle ära, aga ikka sama jama. Bensiiniseier ka valetab u 15L. Vahetasime tsirkulatsioonipumba ära, aga sellest ei olnud kasu.
On kellelgi mingeid ideid???
Minul selline mure, et BMW530 E39 ABS ja veojõukontrolli tuled lähevad põlema ja auto sureb välja. Natukese aja pärast läheb jälle käima. Eelmine aasta talvel oli sama jama. Suvega vahepeal probleem juba ununes. Nüüd võib kilomeetri jooksul vahest isegi mitu korda välja surra ja mõni päev jälle mitte.
Diagnostikas korduvalt käidud - näitab bensiinipumba releed. Vahetasin selle ära, aga ikka sama jama. Bensiiniseier ka valetab u 15L. Vahetasime tsirkulatsioonipumba ära, aga sellest ei olnud kasu.
On kellelgi mingeid ideid???
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Näiteks mootori juhtmoodulilt kaob mootori pöörete info ja sellest johtuvalt pannakse kõik kohe seisma. Andur ise võib ok olla ja viga kuskil juhtmestikus või mooduli siinides. Diagnostikat esineb muidugi kah igasugust ning iga asjaga sealt ka vea kujul näkku kohe ei kuvata. Tegemist võib olla ka mingi üldisema toite veaga, mis ei ole otseselt seotud ainult mingi ühe sõlmega. See selgitaks ka mõneti selle, miks vearegister võib mitteaktiivsetest vigadest puhas olla. Mootoriruumi juhtmestik vaja korralikult üle kontrollida ja siis ka üksikud sõlmed diagnostika käigus üle käia.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kanguta kaitsmete terminal lahti kõrvalistuja istme põranda all.
Kontrolli et sealt kõik kuiv ja puhas oleks.
See ABS tulukese põlema minemine vihjab rohkem jah mõnele
toiteprobleemile.
Kontrolli et sealt kõik kuiv ja puhas oleks.
See ABS tulukese põlema minemine vihjab rohkem jah mõnele
toiteprobleemile.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kuigi siin käib jutt e39st juhtus endal e38ga nii, et sõites nagu ikka ringi tegin korraks peatuse ja peale seda märkasin et ops ABS ja ASC põlevad, sõita sai ja spidokas ja muu kõik ka toimib. Üks 20 min enne seda sõitsin läbi vältimatult suurest loigust, kas vesi võib anduritele mingied kahjustusi tekitada?
Mida keegi kahtlustab jne? Igasugused ideed teretulnud.
Autoks on E38 728i 97'
Mida keegi kahtlustab jne? Igasugused ideed teretulnud.
Autoks on E38 728i 97'
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Statistika järgi 97. aasta ja vanematel on tihtipeale juhtmed läbi mädanenud,
abs anduritesse viimane sentimeeter juhtmest pesa juures eriti tihti.
Vesi ja kuiv muudavad vahest seda töötab/eitööta.
abs anduritesse viimane sentimeeter juhtmest pesa juures eriti tihti.
Vesi ja kuiv muudavad vahest seda töötab/eitööta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tere, mul juhtus siis ka selline asi, et läksid põlema veojõukontrolli ja ABS-i tuli, ning küsimus oleks siis selline et kui ma võtan kaitsmeplokkist ABS-i kaitsmed välja, et kas siis kärssab ka ABS-i aju läbi? Ja kuna ma polnud kursis sellega, et ABS-i pistik tuleb lahti võtta sõitsin mingi 20 km koju, et kas sellise vahemaaga on suur tõenäosus et mul on juba ABS-i aju läbi põlenud?
Autoks 520d 2000.a.
Autoks 520d 2000.a.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ei ole tähtis, kas on või ei ole. Las see jääb üllatuseks.
Tähtis on see, et probleem leiaks kiiremas korras lahenduse.
1) diagnostika, et selgeks teha, milline andur tuksis on (kui spidomeeter
ei tööta, siis tagumine vasak, kui püsikiirus, siis tagumine parem).
2) vahetada andur välja. Kui andur katki läheb ja kinni jääb, on tähtis
magnetriba mitte puudutada, et seda vahetama ei peaks.
3) proovida sõita. Kui kustus ära, siis korras, kui ei, siis võib
veel kontrollida pistikut ja juhet mis auto koopas on ja võib veel
vahetada vasak/parem andur kohtadega ja uuesti diagnostikaga
üle vaadata, kas juhuslikult ostetud andur tuksis ei olnud
4*) kui anduri vahetus ei aidanud, tuleb leppida aju probleemiga
(ma teeks pakkumise 10% antud mootori ja aastaaja puhul)
Keila kandis saan diagnostikaga mina aidata, vahetust/remonti ei paku.
Uut andurit hea hinnaga (15-25€) ei soovi ta osta. Need tekitavad
rohkem probleeme kui kasutatud originaalandurid.
Kui aju terve on, siis peab summa kahekohaliseks jääma, kui ei, siis kolme.
Tähtis on see, et probleem leiaks kiiremas korras lahenduse.
1) diagnostika, et selgeks teha, milline andur tuksis on (kui spidomeeter
ei tööta, siis tagumine vasak, kui püsikiirus, siis tagumine parem).
2) vahetada andur välja. Kui andur katki läheb ja kinni jääb, on tähtis
magnetriba mitte puudutada, et seda vahetama ei peaks.
3) proovida sõita. Kui kustus ära, siis korras, kui ei, siis võib
veel kontrollida pistikut ja juhet mis auto koopas on ja võib veel
vahetada vasak/parem andur kohtadega ja uuesti diagnostikaga
üle vaadata, kas juhuslikult ostetud andur tuksis ei olnud
4*) kui anduri vahetus ei aidanud, tuleb leppida aju probleemiga
(ma teeks pakkumise 10% antud mootori ja aastaaja puhul)
Keila kandis saan diagnostikaga mina aidata, vahetust/remonti ei paku.
Uut andurit hea hinnaga (15-25€) ei soovi ta osta. Need tekitavad
rohkem probleeme kui kasutatud originaalandurid.
Kui aju terve on, siis peab summa kahekohaliseks jääma, kui ei, siis kolme.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23.01.2008 21:33 19
- Peamine sõiduk: E61 525D 145+kw
- Asukoht: jõgeva
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mure siis järgmine.Masinaks e39 530D 2001a. automaat.
Nimelt juhtub mul kelladega nii moodi :

Pildile täpsustuseks siis veel,et mootor hetkel töötab. Seega kaob järelt ära ka tahomeeter ja spido samuti ei tööta. Vahel põleb lisaks veel ka see kollane hüüumärk.LIsaks sellele ei pea alati sõitma,vaid nii võib juhtuda ka kohe käima pannes.
Mis seda võib põhjustada?
ABS-i ajus ei saa viga olla. juba proovitud vahetada ja seda kindlalt töötava ajuga teise masina pealt.
Enda ajuga on nii et vahel töötab ilusti ja probleemideta ning siis jälle tekib selline anomaalia.Vahe peal sõites pimedas on näha kuidas õrnalt vilgub abs-i tuli ka.
Teise proovitud ajuga on nii et kui kellad töötavad töötab ka abs,aga veojõu tuli jääbki põlema.(vaja rooli asend kalibreerida?)
Kui abs-i pistiku küljest ära võtan,siis rohkem kellad nii moodi järelt ära ei kao ja kast ka avarii reziimi ei lähe.aga siis tuled põlevad ja spido ka ju ei tööta.
Täpsustan,et viga esineb mõlema ajuga.
Kui arvuti järgi käis mu enda ajuga,siis pidurite alt vigu ei näidanud. Näitas can liini vigu mootori alt,kahjuks koodid jäid üles märkimata. Samas programm ei olnud ka kõige pädevam sõbral,kuna sõites infot lugeda ei saanud.
edit: sain ise probleemile lahenduse. Lihtne viga oli. Ise pandud xenoni plokk ajas süsteemi lolliks.
Nimelt juhtub mul kelladega nii moodi :

Pildile täpsustuseks siis veel,et mootor hetkel töötab. Seega kaob järelt ära ka tahomeeter ja spido samuti ei tööta. Vahel põleb lisaks veel ka see kollane hüüumärk.LIsaks sellele ei pea alati sõitma,vaid nii võib juhtuda ka kohe käima pannes.
Mis seda võib põhjustada?
ABS-i ajus ei saa viga olla. juba proovitud vahetada ja seda kindlalt töötava ajuga teise masina pealt.
Enda ajuga on nii et vahel töötab ilusti ja probleemideta ning siis jälle tekib selline anomaalia.Vahe peal sõites pimedas on näha kuidas õrnalt vilgub abs-i tuli ka.
Teise proovitud ajuga on nii et kui kellad töötavad töötab ka abs,aga veojõu tuli jääbki põlema.(vaja rooli asend kalibreerida?)
Kui abs-i pistiku küljest ära võtan,siis rohkem kellad nii moodi järelt ära ei kao ja kast ka avarii reziimi ei lähe.aga siis tuled põlevad ja spido ka ju ei tööta.
Täpsustan,et viga esineb mõlema ajuga.
Kui arvuti järgi käis mu enda ajuga,siis pidurite alt vigu ei näidanud. Näitas can liini vigu mootori alt,kahjuks koodid jäid üles märkimata. Samas programm ei olnud ka kõige pädevam sõbral,kuna sõites infot lugeda ei saanud.
edit: sain ise probleemile lahenduse. Lihtne viga oli. Ise pandud xenoni plokk ajas süsteemi lolliks.
Viimati muutis YMA, 16.01.2014 11:29 33, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Temperatuur ja pöörded tulevad CANBUSilt, sellega ongi jama.
Kui aju lahti ühendada, kas temperatuuriseier näitab õiget värki?
(see liigub aeglsaselt, võta enne aju ära siis keera süüde).
Kui aju lahti ühendada, kas temperatuuriseier näitab õiget värki?
(see liigub aeglsaselt, võta enne aju ära siis keera süüde).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23.01.2008 21:33 19
- Peamine sõiduk: E61 525D 145+kw
- Asukoht: jõgeva
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kui abs aju lahti ühendan siis hakkab temperatuuri ilusti näitama ja taho tuleb ka tagasi.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Aju vaja remonti viia.. odavam on muidugi kasutatud korralik panna.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega