Miks meil seda müüma ei hakata? Saksamaal tuli ta vist läinud kuul juba müügile. Ma just mõtlesin, et tänu Elmo programmile saab i3-st (range extender-iga või ilma) eestlastest elektriauto huvilistele hea soodne preemiumklassi elektriauto. Viimase laadimisega Eestis on muidugi jamasti, kuna hetkel meie infrastruktuuris kasutusel olevat CHAdeMO standardiga laadijat ei ühenda sa kuidagi otse i3-e külge.Muhv kirjutas:BMW i3 on igati huvitav pill, aga kahjuks meil teda ei müüda ja lähiajal ka ei hakata.
Elektriautorubriik
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kas probleem on elektrivoolu näitajates või ainuüksi pistiku kuju?
Kui on pistiku kuju, siis Tesla tuleb juba tehasest igasuguste adapteritega,
võimaldamaks laadida erinevatest allikatest. Kui CHAdeMO adapterit pole,
siis see saab kindlasti tehtud.
Kui on pistiku kuju, siis Tesla tuleb juba tehasest igasuguste adapteritega,
võimaldamaks laadida erinevatest allikatest. Kui CHAdeMO adapterit pole,
siis see saab kindlasti tehtud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kust pärinevad sul tesla s hinnad? Minu teada hinnad suuremad.
Tõestuseks lõik wikipediast:
American and European standard equipment and options packages are the same. In most countries where the Model S is sold base prices for the 60 kWh start at €72,600 (around US$95,800), and €83,150 (about US$109,700) for the 85 kWh battery car. The 85 kWh Performance, Signature, and Signature Performance trim levels are listed at €97,550 (around US$128,700), €101,400 (about US$133,800), and €110,950 (around US$146,400) respectively. European prices are higher compared to U.S. prices. Tesla explained that exchange rates, the value added tax (VAT), plus a slight price increase to account for transport costs, import duties and other costs relevant to individual European countries explains the large price difference between European and U.S. pricing. Tesla also offered a deduction of €1,700 (around US$2,250) to buyers who already hold a Model S reservation in Europe, or planned to do so by the end of December 2012. Buyers needed to finalize their order within four weeks of receiving their "Invitation to Configure" from Tesla
Tõestuseks lõik wikipediast:
American and European standard equipment and options packages are the same. In most countries where the Model S is sold base prices for the 60 kWh start at €72,600 (around US$95,800), and €83,150 (about US$109,700) for the 85 kWh battery car. The 85 kWh Performance, Signature, and Signature Performance trim levels are listed at €97,550 (around US$128,700), €101,400 (about US$133,800), and €110,950 (around US$146,400) respectively. European prices are higher compared to U.S. prices. Tesla explained that exchange rates, the value added tax (VAT), plus a slight price increase to account for transport costs, import duties and other costs relevant to individual European countries explains the large price difference between European and U.S. pricing. Tesla also offered a deduction of €1,700 (around US$2,250) to buyers who already hold a Model S reservation in Europe, or planned to do so by the end of December 2012. Buyers needed to finalize their order within four weeks of receiving their "Invitation to Configure" from Tesla
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Nende laadijate standarditega on samasugune segadus praegu, nagu sada aastat tagasi oli majapidamistes üle maailma seinapistikute standardeerimisega. Nii palju kui ma olen aru saanud asjast, siis hetkel domineerivad neli standardit:
CHAdeMO - sellesse laadijasse on juba alaldi sisse ehitatud, ning läbi vooliku toidab see autot kõrgepingelise alalisvooluga. CHAdeMO avalikke laadimispunkte on maailmas kõige enam Jaapanis, ning Eesti on teisel kohal, ülejäänud Euroopas, ning maailmas on neid üpris vähe. Jaapanisse müüdavatele BMW i3-edele paigaldatakse selle laadijaga sobiv ühenduspesa.
SAE J1772-2009 - Põhja-Ameeriklaste standard, mis on välja töötatud ühe faasilise, 120 või 240 voldise vahelduvvoolu toite jaoks. Sellise ühenduse, kui ka järgmiste puhul asub alaldi auto sees.
VDE-AR-E 2623-2-2 aka IEC Type 2 "Mennekes" - Eurooplaste edasiarendus Ameeriklaste SAE J1772-2009-st, mis sai Euroopa Liidu heakskiidu, kui EL-i tulevane standard ühenduspesa. On võimeline laadima nii ühe faasilise, kui ka Euroopas levinud kolme faasilise vahelduvvooluga. Kuna kahel viimasel laadijal on protokoll sama, kuid mitte ühenduspesa füüsiline kuju, siis on võimalik näiteks Ameerika turu jaoks ehitatud Tesla-t Euroopas laadida läbi lihtsa passiivse adapteri ja vastupidi.
CCS (Combined Charging System) - Edasiarendus Type 2-st, mis kasutab erinevate autode laadimiseks nii alalis-, kui vahelduvvoolu, ning tõenäoline EL-i tulevane standardühendus. Euroopa i3-edele hakatakse just seda paigaldama.
CCS vasakul, Type 2 "Mennekes" paremal
Ühesõnaga, Eesti on suht nigelas seisus hetkel, kus meil on küll üle riigi ulatuv infrastruktuur elektriautode laadimiseks, kuid nendega saab laadida ainult Jaapani turu jaoks mõeldud autosid. Kuna me oleme EL-is, siis varem või hiljem tuleb meie ABB laadijad ümber ehitada EL-i turule kohaseks (€€€), sest tulevikus on kindlasti määratud, milliste ühenduspesadega elektriautosid tohib Euroopa Liitu müüa ja ma olen enam kui kindel, et see ei saa olema CHAdeMO standard.
CHAdeMO - sellesse laadijasse on juba alaldi sisse ehitatud, ning läbi vooliku toidab see autot kõrgepingelise alalisvooluga. CHAdeMO avalikke laadimispunkte on maailmas kõige enam Jaapanis, ning Eesti on teisel kohal, ülejäänud Euroopas, ning maailmas on neid üpris vähe. Jaapanisse müüdavatele BMW i3-edele paigaldatakse selle laadijaga sobiv ühenduspesa.
SAE J1772-2009 - Põhja-Ameeriklaste standard, mis on välja töötatud ühe faasilise, 120 või 240 voldise vahelduvvoolu toite jaoks. Sellise ühenduse, kui ka järgmiste puhul asub alaldi auto sees.
VDE-AR-E 2623-2-2 aka IEC Type 2 "Mennekes" - Eurooplaste edasiarendus Ameeriklaste SAE J1772-2009-st, mis sai Euroopa Liidu heakskiidu, kui EL-i tulevane standard ühenduspesa. On võimeline laadima nii ühe faasilise, kui ka Euroopas levinud kolme faasilise vahelduvvooluga. Kuna kahel viimasel laadijal on protokoll sama, kuid mitte ühenduspesa füüsiline kuju, siis on võimalik näiteks Ameerika turu jaoks ehitatud Tesla-t Euroopas laadida läbi lihtsa passiivse adapteri ja vastupidi.
CCS (Combined Charging System) - Edasiarendus Type 2-st, mis kasutab erinevate autode laadimiseks nii alalis-, kui vahelduvvoolu, ning tõenäoline EL-i tulevane standardühendus. Euroopa i3-edele hakatakse just seda paigaldama.
CCS vasakul, Type 2 "Mennekes" paremal
Ühesõnaga, Eesti on suht nigelas seisus hetkel, kus meil on küll üle riigi ulatuv infrastruktuur elektriautode laadimiseks, kuid nendega saab laadida ainult Jaapani turu jaoks mõeldud autosid. Kuna me oleme EL-is, siis varem või hiljem tuleb meie ABB laadijad ümber ehitada EL-i turule kohaseks (€€€), sest tulevikus on kindlasti määratud, milliste ühenduspesadega elektriautosid tohib Euroopa Liitu müüa ja ma olen enam kui kindel, et see ei saa olema CHAdeMO standard.
Viimati muutis Kustas, 05.12.2013 23:57 35, muudetud 1 kord kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
BMW elektriautod on BMW poolt vaadates eraldi bränd, mida tohivad müüa vaid spetsiaalsed poed - i-agendid. Väidetavalt tähendab see ka eraldi hoonet. Kuna UM valmistab ette MINI jaoks uut maja, siis elektriautode jaoks kohe ilmselt jaksu ei jätku. Seetõttu pole neil ka müügiõigust. Auto on võimalik soetada näiteks neile sõbralike Rootsi i-agentide käest.
Laadimisel tasub tähelepanu pöörata ka laadija peakaitsme suurusele. Tesla kiirlaadija puhul 80A, mis on umbes 2-3 korda suurem kui tavapärane eramu peakaitse. Saab ka tagasihoidlikumalt, aga siis suureneb laadimisaeg. i3 kodulaadija Wallbox Pure on 20A kaitsme taga.
Edit - i3 peakaitsme suurus
Laadimisel tasub tähelepanu pöörata ka laadija peakaitsme suurusele. Tesla kiirlaadija puhul 80A, mis on umbes 2-3 korda suurem kui tavapärane eramu peakaitse. Saab ka tagasihoidlikumalt, aga siis suureneb laadimisaeg. i3 kodulaadija Wallbox Pure on 20A kaitsme taga.
Edit - i3 peakaitsme suurus
Viimati muutis Muhv, 05.12.2013 22:10 48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Jääb ainult veidi arusaamatuks, et kus ma siis selle Teslaga hoolduses käin ja a la veermiku juppe saab teslamotorsist tellida?
BMW fänn
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Helsinki oma on kohe kohe valmimas. Mõni asi siis üle mere sõita ole. Igasugu klaasi , veermiku jne tööd võid rahumeeli ka omale meelepärases töökojas teha. Tesla saadab jupid sinna ja nii lihtne see olevat. Keerukamate asjadega nagu eleteroonika, akud , elektriajamid asjad ise siis tuleb veidi euroopat külastada.
Ainus jama on kui kapitaalselt miskit kooleb ja siis hakka treila - puksiiriga seda vedama.
Ainus jama on kui kapitaalselt miskit kooleb ja siis hakka treila - puksiiriga seda vedama.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mitte et see auto tegelikult ka huvitav ja äge poleks, aga -
Üldiselt meie jaoks vähemalt seni, kui pole kohalikku Tesla esindust/hooldust, on iga BMW parem kui Tesla.
Samuti seni kuni, olenemata Tesla elektriauto kohta suurest nö. tegevusraadiusest, peab hõredaid tankimiskohti naviga taga otsima, sunnitud kümnete kilomeetrite pikkuseid tankimise"haake" tegema ja pidevalt kalkuleerima, et ega ikka ei jää tee peale on iga fossiilkütusel sõitev BMW, millega seda muret sisuliselt ei ole, parem.
Ja aeg ja närvid on kallimad kui misiganes kütus. Nende kulu on vähemalt praegu veel väiksem iga BMWga Teslaga võrreldes ja BMW seetõttu parem.
Räägime edasi kui see üüberteslalaadimisvõrk on (EDIT: pooltki sellise tihedusega kui bensujaamadevõrk) reaalselt olemas.
Üldiselt meie jaoks vähemalt seni, kui pole kohalikku Tesla esindust/hooldust, on iga BMW parem kui Tesla.
Samuti seni kuni, olenemata Tesla elektriauto kohta suurest nö. tegevusraadiusest, peab hõredaid tankimiskohti naviga taga otsima, sunnitud kümnete kilomeetrite pikkuseid tankimise"haake" tegema ja pidevalt kalkuleerima, et ega ikka ei jää tee peale on iga fossiilkütusel sõitev BMW, millega seda muret sisuliselt ei ole, parem.
Ja aeg ja närvid on kallimad kui misiganes kütus. Nende kulu on vähemalt praegu veel väiksem iga BMWga Teslaga võrreldes ja BMW seetõttu parem.
Räägime edasi kui see üüberteslalaadimisvõrk on (EDIT: pooltki sellise tihedusega kui bensujaamadevõrk) reaalselt olemas.
Viimati muutis eero, 05.12.2013 23:45 46, muudetud 2 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
European Parliament Considers Legislation To Kill CHAdeMO Electric Car Chargers
Viimase artikkli põhjal tundub, et info CHAdeMO vähesuse kohta Euroopas, nagu ma ennem kirjutasin, on juba tänaseks päevaks vananenud.
Viimase artikkli põhjal tundub, et info CHAdeMO vähesuse kohta Euroopas, nagu ma ennem kirjutasin, on juba tänaseks päevaks vananenud.
Viimati muutis Kustas, 06.12.2013 00:21 09, muudetud 1 kord kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
i3 on kahuks kole kui öö Tundub et Bangle on haltuurat tegema hakanud jälle BMW-le
Uurisin ise ka videosi jms mis inimeste enda tehtud Tesla käsitlemisest ja salongist.
Ma ise pooldan siiski nuppudega armatuuri, muide telefon on mul samuti justnimelt nuppudega ja puutetundlik vedeleb varuks, mulle need ekraanid ei istu
Eramaja on, siis tegelikult ei pea ju laadimise pärast muretsema, Eesti piires saab igalpool ära käia, kaugemale võib ju lennukiga juba minna.
Samas Tallinna magalarajoonides ei saa isegi eelsoenduse jaoks pistikuid püsti, rääkimata siis elektriauto laadimisest.
Uurisin ise ka videosi jms mis inimeste enda tehtud Tesla käsitlemisest ja salongist.
Ma ise pooldan siiski nuppudega armatuuri, muide telefon on mul samuti justnimelt nuppudega ja puutetundlik vedeleb varuks, mulle need ekraanid ei istu
Eramaja on, siis tegelikult ei pea ju laadimise pärast muretsema, Eesti piires saab igalpool ära käia, kaugemale võib ju lennukiga juba minna.
Samas Tallinna magalarajoonides ei saa isegi eelsoenduse jaoks pistikuid püsti, rääkimata siis elektriauto laadimisest.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kohe näha, et BMW-omanik ei usu oma kõrvu, kui talle öeldakse:eero kirjutas:Mitte et see auto tegelikult ka huvitav ja äge poleks, aga -
Üldiselt meie jaoks vähemalt seni, kui pole kohalikku Tesla esindust/hooldust, on iga BMW parem kui Tesla.
Samuti seni kuni, olenemata Tesla elektriauto kohta suurest nö. tegevusraadiusest, peab hõredaid tankimiskohti naviga taga otsima, sunnitud kümnete kilomeetrite pikkuseid tankimise"haake" tegema ja pidevalt kalkuleerima, et ega ikka ei jää tee peale on iga fossiilkütusel sõitev BMW, millega seda muret sisuliselt ei ole, parem.
Ja aeg ja närvid on kallimad kui misiganes kütus. Nende kulu on vähemalt praegu veel väiksem iga BMWga Teslaga võrreldes ja BMW seetõttu parem.
Räägime edasi kui see üüberteslalaadimisvõrk on (EDIT: pooltki sellise tihedusega kui bensujaamadevõrk) reaalselt olemas.
"auto ei ole tehtud selle jaoks, et sellega pidevalt esinduses/hoolduses/remondis käia"
Sellist küber-tesla-laadimise-võrgustikku ei tule ei siin ega mujal maailmas, kuna selleks lihtsalt pole vajadust. Maksimaalselt mahutab Eesti 4 jaama. Mida ma ajan?
Ma siis selgitan.
Mitu bensiinijaama oleks vaja Eestisse, kui absoluutselt KÕIK muud asjad jääksid samaks, välja arvatud üks. Iga kord kui sisepõlemismootoriga auto jõuab omaniku koju/tööle, on sel paak väljumise momendiks ääreni täis.
Mõtlesid vastuse välja? Kui ei ära edasi loe. Kui ei ära edasi loe. Kui ei ära edasi loe. Nüüd arvesta, mitu tanklaketti elaksid sellise nõudluse puhul üle ühe aasta?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Nojaa no see vajaks harjumist. Juhe taha panna igal pool, kus ankrusse heidad.
See teeb sama välja. Ajage käpad püsti, kuipaljudel on võrgupistik tööjuures õues kuhu oma saan laadima panna? Täna? Aasta pärast on juba? Kahe-kolme pärast siis? Hui..
Edasi - sõidad nt ämma juurde kuskile lõuna-võlumaa endisesse kolhoosikeskusesse küla ainsasse 3-korruselisse korterelamusse ja nuiad mutti, et viskaks pikenduse aknast alla?
Või ok elulisem veel - õhtul kodus Lasnamäel/Mustamäel/Õismäel/misiganes mäel nagu keskmine ja ka mitu üle keskmise eestlast (numbrites oled kõva, surfa välja mitu % elab sellistes tingimustes Eestis) heidad juhtme 8-lt korruselt alla ööseks?
Traa..
Ja uuesti - sa ei sõida autoga 365 päeva aastas ainult töö ja kodu vahet. Ma ei tulnudki selle peale esimese hooga, et mõelda selle n..ku peale mida iga päev töö ja kodu vahel saagides näeb kuni pole pistikuid. Esimene mõte oli, kuidas kodust kaugel saaks sama muretult sõita kui seni.
Ei saa võrrelda.
Ei mudugi, hoolduses käid harva. Sigaharva võrreldes sellega kui tihti on laadida vaja. Suhteliselt mitusada korda harvemini, aga hoolduse puudumine on sellegipoolet üks argument, miks IGA BMW on täna ja veel tükk aega parem.
Aga põhiline elun..s on tankimisega ja ERITI selletõttu loe mu eelmine postitus uuesti, misasi on kallim kui mingi kütus.
See teeb sama välja. Ajage käpad püsti, kuipaljudel on võrgupistik tööjuures õues kuhu oma saan laadima panna? Täna? Aasta pärast on juba? Kahe-kolme pärast siis? Hui..
Edasi - sõidad nt ämma juurde kuskile lõuna-võlumaa endisesse kolhoosikeskusesse küla ainsasse 3-korruselisse korterelamusse ja nuiad mutti, et viskaks pikenduse aknast alla?
Või ok elulisem veel - õhtul kodus Lasnamäel/Mustamäel/Õismäel/misiganes mäel nagu keskmine ja ka mitu üle keskmise eestlast (numbrites oled kõva, surfa välja mitu % elab sellistes tingimustes Eestis) heidad juhtme 8-lt korruselt alla ööseks?
Traa..
Ja uuesti - sa ei sõida autoga 365 päeva aastas ainult töö ja kodu vahet. Ma ei tulnudki selle peale esimese hooga, et mõelda selle n..ku peale mida iga päev töö ja kodu vahel saagides näeb kuni pole pistikuid. Esimene mõte oli, kuidas kodust kaugel saaks sama muretult sõita kui seni.
Ei saa võrrelda.
Ei mudugi, hoolduses käid harva. Sigaharva võrreldes sellega kui tihti on laadida vaja. Suhteliselt mitusada korda harvemini, aga hoolduse puudumine on sellegipoolet üks argument, miks IGA BMW on täna ja veel tükk aega parem.
Aga põhiline elun..s on tankimisega ja ERITI selletõttu loe mu eelmine postitus uuesti, misasi on kallim kui mingi kütus.
Viimati muutis eero, 06.12.2013 01:42 22, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Noh alguses sai ka nutifööne kiruda,et kanna vaid laadijat kaasas. Nüüd see normaalne kui esimene liigutus vabal hetkel on suitsupausi asemel telefoni laadimine. Inimene harjub kõigega isegi kui alguses kõik kohad põrgulärmi täis.
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
igas eluvaldkonnas leidub tegelasi, kelle jaoks on 10x lihtsam leida põhjendus, miks midagi teha ei saa. ma ei ela mägedes ega tee oma autoga ka mingeid x haake, a la täna sõidan liepajasse lõunale ja daipohh kui 32km enne liepajat paagi tühjaks saades täpselt tanklat pole. teslat vast ei ostaks kuna jube kirves aga uue auto ostul oleks leaf täitsa tõsine võimalus.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Igaks juhuks oleks alati mõistlik Beniini pealt toimivad Generaatorit kaasas tassida.Siis saab selle alati kraavipervel käima tõmmata ja teslat laadima hakata.Läheb vast natuke kauem aega,kuid lõpuks saab minema ikka.
Ja kui Generaator millegipärast pagassi ei mahu,saab selle ju ka haagisega sappa võtta.
Nii et see kogemata aku tühjaks saamise probleem on ka lahendatud!
Ja kui Generaator millegipärast pagassi ei mahu,saab selle ju ka haagisega sappa võtta.
Nii et see kogemata aku tühjaks saamise probleem on ka lahendatud!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Elektriautode massilise kodu-kontorilaadimise juures unustate ära peamise asja - meie elektrivõrgud ei vea seda välja! Suvalise kontorimaja peakaitse võrduks väikese tehase omaga. Ampritasu kortermaja arvel oleks peadpööritav vähemalt ilma autota naabrimemme jaoks.
Nii kaua kui neid autosid on vähe, püsib olukord parem.
Sõitsin hiljuti nädalakese Leafiga ringi. Kuna kiire nädal oli, sõitsin nagu tavaliselt - salongisoojendus 22 kraadi peal, istmesoojendus sees, sõidustiil nagu 246kw harjunud. Tulemus - ühe laadimisega sain sõita 40km. Standartlaadimine, so akud 80% täis ja lõpuks varukilomeetreid nii 10-14. Samas, kogu oma päevaprogrammi sain aetud. Seega - auto sobiks nädalasisesteks sõitudeks ideaalselt.
Leaf versus i3 - miks peaks täpselt sama raha eest kehvema auto ostma? Nissanil on vaid üks eelis - auto on. 5 kohaline, ülejäänu on, noh, nissanlik.
Nii kaua kui neid autosid on vähe, püsib olukord parem.
Sõitsin hiljuti nädalakese Leafiga ringi. Kuna kiire nädal oli, sõitsin nagu tavaliselt - salongisoojendus 22 kraadi peal, istmesoojendus sees, sõidustiil nagu 246kw harjunud. Tulemus - ühe laadimisega sain sõita 40km. Standartlaadimine, so akud 80% täis ja lõpuks varukilomeetreid nii 10-14. Samas, kogu oma päevaprogrammi sain aetud. Seega - auto sobiks nädalasisesteks sõitudeks ideaalselt.
Leaf versus i3 - miks peaks täpselt sama raha eest kehvema auto ostma? Nissanil on vaid üks eelis - auto on. 5 kohaline, ülejäänu on, noh, nissanlik.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Laadima panemine on tõesti ei ole mingisugune eriline tegevus. See võtab 10x vähem aega kui tanklas tankimine, kui mitte rohkem.eero kirjutas:Nojaa no see vajaks harjumist. Juhe taha panna igal pool, kus ankrusse heidad.
See teeb sama välja. Ajage käpad püsti, kuipaljudel on võrgupistik tööjuures õues kuhu oma saan laadima panna? Täna? Aasta pärast on juba? Kahe-kolme pärast siis? Hui..
Edasi - sõidad nt ämma juurde kuskile lõuna-võlumaa endisesse kolhoosikeskusesse küla ainsasse 3-korruselisse korterelamusse ja nuiad mutti, et viskaks pikenduse aknast alla?
Või ok elulisem veel - õhtul kodus Lasnamäel/Mustamäel/Õismäel/misiganes mäel nagu keskmine ja ka mitu üle keskmise eestlast (numbrites oled kõva, surfa välja mitu % elab sellistes tingimustes Eestis) heidad juhtme 8-lt korruselt alla ööseks?
Traa..
Ja uuesti - sa ei sõida autoga 365 päeva aastas ainult töö ja kodu vahet. Ma ei tulnudki selle peale esimese hooga, et mõelda selle n..ku peale mida iga päev töö ja kodu vahel saagides näeb kuni pole pistikuid. Esimene mõte oli, kuidas kodust kaugel saaks sama muretult sõita kui seni.
Ei saa võrrelda.
Ei mudugi, hoolduses käid harva. Sigaharva võrreldes sellega kui tihti on laadida vaja. Suhteliselt mitusada korda harvemini, aga hoolduse puudumine on sellegipoolet üks argument, miks IGA BMW on täna ja veel tükk aega parem.
Aga põhiline elun..s on tankimisega ja ERITI selletõttu loe mu eelmine postitus uuesti, misasi on kallim kui mingi kütus.
Astud autost välja, astud pagasiluugi juurde, võtad püstoli, vajutad püstoli nupule, paned sisse, lähed ära. Teslat ei panda isegi lukku, ega lülitata mootorit välja.
Ja töö on töö. Kui töökoht vähegi teab, mis asi on ISO14001 siis on ta peaaegu kui kohustatud laadimisvõimalust võimaldada. Loomulikult halvas töökohas ülemus saadab pikalt, aga Tesla omanik ei tohiks töötada sellises kohas. Vaevalt 500€ palgaga saab endale üldse uuemat autot lubada. Ja ei pea muretsema amprite pärast, sest tööpäev kestab keskmiselt 8 tundi. Laadida 5km/h on juba täiesti piisav, see aga ei võta praktiliselt üldse särtsu. Isegi USA maastikul saaks kõige väiksema pesaga hakkama, 110V/10A.
Üle keskmine eestlane ei ela 8. korrusel ning auto on alati akna all. Üle 5-korruselised korterelamud ei võimalda enam majaesistele parklatele rahvast ära mahutada.
Ämm elab endises kolhoosikeskuses 3. korrusel? Ei tea ei tea, tundub pessimistlik fantaasima olema, vähemalt piirdus 3-korruseliste majadega
Lao ette mulle nüüd sinu unistuste reisi marsruut, pikkusega 40-4000km (pane tähele, siin teemas on juba räägitud, proovi mitte ämbrisse astuda).
See oli küll nüüd konkreetselt mööda.hoolduse puudumine on sellegipoolet üks argument, miks IGA BMW on täna ja veel tükk aega parem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ma ei teadnudki, et eestlased on nii suured euro tuuritajad, et iga aasta vähemalt kord kaks tehakse üks mõnus paarituhandene eurotrip ja seda muidugi ilma ühegi vahepeatuseta Veel imelikub tundub selle juures, et inimene kes ostab omale €70k kuni €92k maksava Tesla (OK, miinus 18 000 soodus siis tuleb €52000-€ 74000) ei suuda omale kord aastas eurotripi jaoks autot rentida või üldse lennukiga kohale lennata ja siis juba Kesk-Euroopast rentida.
Ma pakun, et pigem on häda selles, et suurem osa eestlastest ei suuda omale seda Tesla Model S'i uuena lubada ja siis tuuakse enda jaoks lohutuseks sada lolli vabandust, miks ta kehvem on kui tema 10 aastat vana bemm. Ma ei ole küll täheldanud, et enamus rahvast sõidaks uute poest ostetud BMW 550i-ga ringi, sest täpselt sellise autoga seda Teslat võiks võrrelda. Järelikult probleem on siiski rahas (nagu mul endalgi).
See on alati sedasi iga uue tehnoloogia ja tehnikasaavutusega, et üritatakse leida sada ajuvaba põhjust milleks toode on alla igasugust arvestust. A la võrreldakse täiesti võrreldamatuid asju, nagu 246kw maanteepüssi Leaf'i suguse linnas töristamiseks mõeldud ostukäruga
Ma pakun, et pigem on häda selles, et suurem osa eestlastest ei suuda omale seda Tesla Model S'i uuena lubada ja siis tuuakse enda jaoks lohutuseks sada lolli vabandust, miks ta kehvem on kui tema 10 aastat vana bemm. Ma ei ole küll täheldanud, et enamus rahvast sõidaks uute poest ostetud BMW 550i-ga ringi, sest täpselt sellise autoga seda Teslat võiks võrrelda. Järelikult probleem on siiski rahas (nagu mul endalgi).
See on alati sedasi iga uue tehnoloogia ja tehnikasaavutusega, et üritatakse leida sada ajuvaba põhjust milleks toode on alla igasugust arvestust. A la võrreldakse täiesti võrreldamatuid asju, nagu 246kw maanteepüssi Leaf'i suguse linnas töristamiseks mõeldud ostukäruga
F1'ga ei tahnud võrrelda või ?Muhv kirjutas:Sõitsin hiljuti nädalakese Leafiga ringi. Kuna kiire nädal oli, sõitsin nagu tavaliselt - salongisoojendus 22 kraadi peal, istmesoojendus sees, sõidustiil nagu 246kw harjunud. Tulemus - ühe laadimisega sain sõita 40km.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
hillarr, kas Muhv oleks siis pidanud päevapealt oma kõik harjumused ümber "õppima" s.h. sõiduharjumused? Kas elektriauto ei olegi siis päris auto, et sellega harjumuspäraselt liigelda ei või? Inimene tõi välja konkreetse näite elust enesest, mis vahe on liigelda nädalakese elektriautoga võrreldes oma igapäevasõidukiga ja te kukute kohe idioodiks tembeldama a la "F1-ga ei tahtnud võrrelda või?"
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Vabandust, aga seda ma nüüd küll ei öelnud, et Muhv idioot oleks.
Kuna Tesla S'i pole mõtet isegi üritada võrrelda i3, i8, Leafi või mõne teise elektriautoga, kuna ta ületab mitmekordselt kõikides omadustes, siis võiks piirduda ikkagi Tesla S vs teised võimsad õlipõletajatest BMW'd. Muhv võiks ikkagi enne sõita nädalakese Tesla S'iga ja siis võrrelda seda oma praeguse 246kW liikuriga, mitte et sõidan pool elu BMW 750ga, siis ostan majanduslikel põhjustel mingi väikese diisli ja hakkan siunama kui jura see ikka on.
Ja üleüldse võiks enamus autotootjaid oma toodangu otse metallipressi saata, sest üks õige auto on ikka 4x4 südamelt maastur, millega saaks vähemalt kord aastas meie 4x4 offroad sõprade eeskujul teha ühe korraliku Venema reisi Siberi avarustes
Kuna Tesla S'i pole mõtet isegi üritada võrrelda i3, i8, Leafi või mõne teise elektriautoga, kuna ta ületab mitmekordselt kõikides omadustes, siis võiks piirduda ikkagi Tesla S vs teised võimsad õlipõletajatest BMW'd. Muhv võiks ikkagi enne sõita nädalakese Tesla S'iga ja siis võrrelda seda oma praeguse 246kW liikuriga, mitte et sõidan pool elu BMW 750ga, siis ostan majanduslikel põhjustel mingi väikese diisli ja hakkan siunama kui jura see ikka on.
Ja üleüldse võiks enamus autotootjaid oma toodangu otse metallipressi saata, sest üks õige auto on ikka 4x4 südamelt maastur, millega saaks vähemalt kord aastas meie 4x4 offroad sõprade eeskujul teha ühe korraliku Venema reisi Siberi avarustes
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Talvel on 25 kraadi külma, kõva tuul ja tuisk. Mina näiteks ei viitsiks. Veel vähem kuskil ämma/vanaema/lellepoja juures mingit kaablit kuskil vedama hakata sellises olukorras.arnis kirjutas:Laadima panemine on tõesti ei ole mingisugune eriline tegevus. See võtab 10x vähem aega kui tanklas tankimine, kui mitte rohkem.
Astud autost välja, astud pagasiluugi juurde, võtad püstoli, vajutad püstoli nupule, paned sisse, lähed ära. Teslat ei panda isegi lukku, ega lülitata mootorit välja.
Ilus ja tore, reaalses maailmas (vähemalt Eesti Vabariigis) ainult unistus. See ei tähenda, et töökoht halb oleks.arnis kirjutas:Kui töökoht vähegi teab, mis asi on ISO14001 siis on ta peaaegu kui kohustatud laadimisvõimalust võimaldada.
Elan 2009a valminud 8-korruselises majas, kõigil on oma parkimiskoht.arnis kirjutas:Üle keskmine eestlane ei ela 8. korrusel ning auto on alati akna all. Üle 5-korruselised korterelamud ei võimalda enam majaesistele parklatele rahvast ära mahutada.
Ei pea ennast üle keskmise eestlaseks, kuid julgen öelda, et seal majas praeguse keskmise palgaga korterit ja autot pidades peab 3 nädalat kuus kive sööma.
Inimestel, kel raha vedamiseks järelkäru on ning vaba aega rohkem jagub, on Tesla väga heaks alternatiiviks Premium-klassi sõidukitele.
"Lihtinimese" jaoks see kaugelt liiga kallis soetada ja praegu veel kindlalt liiga keeruline igapäevaseks kasutamiseks.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kuna ma tean, et Model S on Norra müüduim auto, huvitaks mind ausalt öeldes, kuskandis neid kõige rohkem seal müüdud on, samamoodi see, millistes tingimustes antud mudel muudes riikides sõidab. Huvitab just seetõttu, et teatavasti vähemalt tavaakude mahtuvus väheneb kõva pakasega enam-vähem kordades- kuidas Tesla antud olukorras käitub?
Ja siiski kuulun senini elektriautode suhtes skeptikute leeri, kuna Eesti- hoolimata oma tohutust tiigrihüppest jne- ei oma minu meelest piisavalt tihedat "laadimisvõrku", et elektriautosid laialdaselt propageerida. Eks see oleneb muidugi ka sellest, kus ja milleks autot kasutatakse- kui elukoha ja töökoha vahe on väike ning autot kasutatakse vaid tööle ja töölt koju sõites, võib see end õigustada, kuid pidevate lühikeste peatuste puhul on asi minu meelest küll kaheldav.
Mis muidugi ei tähenda, et asi lähiajal kiiresti paremuse poole muutuda ei võiks, kuna seda teed liigub enam-vähem kogu (edasipürgiv) maailm.
Noh, asja hind on muidugi omaette teema ning sellel ei hakka ma pikemalt peatuma
Muidugi ei saa salata, et auto iseenesest on kena ja pilkupüüdev- kui esimest korda sellest kuulsin ja pilte hakkasin vaatama, mõtlesin kohe, et mis krdi röögatus see nüüd on ja seda suurem oli üllatus, kui elektrist kuulsin
Ja siiski kuulun senini elektriautode suhtes skeptikute leeri, kuna Eesti- hoolimata oma tohutust tiigrihüppest jne- ei oma minu meelest piisavalt tihedat "laadimisvõrku", et elektriautosid laialdaselt propageerida. Eks see oleneb muidugi ka sellest, kus ja milleks autot kasutatakse- kui elukoha ja töökoha vahe on väike ning autot kasutatakse vaid tööle ja töölt koju sõites, võib see end õigustada, kuid pidevate lühikeste peatuste puhul on asi minu meelest küll kaheldav.
Mis muidugi ei tähenda, et asi lähiajal kiiresti paremuse poole muutuda ei võiks, kuna seda teed liigub enam-vähem kogu (edasipürgiv) maailm.
Noh, asja hind on muidugi omaette teema ning sellel ei hakka ma pikemalt peatuma
Muidugi ei saa salata, et auto iseenesest on kena ja pilkupüüdev- kui esimest korda sellest kuulsin ja pilte hakkasin vaatama, mõtlesin kohe, et mis krdi röögatus see nüüd on ja seda suurem oli üllatus, kui elektrist kuulsin
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Järjekordne liialdus, et mahtuvus väheneb kordades või millist tehnoloogiat pidasid silmas tavaaku all? Plii-happeakut mida kasutatakse tavaautos? Viimast ei tasu küll isegi mitte mainida sest selle erinevus Li-Ion akust on öö ja päev.AARE530 kirjutas:teatavasti vähemalt tavaakude mahtuvus väheneb kõva pakasega enam-vähem kordades- kuidas Tesla antud olukorras käitub?
http://www.boston-power.com/sites/defau ... 20DS_L.pdf
Sellise LiIon aku energia mahtuvus väheneb oluliselt alles -20 juures, kuid see ei tähenda seda, et sealt kaoks ära juba sinna talletatud energia. Lihtsalt tugeva külma juures ei saa seda sealt kätte ja on suur energiakadu. Kui hakkad kasutama, siis aku soojeneb iseeneslikult ja suures osas energia kättesaadavus ja energiakadu taastub ideaalse lähedale. Täpselt sama asi on bensiini- ja diiselmootoritega, et sõitu alustades külma mootoriga kulub kütust meeletult rohkem.
Kui palju on neid -25 kraadiga ilmasid? Selliseid karmimaid korralikke talvesid on olnud vahelduseks ainult viimased kolm-neli aastat, enne seda oli pigem lörts pidevalt. Minu meelest istuvad pooled diisli vennad selliste karmide külmadega sama moodi autoga kodus/tee ääres ja hilinevad tööle.Ma®tin kirjutas:Talvel on 25 kraadi külma, kõva tuul ja tuisk.
Kas E61 ei ole premium klass? Minu meelest ei ole ükski neist autodest E46 328i, E46 330Xd, E61 530d LCI uuena just odav kesklassi või säästu auto ja maksid kas peaegu või täpselt sama palju kui uus Tesla Model S. Siin mitmed teisedki kipuvad võrdlema uue Tesla hinda kasutatud autode hindadega. Räägime ikka teemal mis on pealkirjaks. Otse loomulikult on kõige odavam ja keskkonnasäästlikum kasutada juba olemasolev auto ribadeks ja alles siis osta uus auto, mitte iga 3-5 aasta tagant sõidukit vahetada.Ma®tin kirjutas:Inimestel, kel raha vedamiseks järelkäru on ning vaba aega rohkem jagub, on Tesla väga heaks alternatiiviks Premium-klassi sõidukitele.
Keegi siin mainis veel, et Teslal on olematu teenendus ja peab Soome minema. Las ma tuletan meelde, et mitte eriti ammu buumi ajal pidi UM'is kah ootama 2 nädalat oma järjekorda, aga see ei takistanud kellelgi uusi BMW'sid ostmast.
Kuna ma ise sama moodi ei ole isegi mitte katsunud oma käega Tesla Model S'i ja kõik on ainult youtube'i, foorumite ja ülevaadete info, siis ilmselt päris tõetruu info saamiseni võime ainult spekuleerida ja tuleb oodata TehnikaMaailma põhjalik talvetest ära Tesla S vs teised. Ja ega me enamus sõidame siin kasutatud BMW'dega ja puudub põhjalik kasutuskogemus ka uue BMW 550i'ga, mis on minu hinnangul kõige konkurentsivõimelisem sõiduk BMW seerist Tesla S'ile, kuniks nad i5'ga välja tulevad.
Pooled kommentaaridest ja argumentidest on siin ilmselgelt liialdatud. Sellise suhtumisega jääme me naftavarude lõppemiseni naftašeikide võlla otsa ja toetame jätkuvalt nende karvast äri.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Norras näeb neid pmst Oslo ümbruses ja väga palju.AARE530 kirjutas:Kuna ma tean, et Model S on Norra müüduim auto, huvitaks mind ausalt öeldes, kuskandis neid kõige rohkem seal müüdud on, samamoodi see, millistes tingimustes antud mudel muudes riikides sõidab.
Üks põhjus miks üldse elektri autot seal ostetakse on elektri hind neil (sama pmst nagu eestis, aga palga vahe mitme kordne)
Teine põhjus, kui sõita oslo ümbruse kiirteedel ja linna sisse sõitudel, siis need on meeletutes ummikutes, kõrval aga on BUSSI rada, mida mööda tohivad BUSSID, TAKSOD ja ka ELEKTRIAUTOD sõita, seega nemad saavad palju kiiremini tööle ja koju kui teised, kes on tipp tunni ajal ummikus(olen ise ka olnud ja tõesti 2 tundi 10 kilomeetrit sõita on hull. Kui igapäev nii siis paneb mõtlema juba.
Kolmas asi on see et ega tavainimene ei osta väga seda elektri autot, ikka FIRMAD ostavad kuna nagunii iga 5 aasta pärast nad vahetavad autosid siis pole ju akudega ka proleeme, sest ennem vahetatakse auto välja kui aku
Ja kuna elektri auto EI SOBI väikeste lastega (2-3 last) peredele oma mahutavuse pärast, siis see on rohkem uus moe röögatus et oh naabril on ja ma tahaks ka.
Viimati muutis Oldirty, 06.12.2013 15:43 35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
On küll premium-klass, kuid olen 99% kindel, et Tesla model S hinnad ei lange 5 aastaga 80%, seega ilmselgelt ma pidasingi silmas olukorda, kus inimene ostab endale UUE auto. Kui kasutatud Model S-i 5 aasta pärast sama hinnaga kätte saab, mis samaväärse F10-ne, ei ole see auto pooltki nii hea, kui sina meile siin tõestada üritad.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
See oleks ju ainult hea kui auto väärtus säiliks 80% ulatuses, mida ei saa mitte viienda seeria BMW kohta öelda, mille väärtus esimese viie aastaga pigem kukub 50% võrra. Tesla akud nüüd küll 5 aastaga poolt mahtuvusest ei kaota kui seal mingi disaini või tootmisviga sees pole. Tesla annab garantiid 8 aastat ja aku kuulub garantii korras vahetusele, kui selle mahtuvus on vähenenud 30% võrra.Ma®tin kirjutas:On küll premium-klass, kuid olen 99% kindel, et Tesla model S hinnad ei lange 5 aastaga 80%, seega ilmselgelt ma pidasingi silmas olukorda, kus inimene ostab endale UUE auto.
See läheb nüüd küll väga huupi ennustamiseks ära kui ütled, et Tesla Model S pole 5 aasta pärast pooltki sama hea kui F10, kui mõned riigid alles saavad oma esimesed Teslad kätte ja auto on alla aasta üldse turul olnud. Kuigi ma olen paadunud BMW austaja, julgen ma sama hästi öelda, et võrreldes vanade pommikindlate E34 R6 mootoritega ja veel vanemate masinatega ei ole BMW kvaliteedist ja vastupidavusest kah pooltki alles jäänud. Ma ootan huviga kuidas E60 ja F seeria omanikud 20 aastaste autodega sõidavad sedasi nagu E34. Pigem jääb uute F seeria autode arvestuslik eluiga 10 aasta piiri, pärast mida võid ennast lolliks maksta igasugu elektrooniliste vidinate vahetamisel.Ma®tin kirjutas:Kui kasutatud Model S-i 5 aasta pärast sama hinnaga kätte saab, mis samaväärse F10-ne, ei ole see auto pooltki nii hea, kui sina meile siin tõestada üritad.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
See olekski hea loomulikult, aga kui sa nüüd eelnevat juttu loed, siis point on selles, et BMW ja teisi premium autosid saab 5 aasta vanusena ikka häbiväärselt odavalt soetada, Teslat ilmselt mitte, seega jääb see "lihtinimesele" suhteliselt kättesaamatuks.
Ning ma ei ennustanud midagi, lause alguses oli "Kui" . Seega selle jutu point oli, et kui väärtus peaks langema sama palju, kui BMW-del, on midagi väga valesti kas siis auto enda, või selle igapäevase laadimise või millega iganes, mis selle hinna niivõrd alla tõmbab. Kui see on tõesti nii hea, nagu väidetakse, ongi ilmselt viie aasta pärast kasutatuna ka selle väärtus 80% säilinud ja lihtinimesed sõidavad ikka bemmiga või millega iganes heaks arvavad.
20 aasta vanuselt on ilmselt enamik E60-id juba Kuusakoski kaup, kuna nende ülalpidamisel pole enam mingit mõtet, sellega olen täitsa nõus.
Ning ma ei ennustanud midagi, lause alguses oli "Kui" . Seega selle jutu point oli, et kui väärtus peaks langema sama palju, kui BMW-del, on midagi väga valesti kas siis auto enda, või selle igapäevase laadimise või millega iganes, mis selle hinna niivõrd alla tõmbab. Kui see on tõesti nii hea, nagu väidetakse, ongi ilmselt viie aasta pärast kasutatuna ka selle väärtus 80% säilinud ja lihtinimesed sõidavad ikka bemmiga või millega iganes heaks arvavad.
20 aasta vanuselt on ilmselt enamik E60-id juba Kuusakoski kaup, kuna nende ülalpidamisel pole enam mingit mõtet, sellega olen täitsa nõus.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Martin, Tesla saab talvega väga, väga edukalt hakkama.
Praegu on avastatud ainult ÜKS väike tõrge, mis arvatavasti
parandatakse järgneva paari kuuga tarkvarauuenduse ära.
Nimelt regeneratiivsed pidurid standardrežiimil on nii
agressiivsed, et kiilasjää peal läheb "kässar peale"
Praegu peab kiilasjääl regeneratiivsuse lahna peale keerama,
hiljem tuleb uuendus, kus esimene libastumine ja auto
automaatselt lülitab ümber. Kõik muu on aga väga kõrgel
tasemel. Li-ion võimekus tõesti langeb, kuid selle vastu on
rohi juba olemas. Auto võimaldab juhtme otsas enne välja-
sõitu akupakki veidi kütta. Sõidu ajal probleemi ei teki üldse.
Ja see "ma ei viitsi laadima panna" on fundamentaalselt ülbe.
Ses mõttes, et -25 kraadise külmaga on tankimine mugavam ju
Nagu ma ütlesin, kulub laadima panemiseks vähem aega kui
tankimiseks. Laadima panemine võib võtta 5 sekundit, tankimist
aga mitte kuidagi viie sekundiga ära ei tee. Heal juhul lased
paagi ääreni, siis saab statoili dildojärjekorras olla näiteks vms.
Karta on, et "võiks parem olla". Ma isegi luban, et hakkabki olema,
kuid induktiivlaadijaga peab veel ootama. Sinnamaani võiks
selle 5-sekundilise protseduuriga leppida. Selle eest saab aga
palju muud luksust: talvel salong eelnevalt soojaks, suvel
salong eelnevalt konditsioneeriga külmaks.
Ja enne kui hakata jälle ämmade juurde minema, võiks endalt
küsida: Millal ma viimati 25 kraadise pakasega Võrumaa ämma
juures käisin, kes elab sovhoosiaegses korterelamus ja ei ole
ta mehel ka kuuri, garaaži ega lumelabidat. Sürrealism, vot mis.
hillarr, sul on vist õigus. Otsitakse nõela heinakuhjas
Ollakse nõus maksma 3000€/h, peaasi, et mitte kulutada kuus
3½minutit aega iga sõidu eelnevale/järgnevale operatsioonile.
This is not rational thinking.
Praegu on avastatud ainult ÜKS väike tõrge, mis arvatavasti
parandatakse järgneva paari kuuga tarkvarauuenduse ära.
Nimelt regeneratiivsed pidurid standardrežiimil on nii
agressiivsed, et kiilasjää peal läheb "kässar peale"
Praegu peab kiilasjääl regeneratiivsuse lahna peale keerama,
hiljem tuleb uuendus, kus esimene libastumine ja auto
automaatselt lülitab ümber. Kõik muu on aga väga kõrgel
tasemel. Li-ion võimekus tõesti langeb, kuid selle vastu on
rohi juba olemas. Auto võimaldab juhtme otsas enne välja-
sõitu akupakki veidi kütta. Sõidu ajal probleemi ei teki üldse.
Ja see "ma ei viitsi laadima panna" on fundamentaalselt ülbe.
Ses mõttes, et -25 kraadise külmaga on tankimine mugavam ju
Nagu ma ütlesin, kulub laadima panemiseks vähem aega kui
tankimiseks. Laadima panemine võib võtta 5 sekundit, tankimist
aga mitte kuidagi viie sekundiga ära ei tee. Heal juhul lased
paagi ääreni, siis saab statoili dildojärjekorras olla näiteks vms.
Karta on, et "võiks parem olla". Ma isegi luban, et hakkabki olema,
kuid induktiivlaadijaga peab veel ootama. Sinnamaani võiks
selle 5-sekundilise protseduuriga leppida. Selle eest saab aga
palju muud luksust: talvel salong eelnevalt soojaks, suvel
salong eelnevalt konditsioneeriga külmaks.
Ja enne kui hakata jälle ämmade juurde minema, võiks endalt
küsida: Millal ma viimati 25 kraadise pakasega Võrumaa ämma
juures käisin, kes elab sovhoosiaegses korterelamus ja ei ole
ta mehel ka kuuri, garaaži ega lumelabidat. Sürrealism, vot mis.
hillarr, sul on vist õigus. Otsitakse nõela heinakuhjas
Ollakse nõus maksma 3000€/h, peaasi, et mitte kulutada kuus
3½minutit aega iga sõidu eelnevale/järgnevale operatsioonile.
This is not rational thinking.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mu vend ostis Soomest auto. Ta elab 12. korrusel
Küljes on eelsoenduse pistik, võid ise arvata mitu korda seda on õnnestunud kasutada
Küljes on eelsoenduse pistik, võid ise arvata mitu korda seda on õnnestunud kasutada
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mitu korda ta proovis?oo7 kirjutas:Mu vend ostis Soomest auto. Ta elab 12. korrusel
Küljes on eelsoenduse pistik, võid ise arvata mitu korda seda on õnnestunud kasutada
Soomes omanik elas arvatavasti samuti 12. korrusel. Miks tal see pistik siis oli?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!